sâmbătă, 1 mai 2010

Copacii mor in picioare .cap 5.






Cap 5.Coroana regala.



Edward,isi facea planuri,acum,era sigur ca era ea,prea multe coincidente,descrierea pe care i-o facuse Jasper ii confirma acest lucru.Cateva zile nu a iesit din casa,nu s-a intalnit cu nimeni,vorbea doar la telefon,evita s-o sune pe Alice,oare de ce ea nu ma cauta?poate nu am insemnat nimic pentru ea,de ce a plecat acum 6 ani fara sa imi lase un mesaj macar?acum cateva zile,am fost prea surprins pentru a mai putea reactiona,dar trebuia totusi sa vorbesc cu ea,o asteptam de atata timp...gandea Edward cu voce tare,bine nu era nimeni sa-l auda.

Cand a fost nevoit sa revina la firma lui Alice,pentru a vedea noul album al Tanyei,gandul ca o va revedea pe Isabella il sensibiliza,il facea moale si vulnerabil.Daca ea nu vrea sa vorbeasca cu mine?dar nu i-am gresit cu nimic,ea a fost cea care a plecat.

Ajuns in birou,Bella era in fata calculatorului,concentrandu-se pe orarul incarcat,aceleasi lentile pe care le purta zi de zi,stricta si la obiect...sigura pe ea.

-buna ziua ,doamna Isabella Swan,zise Edward serios.
-buna ziua ,domnule Edward Masen,Alice o sa vina intr-o clipa,spuse si Bella destul de serioasa,ca si cand nu-l cunostea,nu intoarse capul spre el,stia ca daca o face ,o sa cada din picioare,era prea fragila ...vocea ii tremura.
-ne cunoastem ,nu-i asa?intreba el,era atat de greu sa deschida subiectul,dar trebuia sa o faca,vedea ca ea nu are de gand...sunteti din Forks?
-nu...! ma confundeti,imi pare rau ,am putina treaba,zisa Bella si se ridica de pe scaun ,fara sa-l priveasca.Ii inmana dosarul si albumul de la ultima sedinta a Tanyei.-Iubita dumneavoastre a pozat excelent,puteti sa alegeti tinutele pentru urmatoarea prezentare,zise Bella si dadu sa iasa din birou.
-asteptati,va rog...Edward o prinse de mana si o trase spre el...de ce porti lentile de contact?Ea l-a privit nedumerita,lumea ramasese in loc nu se mai misca nimic imprejur,doar ticaitul ceasului de pe perete se auzea puternic,il privi pentru prima oara in ochi,aceeasi privire care o urmare de ani intregi,aceleasi buze,acum intredeschise,ateptand raspunsul ei,ii simti respiratia pe fata,aceeasi aroma,inconfundabila...respira greu.
-ti-am spus ca ma confunzi,nu ne cunoastem...domnule Masen...o spuse in asa fel incat si ea a crezut asta,bratul ii paralizase sub stransoare lui,el o privi si ii zambi strengareste,se apropie mai mult de ea,ajungand cu buzele atat de aproape de urechea ei,incat putea sa-i simta fierbinteala pe fata,ea era rosie si ardea...
-ba da si inca destul de bine ...Isabella...ii sopti el atat de incet si de senzual,incat pe ea o cuprinse teama,simtea ca nu mai poate sa reziste.

Isi trase cu putere mana care era prinsa ca intr-o menghina intre degetele lui si iesi din birou trantind usa in spatele ei.

Cu siguranta ma recunoaste,pentru o femeie...primul barbat in viata ei este foarte special si nu se uita prea usor isi zise plin de el...sunt sigur ca ma recunoaste,si sunt convins ca este si putin geloasa ,dupa felul cum mi-a inmanat albumul Tanyei,oare ce crede ,cu siguranta nu stie ce a insemnat acea noapte pentru mine...o noapte,de fapt cateva ore .Ea nu stie ca este muza mea,nu stie cat am asteptat-o ,cat am cautat-o,nu stie ca ma gandesc la ea zi de zi.Trebuie sa gasesc o cale sa ii demonstrez asta,trebuie sa stie ca nimeni n-o sa-i ocupe locul in inima mea,daca as putea sa ma intorc in timp ,sa o intreb macar cum o cheama,era un punct de inceput,puteam sa o gasesc,nu trebuia sa o astept in fiecare an in fata acelui hotel din Forks,sperand ca ea o sa apara.

-buna Edward,se auzi voce cristalina alui Alice.
-buna Alice...am venit sa aleg tinutele.
-te-ai uitat peste ele?
-inca nu ,raspunse Edward concentrandu-se pe chipul lui Alice,revenindu-i imagini din trecut,se pare ca anii nu trecusera peste ea...

Alice,ardea de nerabdare sa-l intrebe despre Jasper ,dar ii promisese Bellei ca nu o va face,tocmai ce vorbise cu ea si ii spuse ca o sa-i faca jocul...acela de a nu o da de gol.

-hai Edward,ce ai ramas asa?...alege tinutele,mai avem foarte putin timp.
-ok da-mi un sfert de ora sa ma uit peste ele,spuse el serios,in timp ce se aseza pe scaun si deschise albumul.

Privirea ii ramase pe una dintre rochii,era neagra,lunga ,fara bretele...pe piept era tesuta din strasuri si margele ...o coroana regala.

-cine a ales tinuta asta? ,intreaba el usor incruntat.

Alice se apropie ...Bella...de ce?ii tremura vocea...nu trebuia sa spun asta,de ce am spus-o?isi tot repeta in gand.

-care Bella?
-aaaaa...Isabella Swan...asa ii spunem noi...prefera Bella in loc de Isabella.
-ok Alice,vreau ca aceasta tinuta sa fie piesa de rezistenta,o sa o prezinte Tanya si o sa poarte o coroana asemanatoare pe cap...o sa creez un alt pantof,sa fie in ton...ceva auriu.
-bine,sunt de acord cu tine,Alice stia foarte bine care era scopul,voia sa-i atraga atentia Bellei,cu siguranta Bella nu ii este indiferenta.
-atat pentru astazi?intreaba Edward,zambind strengareste,punea ceva la cale.
-hmmm...da,se pere ca am incheiat si colectia asta.
-da,asa se pare,curand o sa le scoatem pe piata,cu siguranta o sa avem succes...am mai multa inspiratie ca niciodata,zambi Edward.

Cand Edward a iesit,luandu-si ramas bun,Bella intra pe usa.

-ce a spus ,Alice?...spune-mi ,nu mai am rabdare.
-m-a intrebat cine a ales rochia cea neagra...cea cu coroana...
-si ce i-ai spus?intreaba Bella nerabdatoare.
-i-am spus ca tu ,Bella,ce era sa-i spun?nu are nimeni dreptul sa aleaga piesele inafara de noi doua,si el stie asta...bine puteam sa-i spun ca eu...dar nu are sens .Stie.
-si-a dat seama ca sunt eu,nu-i asa?intreaba Bella cu o voce joasa.
-Bella,cum sa nu-si dea seama?nu te-ai schimbat extraordinar de mult si cu siguranta ai insemnat ceva pentru el,...nici pentru el nu a fost o simpla noapte,de ce dracu mai porti lentilele alea de contact?nu mai ai de cine sa te ascunzi,te-a recunoscut ...intelege...

Alice nu i-a spus Bellei cine v-a prezenta rochia si nici ca v-a fi piesa de rezistenta a colectiei...era cu siguranta un joc al lui Edward.

-si apropo,Bella,de ce naiba i-ai spus ca te confunda?ai visat la el in tot acest timp si acum negi totul...eu chiar nu mai inteleg nimic.
-Alice...nu stiu ce simt pentru el...nu stiu sa fac o diferenta,nu stiu daca sunt obsedata sau intradevar il iubesc...nu am avut nici un iubit sa-mi dau seama da sentimente.
-Bella trebuie sa vorbesti cu el,sa-l lasi sa-ti spuna ce simte pentru tine,sa vezi ce simti tu pentru el...chiar nu te inteleg...repet.
-nici eu nu ma inteleg,sopteste Bella.

5 comentarii:

  1. wau!!ce surpriza am avut cand am intrat pe blogul tau cap5 care este absolut minunat.sunt curioasa ce pune la cale edward..e 1:10 si eu iti citesc ficul;))..felicitari simena..imi place f. mult cum scrii..ne tii in suspans.nu dai deloc de inteles ce o sa urmeze.bv pwp ank10

    RăspundețiȘtergere
  2. mda... Bella joaca, si Edward la fel...
    Dar ce vor face cand vor ajunge la punctul culminant???
    E foarte interesant... astept continuarea... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbbbbbbbbbbbb!
    sunt din ce mai curioasa sa vad cum vor decurge lucrurile...bafta la scris in continuare!
    kisses&hugs
    klauss33

    RăspundețiȘtergere
  4. :X:X:X e super:X:X felicitari>:D<
    doamne ador fic-ul tau :X
    imi pare rau ca bella e asa indecisa :(nu trebuia sa joace acel teatru in fata lui edward;)) el nu avea cum sa nu o recunoasca:X
    se iubesc asa mult:X
    tare curioasa sunt ce plan are edward :D
    astept cu nerabdare continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. App felicitari marina pentru premiul tau de pe Twilight lovers blog.te pup.

    RăspundețiȘtergere