luni, 31 mai 2010

Copacii mor in picioare.Cap 13.







Cap 13.Trandafiri.



A oprit in fata restaurantului si l-a rugat pe portar sa-i parcheze masina dandu-i o suma considerabila,pentru un gest atat de nesimnificativ...pentru altii...el se grabea si asta conta.S-a asezat la o masa,in colt,de unde putea sa observe aproape toate mesele,ea inca nu venise.Privirea ii era pe usa de la intrare...poate nu mai vine ! s-o fi razgandit,ii suradea ideea.Si-o imagina intrand cu Jacob de mana,gelozia il orbea,nu putea rezista.

-Buna seara ! cu ce va pot servi?intreaba chelnarita , blocandu-i gandurile.
-peste...cu legume si lamaie,sopti,isi aduse aminte ca nu mancase decat cerealele dulci alaturi de Bella si zambi...si un vin alb,dulce.

Chelnarita i-a zambit,era frumoasa si cocheta cu parul negru,prins intr-un coc simplu,fata alba si un glos rosu.

-imediat o sa va duc comanda domnule,sopti ea.
-nu va grabiti,am tot timpul.

Ea ii zambi senzual si pleca,miscandu-si soldurile indraznet,avea picioare frumoase.Edward se uita prin sala si o vazu pe Bella alaturi de Jacob,intrasera fara ca el sa-i poata vedea.Masa lor era in mijloc,fata de masa aurie si un vas cu trandafiri rosii...hmm,ce romantic,fata mea de masa este alba si singurul trandafir galben parea deja mort,de parca diavolul din mine l-ar fi uscat.

Aceeasi chelnarita cocheta s-a apropiat si de masa lor,pentru a lua comanda,Jacob o privea pe Bella intreband parca ce doreste.Ea privea in jos si-si misca buzele cateva momente.Edward tuna si fulgera cand Jacob ii atinse mana,ea nu si-a retras-o.

Ca din senin,chelnarita aparu la masa lui Edward cu un platou frumos ornat.

-vinul meu? intreaba el...pestele as...un top albastru,fara bretele ii acoperea sanii...foarte dragut.
-imediat domnule,imi cer mii de scuze.Chelnarita se indeparta si el privea in continuare pe sub sprancene...-Ea ar trebui sa fie cu mine in seara asta nu cu el,sopti Edwrad ,dar nimeni nu-l auzea.

Chelnarita se intoarse cu paharul de vin si ii zambi scuzandu-se din nou,

-altceva ? intreaba ea foarte amabil.

Edward nu-si putea lua privirea de la masa lor,nu voia sa piarda nimic,il vazu pe Jacob mangaindu-i mana si ea parea usor incomodata.

-lamaie,multa lamaie...taie greata raspunse taios,gelozia lui ajunsese la limita.

Incepu sa manance,chiar era infometat,dar nu-si dezlipea privirea de la masa lor,Jacob isi trase scaunul mai aproape de Bella,mana ei era prinsa acum intre mainile lui mari,ea ii zambea usor,parea un zambet fortat.Primii feliile generoase de lamaie si le stoarse peste bucata de peste cu sete...cu greata.Mai lua o inghititura...-la dracu,e asa de acru...

Il vazu pe Jacob atingandu-i obrazul "reginei lui"...-la dracu` ,asta e chiar indraznet si ea?...ea se lasa dusa de val... vru sa se ridice dar se abtinu,nu voia sa faca o scena de gelozie chiar aici.-I-am tras-o Tanyei si mai am pretentii ca ea sa nu-i raspunda tampitului de Jacob? oricum a fost pentru ultima oara,Tanya il iubeste pe Carlos si eu pe Bella...nu o sa mai avem nevoie unul de altul.

Jacob se apropie si mai mult de Bella,vrand sa o sarute,-oare ce gandeste ea acum?se intreba Edward.

Si-a scos telefonul si a sunat-o,nu-si permitea sa o vada sarutandu-se cu altul chiar in fata lui.o privea cand ea tresari si isi lua telefonul din poseta.

-alo,se auzi vocea ei in telefon,el nu era in stare sa vorbeasca...inchise ochii sa se calmeze.
-sunt in fata casei tale,ai ajuns?intreaba Edwrad cu o voce senzuala,spera sa mearga.
-inca nu,dar vin intr-o jumatate de ora ,Alice,raspunse ea,dandu-si seama ca este Edwrad,adevarul e ca si-l dorea pe el in locul lui Jacob.
-o sa te astept spuse el zambind.
-ok,vorbim,pa-pa.

Edward incepu sa manance,Bella si Jacob tocmai isi primisera comanda.

-de ce dracu` mi-a spus Alice,se ferea de Jacob?de ce? se-ntreba Edward,dar era de bun augur totusi ,nu-l refuzase,venea sa se intalneasca cu el si asta il facea fericit.Edward a achitat nota de plata,lasand un bacsis generos,nu se purtase tocmai frumos,ii zambi strengareste chelnariteai si o ruga sa-i arate iesirea din spate,daca opta pentru usa principala,risca sa fie vazut.A privit inca o data la masa Bellei, se pare ca aceasta isi cerea scuze,oare chiar pleca?

Si-a luat masina si a plecat grabit,stia ca o sa ajunga inaintea ei dar voia sa treaca pe la florarie.Cumpara un buchet frumos de trandafiri 12 rosii si unul galben...era stropul imens de gelozie in marea de fericire...13 nu o sa fie cu ghinion de data asta...

Ajuns in fata garsonierei Bellei,Edwrad il suna pe Jasper si vorbira aproximativ 10 minute,Jasper se pare ca avusese noroc,Alice fusese placut surprinsa,si totul se pare ca mergea de minune intre ei inca din seara trecuta.-norocosul de Jasper !sopti el.

Bella a preferat sa ia un taxi,nu voia sa se dea de gol fata de Jacob,a sunat-o pe Alice in drum spre casa si era incantata de vocea ei plina de fericire.

-buna,spuse ea cand iesi din taxi si il vazu pe Edward rezemat de gardul care imprejmuia cladirea,zambi vazandul cu buchetul cochet de trandafiri.
-buna,te-ai distrat?intreba serios ridicand o spranceana.
-de minune ,spuse ea plictisita,dar tu?ce a patit Tanya?
-s-a indragostit ! raspunse el zambind strengareste,asta e pentru tine si ii intinse florile.
-multumesc,spuse surprinsa de ceea ce tocmai auzise.Tacu si intra ,urcand scarile incet,gandindu-se ce fel de relatie aveau ei .

Intra in casa si-l invita inauntru,voia sa se bucure dar era prea devreme,nu stia daca sa-l creada sau nu.

-cu ce sa te servesc?
-tu imi esti de ajuns,spuse zambind si ii lua florile din mana asezandu-le pe masuta de cafea.O prinse de mijloc si o trase inspre el,privindu-i umerii goi,mirosea bine,se pare ca se imparfumase inainte sa plece.Hmm...Angel...? intreba respirand in gatul ei,se imparfumase pentru Jacob?era gelos.
-da,raspunse ea soptit,se topea in bratele lui.
-mi-ai simtit lipsa?
-destul de mult.
-te-ai bucurat cand te-am sunat?
-da,raspunse din nou,lasandu-se grea in bratele lui.Ea simtea limba lui pe gat lingand si sugand pielea transparenta.
-ce faceai in acel moment?intreba el cu buzele pe gatul ei,gandul ca avea sa-l sarute pe Jacob il infuria.
-ma gandeam la tine...gemu puternic cand el o musca cu sete,gemea de placere...durerea era imfima pe langa placere.

El ii lua mainile,care cadeau pe langa corpul ei moale si le ridica pe gatul lui,obligand-o parca sa-i raspunda la mangaieri.Ea se agata de parul lui si isi lasa capul pe spate,invitandu-l sa exploreze intreg gatul cu limba si cu buzele perfecte.Mainile lui alunecara in jos ,pe soldurile ei,ridicandu-i usor fusta.Ea raspunse prin gemete ascutite care il invitau sa continue.

-iti place?intreba el,voia sa o auda aprobandu-l.
-foarte mult.

O saruta in sus,pe barba si in coltul gurii,ea tanjea dupa buzele lui.Ii contura buzele cu limba,simtindu-i respiratia fierbinte dar si racoritoare ca menta...Incepura un joc al limbilor senzual si dulce,mainile lui plimbandu-se cu pofta pe coapse si fund,ea gemea si se juca in parul lui,arcuindu-si spatele.Ii simti penisul tare pe abdomenul ei si incepu sa tremure,nu de frica...era emotie,placere,dorinta,atractie.Se impinse usor in el,incercand sa-si ridice un picior,pentru a-l sprijini de soldul lui.Mana lui Edward cobori pe coapsa,prinzandu-i piciorul cu forta,tragand-o inspre el.Gafaia puternic si nu putea sa se opreasca,o lua in brate si o duse inspre pat,impingand-o pe spate putin prea tare ,pentru corpul ei fragil.

-scuza-ma,spuse el uimit de reactia pe care tocmai o avusese.
-pentru ce iti ceri scuze?intreba ea sprijinindu-se pe coate,inca gafaia zgomotos.
-te-am bruscat,nu ma pot controla Bella,iarta-ma,te rog...
-nu am pentru ce sa te iert,nu este nici o problema,nu m-ai ranit,spuse vazandu-l atat de ingrozit...vino aici...

Edward ,se intinse langa ea,asezandu-si capul pe umarul ei gol...-de cele mai multe ori sunt prea brutal...cu tine vreau sa fiu tandru,nu vreau sa-ti fac rau.
-linisteste-te ,nu ma ranesti si...in plus in seara aia ai fost atat de bland si de atent,adu-ti aminte,nu m-ai ranit in nici un fel.
-nu mai sunt la fel,Bella,am devenit un egoist.
-o sa te vindec,daca asta iti doresti...o sa te ajut.
-multumesc si te rog sa ai rabdare cu mine,vreau ca tu sa te simti bine,vreau sa te fac fericita.

Bella s-a ridicat pentru a-si schimba hainele stramte,devenisera prea incomode.

-vrei sa-ti fac un ceai?intreba Edward ridicandu-se.
-da ,chiar mi-as dori ! intra in baie cu perechea de pijamale cu pisicute primite de la Alice.

-m-ai povesteste-mi despre tine,spuse Bella,luand ceaiul fierbinte,vrand sa soarba din el,cum ti-ai facut tatuajul?
-l-am facut intr-o zi cand ma simteam singur,mi-era dor de tine si voiam sa te simt aproape,sopti el privindu-i stralucirea din ochi,fata ei alba,fara pic de fard... era ca a unui copil,si pijamalele cu pisicute completau asta.Esti atat de copilaroasa,-te iubesc Bella,spuse luand-o de mana,o atingea usor pe fiecare deget in parte,pastrand parca finetea pielii ei.

Ea ii ignora declaratia,nu se simtea pregatita sa ii spuna asta,desi simtea ca il iubeste din toata inima...daca ar pasi spre nemurire,s-ar intoarce inapoi ,doar pentru o clipa alaturi de el...Daca Edward ar fi in iad ,ar pasi inauntru doar ca sa fie alaturi de el...

-pe mine m-ai desenat,vreau sa spun...asa...ca in tabloul asta,intreba ea aratand cu degetul spre tabloul de la capatul patului.
-da...de multe ori,am unul in apartamentul meu,deasupra patului si mai am cateva bine conservate intr-o mica incapere din apartament.Multe persoane au vrut sa "te cumpere"...dar eu nu "te-am vandut",niciodata...esti doar a mea..Te schitez aproape in fiecare zi Bella,spuse el mangaind-o usor pe obraz.In toate acele tablouri ai chipul acoperit,nu am vrut ca cineva sa se indragosteasca de tine,as fi foarte gelos.
-in tablourile tale ...sunt...goala?intreba ea rusinata.
-nu...esti mereu acoperita de ...asternuturi,flori,raze de lumina.
-eu...am o valoare,spuse Bella zambind,nu credeam vreodata ca cineva ar vrea sa cumpere un tablou cu mine.
-adu-ti aminte ca este facut de mine...eu sunt maestrul....spuse el razand.am glumit...esti superba,n-ar trebui sa te indoiesti de asta,esti tot ceea ce isi doreste un barbat,uita-te la tine...spuse el gesticuland cu mainile....dar esti a mea...nu o sa te las niciodata.
-iti multumesc Edward...tu ma faci sa ma simt asa frumoasa si sigura pe mine.
-Jacob,nu?intreaba el curios.
-nu,Jacob nu...este altceva cu Jacob,i-am promis si a trebuit sa ma tin de cuvant,e atat de copilaros dar ,nu...
-nu-ti place?
-il plac ,dar nu cum te plac pe tine,nu in sensul asta...tu ma fascinezi Edward,ma faci sa tremur ,sa traiesc,sa-mi doresc ...mai mult.
-chiar?
-da,spuse Bella,sorbind ultima inghititura din ceaiul inca fierbinte.Hai in pat,este tarziu si maine trebuie sa mergem la munca,gata cu weekand-ul.
-da...ai dreptate,dar trebuie sa-mi dau jeansii jos si tricoul,n-as vrea sa se sifoneze,maine vreau sa te duc eu la firma.
-sa dormi aproape ...gol?
-Bella,nici n-o sa ma simti,o sa ma invelesc cu o alta patura,daca asta te face sa te simti mai bine...spuse zambind,nu si-ar fi dorit asta,o voia in bratele lui,chit ca ea purta pijamaua aia grosolana...deloc sexi...
-alege:ori vrei sa porti un sort si un tricou ramas de la Albert,ori vrei ca si eu sa ma dezbrac...sa fim la fel.

Edward a cascat ochii,nu-i venea sa creada ce tocmai auzise...sa se dezbrace si ea?

-hmm,nu mi-as dori haine de la o persoana decedata...asa ca te prefer pe tine goala...spuse serios.
-ha ha ha,am glumit Edward,nu sunt haine ramase de la Alfred aici...dar ti-as putea imprumuta un tricou de-al meu,am unul primit de la Burger King si este foarte larg...ti-l imprumut.
-esti foarte generoasa,Bella,multumesc.
-iarta-mi gluma proasta,dar inca nu ma simt pregatita sa dorm asa langa tine,spuse ea rusinata.
-nici eu nu cred ca as rezista sa te am goala langa mine...oricum apreciez gestul,spuse razand.

Bella ii arunca tricoul inca ambalat,si el in prinse din mers,mergand spre baie.

-sortul?intreba inainte sa inchida usa baii.
-hmm,nu am...te prefer pe jumatate imbracat,spuse ea asezandu-se pe pat.

In cateva momente iesi din baie ,din nou in toata splendoarea lui,tricoul nu-i era larg...-marele burger de pe piept face tot farmecul,spuse ea zambind,inca se uita la picioarele lui,avea masa musculara...-frumos.

Se aseza langa ea sub asternuturi si ii simti picioarele goale,fine,calde si catifelate,se uita la ea surprins.

-ce?intreba ea zambind,am vrut sa fiu la fel ca tine,sangele ii inunda obrajii,el o saruta.
-te iubesc pisicuto,spuse el printre saruturi tandre si dulci.
-si eu te iubesc Edward,o spuse fara sa stea pe ganduri,acum voia sa spuna asta,simtea nevoia sa-l faca fericit si sa fie sigur ca este o iubire impartasita...
-repeta.
-te iubesc,te iubesc,te iubesc.

6 comentarii:

  1. Hmm,un capitol destul de lung...sper sa mai scriu unul pana plec,vineri.Sper sa va placa...astept comm voastre.Va pupic.

    RăspundețiȘtergere
  2. wau......cel mai lung capitol!!! si cel mai romantic!!!a fost super!!:*:*:*.multumim:*mi-a placut mult.ank10

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte romantic imi place

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place foarte mult cum scrii.
    hmm,nu mi-as dori haine de la o persoana decedata...asa ca te prefer pe tine goala...Foarte tare,saracul Edward...sper sa mai postezi un capitol pana pleci si din Hoata.Imi plac foarte mult mandoua.Anna.

    RăspundețiȘtergere
  5. oau in sfarsit impreuna:X cat am asteptat:X cel mai frumos cap:X bafta in caotinuare

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah...cat de romantic :X
    Edward e incredibil de gelos :)) Bine ca a scapat-o pe Bella de Jacob :))
    Sunt adorabili impreuna:X
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere