joi, 27 mai 2010

Copacii mor in picioare .Cap 11.



Cap 11.Cadou.


Bella tresari cand auzi vocea perfecta a lui Edward.

-Multumesc,spuse ea pipaind scaunul sa nu se aseze pe langa,ii placea sa ii spuna Bella,vocea lui era atat de mieroasa,dulce si calda.Il privi si observa manecile suflecate ale camasii lui albe,doi nasturi desfacuti,dezvelindu-i-se usor gatul si pieptul...haina de la costum era asezata pe spatarul unuia dintre scaune...Doamne,de ce nu-si inchide dracu` nasturii,poate vrea sa cad de pe scaun sa aiba motiv sa ma ridice,si eu m-as lasa in bratele lui si l-as imbratisa fara ezitare.
-Bella...Bella,esti absenta.
-Bella,atat de minunat suna numele meu pe buzele tale,Edward...Doamne,era sa spun asta cu voce tare.
-repeta !sopti Edward.
-ce?tresari ea.
-repeta ! ai spus ceva de genu..."atat de minunat suna numele meu pe buzele tale".
-ce?...am spus-o cu voce tare?
-evident esti epuizata,hai sa te intinzi putin.
-ok,sopti ea...i-o luase gura pe dinainte,nu putea sa se concentreze in prezenta lui.

Edward o aseza in pat si o acoperi.

-aseaza-te langa mine,sopti ea cu o voce joasa.

El se aseza langa ea si se sprijini in cot privind-o.

-esti atat de frumoasa,Bella,ii spuse mangaindu-i obrazul cu degetul mare,Edward se gandea la ceea ce ea spusese mai devreme despre"nume".

Ea inchise ochii bucurandu-se de atingerile degetelor lui,se ghemui la pieptul lui si respira aroma barbateasca,era dulce si lemnoasa,creea dependenta.

-povesteste-mi despre tine,cine este Tanya in viata ta?sopti cu ochii inchisi reusind sa-i imbratiseze talia cu mana ei mica si delicata,avea buzele lipite de pieptul lui gol,micul "v" facut de deschizatura camasii lui,in dreptul tatuajului...il avea pe el alaturi si asta conta cel mai mult.
-Tanya ,m-a sprijinit enorm de mult,am cunoscut-o cand ma aflam intr-o prapastie far fund,tatal meu murise intr-un accident de masina si mama mea a mai trait o luna la reanimare,am cheltut toti banii pe care ii aveam pe tratamente,am vandut chiar si casa in care locuiam,dar degeaba,cand credeam ca are o sansa sa se faca bine....a murit.Restul banilor i-am cheltuit pe droguri si bautura,ma inecam in alcool...nu ma mai interesa nimic.Atunci am intalnit-o pe Tanya,care m-a salvat...spuse el pierzandu-se in ganduri.Bella avea ochii inchisi dar lacrimile ii curgeau udand pieptul gol al lui Edward.

-Bella, Bella, te rog,nu plange...n-am vrut sa te intristez,de fapt nu am crezut ca esti atat de impresionata de asta,ii spuse el strangand-o in brate,o saruta pe frunte si inchise si el ochii.O simtea atat de moale in bratele lui,o simtea cum niciodata nu o mai simtise pana acum.Bella,ridica mana si o puse pe pieptul lui,ii simtea bataile inimii,inima lui pulsa prin tatuajul lui direct in palma Bellei.Se ghemui mai bine in bratele lui ,asezandu-si piciorul intre picioarele lui si adormira amandoi imbratisati.

"Era noapre pe strada din fata casei ei,Edward mergea repede.-Edward,asteapta-ma,striga Bella alergand,nu mai simtea pamantul sub talpi.Edward ii arunca priviri dure,el nu alerga,doar mergea ,grabit...dar oricat de repede alerga Bella,nu il putea ajunge.-Edward nu pleca...te rog,striga ea cu lacrimi in ochi.El disparu in noapte si ea cazu in genunchi,inconjurandu-si mijlocul cu mainile...tremura de durere."

Edward,nu pleca...striga atat de tare incat se trezi,era dimineata,intinse mana cautandu-l dar nu-l gasi,plecase...asa ca in visele ei...el pleca mereu.A mai stat cateva minute in pat absorbind aroma lui de pe asternuturi,parfumul lui inca persista.

S-a ridicat cu greu si s-a indreptat spre baie,s-a racorit cu apa rece si s-a spalat pe dinti.A mers spre bucatarie si a inceput sa bea din ceaiul rece pe care Edward il facu-se cu o seara inainte.

-oare de ce nu m-a trezit? a plecat fara sa-si ia ramas bun,nici macar un sarut...ce proasta sunt...nu am fost in stare sa-l sarut macar aseara,era atat de aproape ...dar nici el nu a incercat macar,a spus ca ma iubeste.Poate ca e vorba de Tanya...da,cu siguranta,dar Tanya era cu altcineva aseara,nu cred ca era doar fostul ei sef.Atunci si-a adus aminte de cutia aurie pe care Tanya i-a dat-o.S-a dus la masuta de la calculator si a inceput sa desfaca cu grija hartia lucioasa,la cat de neindemanatica era ,era foarte posibil sa se raneasca si desfacand o cutie..A desfacut capacul cu mare grija si a ramas uimita...-o coroana regala,aurie.Era superba ,cu strasuri verzi ca smaraldul,asezata cu mare grija printre bucatele de zapada artificiala si vata.A ridicat-o usor...stralucea.Zambind s-a dus in fata oglinzii si si-a asezat-o pe cap.Arata ca in tatuajul lui Edward,dar mai stralucitoare...colorata.

Deodata ,o cheie s-a auzit in usa de la intrare si s-a panicat,s-a intors spre usa,Edward intra cu o punga de hartie cu alimente.

-esti superba,esti "Regina mea"sopti el asezand punga de hartie pe fotoliu.
-multumesc,am crezut ca ai plecat,raspunde ea entuziasmata,era fericita ca revenise ,se intorsese la ea nu ca in visele ei,cand mereu fugea de ea si disparea.
-nu,am plecat sa iau ceva de mancare,frigiderul tau e gol.
-mai tot timpul mananc in oras,se scuza ea rosind.
-cum te-ai trezit pisicuto?
-pisicuto?intreba ea mirata.
-ai o gramada de pisicute pe pijamale,sunt haioase,uite tu semeni cu asta mica si alba,spuse Edward atingand umarul ei cu degetul.

Bella zambi si ca sa nu piarda timpul,ii atinsa chipul,voia sa vada daca e real,voia sa stie daca e un vis si el sa plece din nou,voia sa il sarute,regretase asta.

-eu sunt...spuse el zambind.
-am impresia ca visez,reusi sa spuna si se apropie de buzele lui,inhaland aroma cu care fusese obisnuita o noapte intreaga.

El i-a luat fata in maini si s-a apropiat nerabdator atingandu-i buza de jos cu pofta.O simtea la fel de pura ca in seara de acum sase ani,era moale si delicata.S-au afundat intr-un sarut pasional,respiratiile lor fiind accelerate,nu se mai saturau unul de altul.Ea s-a intors usor cand a simtit coroana alunecandu-i de pe cap.O lua cu grija si il privi pe Edward,adancindu-se in privirea lui,ca intr-un ocean de smarald.

Se intoarse spre cutia aurie asezand coroana ,mana ei o tinea pe a lui,nu voia sa-l piarda.

-de ce acest cadou?intreaba Bella cand aseza capacul pe cutia de carton.
-Tanya stie ce insemni tu pentru mine,stie ce s-a intamplat .

Bella era nedumerita,el ii povestise iubitei lui ce se intamplase intre ei?

-hai sa-ti pregatesc ceva,ce-ti place sa mananci la micul dejun?intreba Edward zambind strengareste.
-cereale cu lapre si ciocolata.
-am banuit...am totul aici,spuse fericit.

A luat punga intr-o mana si cu cealalta mana a tras-o pe Bella dupa el spre bucatarie.

-tu stai aici sa-mi povestesti despre tine,spuse Edward zambind,eu o sa pregatesc micul dejun desi nu o sa dureze foarte mult.

Bella se aseza pe scaun observand cum isi da sacoul jos din nou asezandu-l pe spatarul scaunului,si-a desfacut nasturii de la camasa rasucind manecile in sus pana sub coate.Si-a lins buzele cand l-a vazut desfacandu-si nasturul de la guler si urmatorul de sub el.

-hai pisicuto,e randul tau,sopti el,vazand-o privind in gol.
-viata mea nu e deloc interesanta...am crescut intr-un camin de copii,am fost adoptata la 5 ani,dar mama mea vitrega a murit dupa doar cateva luni.Tatal meu vitreg m-a trimis inapoi,nu putea sa aiba singur grija de mine.Nu ma acomodasem deloc,dar macar aveam mancare suficienta si nu ma batea nimeni.Asa ca am ramas in acel camin pana la 18 ani...ofta...Trebuia sa parasesc caminul devenisem majora.La sfarsitul clasei a 12 a te-am intalnit pe tine...nu vreau sa vorbesc despre asta.Toata vara am locuit pe unde am apucat,am muncit unde mi s-a oferit ceva de lucru.Din toamna am locuit intr-o camera din caminul universitatii,nu plateam nimic deoarece invatam foarte bine si profesorii imi cunosteau situatia.Dupa facultate m-am mutat la Veronica,mama lui Alfred Brawn,aveam grija de ea...am tinut la ea ca la o mama...o mama pe care nu am avut-o niciodata,dar din pacate stiam ca nu mai are mult de trait si nu am vrut sa ma atasez,stiam ca o sa sufar dupa ea,se pare ca tot ce iubesc dispare..Acum cateva luni am venit aici...stii povestea mai departe,sopti Bella usurata ca a terminat ,nu-i placea sa vorbeasca despre ea,nu voia sa-si aduca aminte cat suferise.

Edward o privi intens cand aseza bolul cu cereale pe masa,adauga fulgi de ciocolata si topping de caramell,turna apoi lapte si facu acelasi lucru si pentru el,asezandu-se la masa fata in fata cu ea.
-sa ai pofta si multumesc,spuse ea zambind
-ai avut vreo relatie...vreodata?...intreba Edward fara sa o priveasca,gelozia lui era prea mare,nu putea sa-si imagineze ca cineva o atinge asa cum o atinsese el.
-nu...raspunse Bella rusinata,era adevarat ...in Forks nimeni nu se uitase la ea ca la o femeie...

Edward isi retinea un zambet...era fericit,fusese doar a lui...si a mea o sa ramana,gandi el.

5 comentarii:

  1. vai ce frumos
    astept sa fie oficiali inpreuna
    pe cand urmatorul cap?

    RăspundețiȘtergere
  2. Uff...e minunat :X
    Ce bine e sa-i vad impreuna:X
    ;)) Edward e asa dragut cand e gelos :D
    Doamne...ce trecuturi triste :(
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere