marți, 25 mai 2010

Hoata.Cap 7.








Cap 7.Iluzii si deceptii.




Edwrad pov.


-Edward ! ce surpriza sa te intlnesc...spuse o voce masculina,facand-o pe Bella,sa se indeparteze de mine si sa-l priveasca cu furie,...si insotit,a adaugat privind-o.
-buna Marco,ma bucur sa te vad,am exclamat recunoscandu-l pe prietenul meu si coleg la universitate.
-ce mai facI?nu ne-am vazut de atata timp...mi-a spus dandu-mi o imbratisare puternica.
-bine,multumesc,tu ce faci?
-minunat...a spus privind-o pe Bella din nou,frumusetea asta este iubita ta?
-da,si apropo,ne-ai intrerupt,a raspuns ea luandu-ma de talie.
-imi cer mii de scuze,dar nu l-am vazut pe omul asta de 3 ani,Marco Volturi,imi pare bine...a explicat intinzandu-i mana.
-Bella,a raspuns fara chef.
-nu te supara Marco,ea doar glumeste,nu-i asa iubire?saluta ,nu fi incapatanata...am spus privind-o fix,si a intins mana,plictisita.
-adevaru e ca nu,eram pe punctul de a ...i-am pus mana pe gura,impiedicand-o sa continue si sa comita vreo imprudenta.
-...pleca...am spus,sperand ca ma va crede.
-inteleg,bine,sper ca o sa ne mai vedem si poate o sa putem sta mai mult de vorba.
-mi-ar face placere,eu lucrez cu tatal meu.
-minunat,atunci in una din zilele urmatoare o sa te vizitez.
-imi va face placere .
-pe curand,si-a luat ramas bun intr-un mod foarte amabil.

Marco,ne-a zambit si a plecat,atunci Bella m-a muscat de deget,obligandu-ma parca sa o eliberez in timp ce eu muream de durere.

-esti un las...a spus privindu-ma cu furie si a inceput sa mearga.
-nu te vreau pentru corpul tau,intelege...am explicat,desi nu era in totalitate adevarat,dar nu o voiam asa...voiam ca ea sa simta ceva pentru mine ,cum eu simt pentru ea.
-sigur ca inteleg,esti un ...muscator de perne...a spus cu dispret.
-te inseli,am raspuns si am zambit inaintea comentariului ei.
-atunci demonstreaza-mi,dovedeste-mi ca esti "barbat".
-bine,dar facem o intelegere mai intai.
-intelegere?,a intrebat confuza.
-da,e foarte simplu...in ziua in care tu imi demonstrezi ca stii sa te porti ca o fata draguta,eu o sa-ti demonstrez cat de "barbat"pot sa fiu.
-despre ce dracu vorbesti?
-zero agresivitati,zero insinuari,zero strambaturi si gesturi,zero certuri cu persoane,zero vorbe urate,zero minciuni si inselaciuni.
-mai bine spune-mi ca esti gay,si astfel nu trebuie sa mai suport atatea prostii...
-ti-am spus ca nu sunt,dar nu o sa-ti demonstrez pana cand si tu o sa-mi demonstrezi latura ta feminina.
-esti nebun,a exclamat dandu-si ochii peste cap.
-probabil...exista si alte lucruri inafara de sex,Bella...am spus trasand cu degetul o linie de la frunte spre barbie,apoi am luat o suvita din parul ei castaniu si i-am dat-o dupa ureche.
-daca tu spui.
-vino,inca nu ti-am aratat ce voiam.

Am cerut nota de plata si am platit.Am traversat si am intrat in Empire State.Am platit doua bilete pentru simulatorul care era la etajul doi.Am urcat si ne-am asezat in mijloc.

-ce facem aici?a intrebat serioasa.
-ai zburat vreodata?
-sa stii ca "da",a raspuns cu un zambet ciudat pe care nu l-am inteles...vrei sa ma intrebi daca m-am urcat vreodata in avoin?a intrebat vazandu-mi expresia mirata.
-da,nu cunosc o alta forma de a zbura.
-adevarat...a spus zambind din nou.
-bine,aici se simuleaza o calatorie prin oras,cred ca o sa-ti placa.

Si-a adunat umerii si luminile s-au stins,atunci a inceput sa functioneze,eu fusesem martor in alte ocazii la expresiile Bellei,era cu gura cascata si uimita,asa cum am presupus,si am zambit vazand-o ca se bucura de spectacol.

Cand s-a terminat,i-am spus ca inca nu s-a terminat plimbarea si am luat liftul care ne-a dus la etajul 102.Am iesit pe platforma de observatie si a ramas uimita ca un copil mic,s-a dus spre margine si privea orasul.New York-ul se artata in toata splendoarea lui inaintea noastra.

-nu e minunat?am intrebat apropiindu-ma de ea.
-da ,niciodata nu am vazut orasul de la o asemenea inaltime.
-asta voiam sa-ti arat.
-de ce?
-pentru ca vreau sa te bucuri de viata,sa-ti dai seama ca sunt multe forme de a te bucura,ca sunt aceste mici detalii pentru care ,viata merita traita.
-de ce trbuie sa fi asa,Edward?la dracu`,de ce nu esti un nesimtit ca toti ceilalti? a exclamat nervoasa.
-si asta trebuie sa inveti Bella,nu toti suntem la fel.

A scurtat distanta dintre noi si si-a asezat mainile pe gatul meu,privirea si atitudinea ei erau foarte diferite nu ca mai devreme in restaurant.M-a privit straniu,a ridicat o mana si a inceput sa traseze linii pe chipul meu cu doua degete,am inchis ochii cand am simtit-o,mi-a atins pleoapele,obrajii,mi-a conturat buzele,a urcat spre nas,si a coborat pe barbie ,trasand un semicerc.

-saruta-ma,a spus cu o voce suava si eu am deschi ochii.
-Bella...
-stiu ca vrei sa o faci,se vede,promit sa fiu cuminte de data asta,doar un sarut,este tot ce iti cer.

Am ezitat,normal ca voiam sa o sarut si era atat de greu sa rezist inaintea rugamintilor ei,am simtit aroma ei inundandu-mi nasul.Am pus o mana pe obrazul ei si ea si-a lasat capul intr-o parte fara sa-si ia privirea de la mine,invitandu-ma sa continui,mi-am pus cealalta mana pe talia ei,si mi-am apropiat buzele de le ei.Am inceput sa pun stapanire pe buza ei inferioara,sarutand-o suav in timp ce mi-am inchis ochii din nou,dar ea a accelerat procesul,si limba ei mi-a invadat gura cu disperare.I-am luat fata in maini si am intrerupt sarutul.

-daca vrei sa continuam,trebuie sa fie in felul meu.
-nu-ti place cum sarut?intreba incruntata.
-nu este vorba de asta Bella,cele mai bune momente din viata au nevoie de timp,si trebuie sa te bucuri de acestea...prelungeste..mnu trebuie sa e grabesti.
-esti foarte ciudat Edward,ai avut vreodata in viata ta o iubita?
-da,de asta iti spun,de asta ma port asa cu tine.
-bine,saruta-ma in felul tau.

I-am atins obrajii cu degetele mari,si mi-am unit buzele cu ale ei,de data asta m-a lasat pe mine sa conduc,in ritmul meu,am putut sa ma bucur mai bine de savoarea ei dulce.Am simtit ca mi-a atins spatele cu degetele ei si m-am arcuit,mi-am dat seama ca daca nu ma opresc in acest moment nu mai aveam cale de scapare si inca nu voiam sa se intample altceva intre noi,asa ca inca o data am intrerupt sarutul.

Ea si-a muscat buza inferioara,mi-a zambit intr-o forma jucausa,si s-a indepartat,nu am putut sa evit sa nu zambesc si sa nu radiez de fericire,in sfarsit gustasem buzele ei,si ea s-a lasat dusa de val,incepuse sa-si schimbe atitudinea.

Atunci mi-a sunat mobilul,l-am scos si am vazut ca e Jane,am privit-o pe Bella ,era sprijinita de geam si privea orasul fascinata,asa ca am inchis mobilul,si l-am bagat in buzunar.M-am apropiat de ea,si m-am asezat,mi-am dus mainile la buzunarele din spate ale pantalonului si zambetul mi-a pierit,Bella si-a dat seama de expresia mea si a lasat capul in jos.

-da-mi-l !am spus serios si am intins mana cu palma in sus.
-nu stiu despre ce vorbesti,a raspuns facand pe inocenta.
-stii foarte bine ca este vorba despre portofel,da-mi-l.
-il vrei?intreba asezandu-se in fata mea,cauta-l...spuse ridicandu-si bratele si punandu-le pe ceafa.
-esti incredibila Bella,am exclamat dand din cap.
-ce s-a intamplat cu ...bucura-te si prelungeste momentele?a intrebat cu ironie.
-nu pot sa cred Bella,m-ai sarutat doar ca sa-mi furi portofelul?
-ups,vinovata,nu mi-am imaginat ca o sa-ti dai seama atat de repede,credeam ca o sa vezi cand o sa ajungi acasa si n-o sa-ti dai seama unde l-ai pierdut.
-Bella,de cate ori vrei sa-ti spun ca nu trebuie sa iei nimic ce nu e al tau,am spus exasperat.
-si eu de cate ori vrei sa-ti repet ca asa sunt eu si nu am cum sa ma schimb?ia-ti portofelul,a exclamat si mi-i l-a aruncat in fata.
-nu stiu de ce te incapatanezi sa fi asa,cand iti ofer tot ajutorul meu,cand iti dausansa sa ai o alta viata foarte diferita de cea pe care ai avut-o,cand -sunt in stare sa-ti dau tot ce-ti doresti,dar intr-un mod onest,fara a trebui sa furi.
-pai ,eu nu inteleg de ce tu te incapatanmezi sa ma ajuti,eu nu ti-am cerut ajutor,nici o sansa,nu am nevoie de tine,ramai cu banii tai si profita.
-e singurul lucru pe care il vrei de la mine,nu?banii.
-au,in sfarsit intelegi,pacat ca nu am reusit sa scot mai mult.
-cum poti sa fi atat de... rece si calculata?
-si tu cum poti sa fi atat de idiot si orb?Adio Edward,traieste in continuare in globul tau de cristal,sa dea Domnul ca intr-o zi sa deschizi ochii.

Am ramas complet inghetat cand am auzit cuvintele ei,am vazut cum s-a indepartat si a intrat in lift,m-a privit cu dispret in timp ce se inchideau usile.Mi-am dus mainile la cap in semn de frustare,nu puteam sa cred ce tocmai mi s-a intamplat,la ceea ce ea imi spusese dupa ce am sarutat-o,nu putea sa se fi prefacut,am simtit-o in acel sarut,inima ei batea mai puternic ,la fel ca a mea,inima nu se insela si nici privirea,nu putea sa actioneze asa sau poate ca avea dreptate,eu eram prea idiot si vedeam doar ce voiam.

Am mers incet spre lift.Am iesit din cladire si m-am dus spre masina mea,am condus fara o tinta anume,analizand lucrurile,simteam o durere in piept,in dreptul inimii.Ce actrita buna se dovedise a fi Bella,si cu cata usurinta ma inselase,desi nu se prefacuse prea mult,eu eram cel care imi facusem sperante cu ea.Dintr-o data mi-am dat seama ca eram la doua strazi de apartamentul lui Jane si m-am apropiat.

-Edward !,de ce nu mi-ai raspuns si ai inchis mobilul?a intrebat in timp ce deschidea usa.

Raspunsul meu a fost sa o sarut pasional,in timp ce o luam de talie si am inchis usa apartamentului cu piciorul.Trebuia sa uit,sa ma rup de realitate,sa las fanteziile la o parte,sa ies din globul meu de cristal,sa nu mai simt durerea care ma ineca.

Jane mi-a raspuns ca de obicei,fara sa puna intrebari,doar lasandu-se dusa de pasiune,a aprofundat mai mult sarutul,devenind disperata.Mainile mele se luptau cu pantalonii ei pentru a-i da jos,cand am reusit am dezbracat-o si de lenjeria intima in timp ce ea se tinea de umerii mei.Am continuat sa o sarut,bagandu-i doua degete in vagin care era deja umed,in timp ce ea imi desfacea pantalonii.

I-am desfacut camasa cu un fel de furie,am zambit cand am vazut ca nu avea sutien,si am pus stapanire pe sanii ei,sarutandu-i,ea isi plimba mana pe penisul meu si gemea.Am urcat sarutandu-i gatul.Jane s-a tinut de umerii mei si am intrat in ea dintr-o singura miscare,incolacindu-si picioarele in jurul taliei mele...am rezemat-o de perete incepand sa ma misc cu mai multa forta,mai rapid si ea gemea mai puternic,infigandu-si unghiile in pielea mea,nasurile noastre se atingeau si m-a privit ciudat,facand o fata care mi s-a parut ca ar fi durere.

-te-am ranit?am intrebat speriat,oprindu-ma de tot.
-nu...doar ca...niciodata nu te-ai purtat asa.
-iarta-ma Jane,sunt un idiot.
-nu am de ce sa te iert,continua,te rog,si eu aveam nevoie de tine...urgent...de asta te-am sunat.
-esti sigura?
-da,doar putin mai usor.


Am inceput sa o sarut din nou,tinand cont de dorinta ei,am diminuat duritatea,simtindu-ma un monstru...cu cateva minute inainte ii vorbisem Bellei cu delicatete si acum comportandu-ma ca o bestie cu Jane, nu merita sa o tratez astfel,nu era frumos.

Am simtit ca ajung la orgasm,dar m-am abtinut,Jane mai avea nevoie de timp si nu voiam sa termin inaintea ei,voiam sa o recompensez intr-un fel ca ma purtasem intr-un fel atat de josnic cu ea,brutal.Dupa cateva momente,Jane a terminat si mi-am dat si eu drumul inauntrul ei,in acel moment mi-am dat seama ca nu o protejasem.Imediat am iesit din ea dar mi-am dat seama ca era prea tarziu.

-imi pare rau,am uitat sa-mi pun prezervativul,am spus rusinat,ridicandu-mi pantalonul.
-nu-ti face griji,maine o sa iau pastila de dupa,a raspuns,intelegea.
-multumesc Jane,nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca nu te-as avea.
-nu mentiona asta,la fel gandesc si eu,vrei sa vorbim despre ceva anume?
-nu,am raspuns si am imbratisat-o cu forta.

Am ramas in apartamentul ei pe tot sfarsitul saptamanii,fara sa vorbesc de Bella,mi-era rusine sa recunosc cu voce tare tampenia pe care o facusem si cat de usor ma lasasem invaluit de ea,nici macar nu am vrut sa-i povestesc lui Emmett,care ma sunase de cateva ori,nu puteam sa-l ascult spunandu-mi"ti-am spus eu"

Luni,m-am trezit devreme si m-am dus sa alerg,asa cum faceam cand eram la universitate.Dupa o ora m-am intors si am facut un dus,pregatindu-ma sa merg la birou,desi nu aveam chef,erau prea recente momentele in care Bella fusese acolo si nu voiam sa-mi aduc aminte.

Am ajuns si m-am lasat sa cad in scaunul meu,am dat drumul la computer,si mi-am verificat mail-urile,erau multe sosite inca de vineri de cand eu plecasem,am inceput sa raspund,concentrandu-ma prea mult pe aceste probleme minore.Nu am auzit cand usa s-a deschis,nu mi-am dat seama de prezenta ei pana cand i-am auzit vocea.

-buna dimineata...a zis cu o voce joasa si s-a intors.
-ce faci tu aici?am intrebat privind-o fix,cuvintele pe care mi-i le spusese vineri mi-au invadat mintea tulburandu-ma.

3 comentarii:

  1. Scuze pentru intarziere,urmatorul capitol va fi din "Copacii mor in picioare",am scris la el dar nu l-am copiat in calc.Va pup.Pa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow...niciodata nu stiu la ce sa ma astept din partea Bellei :) nu trebuia sa faca asa ceva...Edward vroia doar sa o ajute :)
    Puff...si el ma supara...de cate ori se intampla ceva fuge in bratele lui Jane :(
    E superb capitolul :X
    De abia astept continuarea:X
    Spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar nu stii la ce sa te astepti de la Bella,dar eu cred ca a facut asta doar ca Edward sa o uite,probabil simte ca s-a indragostit de ea si vrea sa-l indeparteze.Monna.

    RăspundețiȘtergere