joi, 13 mai 2010

Hoata.Cap 4.







Cap 4.Viata ta si a mea.



Edward pov.


-Bella, da-i drumul,am ordonat fara a-mi da seama ce tocmai vazusem
-hai ,repeta,ce tocmai mi-ai spus...a exclamat,inca smucind-o pe Jessica.
-da-i drumul ! am spus exasperat...asta nu e modul de a solutiona problemele.

Bella se incrunta si m-a privit cu ura in timp ce o impinse pe Jessica ,care plangea si-si ridica o mana pentru a-si freca capul.

-amandoua in biroul meu,acum,am spus serios si furios.

Amandoua au mers inainte si eu in spatele lor,in timp pe dadeam din cap in sens negativ,asta o sa fie mult mai dificil decat credeam ...imediat mi-am adus aminte de cuvintele lui Emmett,avea dreptate cand imi spusese ca Bella o sa-mi creeze probleme,dar eu voiam sa o protejez,nu voiam sa o scot din viata mea,ciudat,ma simteam legat de ea.Am inchis usa dupa ce am intrat,m-am asezat pe scaunul meu si le-am rugat si pe ele sa se aseze,in fata mea.

-ce s-a intamplat mai exact?am intrebat privindu-le.
-ea m-a atacat fara motiv,spuse Jessica imediat.
-ce ipocrita esti,a strigat Bella privind-o foarte furioasa,ea m-a jignit prima data,mi-a spus ca sunt o maimuta si ca m-am culcat cu tine ca sa-mi oferi de lucru...a adaugat,intorcandu-se sa ma priveasca.
-nu am spus-o ca sa te jignesc,Edward,ea a interpretat prost comentariul,eu nu inventez lucruri de genul asta,i-am auzit pe paznici vorbind.
-ce mincinoasa esti,nu esti doar o vipera ,mai mult esti o lasa care nu recunoaste ce tocmai a spus,de fapt mi-a spus ca ea nu a trebuit sa se culce cu nimeni pentru a se angaja aici ,asa cum eu am facut-o.
-tu ai vazut ca ea ma lovea,iti jur ca eu...
-gata Jessica,nu ma intereseaza cine a inceput si de ce,dar asta nu este modul de a te exprima si de a rezolva lucrurile,sunte-ti intr-o companie foarte importanta nu intr-o cantina.
-dar eu iti spun adevarul,crede-ma pe mine,m-a intrerupt Bella.
-in plus o sa fiti sanctionate,o sa fac o lista administrativa,adu-ti aminte Jessica ca este pentru a doua oara,asa ca a treia oara...o sa pleci.
-dar Edward,eu sunt nevinovata,iti jur,ea m-a lovit.
-Jessica,nu degeaba este a doua oara,asa ca nu vreau sa mai ascult justificari,in plus amandoua o sa primiti aceeasi sanctiune.Pentru informatiile tale,Bella nu s-a culcat nici cu mine,nici cu altcineva pentru acest post.

Si-a incrucisat bratele si nu a mai spus nimic,cand au fost gata actele,le-am dat sa le semneze,nu foarte convinse,au semnat si i-am spus Jessicai sa se intoarca la receptie.

-Bella, lucrurile nu se rezolva prin lovituri,am spus imediat ce am ramas singuri.
-ea si-a cautat-o,daca nu mi-ar fi spus nimic,nici eu nu i-as fi facut asta,este o vipera si mai mult o ipocrita.
-o cunosc pe Jessica,dar ,iti repet ca violenta nu este o solutie.
-atunci ce voiai sa fac?sa-i zambesc si sa-i multumesc?
-cu siguranta,nu,trebuia sa vi sa-mi spui in loc sa actionezi impulsiv.
-nu sunt un copil,stiu sa ma apar singura,in plus ,adu-ti aminte ca tu mi-ai oferit de lucru,eu nu t-am cerut nimic,asa sunt eu si daca vrei sa ma dai afara,fa-o,haide.
-nu o sa te dau afara,trebuie sa-ti dai seama ca ceea ce faci nu este bine,ca sunt reguli pe care trebuie sa le urmezi.
-pai,eu o sa le urmez pe ale mele dar sigur,tu cum o sa ma intelegi daca te-ai nascut intr-un patut de aur,si mereu ai avut totul,in schimb eu,de cand eram mica a trebuit sa gasesc o modalitate de a trai,cautand in gunoaie pentru a gasi mancare,vazand cum mama mea se prostitua ca sa faca rost de o sticla de bautura si nici macar nu o interesa daca mie imi era foame sau sete.A fost capabila sa ma vanda la 13 ani,pe mine,pe propria ei fata pentru viciul ei si ca a trebuit sa invat sa ma apar cu unghiile si dintii ca sa evit ca acel batran scarbos ,sa mai puna mana pe mine,nu stii cat de fericita am fost in ziua cand amandoi au murit...a inceput sa-mi spuna si vocea i-a pierit putin cate putin.

Eu nu stiam ce sa spun,eram sigur ca viata ei nu fusese deloc usoara,dar nu-mi imaginasem ca era atat de intortocheata,am observat cum ochii i se umpleau de lacrimi si s-a ridicat de pe scaun pentru a iesi din birou.Eu am fost mai rapid decat ea si am prins-o inainte de a disparea.Am imbratisat-o si in ciuda faptului ca voia sa scape,nu i-am permis,am simtit putin cate putin ca se linistea pana cand ramase statica...i-am auzit suspinele.

-lasa-ma sa te ajut,Bella,te rog,da-mi voie sa-ti demonstrez ca exista si partea cealalta a monedei,ca viata are o latura buna,ca nu ai pentru ce sa mai suferi,permite-mi sa te invat sa atingi fericirea cu mainile,am adaugat,mangaindu-i capul rezemat pe pieptul meu.

N-a spus nimic,a continuat sa suspine si am imbratisat-o mai puternic,incercand sa-i transmit ,incredere ,protectie ,siguranta ,intelegere ,dragoste ,acceptare tot ce ii lipsise in copilarie.Am ramas asa cateva minute,pana cand suspinele ei au incetat,atunci m-am indepartat putin doar pentru a-i lua jacheta cu o mana si i-am ridicat fata,i-am stars lacrimile si ea m-a impins pentru a se retrage din bratele mele.

-nu merit ajutorul tau Edward,inca nu stii multe lucruri din viata mea,a spus intorcand-mi spatele.
-tu nu ai fost de vina,totul a fost rezultatul celor din jurul tau,trebuie sa te decizi tu sa te schimbi,eu nu o sa te judec niciodata.

M-am asezat in fata ei,privea in gol,i-am luat fata in maini foarte delicat,m-a privit confuza dar foarte tematoare,eu muream sa o sarut,voiam sa-i probez aceste moi si suave buze rosii,nu aveam idee de ce exercita atata fascinatie in mine,imi placea si inca mult,dar acum nu trebuia nici macar sa incerc altceva cu ea pana cand ii demonstram si ea intelegea ca interesul meu nu era neaparat fizic,asa ca i-am dat un mic sarut pe frunte,am imbratisat-o din nou.

-nu inteleg cum poti fi atat de bun...a spus cu vocea slaba.
-nu sunt chiar asa,desi nu crezi am facut si eu lucruri inedite.
-cu siguranta nu este nici 1% din ceea ce am facut eu.
-lasa trecutul in spate,acolo unde trebuie sa ramana,acum concentreaza-te pe prezent si viitor,am spus separandu-ma de ea sa o privesc.
-as vrea sa pot si sa nu te deceptionez intr-o zi.
-trebuie sa inveti sa-ti controlezi emotiile,vino ,o sa-ti arat ce fac eu cand ma enervez.
-te-ai enervat vreodata?
-sigur ca da,sunt ca toti ceilalti,daca imi place sa ajut oamenii asta nu inseamna ca nu ma enervez sau sa ma infurii,te asigur ca experimentez emotiile oamanilor,buni si rai.

Am deschis usa si am iesit in spatele ei,i-am facut semn ca mergem spre lift,am intrat si am apasat butonul ultimului etaj.Cand am ajuns aici am coborat,am urcat pe niste scari sa ajungem pe acoperisul cladirii.

-cand sunt furios,vin aici sus si strig ca sa nu ma auda nimeni.
-serios?faci asta?
-da,asta ma ajuta sa ma eliberez de furie,apoi ma asez sa respir profund si odata ce ma calmez ma intorc in birou.
-nu am auzit niciodata asta.
-m-a invatat un prieten,asa ca atunci cand te enervezi,incearca,urca aici si striga,o sa vezi ca dupa aceea o sa te simti mai bine.

Nu a spus nimic,ci s-a apropiat de marginea acoperisului,a ramas tacuta pentru un timp,nu am vrut sa o intrerup desi muream de curiozitate ,oare ce-i trecea prin minte? apoi s-a intors si m-a privit ciudat,nu am putut sa-mi dau seama ce-mi aratau ochii ei,am intrebat-o daca vrea sa coboare si a dat din cap.

Restul zilei trecu fara alte noutati,Bella s-a instalat in biroul ei micut si s-a pus pe treaba,a ramas tacuta cea ,mai mare parte a zilei,orice o intrebam ,imi raspundea in monosilabe sau dadea din cap.La ora mesei,a vrut sa stea singura si am fost de acord,nu voiam sa iasa barfe despre relatia noastra,sigur ca trebuia sa verific ceea ce Jessica spusese.La terminarea programului nu a vrut sa o conduc,imi era clar raspunsul ei.

Cand am iesit de la munca m-am dus acasa la prietena mea Jane,trebuia sa ma descarc intr-un fel si primul lucru care mi-a venit in minte era ea.Ne-am cunoscut in liceu,la o petrecere mi-a spus ca ma place,a trebuit sa fiu sincer cu ea si sa-i spun ca mie imi placea de altcineva,dar ca putem fi prieteni.Dupa cateva zile si-a cerut scuze,mi-a spus ca intrecu-se masura cu bautura si sa uit ca-mi spusese asta,i-am spus ca nu este nici o problema.

Putin timp dupa aceea am inceput sa ies cu Tanya si dupa 4 ani de relatie am teminat din multiple motive,intr-un moment de ciuda,intr-o noapte,fiind ametit,m-am trezit in pat cu Jane.In ziua urmatoare am clarificat lucrurile si am continuat sa fim prieteni cu anulite drepturi,asa ca daca ea avea nevoie de mine ma chema si viceversa,desi ca sa spun adevarul,eu o cautam mai des decat ea pe mine.

am ajuns in fata cladiorii unde ea locuia,,am parcat si mi-am pus alarma ,intrand.am urcat doua etaje,pe scari si am batut la usa apartamentului ei.Cateva secunde mai tarziu,ea a deschis si m-a prmit cu o imbratisare puternica.Mi-a dat un sarut in coltul gurii,m-a luat de mana si m-a dus pe fotoliu,apoi s-a asezat pe picioarele mele si eu am i-am imbratisat talia.

-saptamana dificila?a intrebat jucandu-se cu parul meu.
-da,de unde stii?
-pentru ca vii in vizita cand vrei sa scapi de stres.
-iarta-ma Jane,stiu ca nu meriti asta,dar...
-st,partreaza-ti explicatiile,a fost un acord mutual,iti amintesti?nu-ti reprosez nimic,vrei sa-mi povestesti?m-a intrebat punandu-mi un deget pe buze.
-nu,inca nu...am spus mangaindu-i obrazul.

Am sarutat-o pasional,descarcand in ea emotia pe care Bella o trezise in mine.Eu nu eram de fier ,eu sunt om si Bella este o femeie frumoasa,cu un corp foarte bine format,nu puteam sa evit ,corpul meu raspundea in fata frumusetii ei,dar stiam ca trebuie sa am rabdare cu ea,mai ales dupa ce imi povestise o parte din viata ei.cel mai mult ma interesa ca ea sa-si dea seama ca eu nu eram ca toti ceilalti barbati si ca voiam doar un singur lucru de la ea.

Jane mi-a raspuns la sarut,aprofundandu-l mai mult in timp ce-mi mangaia parul si eu imi treceam mainile peste corpul ei.Am intins-o pe fotoliu si am inceput sa o sarut pe gat in timp ce degetele mele desfaceau nasturii de la bluza ei.Am facut o alee de saruturi pana la sanii ei,i-am ridicat fusta pentru a scapa de lenjeria ei intima.Cand am reusit m-am retras putin pentru a scapa si eu de pantaloni,i-am coborat doar cat a fost nevoie pentru a-mi pune prezervativul .Jane,a gemut puternic cand m-a simtit in ea, si a inceput sa se miste dupa ritmul meu in timp ce gura mea se bucura de buzele ei din nou.Cu o mana masam unul dintre sanii ei si am inceput sa-mi accelerez miscarile pana am simtit ca ma apropii.Am penetrat-o cu mai multa forta pana ce si ea a terminat,am cazut frant si mi-am lasat capul sa se sprijine de umarul ei.

Cand mi-am revenit,m-am ridicat,mi-am scos prtezervativul si l-am aruncat la cosul de gunoiu,in timp ce Jane isi aranja hainele si eu de asemenea,apoi m-am asezat langa ea.

-cine e Bella? a intrebat privindu-ma fix.
-de ce ma intrebi asta?am raspuns mirandu-ma.
-pentru ca i-ai soptit numele de cateva ori.
-scuza-ma,am spus rusinat,nu mi-am dat seama ca spusesem cu voce tare.
-nu-ti face griji pentru mine.

Atunci i-am spus povestea ,cine era si cum am cunoscut-o pe Bella,mi-am dat seama ca expresiile sale de surprindere au avansat in timp ce-i povesteam,mi-a luat o mana intre ale ei.

-ce noroc a avut ca te-a gasit pe tine,sunt sigura ca o sa-i schimbi viata.
-as vrea sa fiu atat de optimist ca si tine,chiar si Emmett mi-a spus sa am mare grija.
-o sa fie dificil ,nu ma indoiesc de asta,dar esti un mare om,cu o mare capacitate de a darui fara sa astepti ceva in schimb,ea o sa-si dea seama de asta ...mai devreme sau mai tarziu.
-sper sa fie asa.
-hai sa mancam,mi-a spus ridicandu-se in picioare si luandu-ma de mana.

Asa era Jane,pe-o parte imi semana foarte multmereu imi oferea compasiunea si corpul ei fara sa astepte ceva in schimb.Am urmat-o la bucatarie,a preparat repede o salata si ne-am asezat chiar acolo,apoi am privit putin la televizor si am ramas sa dorm in apartamentul ei desi nu am putut sa dorm bine,am avut cosmaruri cu Bella,asa ca atunci cand am vazut ca era ora 5 dimineata m-am ridicat pentru ca Jane sa poata dormi linistita,cu siguranta nici ea nu dormise prea bine din cauza tresaririlor mele.

M-am dus in living si am dat drumul la televizor,dupa ce am butonat telecomanda si nu am gasit nimic interesant ,l-am inchis si m-am dus intr-o camera unde erau aparate de forta,m-am hotarat sa fac cateva exercitii.Dupa o ora am intrat sa fac un dus si apoi am pregatit micul dejun...cu asta am surprins-o pe Jane,de cate ori dormeam la ea ma trezeam foarte tarziu,de cele mai multe ori ,ma impingea jos din pat.

Am mancat fara sa vorbim prea multe,ea mi-a povestit cateva lucruri despre serviciul ei,era desenator grafic si lucra la un important ziar din oras.Cand am terminat ,mi-am luat ramas bun si i-am spus ca am sa o sun mai tarziu.Mi-a dat un sarut si o imbratisare ca intotdeauna.

Era o sambata obisnuita si nu aveam prea multe de facut,am ajuns acasa si nu era nimeni,parintii mei nu se intorsesera din calatorie si Alice cu siguranta era cu prietenii ei,l-am sunat pe Emmett si a ramas sa mergem mai tarziu la dans.M-am asezat la pian si am cantat ceva timp,gandindu-ma la Bella a inceput sa curga o melodie.Dupa 2 ore Emmett a venit dupa mine si i-am povestit ce s-a intamplat cu Bella cu o zi inainte.

-amice ,te risti foarte mult avand-o acolo,inteleg ca vrei sa o ajuti,dar poti sa o faci fara sa ii oferi de lucru alaturi de tine,ti-am spus sa ai grija.
-stiu Emmett dar ai auzit prin ce a trecut .
-da,e destul de dramatic trecutul ei,de ce mai bine nu i-ai spus sa-si continue studiile?in loc sa o aduci la companie,daca tot insisti sa o ajuti.
-nu m-am gandit la asta,o s-o intreb,sper sa accepte.
-ei,Edward te-ai ars, si inca foarte tare,nu gasesc un motiv logic.
-poate nu este Emmett,stiu doar ca trebuie sa o ajut si asta o sa fac,nu stiu de ce ,dar simt ca asta e misiunea mea in viata ,sa o salvez.
-sper doar ca nu o sa fi ranit,iarta-ma ca ti-o spun dar e posibil sa aiba comportamentul mamei sale,esti dispus sa te confrunti cu asta?

Nu am raspuns nimic,cuvintele lui m-au lasat mut,adevarul este ca nu ma gandisem,nu ea nu putea sa fie ca mama ei,atunci mi-au venit in minte insinuarile ei,si am simtit un gol in piept,oare era posibil ca ea sa-si vanda corpul si sa aiba un viciu?am dat din cap in sens negativ,nu puteam sa cred ca ea ar putea fi in bratele altui barbat si mai ales pentru bani.

Atunci Emmett a facut un rodaj prin parc si acolo am vazut-o,am recunoscut-o imediat dupa parul ei lung si voluminos de culoarea cafelei,purta bratara pe care incercase sa o fure.Un tip inalt si blond era in fata ei mangaindu-i obrazul,nu nu puteam sa cred ca ea era asa.

2 comentarii:

  1. prima:X:D
    e superb capitolul :X
    incetul cu incetul edward se indragosteste de bella :X
    sunt sigura ca va resusi sa o schimbe :) insa pana atunci mai trebuie sa afle multe lucruri dureroase despre ea :(
    de abia astept continuarea:X
    spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Marina are dreptate, dar daca Bella ar vrea sa se lase ajutata ar fi mult mai usor...pe ea o intereseaza doar de "medicamentul ei"...e dureros, astfel de lucruri se petrec si in realitate, din ce in ce mai des. Astept continuarea, pupici.

    RăspundețiȘtergere