miercuri, 19 mai 2010

Copacii mor in picioare.Cap 10.




Cap 10 .Gelozie.




Dupa cateva minute de impresii despre prezentare,Tanya aparu langa ei,incantatoare ca intotdeauna,avea o cutie in mana.Langa ea se afla un barbat in jur de patruzeci si ceva de ani,fermecator si bine imbracat.

-buna seara la toata lumea spuse ea zambind.
-buna seara spuse si el.
-el este Carlos Kleiber...este directorul de la White House,firma de constructii,unde eu am lucrat pentru prima data.
-imi pare bine sa te cunosc Carlos,sunt Edward Masen,intinse mana ca sa il salute,Tanya mi-a povestit despre tine.
-incantat raspunde si el.
-Isabella swan.
-Alice Cullen.
-Jasper Halle.
-incantati...raspunsera toti salutandu-l.
-Bella,asta este pentru tine...un cadou,sopti Tanya zambind.
-iti multumesc Tanya ,raspunse ea incantata,nu avea idee ce se afla in cutia frumos ambalata cu hartie aurie.

Edward se uita frumos la Tanya si ii zambi,recunoscand ambalajul,se bucura ca Tanya nu avea resentimente fata de Bella.

Tanya,il lua de brat pe Carlos si s-au retras scuzandu-se.

Alice il privea fericita si optimista pe Jasper,erau toti patru ca acum sase ani.

-noi plecam,spuse Jasper,zambindu-i lui Edward ...avem multe de discutat si de lamurit.
-ok,spuse Bella sarutand-o pe Alice pe obraz,ai grija ce faci ! zambi.
-si tu...vorbim maine.

Edward il batu pe umar pe Jasper si chicoti.

-vrei sa mai stam?intreba Edawrd privind-o fix.
-nu,e timpul sa plecam si noi...spuse Bella,rosind.

Au coborat pe scari si Edward o tinea de mijloc ajutand-o sa coboare.

-Bella, se auzi o voce foarte aproape,ea tresari si Edward se intoare usor incruntat...esti incantatoare.
-o...Jacob ,multumesc si tu esti minunat reusi ea sa spuna.
-te-am cautat peste tot...ai disparut.
-am fost pe balcon ,nu m-am simtit foarte bine.
-s-a intamplat ceva?
-a,nu,sunt doar foarte obosita.

Edward il privi atent ,era gelos,Jacob arata intradevar foarte bine,si Bella ii zambea,incantata parca de prezenta lui.

-pot sa te invit maine la pranz?...sau la cina?intreaba el fara sa-i pese de prezenta lui Edward,care o tinea de talie.

Bella il privi mirata,avea tupeu !gandi ea...chiar daca si-ar fi dorit asta nu putea accepta in fata lui Edward.

-imi pare rau Jacob,...maine ma intalnesc cu Alice,o sa fiu ocupata toata ziua,il refuza politicos.
-a,ok,scuza-ma...spuse privindu-l pe Edward,care il privea incruntat,dar poate o sa te razgandesti ,te sun maine.
-poate intr-o alta zi,spuse Bella,parandu-i rau de refuzul categoric,ii promisese ca dupa petrecere o sa iasa cu el.
-bine,atunci intr-o alta zi,zambi Jacob si urca scarile.

Edward,se uita in spate dupa el ,maraind,gelozia lui ajunsese la ultimul nivel,rasufla usurat ca Bella il refuzase,dar vazuse in privirea ei ca nu prea era incantata de decizia pe care o luase.

-nu trebuia sa-l refuzi,spuse Edward serios.
-o spui sincer?intreba Bella mirata,ii simtea gelozia...o ardea.
-nu...dar mi-a parut rau de el,parea dezamagit...bine,am vrut sa fac conversatie.

Ea ii zambi si zambetul ii ramase mult timp pe fata.

-te invit la o cafea,sopti Bella,cand ajunsera in fata casei,isi lua cutia primita de la Tanya.
-nu vreau sa deranjez...
-nu deranjezi...din moment ce eu te-am invitat...esti bine venit.

Oricat de mult si-ar fi dorit el sa intre ii era teama sa nu o raneasca,avea atatea intrebari sa-i puna,astepta atatea raspunsuri,voia sa o sarute,voia sa o magaie,voia sa-si arate dragostea.A luat-o de mana si i-a zambit.Ea a urcat scarile tragandu-l dupa ea,a deschis usa si l-a invitat inauntru.A recunoscut camera,era aceeasi ca acum 4 ani,cand a venit aici pentru prima data.Simti gelozie cand se gandea ca ea fusese sotia lui Alfred,stia ca nu poate sa evite sa o intrebe,nervii lui erau intinsi la maxim,gandindu-se ca Alfred o insela permanent.

-ai fost casatorita cu Alfred?intreaba printre dinti privind tabloul de deasupra patului.
-nu...de unde le scoti Edward?

Rasufla usurat,gandundu-se ca daca-i era doar amanta nu avea sa fie atat de gelos.

-ai avut vreo relatie cu el?intreba usor mai relaxat.
-nu Edward,nici nu l-am cunoscut,il cunosteam doar din fotografii,am locuit cu mama lui,am avut grija de ea,si mi-a lasat garsoniera asta dupe ce a murit,el murise cu cateva luni inainte.

Lui Edward ii parea rau ca a trebuit sa o intrebe chiar acum ,in seara asta magica,atat de minunata pentru el,dar voia sa stie,nu voia sa-l urasca pe Alfred.

-iarta-ma Isabella,nu am vrut sa te supar,doar ca am fost curios,nu stiam cum ai ajuns sa locuiesti aici.
-in primul rand ...spune-mi Bella,si in al-doi-lea rand nu m-ai suparat.Spune-mi ...tu ai schiatat asta?intreba uitandu-se spre tabloul de deasupra patului ei.
-da,este prima mea schita vanduta,primii bani primiti pentru pasiunea mea.
-cine este fata aceea ,intreaba soptit,era si ea curioasa.
-este una dintre multele amante ale lui Alfred,era femeia pe care o iubea cel mai mult,de fapt le iubea pe toate,am facut multe schite amantelor lui dar se pare ca doar pe ea a pastrat-o,imi vorbea mereu despre ele dar nu era deloc prietenos,ne intalneam aici sau la hotel de cele mai multe ori,unde le schitam pe ele.

Bella,il asculta uimita,nu stia nimic despre Alfred,dar ii multumea pentru colectia minunata pe care o avea si mai ales pentru tabloul pe care il pastrase,de parca ar fi stiut ca o sa fie cineva care o sa-l iubeasca in continuare,era numele lui Edward acolo si asta insemna enorm pentru Bella.

-cu ce sa te servesc?nu am prea multe obtiuni,suc,cafea...un ceai?
-nu te deranja,stiu ca esti obosita...
-nu ma deranjezi,ti-am spus...
-ok,atunci un ceai dar cu o conditie...o sa-l fac eu,tu o sa mergi sa-ti faci un dus ,apa fierbinte o sa te relaxeze foarte mult.
-bine,chiar am nevoie de un dus fierbinte,ma simt epuizata

Bella si-a luat un prosop curat si pijamalele cu pisicute,primite de la Alice si intra in baie nerabdatoare.-Doamne,nu pot sa cred ca acest barbat perfect se afla aici,in casa mea,...imi pregateste ceaiul...este perfectiunea intruchipata,arata ca un zeu si mirosul...mirosul lui ma inebuneste,gandea Bella,apa fierbinte relaxandu-i muschii incordati.Dusul fierbinte a molesit-o si a iesit din baie ametita.

-ceaiul dumneavoastra este gata,domnisoara Bella ! spuse Edward si ii zambi strengareste.

5 comentarii:

  1. Curiozitatea a omorat pisica...Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. ADOR FICURILE TALE L-AM CITIT PE TOATE
    ASTEPT CAP URMATOR

    RăspundețiȘtergere
  3. :X:X:X doamne mereu ma surprinzi :)
    edward e adorabil cand e gelos ;)):X
    e superb capitolul :X
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  4. wow... asta da...
    Edward e amabil cu Bella...
    Bella la refuzat pe jacob...
    totul merge ca pe roate...
    astept nextul... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. astept urmatorul capitol cat mai repede ador ficul asta

    RăspundețiȘtergere