luni, 30 august 2010

Copacii mor in picioare.Cap 20.






Cap 20.Dureros.


Au coborat si au facut comanda la un taxiu,Bella tremura si Edward o imbratisa ,sarutand-o pe umar.

-cred ca ai prea multe emotii pentru o intalnire despre care nu stii nimic,ii spuse Edward,bine adevarul este ca sunt si eu foarte curios.
-dupa cate mi s-au intamplat in ultima perioada,Edward,cred ca sunt prea sensibila la tot ce tine de surprize si nou.
-ai dreptate,pisicuto.

Au coborat din taxiu,exact la timp cand Carlos parca masina in fata sediului.

-o,ati venit,exact la timp,spuse Carlos zambind,ajutandu-si copii sa iasa din masina,Tanya,o lua pe micuta Talla in brate si o saruta pe frunte unde avea o vanataie aproape disparuta.
-da,spuse Bella zambind,o parte din emotii ii disparusera vazandu-l pe Carlos si pe Tanya atat de relaxati si indragostiti.
-Edward,imi pare bine sa te revad,Bella,esti mai frumoasa ca niciodata,spuse Carlos din nou zambind.

Tanya se apropie si o imbratisa pe Bella si Edward.Ceva o incomoda pe Bella,pana cand simti cum manuta micuta a lui Jo,fiul lui Carlos o lua de mana uitandu-se in sus la ea si zambindu-i.

-cum te cheama micutule?intreba Bella,cuvintele oprindu-i-se in gat.
-Jo,si ea e surioara mea mai mica Talla.
-mai mica? credeam ca sunteti gemeni,spuse Bella ridicand din sprancene.
-are dreptate Bella ,Talla este mai mica cu 45 de minute.
-ai niste copii minunati Carlos,reusi ea sa spuna.
-iti multumesc Bella,cu siguranta o sa te bucuri si tu de ei.

Bella nu a inteles ce a vrut sa spuna si a inaintat,vazand-o pe Alice iesind din birou.

-wow,ati venit,ce ma bucur,hai intrati,mi-a fost dor de voi,Bella,arati minunat,Edward,cat ma bucur ca v-ati intors,mi-a fost foarte dor de voi.

Alice ii saruta ,de asemenea pe Carlos si Tanya si ii invita inauntru in sala de sedinte,era spatiu mai mare si loc de joaca pentru copii,bine ceteva scaune in plus pe care copii puteau sta.
S-au asezat si Carlos a inceput cu :-ma bucur ca ai venit Bella.

-Carlos,deci nu am idee ce anume vrei sa-mi spui,Edward este de toata increderea la fel si Alice.
-Bella,mai devreme sau mai tarziu,toti or sa stie ce avem in comun.
-ce avem in comun?a intrebat.

-Bella acum doua saptamani cand am vrut sa renovez camera unde sotia mea si-a dat ultima suflare,am gasit un seif in perete,in spatele unui tablou cu Talla si Jo.Am gasit o persoana care descifreaza coduri si a reusit.Codul seifului era 09041985.Iti sunt cunoscute aceste cifre?,o intreba Carlos.Bella a ridicat din umeri in semn ca nu isi da seama despre ce e vorba.Bine 09 aprilie 1985.
-este data mea de nastere,dar nu vad legatura,ce se intampla Carlos?

Edward care se pare ca isi daduse seama despre ce e vorba,o lua pe Bella in brate,gandindu-se cata durere o sa-i pricinuiasca aceasta veste.

-pe sotia mea o chema Renee si era mama ta Bella.Eu nu am stiut,ea nu mi-a spus niciodata,mi-a lasat in schimb o scrisoare ca si tie de altfel,mi-a povestit tot ce s-a intamplat in acea scrisoare si presupun ca si tu o sa ai o explicatie,spuse scotand un plic ingalbenit si l-a pus pe masa in fata Bellei.Asta este al tau,nu este desfacut.

Vestea a lovit-o pe Bella ca o boala incurabila,era mai rau ca gandul ca fusese abandonata,era vorba despre mama ei care era acum moarta,acum avea nevoie de imbratisarea lui Charlie, si stia asta.Alice a inceput sa planga si Tanya se ridica de pe scaun si o imbratisa pe Bella incercand sa o consoleze.

-Bella,imi dau seama prin ce treci,crede-ma,imi pare foarte rau,dar ai castigat o surioara si un fratior,sunt niste copii minunati,nu mai esti singura,ma ai pe mine si pe Carlos,noi suntem familia ta acum,o familie foarte mare care te iubeste,spuse Tanya si ochii i se umplura de lacrimi.

Gandul ca mai castigase inca doi frati,printre care surioara mult dorita ii alina usor durerea,Edward ii mangaia spatele si ii soptea cat de mult o iubeste si ca vesnic o sa-i fie alaturi.

-ma bucur si ma intristez in acelasi timp,castig si pierd in acelasi timp,poate ca daca o cunosteam imi era mult mai greu,stiu ca m-a abandonat dar nu-i port pica.Acum cateva zile l-am cunoscut pe tatal meu Charlie Swan,el nu stie ca sunt fiica lui,am fost suparata ca m-a abandonat,dar acum cand am aflat ca mama mea nu mai este,regret ca nu i-am spus lui Charlie ca este tatal meu.

-Bella ma bucur ca tatal tau traieste,as fi incantat sa-l cunosc spuse Carlos,de astazi esti si fiica mea si tot ce este al meu este si al tau.ne poti vizita cand doresti,deja te iubim,vorbesc in numele Tanyei si al ficelor mele pentru ca imi dau dreptate cu siguranta.
-iti multumesc Carlos,spuse si primi o imbratisare puternica din partea lui.

Bella ii imbratisa pe surioara si fratiorul ei si isi lua ramas bun de a noua ei familie ,nu inainte ca sa primeasca un alt plic gros din partea lui Carlos,convinsa fiind ca nu era un ajutor banesc sau ceva de genul asta.

Bella a fus plicurile unul pete altul si le-a strans la piept,singurele amintiri pe care le avea de la mama ei.Lumea lor se intalnise doar o singura data,atunci cand s-a nascut Bella,simtea o durere intensa si ochii ei nu mai rezistau in fata abundentei de lacrimi,dar aducandu-si aminte prin cate trecuse timp de 25 de ani,fara dragostea mamei ,fara ajutor si caldura sufleteasca,isi stearsa lacrimile si-l lua pe Edward de mana ,tragandu-l afara din cladire.

-vreau sa mergem acasa,nu vreau sa mai vad pe nimeni inafara de tine,nu vreau sa vorbesc cu nimeni ,nu vreau sa aud nimic,te rog Edward.
-am inteles Bella,mergem direct acasa iubito,linisteste-te.

Au chemat un taxiu si s-au dus direct acasa,lacrimile Bellei incepura iar sa cada una cate una si ea le stergea impieducandu-le sa-i ude obrajii.Au coborat in fata casei si au intrat fara chef.Isi aseza plicurile cu grija intr-un sertar din noptiera ei si se aseza pe pat clipind,ochii o usturau si o durere de cap isi facu prezenta.

-ar trebui sa faci un dus,apa fierbinte o sa te ajute sa-ti relaxezi muschii si o sa reusesti sa dormi mai bine,eu am sa merg sa cumpar ceva de mancare,nu ai mancat nimic toata ziua Bella,nu poti sa continui asa.
-da ,am nevoie de un dus fierbinte si de ceva mancare,multumesc.

Edward i-a adus un prosop curat si pijamalele cu pisicute pe care le iubea atat de mult.

Bella si-a terminat dusul si Edward a pregatit o masa usoara cu salata si sandwish-uri.

3 comentarii:

  1. da...astea da vesti...sunt curioasa ce scrie in acea scrisoare...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. da...imi place capitolul,ai reusit sa ne surprinzi din nou,ca intotdeauna,un fic misterios,spor la scris in continuare,pe cand urmatorul capito?Anna.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. chair nu credeam ca asta o sa fie vestea:D..acum charlie sa nu payteasca nimic:)):D spr la scirs:*(diana)

    RăspundețiȘtergere