joi, 22 aprilie 2010

Copacii mor in picioare .Cap 3.

Fetita mea Vanessa.









Cap 3.EA si EL.




Timp de doua luni ,Bella si Alice au fost nedespartite,mergeau impreuna la cumparaturi,saloane de frumusete,cluburi.Alice o invatase sa se bucure de viata,sa se relaxeze la un masaj ,sa se distreze intr-un club si mai ales sa aiba incredere in ea,in frumusetea ei si sa lase slabiciunile la o parte.Bella muncea de doua luni la firma de design-vestimentar a lui Alice.Fusese acceptata foarte usor de colegi,invata repede si se descurca de minune,furnizorii incepusera sa o aprecieze si ii faceau deseori cadouri.Invatase sa faca comenzi,stia exact de ce era nevoie pentru ca firma sa progreseze,ba chiar isi dadea cu parerea si alegea modele pentru o productie mai mare...aveau succes.
Bella,era schimbata,mergea cu capul sus,sigura pe ea,ca si cand trecutul disparuse.Ea suferea in tacere,fara ca nimeni sa-si dea seama.Invatase sa poarte pantofi cu tocuri foarte inalte,rochiile pe care le purta erau intotdeauna clasice,mulate pe corp...aceeasi lungime,usor pana sub genunchi.
Emmett,fratele lui Alice,mai tot timpul plecat,impreuna cu sotia sa Rosalie, si fetita lor de 3 ani,Vanessa,s-au intors in sfarsit acasa.Vanessa era superba,satena cu parul lung si spiralat,cu ochii verzi ca ai lui Rosalie.Rosalie ,mereu aranjata si dichisita, frumoasa si gratioasa .Parul lung si blond o facea sa lumineze incaperea in care se afla.Emmett intotdeauna plin de el dar foarte dulce si zambaret.Bella iesea adesea cu Vanessa in parc,o plimba si se jucau mereu impreuna,se intelegeau perfect,de cele mai multe ori,Vanessa remanea sa doarma in garsoniera Bellei,in care era amenajat un coltisor pentru placerile ei.O casuta de papusi si cateva jucarii ,destindeau atmosfera usor trista a garsonierei Bellei.

-Bella,maine o sa-l cunosti personal pe patronul firmei de accesorii Edward Masen,cu care suntem in franciza,vreau sa fi frumoasa,e un personaj destul de tacut si sever uneori,iubita lui este fotomodel si prezinte tinutele noastre...este imaginea firmei noastre.Poate reusesti sa-i intri pe sub piele...ai farmecul tau aparte.
-Alice,stii ca nu sunt buna pentru asta,gandurile Bellei erau mereu indreptate spre EL. IL auzea si acum strigand-o REGINA MEA.Nu vedea mai departe de dragostea pe care i-o purta desi stia ca nu este bine ce face.Cu Alice nu mai vorbea despre EL,voia sa o faca sa creada ca a depasit momentul,dar ea stia cel mai bine...nimic nu-i va sterge imaginea LUI din minte.
-Bella,i-ai captivat pe toti,gandeste-te la Mike...cate cadouri ti-a facut in doua luni de cand te cunoaste? si de cate ori te-a invitat in oras?,bine,nu ai acceptat niciodata si Taylor si Sam,care iti trimite flori aproape zilnic.Furnizorii ne fac reduceri substantiale in ultimul timp,din ce cauza?...oare nu te-ai intrebat?
-Alice,acesti barbati de care tu-mi vorbesti...m-au facut sa am incredere in mine ,sa ma simt apreciata si dorita,dar nici unul nu-mi atrage atentia...pentru mine ! EL...este singurul care m-a facut sa simt ce este dragostea,chiar daca a fost doar pentru cateva ore,eu mi-am dorit asta...ceea ce cu acesti barbati de care imi spui acum,nu-mi doresc.EL este stapanul inimii mele si adevarul este ca nu vreau sa-l uit,stiu...sunt masochista,prefer sa sufar gandindu-ma la EL,ma face sa ma simt...bine.
-Bella,mica mea Bella,stiu fetito si sufar alaturi de tine.Stii...si eu ma gandesc adesea la Jasper ,probabil o sa incep prin a-l cauta ,nu cred sa fie multi Jasper Halle prin Seattle,a spus razand si i-a sters lacrimile Bellei care incepusera sa alunece pe obraji.

Au plecat spre salonul de frumusete,Bella voia sa-si aleaga lentile de contact colorate,voia sa aiba ochii verzi ca ai Vanessei si mai mult ii aducea aminte de ochii LUI.
A doua zi,cand s-a privit in oglinda,i-a aparut imaginea LUI in minte,chiar ca era masochista.Isi purta parul intins,usor filat si nuanta mai inchisa a parului ii scotea ochii in evidenta.Isi alesese o rochie neagra de piele,evident...mulata pe corp,pana sub genunchi.Pantofii decupati cu tocul de 12 centimetrii o facea sa para o adevarata femeie de afaceri.
A plecat spre firma,vorbind cu Vanessa la telefon care venea la sediu sa o vada.Bella era fericita,o iubea pe micuta Vanessa ca pe propria-i fiica,a cumparat cateva dulciuri in drum spre serviciu si a ajuns la timp,cand Emmett a oprit masina in fata sediului.

-Bella,striga Vanessa incantata.
-micuta mea,ai ajuns atat de repede,o saruta pe obraji si o lua in brate.

Emmett,s-a dus sa-si parcheze masina si Bella a intrat in cladire ,strangandu-si printesa la piept.

-Bella, ai ajuns la timp.Vino sa-ti prezint pe cineva,a spus Alice mustacind,Edward Masen si Tanya sunt in biroul meu.

Bella a intrat in birou,cu Vanessa in brate,chinuindu-se sa nu faca vreo entorsa din cauza tocurilor mult prea inalte.

-ea este asistenta mea Isabella Swan,ciripeste Alice,afisandu-si zambetul de elfa pe chip.

Cand Bella si-a ridicat privirea, de pe chipul Vanessei si l-a privit pe Edward,acei ochi verzi care ii umpleau intotdeauna singuratatea,acea privire care o facea mereu sa planga,acel parfum care a izbit-o inca de la intrarea in birou,au facut-o sa respire adand,controlandu-se sa-si pastreze calmul,nu se mai putea tine pe picioare.A lasat-o pe Vanessa jos si a pasit usor inainte pentru a nu da de banuit ca se cunosteau.

-nu se poate,gandea Edward,nu poate fi EA,...ochii EI nu mi-i amintesc asa,REGINA MEA,a disparut acum 6 ani,aici este o alta fata,o fata total opusa EI,o fata rece cu ochii de smarald.Privirea ei il ingheta,tinuta o facea sa fie sigura pe ea...Nu poate fi EA,nu poate fi EA,gandea el,EA era calda si blanda,probabil incep sa o iau razna.A simtit un pumnal in inima si a iesit din birou fara sa spuna vreun cuvant,Tanya l-a privit mirata si Bella a tresarit cand el a trantit usa in spatele lui.

-hmm,una dintre zilele lui proaste,se scuza Tanya.Tanya Denali,ma numesc si ma bucur sa te cunosc Isabella,cred ca o sa ne intelegem de minune.
-cu siguranta,a raspuns Bella pierduta in ganduri si privind in gol.

S-au asezat pe scaune ,dar Bella parea absenta.Taraitul telefonului Tanyei o trezi la realitate.

-alo,dragul meu,ce s-a intamplat?
-nu ma simt prea bine,spune-le ca imi pare rau,o sa fiu acasa.Lasa-ma cateva zile singur,te rog,raspunde Edward,profund afectat de intalnirea neasteptata de care tocmai a avut parte.
-ok Edward,vorbim...ai grija de tine !
-hmm,Edward isi cere scuze,nu se simte prea bine spune Tanya incercand sa salveze situatia desi nu-l crezuse.
-nici o problema,sopteste Alice.
-ok Alice,atunci,sunt pregatita pentru sedinta foto,suna-ma cand ajunge fotograful,sunt la hotel si...Isabella ...mi-a parut bine sa te cunosc.
-si mie Tanya,pe curand.

Ajuns acasa,Edward se aseza pe pat,luandu-si caietul gros in care,pe fiecare pagina era schitat chipul EI,sau spatele,sanii sau mainile,parul ravasit sau ochii...fiecare particica din corpul EI era schitata pe acel caiet.In partea stanga a fiecarei pagini,scria "REGINA MEA" si in partea dreapta semnatura lui.Si-a ridicat privirea spre tabloul de la capul patului ,in care o schitase pe EA.Era intinsa pe pat,acoperita cu un cearceaf,prin care se vedeau formele corpului.Fata ii era acoperita de suvite de par.Oare cine este aceasta Isabella Swan?se intreba Edward.

A intors ultima foaie desenata si a inceput sa-i schiteze chipul Isabellei.Ochii verzi i-a facut intr-o nuanta deschisa de gri,o nuanta stearsa,dar stralucitoare totodata,parul ei acum era drept si filat si buzele mai conturate.

-cu siguranta este aceeasi persoana,exact acelasi chip,aceeasi frumusete,desi inainte era mai stearsa ,privirea copilaroasa se transformase intr-o privire matura,rece...dar nuanta de roz persista in obrajii ei,nici un zambet...Expresia de pe chipul ei imi demonstra ca ma recunoscuse,era EA...este REGINA MEA.In partea stanga,acum a scris Isabella Swan si in partea dreapta..."REGELE TAU"
-oricum am ajuns prea tarziu,are o fetita,ii semana...mai ales la ochi,dar ochii aceia nu erau ai REGINEI MELE,nu...simt ca innebunesc,puteau fi surori...gemene,dar nu...asemanarea era izbitoare,sigur purta lentile de contact.

Se simtea de parca un taiful ii trecuse prin corp si stersese totul in calea lui,dar EA,era inca acolo,se agata strans cu unghile de inima lui si daca reusea sa se desprinda,inima aceea inceta sa mai bata.Si inima dar si mintea ,refuza sa o dea uitarii,o cautase mereu in alte femei,dar nu era la fel,EA era unica ,EA era EA,Ea era REGINA LUI.

7 comentarii:

  1. wow...
    no comment....
    ma bucur ca si Ed simte la fel...
    nu imi vine sa cred...e fantastic cap
    abea il ast pe urmatorul....
    dar acum si-a facut aparitia si Tanya...care se pare ca e de treaba...pana la proba contarie...
    Simena imi place mult de tot...
    cat am ast capitolul asta....
    bafta la scris
    kisses&hugs
    klauss33

    RăspundețiȘtergere
  2. superb imi place la nebunie
    astept cu nerabdare urmatorul capitol
    spor la scris

    RăspundețiȘtergere
  3. in sfarsit s-au intalnit:X...multumim simena..in fiecare zi iti vizitez blogul sa vad dak postezi cv..am o intrb ...din ce limba il traduci??anca pwp si ms

    RăspundețiȘtergere
  4. Este scris de mine,ma bucur ca va place.Postez mai greu ca vreau sa am inspiratie sa-l scriu cat mai bine.Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne ...e asa frumos :X povestea e incredibila:X
    sau intalnit :X pe langa asta se iubesc:X
    pai se putea sa nu apara si tanyaX(
    vanessa e super draguta:X:X
    astept cu nerabdare continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  6. wow... este foarte frumos capitolul... ma bucur ca vanessa se impaca bine cu Bella, oare cum va decurge istoria mai departe?? abia astept ... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. simena...d abia ast urmat cap:D

    RăspundețiȘtergere