sâmbătă, 28 august 2010

Copacii mor in picioare.Cap 19.


Cap 19.Altceva.




Era tatal meu,Charlie Swan,vorbea intruna dar nu mai eram in stare sa ascult,sa aud ceva.Am clipit de cateva ori,imi venea sa plang si Edward a observat asta,m-am sprijinit de el sa nu cad.

-domnisoara ,ce s-a intamplat?intreaba Charlie.

Mi-am ingropat fata in pieptul lui Edward si lacrimile si-au fcaut loc printre pleoapele inchise,chiar voiam sa plang de fericire ca tatal meu era chiar aici in fata mea dar,o tristete m-a izbit la gandul ca ma parasise.

-intrati d-le spuse Edward invitandu-l inauntru,ne pare rau ca nu avem cu ce sa va servim,suntem in trecere,eu si Bella locuim in Seattle.
-a...inteleg,l-am auzit pe Charlie soptind.

Am simtit cum sunt ridicata de la podea si asezata pe canapeaua din living.I-am facut semn lui Edward sa ma lase cateva clipe,sa-mi revin.M-a sarutat scurt si s-a indreptat spre Charlie,care se asezase pe scaun.M-am rezemat pe spatarul canapelei si am inchis ochii,incercand sa-mi revin.

-Se simte bine?a intrebat panicat Charlie.
-da,are o cadere de calciu,a mintit,el stia ce mi se intampla.
-si,d-le Swan sunteti de mult seful de politie din Forks?a intrebat Edward probabil sa afle cat mai multe lucruri.
-nu,eu si familia mea ne-am mutat de curand,aproximativ o luna de zile,am locuit in Canada si acum stam in La push,nu este departe de Korks,copiilor le place foarte mult zona aceea,de fapt sotia mea a crescut acolo.
-aveti copii,sa va traiasca.
-va multumesc,am doi baieti Sam si Seth.

Tatal meu era destul de vorbaret,am deschis usor ochii si i-am vazut zambetul frumos,deja il iubeam,parea un om bun,foarte cald si iubitor.Avea doi copii si eu aveam doi frati,imi doream o sora dar cerd ca ceream prea mult.

-vreti sa chem salvarea?a intrebat Charlie,vazand ca inca nu mi-am revenit.
-nu,deja ma simt mai bine,am spus,vazand ca isi face griji.
-apropo,stiu ca proprietare,Veronica Brawn,a decedat cu ceva timp in urma,domnisoara este fiica?l-am auzit pe Charlie intreband.
-nu,este doar mostenitoarea,a fost foarte apropiata ....
-am incercat sa retin cat mai multe lucruri despre locuitorii acestui oras,dar imi scapa multe lucruri.S-au schimbat multe de cand am plecat.
-de cand ati plecat?
-am fost casatorit aici,si am divortat dupa 3 ani.
-imi pare rau,spuse Edward,era vorba de mama mea Renee,oare ce s-o fi intamplat cu ea?
-a,nu este nici o problema,ne-am casatorit in graba si tot in graba ne-am si despartit.

Am deschis ochii semn ca mi-am revenit si m-am ridicat usor in picioare.

-ar trebui sa mergem la Hotel Edward,am spus fara sa zambesc.
-te simti bine?poti sa mergi?m-a intrebat Edward.
-da,vreau sa plecam si m-am indreptat spre usa.

Charlie,m-a privit nedumerit,i-am evitat privirea si am deschis usa,luand cheia de pe masuta de colt.
S-au ridicat amandoi,Charlie s-a scuzat fara sa se uite la mine,probabil s-a simtit dat afara,dar nu mai puteam rezista in aceeasi incapere cu el,desi parea un om minunat,nu puteam sa-l iert pentru ca m-a lasat intr0un spital,un camin de copii.Acum avea doi copii pe care ii iubea,am avut si eu nevoie de iubire si as fi putut s-o daruiesc la randul meu ,asta daca mi-i se permitea.



Pers a-3-a.


Ajunsi la hotel,Edward a imbratisat-o pe Bella si a mangaiat-o pe spate.

-de ce nu i-ai spus ca esti fiica lui?
-m-a parasit Edward,puteam sa cresc alaturi de copii lui
-aici ai mare dreptate,dar ai avut noroc sa l-ai gasit,asa printr-o coincidenta.
-"noroc",Edward,"noroc",asta inseamna ca nici nu m-a dorit.
-nu ai de unde sa stii ce gandeste,poate regreta.
-e vinovat edward,amandoi sunt de vina, si el si Renee.
-nu trebuie sa condamni pe nimeni,nu stii ce motive au avut,poate ca fiecare voia sa-si intemeieze o alta familie.
-da si eu eram o piedica pentru fiecare dintre ei.
-E bine ca cel putin este in viata,eu mi-as dori ca parintii mei sa traiasca.

Edward a tacut si si-a verificat apelurile,primise mai multe apeluri de la Tanya si Jasper.

-o sa o sun pe Alice si apoi o sa mergem sa mancam,a spus Bella,luand telefonul inmana.
-bine,eu o sa vorbesc cu Tanya,am multe apeluri nepreluate,probabil s-a intamplat ceva.

Bella,a sunat-o pe Alice si i-a povestit tot ce s-a intamplat,Alice o consola si o indemna sa-i spuna lui Charlie adevarul

-du-te si vorbeste cu el Bella,te rog...de cate ori ai vrut sa-i spui "tata"?mi-ai spus ca este un om bun,sigur o sa-i intelegi motivele,ai nevoie de un parinte Bella...promite-mi ca o sa vorbesti cu el,te rog...
-nu-ti promit nimic Alice,daca o sa ma simt in stare sa vorbesc cu el o voi face,poate stie ceva de Renee.

Dupa cateva minute a pus telefonul pe noptiera si s-a aruncat in pat ,lacrimile inundandu-i ochii.

Edward era nedumerit,vorbise cu Tanya la telefon si nu intelesese nimic.

-ce face Tanya?intreaba Bella,cand l-a auzit pe Edward apropiindu-se,avea ochii inchisi.
-a vrut sa vorbeasca cu tine,i-am spus ca acum nu te simti foarte bine,se pare ca cine intradevar vrea sa vorbeasca cu tine este Carlos,nu stiu ce anume,dar m-a intrebat cand ne intoparcem,e ciudat...nu?
-da,destul de ciudat,a spus Bella,deschizand ochii,simtea o frica pe care nu si-o explica,o invaluia,era ceva ciudat si temator.Pe acel om Bella il vazuse o singura data si nu stia ce ar putea avea in comun.
-poate vrea sa ne puna nasi,spuse Edward razand,o sa-l sun pe Jasper sa vad daca el stie ceva.,dar nu avea nici o speranta.

Dupa cateva minute a oftat,nimic...nimic care sa-l ajute sa-si dea seama ce se intampla, cu adevarat.Pe Bella nu o mai interesa nimic,practic se gandea la Charlie,dar era prea devreme sa-l vada din nou,voia sa fie mai linistita atunci cand o sa-i spuna cine este cu adevarat.

-vreau sa plecam maine,a spus Bella,vreau sa stam departe de locul asta,tu esti al meu acum ,nu trebiue sa vin dupa tine,unde mergem ,mergem impreuna.
-plecam cand vrei tu pisicuto,vreau doar ca tu sa fi fericita,nimic nu ma face mai fericit ca zambetul tau.
-te iubesc Edward spuse Bella daruindu-i un zambet.
-si eu,dar chiar nu vrei sa mai stam sa vorbesti cu tatal tau?
-nu Edward ,timpul o sa-mi vindece din nou ranile,sper.
-o sa facem bagajele in seara asta si o sa mergem sa mancam la restaurantul hotelului,maine la prima ora o sa plecam spre Seattle,e bine asa?
-da,iti multumesc Edward,iti multumesc ca esti atat de intelegator,il imbratisa si scoase din sifonier cateva haine asezandu-le pe pat.

Au luat cina impreuna cu Jessica si cu Eric,Bella purta o rochie verde inchis,care i se lipea pe talie,facandu-l pe Edward gelos,cand majoritatea barbatilor o priveau cu gura cascata.

A doua zi,ajunsi la Seattle,Edward a sunat-o pe Tanya pentru a-i spune ca au ajuns,Bella voia sa vorbeasca cat mai repede cu carlos,nu vedea absolut nici o legatura si curiozitatea o rodea pe dinauntru.

-Bella...Carlos va fi intr-o jumatate de ora la firma la Alice,spuse Edward,daca vrei te pot duce eu.
-sigur o sa ma duci tu,vreau sa fi alaturi de mine,vreau sa fi de fata,nu am nimic sa-ti ascund,nu vreau sa existe secrete intre noi.
-Bella,fiecare om are secrete,nu poti sa-mi spui mereu tot ce faci,nu-ti cer asta.
-ce,tu ai secrete fata de mine?intreba Bella zambind.
-nu iubito,si nu m-am referit ;la asta,pot sa astept sa te intorci pentru a-mi povesti.
-nu Edward, vreau sa vi cu mine,am nevoie de tine.
-sigur ca da.

2 comentarii:

  1. da,am ghicit ca charile este tatal bellei...sunt curioasa ce o sa ii spuna carlos ...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ast sa vedem ce se intamopla:X ii iubesc imnpreuna si ma bucur ca se au unul pe celalt:X (spor la scirs simena:*)

    RăspundețiȘtergere