miercuri, 3 noiembrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 16.



Cap 16.Gelozie.



Edward.


Aseara,am adormit dupa o baie fierbine,exact ca un copil mic,am facut un dus si m-am relaxat in cada.Dimineata m-am ridicat greoi din pat si am deschis fereastra,era o ceata densa incat deabea observam bradul argintiu ,pe care il puteam atinge cu mana,era preferatul mamei,il plantase acum cativa ani,in fata ferestrei mele pentru a-l impodobii de Craciun.Desi fereastra era larg deschisa,ma cuprins o stare de claustrofobie dintr-o data,sufocandu-ma.Am inchis fereastra si m-am intins pe pat,niciodata nu mi se intamplase asta,la dracu`,nu eram intr-un spatiu inchis,stramt,intunecat,era dormitorul meu ,de cand ma stiam ,imi petrecusem majoritatea timpului acolo.Frigul imi intrase in oase si am inceput sa tremur,era normal,era sfarsit de octombrie si aerul era destul de rece.Nu stiu care a fost motuvul dar mi-am adus aminte de Bella,acea Bella pe care incepusem s-o dau uitarii de cand am intalnit o alta...Anabella,adora iarna,asteptase atat de mult sarbatorile de iarna si ne facusem atatea planuri de Anul Nou,dar totul in zadar.

Mi-am pregatit hainele pentru scoala si am coborat in bucatarie,pentru o cafea,nu-mi era foame,probabil o sa mananc ceva pe drum.Doua cafele,Alice trebuia sa se trezeasca si nu voiam sa-i dau iar cafeau mea,adora delicioasa si aromata licoare care iesea din mainile mele.

Oare ce-o face Bella acum?m-am intrebat,mi-as fi dorit sa o iau s-o duc la scoala,dar mi-era teama c-o sa ma respinga,ar fi totusi primul pas spre impacare,nu renuntam la ea nici in ruptul capului.

Dar am urcat in masina si am plecat spre locuinta ei,ceata se ridicase dare era destul de rece si umezeala ma sufoca.Am ajuns in fata scarii desfacandu-mi o cutie de cola si m-am asezat confortabil asteptand-o.
Trecuse o jumatate de ora si nu a venit,dar nu am sunat-o,probabil plecase inainte ca eu sa ajung,nu voiam s-o deranjez,aveam sa vorbesc cu ea la scola,o sa-mi cer iertare o sa-i demonstrez ca o iubesc cu adevarat,ca n-au fost cuvinte spuse in graba.Am trecut pe la restaurantul de langa scoala,mi-era foame si aveam pofta de o tigara,pachetul de tigari lasat in masina in urma cu o luna ramasese neatins.Am intrat in restaurant si m-am indreptat spre separeul pentru fumatori,comandandu-mi doua sandwish-uri cu sunca si cascaval si un pahar cu lapte rece.Daca era sfarsitul zilei,probabil ceream o vodka,as fi baut ceva tare si spirtos.

Bella trebuia sa-si termine cursul asa ca am plecat grabit spre scoala,aveam de gand s-o astept pe coridor sa-i mai dea o sansa relatiei noastre.
Taraitul telefonului as putea spune ca m-a deranjat,dat am raspuns,era Emmett si insista.Emmett era prietenul meu,pe care incepusem sa-l dau uitarii,fara sa vreau.

-salut amice,am spus imedit ce am raspuns.
-salut Edward,ce faci?nu am vorbit de mult timp,a spus...aproape ca-i vedeam fata zambitoare.
-nu prea bine,i-am spus,de fapt faceam foarte rau.
-uite de ce te-am sunat...a luat o pauza....fata aceea de care mi-ai povestit ca seamana cu Bella...
-da,ce-i cu ea?am intrebat,uitasem ca i-am povestit despre intalnirea noastra ciudata.
-Isabella Swan, este numele ei?
-da,de ce,am intrebat,tremuram,nu-i spusesem lui Emmett numele Bellei si nu stiam de unde stie.imi era frica gandindu-ma ca Emmett e doctor si Isabella nu venise la scoala,elevii din sala unde trebuia ea sa predea tocmai ieseau si o alta profesoara ii tinuse locul.
-seamana extraordinar de mult cu Bella,sigur nu sunt gemene?a spus rar.
-ai intalnit-o?
-a venit ieri la spital,se pare ca a cazut pe scari,nimic grav,doar doua copci.

Presimtisem,ceata deasa si starea de claustrofobie imi aratasera asta fara sa stiu ca ar putea insemna ceva.

-Emmett,spune-mi numarul de la apartamentul ei,probabil s-a inregistrat undeva ,nu?l-am implorat,aveam de gand sa-i fac o vizita imediat ce plecam de la scoala.
-Edward,amice,a facut din nou o pauza,acea balla are un iubit,a venit insotita la spital.
-ce?un iubit? nu pot sa cred...ne-am sarutat Emmett,ne-am imbratisat...da....ne-am si despartit.
-ai facut atatea lucruri de cand ne-am intalnit noi?a intrebat mirat.
-Bella e si ea atrasa de mine,mi-a spus asta,dar nu stiu exact de ce s-a indepartat de mine,oricum nu ma pot obisnui cu ideea si....un iubit?atat de curand,nu pot sa cred ca e atat de cinica.
-Edward,trebuie sa inchid,imi pare rau,sunt chemat la urgente.
-ok,Emm,mersi pentru telefon.
-cu placere si ai grija ce faci,nu face din nou pe orgoliosul...nu suferii in tacere,descarca-te.

Am inchis si m-am rezemat de perete,era rece probabil ca era sprte exteriorul cladirii.Cum putea sa-mi faca asta?eu imi faceam griji pentru ea...un nou iubit?....sau poate era vechi.Poate era din Forks?Oare era in stare sa faca asta,ar fi Bella in stare sa ma minta intr-un mod atat de josnic?

Trebuia sa-mi explice asta,nu aveam de gand sa stau cu mainile-n san.Ziua de scoala a trecut foarte greu,niciodata nu ma simtisem atat de rau,bine,lasand la o parte acea perioada trista din viata mea.

Trebuia sa-si dea seama ca nu exista cineva pe lume care s-o iubeasca mai mult decat mine...se pare ca ea nu-si dorea asta.Dupa scoala l-am sunat pe Emmett,uitase sa-mi spuna numarul de la apartamentul ei.O intrebasem pe D-na directoare cat o sa lipseasca si mi-a spus ca o sa ramana cateva zile acasa.

Am plecat direct spre locuinta ei,hotarat sa-i cer explicatii,voiam adevarul.

-Buna Bella,am spus cand ea a deschis usa garsonierei ei.

A ramas foarte surprinsa de vizita mea,dar surpriza pe care mi-a facut-o ea a fost mult mai mare,m-a imbratisat puternic,infasurandu-si bratele sbtiri in jurul gatului meu,mirosea a capsuni si ciocolata,atat de dulce si delicios.Mi-am ridicat bratele pentru a o imbratisa si eu,dar m-am abtinut,strangandu-mi pumnii de gelozie.Am stat cateva minute acolo,in dreptul usii si mii de ganduri pro si contra mi-au trecut prin minte,ma oboseau..Nu stiam cum sa reactionez,avea fata lipita de a mea,buzele ei atingandu-mi usor gatul,simtindu-i respiratia accelerandu-se.

-si eu te iubesc Edward,a soptit la urechea mea si am inceput sa tremur instantaneu,am luat-o de umeri si am indepartat-o putin pentru a-i privi chipul,plangea...imaginea pe care am vazut-o atunci,m-a trimis inapoi in timp,atunci cand o tineam pe bella in brate,pentru ultimele ei clipe.

-au...ma doare Edward,am auzit-o gemand si mi-am dat seama ca o strangeam prea tare de umerii goi.
-iarta-ma,n-am vrut...am spus revenindu-mi la realitate.
-iarta-ma tu pe mine,iarta-ma ca am plecat fara sa-ti dau o explicatie,mi-a fost teama de acele cxuvinde pe care si eu le purtam in suflet de ceva timp.-Te iubesc edward a spus inca o data si am uitat complet scopul vizitei mele.M-am ap[ropiat de buzele ei umflate si vinetii si am sarutat-o usor,nu voiam s-o ranesc si mai mult.

Mi-a facut semn sa intru si a inchis usa,luandu-ma de mana spre bucatarie..Mirosea minunat,se pare ca avea o prajitura la cuptor.

-ce-ai patit facandu-ma ca nu stiu prea multe detalii,directoarea mi-a spus ca nu te simti prea bine.
-am... cazut pe scari ,mi-a spus rosind,ma simt bine,dar nu pot aparea asa la scoala,in fata elevilor,ar crede ca mi-am luat bataie,a ras.Imi sta pe limba sa o intreb cu cine a fost la spital dar m-am abtinut,asteptam ca ea sa spuna mai multe.

M-am asezat pe scaun privind-o cum scoate prajitura din cuptor,minunandu-ma de fapt,dar am auzit batand la usa.

-astepti pe cineva?am intrebat.
-nu chiar ,dar cred ca stiu cine e,a spus indreptandu-se grabita sa deschida.
-buna,a spus,nu parea surprinsa,eu deabea respiram,incercam sa aud despre cine este vorba.
-buna "iubito",a spus-o el,caci era un el,o voce barbateasca,cuvantul "iubito"fusese spus accentuat dar parca in spirit de gluma.
-Jacob,termina cu asta,a spus Bella si eram convins ca rosise...iti multumesc,esti foarte amabil,dar...am putina treaba,nu te pot invita inauntru.
-nu e nici o problema "iubito"a spus din nou si chiar m-a enervat,cine se credea tipul asta?
-Jacob,te rog...m-am ridicat de pe scaun si m-am indreptat spre ei.

Intradevar un exemplar destul de perfect,acel Jacob arata bine,dar nu era decat un pusti smecher si plin de el...fara sa exagerez,eu chiar ma consideram barbat,un barbat in toata puterea cuvantului.

-Iubito ...am strigat...s-a intamplat ceva?

2 comentarii: