miercuri, 2 iunie 2010

Hoata.Cap 9.


Cap 9.Neprevazut.




Edward pov.


Am vazut cum si-a pus mainile pe spatarul scaunului si imediat a cazut.Imediat m-am ridicat in picioare,dar dintr-o data cuvintele ei imi rasunau in minte,o data si inca o data.

-nu te mai preface,acest tampit a deschis deja ochii,orice planuiesti n-o sa-ti iasa,hai ridica-te ! am zis destul de serios.Bella,hai nu te mai preface,stiu ca nu esti lesinata,vrei bani?bine,pentru ultima data am sa-ti dau cu scopul de a disparea din viata mea pentru totdeauna,cat vrei?mi-am dat seama ca nu se misca.

Atunci m-am apropiat de ea,era foarte palida,fara culoare pe buze,am atins-o pe una dintre maini si am vazut ca era foarte rece,m-am speriat pentru ca mi-am dat seama ca nu se prefacea,ca intradevar lesinase.Cu grija am luat-o in brate si am dus-o la serviciul medical.

Doctora mi-a spus sa o asez pe canapea.A luat o bucata de tifon si a impregnat-o cu alcool,i-a dat pe la nas si putin cate putin ,Bella si-a revenit,pana cand in sfarsit a deschis ochii.A ridicat-o usor si i-a verificat ochii si abdomenul.

-ai mai lesinat pana acum?

Bella a negat,dand din cap.

-ai mancat?

A negat din nou.

-ai simtit greturi,ameteli?ai vomat in ultima vreme?

A tacut cateva secunde si din nou a negat cu mici miscari.

-esti sub vreun tratament medical?
-nu.
-crezi ca ai putea fi insarcinata?
-nu ! a raspuns panicata.
-cand ai avut ultima menstruatie?
-luna trecuta,nu-mi aduc aminte data exacta.
-trebuie sa o duc la spital? am intervenit,deranjat de aceste intrabari.
-nu este nevoie,probabil a lesinat din cauza ca nu a mancat,dar...o privi din nou...as fi mai linistita daca ti-ai face cateva analize,pentru a prevezii orice boala,poti lesina din multe cauze si ar fi mai bine sa te asiguri ca nu este cava grav.
-poti sa ne dai o trimitere pentru astfel de analize?am intrebat.
-sigur ca da,numai putin.

M-am asezat si doctora a iesit,asa ca am ramas singur cu Bella.

-cum te simti?
-bine.
-spune-mi adevarul.
-bine,serios.
-chiar acum mergem sa mancam.
-nu ar trebui sa-ti faci griji pentru mine.
-nu pot sa fiu altfel,ma invinge latura mea umana.
-chiar nu merit.
-Bella,te rog,toti meritam o a doua sansa.
-eu nu...nu trebuie...
-nu trebuie sa te agiti,am intrerupt-o punandu-mi degetele pe buzele ei...ma duc la doctora,nu te ridica din pat,te rog,am adaugat si am iesit din camera aceea mica.
-Edward,ce bine ca ai iesit,chiar acum voiam sa te chem.
-ce s-a intamplat doamna doctor?
-cum se numeste fata?
-Bella Swan,apropo,o sa cereti si proba de sarcina?
-da...si de asemenea o proba toxicologica.
-adica?am intrebat surprins.
-are ochii putin rosii si pupilele dilatate,cateodata este vorba de droguri,ai observat ceva ciudat la ea?
-doar ca aproape nu mananca.
-si comportamentul ei?
-cateodata e agresiva,credeti ca este vorba de droguri?
-iti repet,este posibil,trebuie sa vad analizele,poate are anemie...uite ai aici trimiterea,sa le faca cat mai repede posibil,ar fi bine,chiar maine.
-multumesc,pot sa o iau?
-da,si sa manance ceva si in functie de cum se simte,sa se duca acasa sa se odihneasca.
-de acord,multumesc foarte mult doamna doctor.
-pentru nimic.

Am intrat din nou in camera mica unde se afla Bella si ea era asezata.Nu stiam ce sa cred,droguri sau sarcina?cu siguranta ignoram multe lucruri despre viata ei,sigur ca era mai bine sa fie insarcinata decat sa se drogheze.

-aici ai trimiterea pentru a-ti face analizele,doctora a spus ca ar fi bine sa ti-i le faci chiar maine,i-am spus in timp ce-i inmanam foaia.
-nu am bani ca sa le platesc,a afirmat in timp ce citea pe foaie.
-nu-ti face griji pentru asta,o sa platesc eu.
-nu trebuie sa faci asta,a spus privindu-ma in ochi.
-vreau sa le faci,hai sa mancam.
-nu mi-e foame.
-trebuie sa mananci,tocmai ai lesinat,nu fi incapatanata.
-ma urasti,nu?
-nu te-as putea uri vreodata,nu spune prostii.

Am ajutat-o sa coboare de pe canapea si am plecat sa mancam.Am obligat-o sa manance tot si nu ne-am intors la birou pana nu a terminat,i-am spus ca poate sa plece acasa,dar nu a vrut,mi-a spus ca deja se simte mai bine,dar a fost foarte nervoasa toata ziua,de cateva ori parca a vrut sa-mi spuna ceva si termina ramanand tacuta.

-o sa te conduc acasa,i-am spus la terminarea programului.
-ti-am spus ca nu este un loc bun pentru tine,si pentru masina ta.
-este asigurata,nu-ti face griji,orice s-ar intampla,o sa se ocupe cei de la sigurare,nu vreau sa risc sa te las singura cu transportul in comun.
-daca mor,nu pierde nimeni nimic,poate chiar este o favoare.
-nu spune prostii.
-este adevarat,nu se termina lumea daca eu mor.
-adevarul e ca nu se termina lumea,dar...eu nu o sa mai fiu la fel...fa asta pentru mine.
-cum poti sa spui asta,dupa tot ce ti-am facut vineri? esti masochist?a intrebat privindu-ma surprinsa.
-nu-i poti porunci inimii,Bella...si tu ai un loc special in inima mea,m-am preocupat foarte mult cand te-am vazut lesinata...nu ma intereseaza nimic altceva,cu grija am luat-o de maini,am observat ca s-a tensionat...lasa-ma sa-ti demonstrez ca in viata sunt multe lucruri mai importante decat banii,ceva ce nici toti banii din lume nu poate cumpara.

Mi-a dat drumul si s-a intors cu spatele.

-nu te merit Edward,a spus cu vocea joasa,mi-am dat seama de tremurul din vocea ei.
-lasa-ma pe mine sa spun asta...am spus luand-o de umeri.
-nu este suficient cu ce ti-am spus vineri?
-daca nu m-ai fi sarutat in acel fel,daca nu tremurai in bratele mele,putea fi suficient,dar in acel sarut am putut simti ca nu-ti sunt indiferent,simti ceva pentru mine si asta inseamna mult mai mult.
-nu sunt o femeie onorabile.
-nici eu nu sunt un sfant si nici nu caut o femeie virgina,toti avem un trecut.
-si daca...ar fi o...?a ramas tacuta fara a continua intrebarea,nu mi-am dat seama ce voia sa spuna.
-nu ma intereseaza ce ai fost sau ce ai facut,nu ai avut multe obtiuni,nu da cu piciorul la ce iti ofer eu...n-o sa insist o eternitate.

S-a intors si m-a privit cu emotii,in ochii ei era tandrete,durere, soc, teama, confuzie, neliniste.Si-a pus mainile pe capul meu,mi-a dat parul pe spate si apoi mi-a mangaiat obrajii.

-esti prea bun pentru a fi real,chiar nu te merit,dar poate asta e doar un vis,asa ca ...ce conteaza?
-nu sunt un vis ,Bella sunt realitatea ta.
-nu ai loc in realitatea mea,asa ca imi permit sa visez cu tine.

S-a apropiat si m-a sarutat in coltul gurii,pe amandoua partile,eu am luat-o de talie si ne-am afundat intr-un tandru si pasional sarut,am simtit cum imi daruia o parte din ea.Mainile ei imi mangaiau parul si eu ii mangaiam spatele,am apropiat-o mai mult de mine,simtind cum se cutremura,mai mult decat in acel sarut de vineri,simteam ca in acela o retinea ceva.Dupa cateva minute ne-am separat si am imbratisat-o cu putere.

-iarta-ma pentru tot raul pe care ti-l provoc.
-de ce imi spui asta Bella?am intrebat separandu-ma ca sa o privesc.
-pentru ca noi nu putem fi impreuna,risc si risti si tu si in unele momente vad ca riscam prea mult,o sa te protejez,desi poate nu vezi felul in care o fac.
-spui asta din cauza lui James?
-nu,a raspuns evitandu-mi privirea.
-nu trebiue sa te preocupi pentru mine,Bella,desi este fratele tau,nu poate sa ne impiedice sa ne iubim.
-sunt atatea lucruri care ne pot despartii,tu esti atat de naiv si eu sunt prea egoista ca te accept.
-adevarul este ca sper ca foarte curand o sa ai incredere in mine sa-mi povestesti ce ti se intampla,o sa vezi ca amndoi o sa gasim o solutie,acum haide.
-nu Edward,sunt bine,iti jur,nu trebuie sa ma duci.
-linisteste-te Bella,uite cum facem...o sa te duc cat mai aproape pot,chiar daca nu te las la poarta casei,dar lasa-ma sa te duc...
-bine.

Drumul a fost in liniste,Bella doar vorbea sa-mi arate pe unde sa o iau si si-a petrecut cea mai mare parte a timpului privind pe geam,doar inclina capul cand eu ii mangaiam obrazul si imi oferea un zambet timid.

-la a doua statie este bine...unde opreste autobuzul...a spus aratandu-mi semnul.
-esti sigura ca aici este bine?
-da,aici ma lasa autobuzul,merg doar foarte putin pe jos.
-ok,maine te astept aici la 8.
-nu trebuie sa vii dupa mine,nu-ti face griji,o sa fiu bine,nu a fost nimic.
-trebuie sa-ti faci analizele si o sa te duc eu.
-nu,serios,nu este necesar,si in plus...nu vreau sa cheltui,doctorii exagereaza,nu e nimic important.
-uita de cheltuiala,singura obtiune ca sa vedem ca nu e nimic important este sa avem rezultatul.
-sunt bine ,ai vazut si tu ca restul zilei nu am avut nimic si am mult de lucru,am pierdut timpul astazi,s-a apropiat ,mi-a dat un sarut lung si apasat pe buze si mi-a mangaiat obrazul...te asigur ca nu am nimic,mereu am fost foarte sanatoasa,ai incredere in mine...m-a asigurat privindu-ma,mai mult implorandu-ma.
-cu atat mai mult trebuie sa-ti faci analizele,nu este bine sa lesini daca esti o persoana sanatoasa,asta este o alerta ca ceva nu merge bine.
-mergem sambata,bine?asa nu intarziem la servici si nu scoatem vorbe ca umblam impreuna,ce conteaza daca le fac maine sau sambata?cateva zile nu este o mare diferenta.
-dar doctora a spus ca trebuie facute cat mai repede.
-ti-am spus ca exagereaza,cateva zile nu schimba situatia,nu neg sa le fac,doar te rog sa le lasam pentru mai tarziu.
-bine,sambata,dar nici o zi in plus,de acord?
-da,ne vedem maine la birou atunci.
-pe maine,Bella,ai grija de tine.

Ne-am sarutat scurt pe buze si ea a coborat din masina ,a mers cateva strazi si eu am pierdut-o din vedere.

Ma tinea mai tensionat decat inainte,cuvintele ei si frica din privire,tot ce puteam sa observ era panica si frica de fratele ei,el o domina,poate din cauza loviturilor,dar acum ca si-a schimbat atitudinea fata de mine,am mai multe motive sa o ajut,chiar nu ma intereseaza daca il infrunt,o sa am grija de ea.

Celalalte zile au trecut linistite,desi de cateva ori Bella era irascibila.Zilnic am luat micul dejun si pranzul impreuna desi ea manca foarte putin,imi spunea mereu ca nu-i este foame,ca este obisnuita sa manance putin.Imi spunea ca se simte foarte bine,dar si asa eu insistam ca trebuie sa-si faca analizele.

-ai vreun motiv pentru care nu vrei sa mergi la spital?imi ascunzi ceva?am intrebat-o vineri cand am ajuns la statia de autobuz unde o lasam mereu.
-nu,nimic,niciodata nu mi-am facut analizele.
-a,inteleg,linisteste-te frumoaso ,e doar o mica intepatura si gata,n-o sa te doara...am asigurat-o in timp ce-i luam mana si ii dadeam incredere,cateodata m-i se parea o fetita foarte fragila.

Si-a pus cealalta mana peste a mea si m-a strans sub o forma foarte ciudata,ca si cand ii era frica ca o sa ma dezamageasca.Am ajuns in locul unde mereu o lasam.M-a imbratisat puternic si m-a sarutat cu pofta,cu o urgenta pe care nu am inteles-o,pe urma mi-a dat cate un sarut pe fiecare mana,pe obraji,si in final pe buze.

-ne vedem aici...maine,la 8.

Mi-a zambit,a dat din cap de cateva ori si apoi a coborat din masina.Pentru prima data s-a intors si mi-a facut semn cu mana,continuand cu drumul ei dintotdeauna,atitudinea ei m-a surprins,dar nu mi-am dat seama ca era ceva rau sau o despartire definitiva.

Sambata am asteptat-o mai mult de o ora si jumate si nu a aparut.Poate ar trebui sa o caut,dar nu aveam idee unde locuieste exact asa ca ,frustrat si confuz m-am dus spre apartamentul meu.

Nici luni nu a venit la munca,nici marti,nici miercuri.Si in acea zi mi-am dat seama ca era o frauda de 2 mii de dolari intr-o lista de urgente al companiei.Mi-am pus mainile in cap,ea o facu-se din nou,ma inselase si eu am cazut ca un idiot,din nou,ea ma folosea,dar de data asta nu o sa fie la fel.

-buna ziua ,sun sa o denunt pe domnisoara Bella Swan pentru furt si abuz de incredere....am spus persoanei care mi-a raspuns la sectia de politie.

5 comentarii:

  1. Se pare ca iar v-am lasat in suspans,dar nu am timp sa mai traduc inca unul,imi pare foarte rau,si urmatorul s-ar temina tot in suspans....deseara sau maine o sa postez din Copacii mor in picioare...restul peste o luna,in weekand-ul cu premiera Eclipse,atunci o sa vin.Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. hey:)..e super ficul pe care il traduci ..faci o treba excelenta ..:)...
    Poti sa-mi dai si mie link-ul unde il pot gasi ?:D te rog frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff...e prea frumos fic-ul :)
    Imi pare asa rau pt Edward...el e asa bun si Bella continua sa se joace cu setimentele lui:(( ...nu cred ca mai e mult si va afla adevarta ei viata :)
    De abia astept continuarea:X
    Spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.fanfiction.net/s/5352730/2/Ladronzuela

    Pentru Loxyy

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms esti o scumpa:*:*:*

    RăspundețiȘtergere