miercuri, 2 iunie 2010

Copacii mor in picioare.Cap 14.



cap 14.Alte secrete.



Edward se intoarse si lua de pe noptiera o agenda si un creion,erau cateva numere de telefon,taxi-uri si fast-food-uri.

-pot sa te desenez?...acum zambesti,nu te-am schitat niciodata zambind atat de frumos.
-sunt fericita,spuse ea adevarul,poti s-o faci in dublu exemplar?
-asta o sa o pastrezi tu,este agenda ta.Chipul tau mi-a ramas intiparit in minte,pot sa te schitez cu ochii inchisi.
-te iubesc ,spuse ea cu ochii inchisi.
-repeta,sopti el zambind,ii placea s-o auda spunand asta.
-te iubesc,te iubesc,te iubesc.
-si eu pisicuto.


Se duse spre capatul celalalt al patului,fata in fata cu ea,atingandu-i picioarele goale pe sub asternuturi.Incepu s-o schiteze,doar in creion ca de obicei.
Bella,il privi fascinata...atat de frumos si real si e al meu,in casa mea,in patul meu si il iubesc...ramase pe ganduri cu un zambet minunat pe fata,visatoare.Statea cu capul rezemat pe spate ,pe perna,inchise ochii...cand....simti talpile lui mangaindu-i soldurile....tresari.

-trezeste-te,am terminat.
-arata-mi spuse ea curioasa.
-spune parola.
-hmm,care este?
-ce cuvinte ma fac pe mine cel mai fericit?
-te iubesc?
-repeta.
-te iubesc,te iubesc,te iubesc.
-ok,priveste atunci...

Bella lua agenda...

-atat de repede si atat de minunat,era atat de frumoasa,suvitele inchise,ravasite pe perna alba,ochii...in comparatie cu pielea ei alba.
-ai un talent deosebit Edward,il irosesti...pe mine...
-tu esti minunata,Bella,de ce te subestimezi?
-nu stiu,nu am avut pe nimeni care sa ma laude sau sa ma aprecieze.
-ce s-a intamplat cu parintii tai Bella?

Bella,ofta,nu stia nimic despre parintii ei,si nu ii cautase niciodata,desi stia numele lor.

-mama mea m-a abandonat cand m-a nascut,stiu doar ca se casatorise foarte tanara si a divortat foarte devreme,se numea Rene.Tatal meu Charlie Swan,nu era de fata cand m-am nascut eu.Asta mi-au spus cei de la orfelinat,se pare ca era deja divortata atunci.
-nu i-ai cautat niciodata?
-nu,desi am trait foarte rau....as vrea sa ii cunosc,nu le port pica.Daca nu s-au inteles,nu trebuia sa se sacrifice pentru mine.
-Bella,esti atat de buna,ei nu te merita,dar daca tu vrei te-as putea ajuta sa ii cauti.
-hai langa mine,spuse ea,batand cu palma locul de langa ea,inca nu sunt pregatita,poate au fiecare familie si nu vreau sa ii deranjez.

El se tari fericit,imbratisandu-i talia.

-te iubesc,Bella.
-si eu,spuse ea si adormira imbratisati.
.....................................................................................................

-ce ora e?intreba ea tresarind?
-hmm,e foarte devreme,raspunse Edward somnoros...e 6 dimineata
-e luni,gata cu petrecerile,o noua saptamana de munca.
-nu pleca...ramai aici...cu mine,hai s-o rugam pe Alice sa-ti dea o zi libera.
-nu Edwrad ,nu pot sa fac asta si in plus simt nevoia sa vorbesc cu ea...asa ca intre femei.
-vrei sa-i ceri un sfat?ti-l dau eu.
-tu nu esti femeie Edward,chiar trebuie sa merg.
-vrei sa-ti pregatesc micul dejun?intreaba el mangaindu-i obrazul.
-nu,o sa mananc cu ea...multumesc.

Bella,se ridica si cand se vazu in bichini,isi trase asternuturile pe ea,acoperindu-se,uita ca era pe jumatate dezbracata.

-ce e?te-ai rusinat?intreba Edward razand.
-termina ! normal ca m-am rusinat,nu sunt obisnuita.

Sangele ii inunda obrajii si se aseza din nou in pat,acoperindu-si fata cu mainile.

-mai ramai aici cu mine,este foarte devreme,cu siguranta Alice este acum in bratele lui Jasper si nu are nici un chef sa se ridice.Ar trebui sa profiti si tu,ramai aici cu mine,spuse din nou si o imbratisa pe sub asternuturi.
-ai dreptate Edward,de ce sa ma grabesc?
-intotdeauna am dreptate.

Ii aseza o suvita de par dupa ureche,descoperindu-i chipul.El ii atinse pleoapele,obrajii,coltul gurii,apropiindu-se usor de parca ar fi prima data cand isi dorea sa o sarute.

Ea isi prinse degetele in parul lui ciufulit,apropiindu-si unul dintre picioarele goale cat mai mult de soldul lui.Simtindu-i pielea fina si catifelata,Edward o trase mai aproape,ajutand-o sa-si aseze piciorul cat mai confortabil pe soldul lui.
Respiratia ei se accelara si isi atinse buzele de ale lui,conturandu-le cu limba.Isi infipse degetele mai strans in parul lui si el o mangaie pe fund si gemea.O trase mai aproape si mai aproape,pana cand ii simti sanii tari pe pieptul lui.O saruta apasat,lingandu-i si sugandu-i buzele,gemand de placere,deja nu mai putea sa se controleze,o rasuci asezand-o pe spate,sarutand-o cu pofta.Ea gemea si gafaia ,cand el se urca deasupra ei,ridicandu-i mainile deasupra pe perna,prea dur pentru incheieturile ei firave.

-au...spuse ea si el se opri brusc.
-iarta-ma...iarta-ma,Bella....te-am ranit,spuse cu vocea intrerupta.
-nu...nu am vrut sa spun asta...continua,nu are importanta.
-sunt prea brutal,Bella,nu ma pot obisnui...sunt o bruta Bella.
-ba nu esti...nici eu nu sunt o romantica infocata,imi place sa joc dur,spuse Bella sarutandu-l apasat,infigandu-si din nou degetele in parul lui.
-nu Bella, nu pot continua,nu acum,nu ma simt in stare...te rog...spuse ridicandu-se din pat.
-nu pleca...
-acum ma rogi tu sa raman?intreba Edward,cautandu-si hainele.
-da,te iubesc.
-si eu te iubesc,tine minte...mereu.
-poti sa ma duci tu la munca?
-da,cu cea mai mare placere,iti pregatesc cereale cu lapte si ciocolata?...caramell?
-nu mi-e foame dar mi-e pofta...zambi strengareste si intra in baie.

Edwrad zambi si el,dar gandindu-se la momentul care tocmai trecuse,zambetul ii pieri imediat,trebuie sa ma schimb,Bella nu e Tanya si eu nu mai sunt acel Edward deprimat si idiot...o am pe Bella acum si ma iubeste la fel cum o iubesc si eu...ea merita mai mult.

Ajunsi in masina,in drum spre firma,Bella se simtea foarte incomoda.

-de cine s-a indragostit Tanya?
-de Carlos,de fapt era indragostita de mult timp,Carlos s-a insurat si ea a demisionat.
-este divortat?
-sotia lui a murit...ma bucur totusi pentru Tanya,este sansa ei.El are doi copii si Tanya iubeste copii,ea nu poate avea copii.
-cred ca ii este foarte greu,adica este foarte dureros sa nu poti avea propriul tau copil.
-a fost dificil,s-a recuperat foarte greu dupa accident.
-ce accident?intreaba Bella curioasa.
-eram internat intr-o clinica de dezalcolizare,era 13 mai si am fugit sa plec spre Forks,ca intotdeauna...te asteptam.Tanya a fost anuntata ca am fugit,si-a dat seama imediat unde ma poate gasi.A plecat spre Forks dupa mine si a avut un accident,era insarcinata in primul semestru de sarcina.A pierdut copilul si nu mai poate sa ramana insarcinata.
-imi pare foarte rau Edward,este vina mea...daca eu nu existam...
-nu esti tu de vina,cel mai vinovat sunt eu,nu trebuia sa fug din spital,Tanya facuse atatea pentru mine si eu mi-am batut joc de sentimentele ei.
-Edward,nu-i poti poruncii inimii.
-asa este,bine ca m-a iertat ea,eu nu pot sa ma iert,inca ma simt vinovat,sopti Edward ,era incruntat si incordat.
-esti cu mine acum ...o sa fie bine,si sa vezi.

Ajunsi in fata cladirii,Edward o ajuta sa coboare din masina si o saruta tandru...avea ochii inlacrimati...suferea.

-te iubesc,pisicuto,ii sopti el,o lacrima ii aluneca pe obraz.
-si eu te iubesc,o sa fiu mereu alaturi de tine,tu esti Regele meu si eu sunt Regina ta,nu uita.

El o saruta din nou si o stranse in brate,atat de puternic de parca ar fi ultima oara.

Dupa ce Bella intra in sediu,Edward il suna pe Jasper,invitandu-l la el acasa,voia sa vorbeasca cu el,sa-i ceara o perere ,sa se confeseze.Ajuns acasa isi facu un dus si-l astepta pe Jasper.Edward ii povesti ce s-a intamplat din seara de dupa petrecere si pana in aceasta dimineata...ii povesti cat de mult si-o dorea pe Bella si cat de groaznic se simtea cand aproape a ranit-o.

-ti-o doresti atat de mult,incat nu ai rabdare sa mergi pas cu pas...spuse Jasper.
-problema este ca simt ca ea vrea sa mearga mai departe si eu nu pot.Prima data m-am gandit ca pur si simplu,m-am grabit,dar in aceasta dimineata s-a intamplat din nou,am strans-o prea tare...sunt un animal,nu ma pot concentra pe ea,ma concentrez doar pe dorintele mele si...uit...de ea...ma simt atat de rau Jasper.
-am o prietena care te-ar putea ajuta,este doctor psiholog.Are un cabinet in New York,asta daca crezi ca poti sa stai departe de ea pentru un timp...gandeste-te.O cheama Angela Weber,o sun chiar acum daca vrei.

Edward inlemni ,gandindu-se ca ajunge atat de departe si la propriu si la figurat.Sa stea departe de Bella,ar fi un chin,dar merita,se gandi el.-Cum sa-i spun ca plec?-sunt bolmav,nebun,trebuie sa plec sa ma vindec?...nu,nu pot sa stau departe de ea,e ca un drog pentru mine.

-ei?...ce zici Edward?...Angela este o fata foarte inteligenta,sunt sigur ca o sa te ajute in cel mai scurt timp posibil,nu esti atat de bolnav,frate...spuse el razand.
-bine,sun-o,vreau sa plec cat mai repede.

Bella,era fericita,luase pranzul cu Alice si povestisera tot ce se intamplase in ultimele zile.Se pare ca relatia dintre Alice si Jasper mergea minunat.Ajunsesera mult mai departe,facusera dragoste si Alice radia de fericire.

-nu m-am simtit niciodata atat de bine,Bella...este mai mult decat mi-am imaginat,imi pare rau ca tu si Edward nu ati ajuns inca la asta,spuse Alice incantata.
-cred ca foarte curand...sunt dependenta de el Alice,ma simt de parca as fi trait cu el in tot acest timp,nu mai pot sta fara el.
-esti atat de indragostita Bella,nu degeaba l-ai iubit atat de mult timp,n-ai acceptat pe nimeni in viata ta,de parca stiai ca va veni...sunteti...suflete pereche...ma bucur pentru tine,Bella.

Alice il suna pe Jasper,trebuiau sa se intalneasca,il invitase acasa le ea,Esme voia sa-l cunoasca.

-Jasper o sa vina intr-o jumatate de ora,vrei sa vi si tu cu noi?intreba Alice,sau ai alte planuri?
-nu,o sa-l sun pe Edward,sa vad ce o sa facem.
-telefonul lui Edward este inchis,sopti Bella.
-poate stie Jasper ceva de el,spuse Alice zambind.
-asta este pentru tine,spuse Jasper serios intrand pe usa.
-ce este?
-de la Edward.
-el unde e?intreba ea panicata,era o punga de hartie.
-nu stiu,minti Jasper,mi-a spus doar sa te duc acasa...sa fi in siguranta.
-a plecat? intreba ea incepand sa planga...a plecat,nu-i asa?stia ca era prea frumos sa fie adevarat.Alice o imbratisa,nu stia nici ea nimic.
-Bella,o sa fie bine,ma ai pe mine,nu a spus nimeni ca a plecat,te ducem acasa si o sa te linistesti,spuse Alice,stergandu-i lacrimile.
-ai un plic,unde Edward ti-a scris ceva,nu stiu despre ce e vorba,sopti Jasper fara urma de zambet.

Plecara spre casa Bellei,Alice o duse pana sus si incerca sa o linisteasca,dar in zadar.

-cauta in punga sa vezi ce este,nu te mai panica asa.

Desfacu punga de hartie,era caietul lui Edward de schite si un plic pe care il desfacu imediat.

"Bella.



Daca citesti aceasta scrisoare imediat ce Jasper ti-a dat-o inseamna ca inca nu mi-ai simtit lipsa,nu ti-ai dat seama ca eu am plecat.Nu vreau sa crezi ca te-am parasit,am plecat pentru ca tie...pentru ca noua sa ne fie mai bine.Nu stiu cat timp va dura despartirea noastra,dar vreau sa stii ca te iubesc,nu te-am mintit cu nimic,...te iubesc mai presus de orice.Daca iti spuneam fata in fata,sunt sigur ca nu eram in stare s-o fac,asa ca am ales calea asta...iarta-ma.Mi-as dori atat de mult sa se termine totul foarte repede...sa ma vindec.Ai grija de caietul meu cu schite...ai acolo toata inima mea.

Aminteste-ti de noaptea de acum 6 ani...13 mai.


Te iubesc,Regina Mea. Regele Tau."

7 comentarii:

  1. prima la coment:X suoerb capitolul..da lucrurile bune si fericite dureaza cel mai putin:( imi pare asa de rau:( ficule ste:X

    RăspundețiȘtergere
  2. buna....ai primit un premiu Sunshine award de la mn......pwp:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. hei....ai primit leapsa de la mn......hugs and kiss:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow...e minunat :X Se iubesc asa mult...pacat ca Edward a plecat :( Insa trebuie sa fim pozitivi,el vrea binele Bellei :)
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. din nou secrete, ea nu va mai rezista...
    e prea dur pentru ea, inteleg ca Edward trebuie sa se vindece, dar oare de egoism se poate de vindecat????
    spre ca intr-adevar o iubeste, doar asa se va salva...
    astept continuarea...
    capitolul e de milioane ca si acelea de pana acum.. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. super.astept urmatorul cap cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  7. hei..a trecut ceva timp de cand ai pus ultimul cap..adik asta..
    cand il pui pe urmatorul?:|

    RăspundețiȘtergere