luni, 17 mai 2010

Hoata.Cap 5.






Cap 5.Motive.


Bella pov.


Furia m-a facut sa vorbesc prea mult si cand mi-am dat seama,ii povestisem viata mea inca din copilarie,era pentru prima dat cand faceam asta.Blestematele de lacrimi tradatoare amienintau ca izbugnesc asa ca m-am ridicat grabita ca sa ies din birou,pentru a evita ca el sa ma vada plangand.Nu stiu cum a facut dar inainte sa ies m-am trezit imbratisata.M-am luptat in zadar sa scap din bratele lui,nu mi-a dat drumul chiar daca am incercat din rasputeri,atunci am ramas linistita incercand sa-mi controlez plansul.Edward imi mangaia capul si-mi spunea cuvinte dulci pe care niciodata nu mi-am imaginat ca o sa le aud...m-am simtit atat de ciudat in aceasta postura,nimeni nu ma imbratisase in asemenea fel,nici macar nu stiu sa descriu,poate era compasiune si mila...am terminat prin a-mi da drumul cateva minute mai tarziu.

Am urcat pe acoperisul cladirii si m-am apropiat de margine,m-am simtit slabita si am simtit impulsul de a ma arunca,oare ce simti cand te arunci in gol?sa mori si sa nu mai stii nimic.Aerul mi-a lovit cu putere chipul si m-a facut sa ma gandesc la Edward,am simtit privirea lui penetrandu-ma,ma intrebam daca ar continua sa ma ajute in cazul in care stia ca James nu e fratele meu ci amantul si ca eu aveam nevoie de cocaina ca sa traiesc,oare ce o fi mai rau pentru el?ce il deceptioneaza mai mult?

In sfarsit am coborat si imediat m-am dus la baie,m-am privit in oglinda,mi-am atins obrazul, buzele,fruntea.Am scos micuta punguta din poseta,am desfacut-o si am format o linie de pulbere pe ghiuveta,am privit pentru o secunda si mi-am adus aminte de prima zi cand am probat asa ceva ,aveam 16 ani.

-ce faci James?am intrebat cand am intrat in baie si l-am vazut aplecat cu nasul de marginea chiuvetei.
-ce-ti pasa?pleaca de aici...a raspuns suparat si privindu-ma cu ura.
-inhalezi ceva?
-ti-am spus ca pe tine nu te intereseaza ce fac eu...a exclamat luandu-ma de brat si lipindu-ma de perete.
-Laurent stie ca te droghezi?
-o sa ma spui lui tata? ce frica imi e...! m-a luat de par apropiindu-se de fata mea,de ce mai bine nu te ocupi de problemele tale,fetita plangacioasa?
-nu sunt o fetita si cu atat mai putin plangacioasa.
-ah,nu?hai sa vedem daca spui adevarul.

Am vazut cum a scos o punguta din buzunarul ascuns al pantalonului,era transparenta si cu un praf alb,a turnat putin pe marginea ghiuvetei formand o linie dreapta si apoi s-a intors si m-a privit cu un zambet batjocoritor.

-hai demonstreaza-mi ca nu esti o fetita plangacioasa,hai inhaleaza.
-sigur ca nu...esti nebun?
-o sa vezi ca iti place,si in plus,nu vrei sa-l lovesti pe tatal meu cand intra in camera ta peste noapte?te asigur ca inhaland asta poti sa-l infrunti,nu ai idee ce forta o sa ai.
-sigur ca nu.
-sigur ca da,cum crezi ca castig luptele ilegale de pe strada?totul este datorita acestui medicament magic,in plus,daca nu ma crezi,o sa te las sa ma lovesti ca sa te convingi,ce spui?doar o singura data.

Ochii mi-au cazut de la fata lui James la linia de pulbere ,o data si inca o data,era posibil ca aceasta substanta sa aiba asemenea efect?eram in stare de orice ,ca Laurent sa nu ma mai atinga cu mainile lui murdare,nu mai suportam mirosul lui de alcool pe pielea mea,desi doream sa fie beat pentru ca ,de cele mai multe ori adormea fara sa-mi fac nimic.

-stiam ca esti o fetita si o tarfa,si apropo cred ca desi tipi, iti place ce-ti face tatal meu.

L-am privit cu ura,cum indraznea sa ma faca tarfa?cand eu uram sa traiesc cu tatal sau,erau amandoi la fel de nefasti.Dar acum trebuia sa profit de aceasta ocazie.M-am apropiat de ghiuveta,James mi-a zambit triunfator si mi-a explicat cum sa inhalez,asa ca m-am aplecat si am inhalat toata linia.

O ciudata si straina senzatie mi-a inundat corpul,nasul ma ustura si din instinct,m-am tinut cu degetele,dar usturimea continua fara a putea sa fac ceva sa o evit.Capul a inceput sa mi se invarta si ochii au inceput sa-mi lacrimeze,l-am privit pe James dar imaginea se misca,la fel ca baia,oglinda si-a pierdut forma,si reflexia mea se marea si se micsora,usa era parca la kilometrii distanta,nu am reusit sa ma echilibrez si am cazut in genunchi in fata lui James,care radea in hohote.

Mi-am adus aminte aceste cuvinte si asa cum am putut m-am ridicat tinandu-ma de chiuveta,rasul lui rasuna in capul meu asa ca am strans pumnul si i-am dat o lovitura atat de puternica ca a tremutat si cand s-a intors am vazut un sange in coltul gurii lui.S-a spalat cu furie cu dosul mainii,in timp ce eu radeam,dar nu i-a placut deloc,m-a luat de par.

-asta o sa mi-o platesti foarte scump,tampito,exclama lipindu-ma de perete.

Atunci i-am tras un genunchi in abdomen de a ramas fara aer,l-am lasat acolo si am fugit in camera mea,am incuiat usa si am zambit,asteptam in pat ca Laurent sa apara.Nu stiu dupa cat timp a venit si ca de obicei s-a asezat langa mine,I-am dat doua lovituri in fata cu pumnii si apoi l-am lovit in piept si in abdomen,m-am tinut de pat ca sa-l lovesc cu toata forta.Atunci a intrat Rene si tipa ca sa-l las in pace.M-a privit cu furie si m-am apropiat ca sa o lovesc si pe ea,si ea merita asta,stia foarte bine ce imi facea Laurent si nu spunea nimic,il lasa si continua sa-i dea alcool.

Din acea seara,inhalam periodic doza mea ca sa evit ca Laurent sa ma mai atinga si putin cate putin mi-am dat seama ca aveam nevoie de medicament pana cand s-a transformat in ceva vital pentru a supravietui.Laurent nu ma mai deranjat,dar James a inceput sa ma santajeze,daca nu ii faceam sex oral refuza sa-mi dea doza,asa ca nu am avut alta obtiune si am cedat.

Mi-am dus mainile la cap si am zambit,ce naiv era Edward traind in globul lui de cristal ,ma facea sa cred ca are un loc pentru mine,cel mai rau e ca in adancul sufletului meu,eu voiam sa-l cred,ca si cand era vorba de o poveste,el era un print care risca orice salvand-o pe printesa ,pentru a fi fericiti pentru totdeauna.M-am aplecat sa ca inhalez tot praful,asta era singurul meu prieten fidel.M-am privit din nou in oglinda sa sterg urmele de praf care ar fi putut sa-mi ramana sub nas.Viata mea nu era o poveste magica,eu nu eram o printesa si Edward nu era un print,chiar daca se purta ca un cavaler,sigur cel mai mult isi dorea corpul meu ,asa cum James a reusit sa puna stapanire pe el.

Am iesit din baie si am decis sa raman tacuta pentru restul zilei,nu voiam sa continui sa povestesc cat de mizerabila era viata mea,nu voiam sa-i dau arme ca sa profite de mine.

Imi placeau serile de vineri,James se ducea cu prietenii lui sa joace poker,eu ramaneam singura si puteam sa fac ce vreau,desi mereu faceam acelasi lucru,scriam intr-un jurnal,si il ascundeam foarte bine,daca James il gasea cu siguranta il rupea si ii dadea foc,era singura scapare pe care o aveam,daca nu scriam cu siguranta o luam razna.

Cand am adormit,James inca nu venise,cu siguranta a castigat si s-a dus sa sarbatoreasca,altfel venea si facea scandal,spunand ca prietenii lui sunt niste trisori.

Nu am stiut nimic de el pana in dimineata urmatoare,cand l-au adus beat adormind imediat.Prietenii lui m-au privit cu pofta si unul dintre ei a incercat sa se dea la mine,asa ca i-am tras un pumn de a cazut, celalalt a inceput sa rada.Am deschis usa si au plecat.

Pe la cinci dupa amiaza,James s-a trezit,era bine dispus,castigase o suma frumusica de bani,desi cheltuise aprope jumatate la patrecere.M-a rugat sa ma aranjez ca o sa mergem la plimbare,voia sa ma grabesc,asa ca m-am hotarat sa port bratara pe care Edward mi-o cumparase.

M-a mirat traseul,nu era cel pe care il fregventam.... cand mergeam sa furam ,asa ca l-am intrebat.

-de ce am venit aici?
-pai acum muncesti si te intalnesti cu milionarii,e bine sa venim aici nu unde mergem de obicei,nu crezi?am chef sa joc biliard si sa dansez si aici este locul perfect.
-cum vrei.

A parcat masina la cateva strazi mai departe,si am mers spre sala de biliard,deodata am simtit o puternica ameteal si a trebuit sa sa agat de bratul lui ca sa nu cad.

-ce ai?intreba serios.
-nimic,am ametit.
-sa-ti vad fata,printeso...a spus in timp ce ma tinea cu amandoua mainile,cred ca faci exces de cocaina,inca nu stii sa-ti iei cantitatea exacta,o sa ti-o controlez eu.
-lasa-ma, deja ma simt mai bine.
-buna,Bella...am auzit,m-am intors si mi-am dat seama ca era Edward care ma privea incruntat.
-buna,am spus si inima imi batea.
-nu ma prezinti?intreba Edward.
-James,fratele meu ;Edward ,seful meu.
-deci tu esti seful?a exclamat James cu un ton nesigur.
da,Edward Cullen,imi pare bine,a raspunsintinzand mana.
-la fel,la fel.
-si ce faceti?intreba Edward fara sa-si ia privirea de la mine.
-am iesit sa ne plimbam putin dar surioara mea nu se simte prea bine si ne intoarcem spre casa.
-ce s-a intamplat Bella?a intrebat preocupat.
-ma doare capul.
-asa ca hai sa mergem ,sa te intinzi putin,a spus James si am simtit bataia de joc in vocea lui.
-ok.ai grija de ea,te rog.
-nu-ti face griji,e sora mea,iti dai seama.
-sa te faci bone,Bella,ne vedem la birou ,luni.

Am ridicat mana ca sa-mi iau ramas bun de la el si m-am intors.James m-a luat de umeri si m-a fortat sa merg,am simtit privirea lui Edwrd pe spatele meu si degetele lui James,intrandu-mi in brat,aproate zdrobindu-ma cu unghiile.Cand am dat coltul ,m-a luat de ambii umeri si m-a impins in perete.

-de ce nu mi-ai spus ca seful tau este atat de tanar?a intrebat scartaind din dinti de nervi.
-ce conteaza asta.
-ce conteaza?de cine iti bati joc tampito?a exclamat dandu-mi cateva palme,acum inteleg totul,stiam eu ca nu esti tu atat de inteligentaca sa obtii acest blriliant plan de seductie pentru a face rost de bani,ti-a placut de la inceput,nu-i asa?a adaugat imbrancindu-ma din nou.
-nu ,sigur ca nu.
-nu?esti oarba sau cumva esti lesbiana?tipul pare un fotomodel,ma crezi idiot?a?raspunde ,tarfa blestemata,spuse in timp ce ma lovea.
-iti jur ca nu imi place ,James,chiar nu ma intereseaza fizicul lui ,eu vreau doar bani,stii foarte bine asta.
-si droguri ,nu?
-da, si pentru asta avem nevoie de bani.
-vai de tine daca te indragostesti de el,Bella,ai face bine sa ai foarte mare grija,sau amandoi o sa aveti de suferit,doar ma cunosti,stii ca eu nu amenint in van,tu esti a mea ...sa nu uiti asta.

Am dat din cap.James mi-a mai tras una si apoi m-a indepartat de perete,m-a luat fortat de brat,cuvintele lui imi sunau in cap,ceea ce m-a facut sa-mi amintesc de acea zi,in urma cu 3 ani,cand amandoi am ramas orfani.

"""-daca ma mai atingi o singura data,uit ca esti tatal meu,striga James.
-din nefericire sunt,sunt satul,esti un intretinut,ceea ce ar trebui sa faci ,este sa te duci la munca.
-si pentru ce sa muncesc?ca sa te intretin pe tine,pe tampiata cu care te culci si inutila de fiisa care nu e buna de nimic?
-macar sa-ti cumperi droguri sau ce crezi ca nu stiu ca esti un drogat?
-pai ,iti urmez exemplul ,tata.
-exemplul meu?ai vrea tu,eu am studiat si am avut o munca digna,am reusit sa am un post foarte important la una dintre cele mai bune firme din tara.
-pe care ai fraudat-o,iti amintesti si ai petrecut 5 ani in inchisoare,unde ai prins gustul alcoolului si femilor usoare.
-tu nu esti in stare sa furi o bagnota ,cu atat mai mult sa fraudezi o firma,pentru asta ai nevoie de inteligenta....tie iti lipseste asta,a spus Laurent si a inceput sa rada cu voce tare.

James era rosu de furie,eu ii priveam din bucatarie.Rasul lui Laurent se auzea in toata casa,singurul lucru care l-a oprit putin din ras a fost pumnul lui James in usa inainte sa iasa si apoi Laurent a inceput sa rada mai tare.Cateva minute mai tarziu am iesit pe usa din spate si l-am vazut pe James asezat sub masina tatalui sau,asa ca m-am apropiat si l-am auzit murmurand ceva.

-hai sa vedem cat sunt de inteligent ,tata.
-ce faci aici?am intrebat.
-de ce dracu te bagi unde nu trebuie, a raspuns ridicandu-se in picioare si m-a strans puternic de brat.Eu nu fac nimic si daca spui cuiva ca m-ai vazut aici te omor in bataie,sau te vand asa cum a facut mama ta,dar unui batran mult mai scarbos,m-ai inteles?
-da James,am raspuns cu teama.
-acum pleaca.

Am intrat in casa si am auzit-o pe Rene ca nu mai este vodka,atunci Laurent i-a propus sa mearga sa cumpere,amandoi au iesit si nu s-au mai intors.Cateva ore mai tarziu,au venit doi politisti sa ne anunte ca au avut un accident,ca masina a ramas fara frane lovind un camion...au mutit pe loc."""

Atunci mi-am dat seama ca James era in stare de orice si ca mai bine era sa nu-l contrazic,ramasesem cu el pentru ca nu aveam pe nimeni,niciodata nu mi-am cunoscut tatal.Chiar daca voiam sa fug singura el nu-mi permitea asta pentru ca ii cunosteam secretul,nu voiam sa am aceeasi soarta ca parintii nostrii.

Cand mi-am adus aminte acele cuvinte,mi-am dat seama ca nu aveam nici o sansa,James ma tinea "prizoniera" si niciodata nu o sa ma lase sa plec,eu stiam foarte bine ca daca il dezamagesc in vreun fel,el era in stare de orice... fara remuscari.

4 comentarii:

  1. Scuze pentru eventualele greseli de ortografie dar chiar m-am grabit si nu am avtu timp nici macar sa-l corectez.Va pup .

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...ce viata a avut si are alaturi de james
    :( e un animal X(
    cine stie poate ca edward e printul care o va scapa din acest calvar :)
    astept continuarea:X
    spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  3. wow:o
    nu am cuvinte:O:O
    >:D<...

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte trist. Dar sunt sigura ca daca Bella i-ar povestii lui Edward, ar ajuta-o. Ea nu urmareste decat sa-l stoarca de bani acum...poate isi va da seama in curand ca a luat-o pe un drum gresit...

    RăspundețiȘtergere