marți, 27 aprilie 2010

Copacii mor in picioare .Cap 4.





CAP 4.Legaturi.




-Bella,ce s-a intamplat? il cunosti pe Edward? ,intreaba Alice cand Tanya inchise usa in spatele ei.
-da Alice,este...EL...spuse cu vocea intrerupta,privea fix.
-cine EL?
-este ...EL...REGELE MEU,Alice...cel din noaptea cu petrecerea de acum 6 ani,este EL ,Alice.
-Bella,Edward este acel baiat din Forks?de la petrecere?,nu-mi vine sa cred,il stiu de cativa ani dar nu mi-am adus aminte de el niciodata.Bella,ce simti?intreba Alice asezandu-si mainile pe obrajii ei care mai aveau putin si luau foc.
-nu stiu ce sa fac Alice,simt ca ma prabusesc,simt cum se surpa pamantulsub picioarele mele...se aseza pe scaun.
-poftim,bea putina apa,te rog linisteste-te ,ma sperii Bella,ce pot sa fac pentru tine?intreba ea cand o vazu alba la fata si transpitata.
-Alice,unde e Vanessa? intreba ea cu voce tare,uitase complet de ea.
-a luat-o Emmett,stai linistita,e la receptie.-ce o sa faci acum,ce pot sa fac pentru tine?
-nu stiu,stiu doar ca m-a recunoscut,altfel nu ar fi plecat asa fara nici un cuvant.
-cu siguranta te-a recunoscut ,Bella !l-am vazut cum te priveste,dar te privea cu dragoste,am vazut asta in ochii lui ,era placut surprins.
-ce tot vorbesti,Alice,ce dracu vorbesti de dragoste,n-am insemnat nimic pentru el ,am fost doar una in plus,stii foarte bine asta.
-trebuie sa vorbesti cu el,sa-i ceri niste explicatii.
-nu am ce sa vorbesc cu el,imi doresc sa dispara ,din nou,acum pentru totdeauna.
-chem un taxi sa te duca acasa,nu arati bine deloc,o sa vin si eu in cateva ore.

Alice suna la firma de taxiuri si in cateva minute ,masina era afara ...o astepta.

-sa ai graija de tine ii spuse Alice si o imbratisa puternic.
-stai linistita Alice,o sa fiu bine.

Edward,facu cateva schite cu chipul Bellei,aprinse o tigara si cazu pe ganduri.Trebuie sa fie ea...Dumnezeu mi-a trimis-o in sfarsit,imi simt iar inima batand ,exact ca in acea noapte,acea noapte in care ea mi s-a daruit,mi-a daruit virginitatea ei,in schimbul unui simplu "te iubesc"...dar acel "te iubesc" a fost adevarat,a fost spus din inima,a fost dragoste la prima vedere.Era fericit ca acum avea unde sa o gaseasca si nu avea de gand sa renunte,numai daca ea isi iubea sotul indeajuns de mult,incat nu putea sa-l paraseasca,gandea Edward,eu nu am nici un motiv sa ma apresc aici,desi acum cand am gasit-o simt ca am pierdut-o.

Telefonul ii suna dar nu raspunse,era Tanya,femeia cu care se intalnea .

Si-a desfacut camasa si si-a privit tatuajul din dreptul inimii,asta facea mereu cand ii era dor de ea.Trebuie sa fie ea,n-am putut sa o uit niciodata,chipul ei mi-a ramas intiparit in minte,dar e prea tarziu,are un copil,fetita aceea trebuie sa fie rodul unei iubiri si sotul ei sigur o iubeste enorm,nu ai cum sa nu iubesti o asemenea femeie,e impotriva firii...am ajuns prea tarziu...am ajuns prea tarziu...

Bella,ajunse acasa, ochii inlacrimati incepura sa o usture,se abtinuse suficient de mult sa nu planga dar acum era singura ,nu o vedea nimeni,ii venea sa urle de durere,isi simtea inima strangulata,seaca.Se pare ca viata a surprins-o pe la spate,acea noapte a invins din nou si durerea era acum mult prea mare.S-a dus spre baie cu mainile incrucisate sub piept,aplecata de durerea pe care o simte in tot corpul,si-a scos lentilele de contact ,singurul lucru care o ajuta in viitorul apropiat, viitorul la care incepuse sa se gandeasca.

Intorcandu-se in singura ei camera,privirea ii ramase blocata pe semnatura din dreapta tabloului..."E.A. Masen"...Edward.A.Masen,da este aceeasi persoana,acelasi stil,gandi ea luandu-si cutiuta cu bijuterii de pe noptiera.Scoase bucatica de haritie invechita unde EL ii schitase chipul...-Da caelasi stil,aceeasi finete,aceeasi linie curba ingrosata a suvitei de par,aceeasi intensitate a nuantei,bine cat poti sa obtii dintr-o simpla mina cenusie a unui creion.Imaginea lui ii aparu din nou in minte ,acel"te iubesc" se desprinse de pe buzele ei dar tonul era diferit.

Plangea cu pofta si simtea ca se descarca...-iubita lui este atat de draguta...este o persoana pe care nu ai cum sa nu o iubesti,gandi Bella.Nu stia cum a trecut timpul cand Alice batu la usa...i-a deschis si a imbratisat-o.

-Alice ce sa fac ?intreaba Bella plangand.
-vorbeste cu el,daca vrei il sun.
-nu,nu vreau sa-l mai vad,nu ma simt in stare.
-Bella , daca Dumnezeu a vrut sa va intalniti din nou chiar daca e cam tarziu inseamna ca aveti nevoie unul de altul,gandeste-te doar cat ai plans pentru el si cat de mult il iubesti chiar dupa atata timp.
-poate ca el nu ma vrea si nici nu stiu ce simt eu pentru el,poate a fost o obsesie,nu stiu...
-o sa stii cand o sa vorbesti cu el,gandeste-te doar ce-ai simtit cand l-ai vazut,...tu inca il iubesti.

Cateva ore au vorbit si s-au sfatuit,pana cand Bella si Alice au adormit imbratisate.

Dimineata,cand alarma telefonului suna,Bella a sarit ca arsa din pat si Alice la fel.

-Bella,arati groaznic,zise Alice,nu ai dormit bine,nu-i asa.
-ba da...cred...dar ochii ei erau rosii si umflati.
-o sa sun la birou sa anunt ca intarziem,tu fa-ti un dus...eu o sa-ti pregatesc hainele.

Bella intra la dus fara sa spuna nimic,era din nou pierduta in ganduri.Alice a sunat la firma si i-a pregatit hainele Bellei,observa si ea dupa atata timp semnatura de pe tabloul de la capul patului.Hmm era atat de aproape si nici macar nu stiam,ea nu-i stia numele...nu aveam de unde sa-mi dau seama.

Bella iesi de la dus si incepu sa se imbrace in hainele pe care Alice i le pregatise.

-Bella,as putea sa-l intreb de Jasper,ce zici?
-e o idee buna,daca inca mai simti ceva pentru el ,ar fi minunat...la urma urmei tu l-ai parasit din cauza a ceea ce mi-i s-a intamplat mie.As vrea sa te vad fericita...eu una nu mai am nici o sansa...cred...
-Bella,cum poti sa crezi asta?esti libera,esti frumoasa...acum ai tot ce iti doresti.
-are pe Tanya ,Alice...sunt impreuna...chiar tu mi-ai zis.
-da,asa este ,e un obstacol,dar eu zic sa stai de vorba cu el,nu ai de unde sa stii ce relatie ii leaga,poate ca nu o iubeste,eu una nu i-am vazut niciodata prea indragostiti.
-Alice...m-am hotarat,o sa ma indepartez de el...o sa ma fac ca nu-l cunosc,te rog...deocamdata sa nu-l intrebi de Jasper ,asa si-ar da seama ca sunt eu.Chiar daca m-am gandit la el in tot acest timp ne despart totusi multe lucruri ,e prea tarziu,nu vreau sa fiu o piedica in calea fericirii lui.
-lasa lucrurile sa vina de la sine,Bella,timpul va decide.
-ai dreptate o sa incerc sa ma comport cat de normal pot,spuse Bella punandu-si lentilele de contact...ochii mei ar face bine sa se obisnuiasca cu astea...spuse ea hotarata.

Au plecat spre firma si s-au oprit direct la sala de mese a firmei sa ia micul dejun.

.................................................................................................................


-salut,Jasper.
-Edd,ma bucur sa te aud,ce mai faci frate?
-bine...sa zicem ca nu destul de bine...am o rugaminte la tine.Iti mai aduci aminte de petrecerea din Forks?de la hotelul pe care il inchiriase tatal lui James pentru petrecerea mea de 25 de ani?
-da Ed,cum sa nu-mi aduc aminte ! a fost o petrecere pe cinste,dar care-i treaba? asta a fost acum 6 ani nu?
-da...voiam sa te intreb ...cum o chema pe prietena ta ?tipa aceea micuta,tunsa scurt,imaginea lui Alice de acum 6 ani ii venea in minte,acum facea legatura,Jasper ii facuse cunostinta cu ea.
-Alice Cullen,de ce?nu am mai vazut-o de atunci,se suparase pe mine,dar nu stiu de ce,si apoi am plecat din Forks.
-da...Alice...si prietena ei,cea cu care venise atunci...stii cum o chema?
-nu,imi pare rau,dar mi-aduc aminte ca era o fata draguta,slabuta cu parul lung castaniu.
-aha...deci fata aceea era prietena lui Alice,iti aduci aminte nu?
-da...da stiu foarte bine,erau prietene destul de bune,dar era prima data cand ieseam cu Alice si din pacate si ultima data.
-ai vrea sa o reintalnesti?
-pe bune...? stii ceva de ea?
-da...stiu chiar multe...o stiu de cativa ani...dar abea acum am facut legatura.Tu unde esti acum?
-sunt plecat Edward,vin in doua saptamani,am o expozitie in New York,astept si o licitatie,dar te sun cand ajung in Seattle.
-ok,Jazz va programez o intalnire ,chiar atunci avem o prezentare...eu si Alice ,esti invitatul de onoare.
-mersi,chiar mi-ar face placere...Alice era o dulceata de fata.
-vorbim atunci ...

7 comentarii:

  1. un nou capitol:x...e frumos,putin cam trist cei drept..imi place si sunt foarte curioasa ce se va intampla in continuare.bravo:* ank10

    RăspundețiȘtergere
  2. super , imi place foarte mult
    scri foarte frumos FELICITARI
    pe cand urmatorul capitol

    RăspundețiȘtergere
  3. MINUNAT!!!!!
    Sincer abea asteptam cap asta...
    imi pare rau totusi k Bella nu vrea sa vorbeasca cu el....am avut dreptate,deci....pt el nu fusese o aventura...ea a inteles gresit si a fugit...pacat..6 ani a suferit dejeaba....
    ma bucur sa vad ce Ed acum nu se va da batut...trebuie sa lupte....si in fine,vine randul si lui Alice sa fie fericita...
    abea ast cap urmatoare...(nu mai am rabdare)
    spor la scris...
    kisses&hugs
    klauss33

    RăspundețiȘtergere
  4. pe cat de frumos asa de trist si e:(
    pacat ca bella nu vrea sa vorbeasca cu el:(
    sunt curioasa ce o sa se intample la intalnirea pe care o ca organiza edward :)
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. totul va fi bine....
    Edward merita asta, si Bella la fel au suferit mult...
    Abia astept prezentarea... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hei sime..ce mai faci?am o intrb..de ce nu iti pui si tu chat pe blog..ar fi mai usor sa vb k tn..pupici ank10

    RăspundețiȘtergere
  7. hei sime!!! ce mai faci???.am o intrb..dc nu iti pui chat pe blog..ne-ar fi mai usor sa vb k tine..pupici ank10

    RăspundețiȘtergere