duminică, 30 mai 2010

Hoata.Cap 8.





Cap 8.Fantezii.



Bella pov.


Era pentru prima data in viata mea cand imi era rusine sa fiu vazuta lovita,de ce dracu` Edward trebuia sa fie atat de incapatanat?cum a putut sa ghiceasca ce James ma lovise?sa-l denunt?de-as putea,stiam atatea lucruri despre el,dar nici asa nu puteam scapa de el,si in plus pot sa jur ca m-ar ucide inainte sa fie inchis.

Edward a insistat sa vad cadoul lui,o planta?ce era asa de ciudat la acest om,de ce imi zicea astfel de lucruri,eu unica?si in plus a indraznit sa ma mangaie,nimeni nu ma tratase precum el.A iesit din birou si eu m-am asezat pe scaunul meu si m-am apucat de munca,incercand sa uit ce tocmai se intamplase.

Am crezut ca Edward o sa ma surprinda din nou,dar nu,acum imi spusesa sa imi continui scoala,oare nu ma mai voia aici?ooo,sigur...voia sa studiez,eu nu mai stiam nimic despre cursuri,stiam ca nu sunt in stare sa o iau de la inceput,si mai mult,de ce?

A mai trecut o zi.Tampita de Jessica de cate ori ma vedea ,ma privea cu ura,ceea ce imi aminti ca nu terminasem cu ea,o sa gasesc o modalitate sa ma razbun,cu siguranta lucrurile n-or sa ramana asa,trebuie sa mi-o plateasca.

M-am dus spre biroul meu ,cand am dat peste un domn inalt,cu parul blond si foarte dragut care m-a privit si mi-a zambit.

-tu trebuie sa fi asistenta fiului meu,nu?a exclamat analizandu-ma.
-daca fiul dumneavoastra este Edawrd,atunci ,da.
-scuza-ma,sunt Carlisle Cullen,tu esti?
-Bella...Swan.
-ma bucur sa te cunosc,Bella,bine ai venit.

Acum intelegeam de unde mostenise Edward frumusetea si amabilitatea,semana foarte mult cu tatal lui,atat fizic cat si la fire.

Zilele treceau si eu aveam ameteli si multe lucruri imi provocau greata si scarba,ca astazi,la ora mesei am vomat,stomacul mi s-a intors pe dos si a trebuit sa fug spre baie,nu suportam mirosul si nu am reusit sa mananc nimic.

In sfarsit venise ziua de vineri,aveam noaptea libera,fara James si fara Edward,ma enerva ca se preocupa atat de mult pentru mine,oare se indragostise?cred ca era nebun,eu nu ma purtam deloc amabil cu el ,si-n schimb el era foarte amabil in fiecare zi.De cele mai multe ori cand nu ma simteam bine,nu interesa pe nimeni,incepusem sa-mi dau seama ca era foarte diferit de toate persoanele pe care le cunoscusem.

M-a surprins cand mi-a spus sa mancam in afara,am presupus ca nu voia sa se barfeasca cu privire la relatia noastra,dar nu i-a pasat ca ieseam impreuna din cladire,nu aveam idee ce voia sa-mi arate.

Am mancat la un restaurant de lux,desi am mancat foarte putin,ca intotdeauna.Aproape ca nu am vorbit,m-a intrebat daca imi plac filmele,i-am spus ca doar o data am fost la cinematograf,cand eram mica.Simteam nevoie sa-mi iau medicamentul,asa ca m-am ridicat si am plecat la baie.

Am intrat in unul dintre compartimente,am scos punguta din sutien,am facut o linie mai mica si am inhalat,apoi am mai pus putin si am inhalat din nou.A trebuit sa ma asez pentru ca am simtit o ameteala puternica,mi-a trecut dupa putin timp,am inceput sa simt efectul substantei incalzindu-mi corpul.Am iesit si m-am privit in oglinda.M-am sters cu mana la nas,sa nu ramana vreo urma de praf si am plecat.

Cand am iesit ,m-am intalnit cu Edward,deja era preocupat ca intarziasem,l-am privit din cap pana-n picioare si m-am excitat instantaneu,adevarul e ca era extraordinar de frumos,si-mi facuse pofta,poate ca eram sub efectul cocainei,atunci m-am apropiat de el si i-am facut o propunere,am observat ca si el era excitat si am zambit triunfatoare,dar,entuziasmul a disparut cu aceeasi intensitate cum a inceput,un tip ne-a intrerupt.

Era un prieten de-a lui Edward,eram pe punctul de a-i spune ca urma sa facem sex,dar el nu mi-a permis,mi-a pus mana pe gura,si cand acel Marco a plecat l-am muscat de deget pe Edward ca sa-mi dea drumul.

Ma dispera ca nu voia sa o faca cu mine,mai ales ca mi-am dat seama de erectia lui,cine se abtinea in asta?daca nu voia corpul meu,atunci ce dracu` voia de la mine.Fara indoiala ma enerva din ce in ce mai mult.

Am intrat in Empire State,daca am mai zburat?zburam in fiecare zi,era sa-i spun adevarul,oare era bine sa-i spun?mai bine nu,cu siguranta nu-i cadea bine.Simularea a fost grandioasa,nu mi-am imaginat ca era atat de frumos,vedeam tot orasul,dupa ce s-a terminat am urcat la ultimul etaj,am ramas uimita sa pot vedea totul de la o asemenea inaltime,se vedeau cladirile cele mai importante din oras.

Sa ma bucur de viata?nu aveam idee ce avea sa insemne asta.N-am putut sa evit sa nu-l imbratisez,Edward era atat de diferit,fata de ceilalti barbati pe care eu ii cunoscusem,i-am mangaiat chipul,voiam sa vad daca era real si nu produsul drogurilor,poate ca visam.

Cat de diferit m-a sarutat,m-a facut sa vibrez,ceva ce nu mai simtisem pana acum,inima incepuse sa bata puternic,de parca voia sa-mi sara din piept.A intrerupt sarutul pentru a-mi spune ca voia sa ia lucrurile cu calm,in definitiv era foarte diferit de toti ceilelti,puteam sa-l sarut ore intregi fara sa ma satur.

"Va fi vai de tine,daca te indragostesti ,Bella,ai foarte mare grija sau amandoi o sa aveti de suferit,ma cunosti,eu nu amenint in van,tu esti a mea,sa nu uiti asta"

Cuvintele lui James,imi rasunau in minte,puteam sa-i vad fata enervanta in fata ochilor,felul in care ma lovise ,in ziua in care imi spusese asta.Trebuia sa fac repede ceva,trebuia sa-l dezamagesc pe Edward intr-un fel,era foarte simplu.Mi-am dus mana spre spatele lui,si am simtit portofelul lui intr-unul dintre buzunarele de la jeansi ,cu foarte mare grija l-am scos,asa cum facusem de mii de ori cu altii,si dupa ce ne-am indepartat am luat-o la fuga,l-am ascuns in bata de la fusta,speram doar ca sa nu-si dea seama asa de repede.

Dar m-a prins,simteam ca mor de rusine,am decis sa ma joc putin cu el,poate lua asta sub forma de gluma,nu voiam sa ma urasca,era singura persoana care ma facea sa simt lucruri ciudate,pe care nu stiam sa le explic,niciodata nu le experimentasem.Strategia mea nu a functionat,si era foarte suparat,poate ca nu era atat de diferit ca ceilalti.

Pentru prima data m-a privit furios,atunci nu am putut sa ma abtin si i-am spus unul dintre teribilele adevaruri despre persoana mea,ca il cautam doar pentru banii lui,cel putin a fost prima mea intentie,pentru ca pe zi ce trece uit asta,el ma facea ca aceasta intentie sa treaca pe locul doi ,el ma proteja...si eu trebuia sa-l protejez de furia lui James,nu puteam sa permit sa i se intample ceva,preferam ca Edward sa ma urasca inainte sa-l vad ranit de mainile "fratelui"meu.Am lasat ca furia sa ma inunde,l-am insultat si am plecat de aici,inainte sa regret.

L-am privit pentru ultima data din lift si cand usile s-au inchis,mi-am plecat capul,buzele mele inca simteau sarutul lui,inca puteam simti aroma lui in gura,mainile lui pe chipul meu si m-am speriat...toate astea erau noi pentru mine.Nimeni nu-mi vorbise ca el,nimeni nu ma privise ca el,nimeni nu ma sarutase cu atata tandrete,nimeni...niciodata...nu ma facuse sa...sa simt ceva,ceva ce nu eram in stare sa descriu...poate se numea intr-un fel asta si eu nu voiam,nu puteam,nu trebuia,nu meritam,un...gunoi ca mine,pentru ca asta eram eu...nu puteam aspira la cineva atat de magnific ca el.

Eu nu aveam dreptul sa pun ochii pe cineva si mai ales pe unul ca el,eu nu meritam nimic,eram o delicventa,o drogata,o mincinoasa,fusesem patata de foarte multe ori,nu eram demna de el.Edward merita o fata atat de buna,pura si curata ca si el,cineva de familie buna,educata ,sincera,fara un trecut intunecat ca al meu.

Am continuat sa ma plimb pe strazi un timp pana cand m-am simtit obosita,ametisem din nou si voiam sa ma intind,asa ca m-am indreptat spre casa,asta daca puteam sa-i spun asa,speram sa ajung inaintea lui James.Am respirat adanc inainte sa intru in rulota si mi-am dat seama ca el nu era.Imediat m-am intins fara sa ma schimb,dar foarte de dimineata,el a venit si si m-a trezit zgomotos.

-iar mi-au intins capcane blestematii aia,hai,fa ce stii tu,ca sa ma simt mai bine...a exclamat ridicandu-ma de par si punandu-mi capul intre picioare.

Somnoroasa am inceput sa-i desfac pantalonii,nu aveam nici un chef sa fac asta,nu lui,atunci,m-am ridicat ,voiam sa scap.

-am nevoie de un stimulent,stii tu.
-tampita drogata,daca nu ar fi ca ma incanta cum o faci,nu ti-as da nimic,cauta in punguta din pantalonii mei ,dar nu abuza.

Am scos mult cunoscuta punguta transparenta,James si-a ridicat tricoul si mi-a spus sa fac o linie pe abdomenul lui,l-am ascultat si am inhalat complet,am inchis ochii,am lasat ca putin cate putin sa-mi invadeze corpul...atunci i-am luat penisul intre maini,mi-am permis ca mintea mea sa zboare,ma faceam sa cred ca acea duritate pe care o aveam in fata mea era Edward si am inceput sa sug,nu am deschis ochii,doar ma concentram la ceea ce faceam.

-oh,Bella,ma incanti,continua...puteam sa jur ca am auzit vocea lui vorbindu-mi.

Am continuat emotionata,cu un singur scop,...sa-l satisfac,sa-l fac sa ajunga,sa-i demonstrez ce fel de femeie sunt vis-a-vis de sex.Am simtit o mana mangaindu-mi parul,dar,apoi a inceput sa impinga,ma obliga sa tin in gura acel dur si gros penis,fara sa ma lase sa ma eliberez.Vraja s-a rupt,eram sigura ca el niciodata nu mi-ar face asa ceva si am deschis ochii spre realitate,ascultand gemetele intenseale lui James,cuvintele lui murdare.

Mi-a ordonat sa ma opresc si sa ma urc peste el,m-am ridicat si mi-am scos lenjeia intima,urcand... gandindu-ma la el,cu ochii inchisi,ma miscam circular,dar cineva ca mine nu avea dreptul sa viseze.Am simtit mainile puternice ale lui James,strangandu-ma de fese,am simtit durere cand el se misca pentru a primi mai multa placere.Si-a pus o mana pe gatul meu,presand,cu forta,apoi, un strigat animalic si dupa cateva secunde chiar el m-a obligat sa cobor de pe ,terminase si eu am ramas ca de obicei,la jumatate ,fara a stii cum e sa ajungi la punctul culminant.

S-a intins langa mine si dupa cateva minute dormea profund,eu m-am intors cu spatele,strangand din buze,nu puteam sa-mi permit luxul de a plange din nou,asta era viata mea si nu aveam scapare,desi Edward voia sa ma ajute nu putea sa treaca peste asta fara sa fie ranit,nu stia ca eu eram o drogata si nu va afla niciodata asta pentru ca nu o sa ne mai vedem vreodata.

In ziua urmatoare,Eu si James am stat tot timpul in rulota,fara sa facem nimic,nu stiu ce-i trecea prin minte ,ca nu avea chef nici macar de cearta,era foarte ganditor.A venit seara si el a plecat fara sa spuna unde.Eu m-am asezat sa privesc la televizor,nu aveam chef de nimic ,eram foarte obosita.

Nu mi-am dat seama la ce ora a ajuns James,cand m-am trezit el era langa mine,adormit,asa ca am ramas tacuta,privind in tavan,cautand forme,nu voiam sa-l trezesc,se enerva rau si nu-mi placea.Cand intr-un final s-a trezit,m-a privit fix.

-cand te platesc?,vineri am pierdut toti banii...si mai am si datorii.
-nu ma mai duc la munca.
-cum sa nu te mai duci la munca?trebuie sa dau luni niste bani urgent.
-mi s-a luat,nu-mi place.
-nu-mi pasa daca iti place sau nu,trebuie sa te duci,inca nu ti-ai indeplinit planul,n-ai scos prea mult de la idiotul ala,a spus urcandu-se peste mine si luandu-ma cu o mana de par.
-credeam ca nu-ti place sa ma vezi aproape de el.
-ia sa vedem tampit-o,cand dracu` ti-am zis ca nu te vreau aproape de el?a intrebat tragandu-ma de par.
-ai spus ca e prea tanar si ca pare a fi model,am raspuns cu dificultate pentru ca nu puteam sa respir prea bine .
-ceea ce ti-am spus,a fost ca nu vreau sa te indragoastesti de el,m-a ridicat de gat si m-a impins pe perna...sau poate ca deja te-ai indragostesti si de aceea vrei sa te indepartezi de el.
-nu ,sigur ca nu,tipul este plictisitor si chiar sunt convinsa ca e gay.
-bine ca stii ce este convenabil pentru tine,luni mergi la munca si sa vad cum dracu` faci dar trebuie sa scoti doua mii de dolari,trebuie sa-i dau seara,ai inteles?
-dar...
-nici un "dar" de cand iei tu decizii?stii,atat iti trebuie,sa nu vii cu banii ca nu mai am cocaina pentru tine.
-bine,o sa o fac.
-asa-mi place,sa ma asculti ca de obicei,apropo ...pentru ca gandesti prosii azi nu mai primesti nici o doza.
-nu-mi face asta James,te rog.
-trebuie sa fiu sigur ca maine o sa faci ce ti-am zis.

S-a tinut de cuvant ,nu i-a fost mila de mine toata ziua,oricat de mult m-am rugat de el.Pe la 11 seara mi-a dat o mica cantitate pentru ca a vazut ca ma simt destul de rau,tremurand si transpirand,dar inainte de a-mi da doza ,m-a pus sa jur ca o sa ma duc la companie si o sa-i cer bani lui Edward,aveam atata nevoie de medicamentul meu ,incat i-am jurat,chiar daca nu stiam cum sa fac asta,eram sigura ca nu o sa-mi dea nici un ban dupa ce i-am facut si mai ales cate ii strigasem in fata.

Rusinata,din nou ,am ajuns la companie,cand am intrat in birou,Edward era distras de calculator,niciodata nu mi-am imaginat ca el o sa-mi vorbeasca asa,am vazut furia reflectata in ochii lui,nu,el nu putea sa ma trateze in felul asta.Deodata am simtit ca forta ma abandoneaza si inainte de a-i raspunde la intrebare...totul s-a facut negru si nu am mai stiut de mine.

4 comentarii:

  1. Off...mereu ma intristez la citind acest fic:(
    Viata e prea cruda cu Bella :(
    Frumos capitolul :X
    Astept continuarea:)
    Spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bella intradevar il iubeste pe Edward,imi pare atat de rau de ea...si de el.Anna.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce viata duce Belle saracuta, dar sper sa isi revina si sa fie impreuna cu Ed

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce viata cruda are Bella, de ce nu-i spune lu Edward sunt sigura ca o sa-o ajute...James sper sa moara din cauza unei supra doze sau sa dea tranvaiul peste el sau orice numa să dispare din peisaj...Spor la tredus

    RăspundețiȘtergere