miercuri, 1 decembrie 2010

Condamnat sa ucid ingeri.One-Shoot.





Am scris un One-Shoot,pentru un concurs organizat de Ella si am primit locul II .Multumesc celor care au votat aceasta poveste.L-am postat si aici pentru a-l citi si voi.astept parerile voastre.



Condamnat sa ucid ingeri.

Inainte erau peste tot,functionari bancari,medici,vecina de peste drum,oameni ai strazii,livratori de pizza.Acum a mai ramas doar unul,un ultim inger.Ultimul inger trimis inapoi pe pamant,pentru ca omenirea sa continue sa creada in Cel de Sus.
Avantajul lor este ca ne simt mirosul de la distanta si pot sa se ascunda.Oamenii si noi,noi cei care ne-am vandut sufletul, nu-i putem deosebi sub nici o forma,putem oricand sa trecem pe langa ei fara sa ne dam seama ca sunt ingeri si ca sunt trimisi pe pamant cu un scop.Acum continui sa rezist doar pentru a ucide acest ultim inger.Atunci cand voi reusi,ma voi intoarce inapoi intr-o viata alaturi de ea.

Acum,aproximativ o jumatate de secol,mi-am vandut sufletul diavolului "Devil -Cel de Jos"

"-Din acest moment,Edward Cullen, nu mai este numele tau,printre ingerii negrii vei fi cunoscut sub numele de "Damned".Atunci cand vei ucide si ultimul inger coborat pe pamant,te poti intoarce in lumea ta,alaturi de ea,dar iti vei continua viata in pacat,blestemat fiind sa nu poti avea copii.Da-mi un raspuns acum,spuse Devil si mi-a aratat-o aevea.Era intinsa pe iarba ,purta o rochie alba prin care i se vedeau picioarele ,ispitindu-ma.Cum aveam sa rezist la o asemenea imagine,o sa fac orice doar ca sa pot sa traiesc din nou alaturi de ea.Ce mai conta restul lumii,ce conta ca nu pot avea copii,o aveam pe ea si asta conta cel mai mult."

Asta este pactul meu cu diavolul,trebuia sa gasesc cat mai repede acel ultim inger,eram mai puternic ca niciodata si mai nerabdator ca oricand.Nu ma atragea nimic in lumea asta neagra si murdara.Imi petreceam timpul in pivnita casei mele,mancam si beam pentru a nu-mi pierde indemanarea si mai ales pentru ca imi aducea aminte de o viata normala.In general,ma purtam normal,trebuia sa particip mereu la spectacole,festivaluri de film,concerte...doar cu un scop,sa gasesc ultimul inger si sa-l ucid.

Fiecare inger cobora pe pamant pentru a continua sa salveze vieti.Doar vietile oamenilor fara pacate.Fiecare inger a fost candva un om care a murit salvand un altul.Cel de Sus,i-a rasplatit trimitandu-i inapoi pe pamant ,pentru ca ei sa-si continue viata alaturi de cei iubiti,dar avand o infatisare diferita si un alt nume.Dar ea? ea de ce nu a fost trimisa inapoi sub forma unui inger? de ce nu a fost aleasa?ea si-a pierdut viata salvandu-ma pe mine...nu mai conteaza,eu am fost ales s-o salvez pe ea,sa salvez viata noastra impreuna, chiar daca asta insemna sa-mi vand sufletul diavolului.

M-am imbracat elegant,in general aveam un aspect foarte neingrijit,normal ce conta aspectul meu,tot un criminal eram,eram condamnat sa ucid ingeri.Am ucis doar ingeri,nu voiam sa-mi fac si alte pacate,de parca faptul ca ucid ingeri,nu este cel mai mare pacat.Oricum ajungeam in iad,dar macar imi mai petreceam o vreme cu ea.

Mergeam la o petrecere de absolvire,prima de acest gen,la astfel de reuniuni inca nu participasem,imi era greu sa caut printre studenti si elevi un inger,imi era greu in primul rand sa ucid pe cineva de varsta asta,mai ales stiind ca e un inger.

Am fost agatat inca de la intrare de o domnisoara draguta,doar ca partener,pentru ca ea sa poata trece fericita pe sub ghirlanda de trandafiri albi.Uram sa ma port normal,dar nu voiam nici sa ies in evidenta,puteam foarte usor sa apelez la darul meu si sa devin invizibil pentru cateva minute,si astfel ajungeam in marea sala de bal.

A intrat ,trecand pe sub ghirlande si ni s-au facut fotografii,eram curios cum aveam sa arat , probabil cu coarne si coada,m-a bufnit rasul.I-am multumit si eu, neavand partenera si m-am facut invizibil pentru cateva momente, catarandu-ma spre loja,voiam sa admir frumusetea domnisoarelor de la inaltime.Sprijinindu-ma de o balustrada care delimita balcoanele infrumusetate cu panglici si flori am observat ochii verzi neobisnuiti de frumosi ai unei fete care ma privea atent.Mi-am adus aminte de Bella si amintirile mi-au aparut fara sa vreau in minte…


.....................................................................................


Cu o jumatate de secol in uma.


“Stam in biroul meu,urmarind musca nesuferita care me teroriza,se aseza pe dosare,pe scrumiera,pe creion si asa mai departe.Bazaia intruna si nervii mei erau intinsi la maxim.Am luat ziarul si l-am facut sul asteptand ca musca nenorocita sa se aseze.Taraitul telefonului m-a trezit din starea agitata in care ma aflam.Am ridicat cu grija receptorul si am soptit:daca poti astepta doua minute,asteapta…daca nu revino mai tarziu.Am asezat cu aceeasi grija receptorul pe suprafata plana a biroului meu,urmarind cu privirea musca.Insecta isi freca picioarele scarboase si savura praful de pe biroul meu.O lovitura scurta a fost de ajuns si musca a cazut lata dupa ce s-a desprins de pe ziarul meu.
M-am asezat confortabl pe scaun si am ridicat din nou receptorul,fericit.

-Spune ! am zis scurt.
-Buna ziua,ma numesc Bella Swan…as dori sa-mi rezolvati o problema.
-Cum m-ai gasit?am intrebat plictisit,in ghetoul asta din Mannhattan,era foarte greu de ajuns.
-Am luat numarul din cartea de telefon,a raspuns cu o voce pitigaiata.
-Stii,d-na…am foarte mult de lucru,poate ca daca ma platesti indeajuns de bine…te ajut.
-Putem sa ne intalnim sa vorbesc cu dumneavoastra intre patru ochi? M-a intrebat,din nou cu aceeasi voce copilareasca,parea disperata.
-Unde sunteti acum?
-Va sun de la un telefon public,de langa cladirea unde aveti d-voastra biroul.
-Urca,i-am spus,sunt la etajul doi,daca va intreaba cineva,sa spuneti ca aveti programare.

Nu aveam de lucru de o saptamana,dar trebuia sa tin la pret,asta era castigul meu ca detectiv particular.”

.....................................................................................

Atunci a fost pentru prima oara cand o vazusem pe Bella,figura ei copilareasca m-a atras din prima clipa,a fost dragoste la prima vedere.Isi cauta fratele care disparuse de cateva luni.A facut cateva investigatii si l-am gasit mort intr-o casa parasita.Intr-o altercatie Bella s-a asezat in fata cutitului care tintea inima mea…murind cateva minute mai tarziu si luand cu ea toata bunatatea mea si toata dragostea.Nu a apucat sa-mi plateasca serviciile,dar o ora alaturi de ea ma facea sa ma simt dator.
A omorat toti acei hoti dependenti de droguri cateva luni mai tarziu,de fapt cu ei am inceput.

Am privit acei ochi neobisnuiti de frumosi si am stiut ca este ultimul inger,ingerul pe care il cautam pentru a-l ucide,cu asta aveam sa-mi platesc datoria fata de Devil.Rochia alba vaporoasa in stil roman pe care o purta o avantaja,arata angelic.Asteptam din clipa in clipa sa-si desfaca aripile si sa fuga din calea mortii ,dar nu a facut-o a ramas pe loc de parca ma astepta.

Invizibilitatea m-a ajutat sa cobor fara a o pierde din ochi si am urmat-o afara intr-un loc retras,departe de privirile indiscrete si curioase ale celorlalti.

Mergea pe straduta intunecata printre gunoaie si conducte sparte si stralucea sub razele lunii,eu o urmam minunandu-ma de frumusetea ei.

-Umbra diavolului e gigantica iar tu,ultim inger vei muri sub ea,am spus incruntandu-mi sprancenele,aici avea sa se termine totul.
-M-ai saturat sa astept sa te caiesti,daca nu voiam,nu ma gaseai niciodata…a spus intorcandu-se.
-De ce sa ma caiesc,acum o sa se termine toata aceasta poveste si pot sa o am din nou alaturi.
-Esti sigur ca te intorci la ea? Ea nu mai este acolo.
-Ce vrei sa spui?
-Ea a fost trimisa inapoi,ca inger…ea…sunt eu…
-Bella?!?! Ceva din privirea ei imi spusese asta.
-Da Edward,sunt eu,daca te caiesti poate o sa fim vreodata impreuna,dar daca ma ucizi,cu siguranta nu…
-Dar el…mi-a spus…
-Te-a mintit,a profitat de slabiciunea ta ca sa termini cu mine…el stia ca eu sunt inger si te-a indepartat de mine,Edward.
-Ce-am facut cu noi Bella?
-Nici un suflet nu piere…crezi in reincarnare?
-Nu…am spus sec.
-Caieste-te si cere ajutorul Celui de Sus,avem o sansa sa fim din nou impreuna.

Mi-am pus mainile impreunate la piept si am implorat iertare,Bella s-a asezat in fata mea,cuprinzandu-ma cu aripile ei albe.Am simtit ca ma inalt,vazand lumina divina…fusesem iertat…apoi am coborat si m-am trezit.Am deschis ochii si lampile din jur imprejurul meu ma orbeau.Eram intr-un incubator,am intors capul intr-o parte si am vazut-o,era ea,era Bella mea,desi nou nascuta am recunoscut-o si desi eram si eu nou nascut simteam ca o iubesc.Ne-am nascut din nou,sufletul meu se reincarnase,ea avusese dreptate…am zambit din nou ,eram fericit.

-Uite iubitule,fiul nostru zambeste,o sa-l numim Edward,este un nume atat de frumos si i se potriveste,a spus femeia cu o voce mieroasa uitandu-se la mine cu ochii inlacrimati.
-Se spune ca atunci cand un nou nascut zambeste…vede ingerasii.Si avea dreptate,vedeam cel mai frumos inger.

Sfarsit.

4 comentarii: