joi, 26 august 2010

Copacii mor in picioare.Cap18.



Cap 18.Poienita suferintelor mele.





Bella pov.


Nimic nu se compara cu dragostea,Edward mi s-a daruit cum se daruieste o femeie unui barbat pentru prima oara.Era plin de emotii si de data asta le-am simtit pana in adancul inimii.Sufletului meu i se implinea in sfarsit o dorinta veche dar reinoita constant.Pielea lui era umeda si mirosea frumos,a sensibilitate si a finete.

La un moment dat nu am mai putut astepta,voiam sa-l simt inauntrul meu,simteam o durere ciudata dar placuta,simteam cum tot corpul meu il dorea pe el si fizic si psihic.O dorinta si o nevoie care o sa continue la nesfarsit.

In noaptea cea trecut,am fost altfel decat ma cunosteam.Am fost directa,usor salbatica sigura pe mine si reala,am facut exact ceea ce-am dorit si cum am dorit si se pare ca totul a iesit perfect.Edward nu m-a ranit in nici un fel,ba chiar sunt sigura ca unghiile mele i-au strapuns pielea fina in cateva locuri de pe spate si umeri.Am adormit imediat...imediat cum s-a facut dimineata.

Se pare ca era miezul zilei,cand soarele si-a trimis o raza direct in ochii mei orbindu-ma si trezindu-ma totodata.M-am intins tinandu-ma cu mainile de spatarul din fier forjat al patului.Pe noptiera era o cutie de bomboane de ciocolata,m-am ridicat pe marginea patului si am luat una,dupa gust se pare ca erau aceleasi bomboane ca acum 7 ani.

M-am ridicat si mi-am lut halatul care zacea cazut pe podea.Il auzeam pe Edward vorbind,se pare ca la telefon.M-am apropiat,era pe balcon si razele soarelui ii faceau parul sa straluceasca.

-da Angela,totul a fost perfect,asa cum mi-ai spus.
-Da ,ti-am promis si o sa venim,i-ar face placere sa te cunoasca,sigur,da...
-o zi buna si tie si mai vorbim,da, il salut si pe Jasper.

Am inaintat si i-am cuprins talia cu bratele pe la spate.A respirat adanc si mi-a spus buna dimineata.Privelistea era minunata.Padurea de brad spalata de o scurta ploaie de dimineata,stralucea si mirosea bine.Am facut doi pasi si m-am asezat in fata lui,cu spatele la Edward,m-a imbratisat si m-a sarutat pe gat.

-te iubesc pisicuto,aici in lumea ta.
-repeta,am spus zambind.
-te iubesc,a spus din nou zambind.
-si eu,te iubesc ,te ador,aici ne-am cunoscut ,aici m-am indragostit de tine,i-am spus emotionata.
-da,e asa frumos aici ,Bella.Ce este acolo?ma intreaba aratand spre padure,se observa un gol intre copaci.
-o poienita,i-am spus,o poienita pe care o vizitam foarte des,acolo ma regaseam,acolo ma intalneam cu tine in vise,acolo te asteptam mereu,imi imaginam ca sunt cu tine,acolo plangeam fara ca nimeni sa ma vada,am spus fara sa-mi dau seama ca poate il fac sa se simta responsabil de toata suferinta mea,am inceput sa plang.
-te-ai intristat Bella,te rog,acum suntem impreuna si te iubesc si as do orice sa nu se fi intamplat asta ,as da orice ca tu sa nu fi suferit.Hai sa mergem acolo sa iti implinesc dorintele.
-vrei?am intrebat,stergandu-mi lacrimile ca el sa nu le vada,este destul de departe.
-sigur ca vreau,vreau sa cunosc toate locurile frumoasa in care tu ai trait,asa o sa te cunosc pe tine mai bine.
-te iubesc Edward,am spus si m-am intors sa-l imbratisez.

L-am luat de mana si l-am tarat dupa mine spre camera,voiam sa-l imbratisez,sa-l ating,sa-i simt mirosul unic.Avea pieptul usor dezgolit,se vedea putin din tatuaj,acea imagine imi aduce mereu aminte de noaptea de acum sapte ani,simteam gustul ciocolatii pe limba,aroma de cappucino si rom.M-am asezat pe pat si Edward mi s-a alaturat.A luat cutia de bomboane de ciocolata si m-a servit.

-cu sampanie nu o sa te servesc,este devreme si in plus nu vreau sa crezi ca profit de tine.

Am luat o bomboana ,desi nu aveam pofta,eu pofteam la el,la Edward al meu,a zambit ca si cand ar fi stiut ce-mi doresc de fapt,a pus cutia cu bomboane inapoi pe noptiera si s-a aplecat sa ma sarute.

Am inceput sa tremur de parca ar fi prima data cand ma atinge,simteam cum mi se inrosesc obrajii,si un fior mi-a strabatut sira spinarii,iesind prin toate terminatiile.

Am zambit cand mi-a descoperit umerii cu ambele maini,lasand halatul sa cada in jos pe coate,acum era lumina,emotiile erau mai mari.Eram complet dezbracata,m-am intins pe pat si m-am asezat cu fata in jos,mi-era rusine.Probabil m-a privit cateva momente,nu am fost in stare sa-mi ridic capul dintre perne sa-l privesc,apoi am simtit degetele lui alunecandu-mi usor pe spate,pe brate,incheieturi.Aveam ochii inchisi si ma bucuram de senzatie.Niciodata nu stiam incotro se indreapta degetele lui,pana la un moment dat cand i-am simtit palma pe fundul meu si am inghitit in sec,se pare ca si el la fel.Il doream si voiam sa-i cer asta,asteptarea era prea grea pentru mine,dar am simtit cum degetele lui aluneca inauntrul meu si muschii mi s-au contractat instantaneu.Era o senzatie foarte placuta,mai ales cand i-am simtit buzele pe spatele meu,sarutand si lingand cu pofta.Ii simteam degetele adanc inauntrul meu si am simtit ca am ajuns in al noualea cer,i-am multumit lui Edward pentru o asemenea experienta.

Se pare ca am adormit cateva clipe ,cand l-am auzit pe Edward soptindu-mi la ureche.

-hai leneso,mi-ai promis ca-mi arati poienita suferintelor tale,vreau sa ma revansez.

Am coborat in restaurantul hotelului si am cerut doua sandwish-uri la pachet,mergeam sa vizitam "poienita Bllei",Edward parea foarte entuziasmat.

Afara era destul de cald,cerul era usor acoperit si cei mai multi nori se spargeau si se imprastiau,lasand ca razele soarelui sa ne mangaie..Am trecut pe langa casa Cullen,casa in care a locuit Alice si Emmett cu parintii lor.Am mers spre padure,traversand raul pe un pod nou din scanduri groase.

-Harry,da-mi te rog o bere,am auzit vocea unui barbat.

M-am uitat in partea dreapta si am vazut doi pescari,unul cu o palarie mare de paie si celalalt cu o sapca decolorata de soare,vazandu-i ca se uitau prea insistent,i-am salutat,se pare ca nu ii cunosteam.

-hei,copii,sa nu va rataciti,multi turisti cer ajutor prin partile astea,a spus cel cu sapca.
-o sa avem mare grija,am spus,dar cunoastem locurile,sper sa ma fi auzit.

Cei doi continuau sa ne priveasc ,dar noi ne-am continuat drumul.

De data asta drumul mi s-a parut mai lung si mai greoi,padurea parea mai deasa si mai umeda,Edward,m-a ajutat sa trec prin tufisuri si m-a luat in brate de cateva ori.Poienita era exact asa cum mi-o aminteam,perfect rotunda,plina de flori albe si mov.Ne-am asezat pe iarba si am simtit parfumul de brad puternic si cald.Se simtea umezeala,o umezeala care ma sufoca si ma incalzea.Edward culegea floricele mici si mi le aseza in par,ma sorbea din priviri,imi oferea saruturi scurte pe maini si pe obraji.De cate ori ma atingea pe gat,ma tulbura si ma emotiona,ma facea sa-l doresc iar si iar.Aburul care se vedea pe suprafata pamantului sau atingerile lui Edward ma faceau sa ma topesc de dorinta.

Mi-am luat inima in dinti si i-am cerut asta,l-am implorat sa faca dragoste cu mine,acolo in poienita suferintilor mele,acum era poienita placerilor si a dorintelor.

-credeam ca nu mai rezist,asteptand sa-mi ceri asta.
-esti un parsiv,i-am spus printre gemete.

A zambit strengareste si s-a aplecat peste mine,plin de dorinta.De data asta a fost mai egoist ca de obicei,mai dur si mai pervers,dar mi-a placut la nebunie.Am descoperit si o alta latura a mea,nu intotdeauna este nevoie de romantism,putina duritate nu strica niciodata.

A doua zi am hotarat sa mergem sa vizitam casa in care am locuit cu Veronica,de fapt casa mea.Am luat cheia de sub prima treapta,facusem acolo o mica groapa si am deschis usa,a trebuit sa fortez putin ,probabil ca nu a mai fost deschisa de mult timp.Un aer inchis m-a izbit si Edward a deschis fereastrele pentru a aerisi incaperea.

-ar trebui putina curatenie aici Bella,e plin de praf.
-esti invitatul meu la curatenie,i-am spus razand,nu aveam de gand sa pierd o zi intreaga facand curatenie,voiam sa ma bucur de Edward la maxim,nu voiam sa pierd nici o clipa.
-te ajut cu placere,mi-ar placea sa locuiesc aici,totul e asa frumos,tablourilor mele le-ar face bine atmosfera asta,m-ar urma incantate.
-tablourile tale sa mai astepte,nu am de gand sa ma intorc prea curand in Forks,de fapt nu m-am gandit niciodata sa ma intorc aici,am spus sarutandu-l nu am vrut sa se supere ,dar acest oras imi aducea aminte de multe lucruri neplacute.

O bataie puternica se auzi in usa,de parca era postasul,Edward s-a indreptat spre intrare si a deschis usa.

-ma bucur ca in sfarsit gasesc proprietarii acestei case,spuse seriful zambind.Avea in jur de patruzeci si ceva de ani,cateva suvite ondulate ii atarnau pe langa urechi,pe sub cascheta de politist...i-am zambit.Era cel pe care l-am vazut ieri la pescuit,cel cu sapca decolorata.
-eu sunt Bella,iar el este iubitul meu Edward.
-Buna ziua,eu sunt Charlie Swan sunt seriful de politie si vreau sa va informez ca in urma cu doua saptamani,am prins doi hoti care au vrut sa intre prin efractie in casa dumneavoastra,binenteles,nu au reusit,au fost prinsi si incatusati.

Am deschis ochii mari si l-am strans pe Edward de mana,n-am reusit sa scot un cuvant,il priveam pe Edward si el pe mine,tremuram.Am simtit ca ard si ca inghet,am simtit ca ma inalt si ca ma prabusesc in acelasi timp.

-nu trebuie sa va speriati domnisoara,acum sunt inchisi au fost gasiti si cu alte infractiuni si vor sta destul de mult timp la racoare.

8 comentarii:

  1. Sper sa va placa,nu am mai scris de mult la acest fic,mi-a venit o idee pentru un fic nou,nu stiu daca am sa-l scriu,nu stiu daca o sa mai am timp,oricum,copacii mor in picioare o sa se termine in curand.O sa-mi fie dor.Va pup si astept parerile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. superb capitolul...hmm, charile swan si bella swan, nu??se poate sa fie tatal ei??:-??...ai fi frumos daca ai scrie acel fic..bafta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. in sf de cand assteptam cao asta:X:X
    superb:X
    nu cumva charlie e tatal bellei e las ca vedem noi ink o data mia placut foarte mult cap :X
    bafta la scris si ast next:X

    RăspundețiȘtergere
  4. superb capitol...
    visul a devenit realitate, mai lipseste familia ei sa reuneasca..
    bft in continuare... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. m BUCUR PT EI CA SUNT ASA DE FERICITI:x(diana)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb capitolul :X
    Fericirea a plutit in aer :X

    RăspundețiȘtergere
  7. E SUPERR CAPITOLUL,FACI O TREABA MINUNATA PENTRU NOI.BAFTA IN CONTINUARE.ANNA.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca va place,ma straduiesc sa va incant in continuare.Va pup.

    RăspundețiȘtergere