duminică, 22 august 2010

Hoata.Cap 19.





Cap 19.Intoarcerea trecutului.




Bella pov.


-mi-am imaginat eu,de asta sunt aici...a exclamat,in fata tacerii mele.
-nu...nu se poate...ti esti...deabea am reusit sa articulez cuvintele.
-mort? De fapt ,James Gigandet este mort,acum,numele meu este Jose Gomez,iti place noua mea frizura?cum imi sta mai bine?blond ca inainte sau saten ca acum?s-a apropiat si s-a asezat in fata mea,si eu am fost surprins cand am aflat ca traiesti,puteam sa jur ca erai moarta cand te-am aruncat din masina in Arkansas si uitate la tine,pari chiar o fata decenta.
-atunci...cine?...ce ai facut?
-totul a fost atat de simplu,doar un zambet...vreodata ai auzit ca toti avem o dublura?nu?bine,eu am intalnito pe a mea in Mexic,dupa cateva luni in care am locuit in Ciudat Juares,locul unde am ajuns cand am trecut granita,m-a surprins atat de mult sa vad acea persoana in bar,ca l-am urmarit cateva zile,am avut o sansa unica,iubita lui lucra intr-o agentie,ceva gen FBI,si datorita ei,am aflat ca sunt utmarit de cateva luni,pentru ca l-au confundat cu mine si l-au arestat...astfel mi-a dat cheia spre libertate.

Si-a trecut mainile murdare pe parul meu,din instinct am inchis ochii,eram atat de speriata,atunci mi-am dat seama ca nu era un cosmar,ca in realitate el era aici si eram foarte sigura ca intentiile lui nu erau bune.

-si tu trebuie sa-mi povestesti cum ai supravietuit,sigur,asa cum se zice...iarba rea nu moare niciodata,si tu esti un bun exemplu,te ascult,mi-a cerut strangandu-ma de brat.
-cineva,m-a gasit si m-a dus la spital.
-a,ma incanta actele de caritate,cum de nu mi-a venit mie ideea sa te las la un spital?poate ca eram prea grabit sa fug.
-deci,ai fugit in Mexic?parca nu aveai incredere in Peter,am soptit,mi-am adus aminte de cuvintele lui,atunci cand m-a vizitat la spital.
-cand dracu` ti-am spus asta?a intrebat surprins,trecandu-si mana peste frunte.

Nu am raspuns,mi-am dat seama ca de data aceea fusese o halucinatie.

-a deci m-ai visat ! foarte bine,m-ai vazut ,chiar daca eu nu eram langa tine...a zambit satisfacut si mi-a dat drumul la mana,stiam foarte bine ca ti-era dor de mine,de aceea ,atunci cand am aflat ca traiesti,m-am gandit sa-ti fac o vizita.
-cum,ai aflat?
-asa cum ti-am spus...de la iubita lui Jose,"dublura mea",asta daca nu iti este clar...am aflat ca Peter si Santiago sunt arestati,asa ca am inceput razbunarea.Dar pentru inceput,trebuia sa ma descotorosesc de James ,pentru ca politia sa nu mai fie pe urmele mele,nu mi-am imaginat ca o sa fie atat de usor sa insel autoritatile mexicane,bine,a trebuit sa-mi utilizez farmecele pe Victoria,iubita adevaratului Jose.
-ce i-ai facut?am intrebat tematoare,aducandu-mi aminte de ceea ce era in stare sa faca.
-eu nu am vrut sa o amenint,deja suferea enorm dupa moartea iubitului ei,la o petrecere din oras,dar politia avea nevoie de un cadavru si eu de o noua identitate,asa ca a trebuit sa-l sechestrez pe fratele ei pentru a o obliga sa trimita un fir de par de-al meu la analize si toata lumea stia ca eram eu cel care era mort si,in plus sa-mi dea toate documentele iubitului ei,ca sa ma dau drept el.Din pacate ea nu avrut sa ramana cu mine asa ca a murit intr-un teribil accident de masina,impreuna cu fratiorul ei.

Stupefiata,mi-am dat seama ca era acelasi monstru,speram doar ca Edward sa nu ajunga prea devreme la birou,nu puteam sa suport ca James sa-i faca ceva rau,cu siguranta de aceea venise.Ingerul meu protector nu merita asta,era randul meu sa-l protejez si sa-l salvez,chiar daca as muri in aceasta incercare.

-dupa cateva luni,m-am intors in sfarsit in Statele Unite,am cativa prieteni care-mi datoreaza cate ceva si printr-o coincidenta se afla in aceeasi inchisoare cu Peter si Santiago,nu ai idee cat de surprins am fost cand am auzit ca tu m-ai denuntat si nu numai pentru acea crima ci pentru toate celalalte.

a dat din cap in sens negativ si a pus o fata de on deceptionat.

-la inceput nu mi-a venit sa cred,am gandit ca acei lasi au vrut sa-si salveze pielea,dar am inceput sa investighez,mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama unde te-as putea gasi,odata am trecut prin fata cladirii si am incercat sa-mi fortez norocul,dupa cateva zile te-am vazut iesind cu tampitul ala de care mi-am adus aminte ca este seful tau...si stii ce am simtit?

A negat cu capul,cunoscandu-l,cu siguranta voia sa ma omoare si de aceea venise aici,acum.

Si-a trecut palma mainii pe fata mea,m-am cutremurat simtindu-l,si-a plimbat apoi mana pe capul meu si am inghitit cu dificultate.Nervii ma inundau complet stiam ca aceasta intalnire nu o sa se termine cu bine.

-trebuie sa recunosc ca pentru inceput,m-am bucurat sa te vad in viata,dar nu a durat mult...pana cand mi-am dat seama ce relatie este intre tine si acel tampit,cand v-am vazut sarutandu-va,m-a tras de par si am simtit mai multa furie,atunci cand te-am vazut fericita cu el,stiind ca eu putrezeam la trei metrii sub pamant,a tipat lavindu-ma cu capul de perete.

Si-a dus mainile la cap,dandu-si parul pe spate,parea de parca lupta cu el insusi,si-a coborat mainile si a lovit de cateva ori pumnul drept de palma stanga.

-eu te iubeam,a tipat privindu-ma cu furie...la dracu` iti jur ca asa era.
-m-ai iubit ? tu nu stii ce inseamna sa iubesti,am zis cu voce tare si apoi mi-am pus mana la gura,regretand.

Si-a trecut din nou mana peste frunte si a dat din cap in sens negativ.Din nou m-a luat de par si m-a strans cu putere.

-de ce dracu` crezi ca te tineam langa mine? a?

N-am putut sa-i raspund,presiunea era destul de puternica si ma impiedica sa mai vorbesc.

-as fi putut sa te alung dupa ce a murit mama ta,dar nu am facut-o,mi-ai placut de cand te-am cunoscutde ce crezi ca te-am invatat sa te aperi de tatal meu?pentru ca ma infuria gandul ca te atinge le in locul meu!
-puteai sa ma aperi tu ince de la inceput,am spus cu vocea intrerupta,deabea ma auzeam.
-nu-ti aduci aminte ca si pe mine ma lovea idiotul ala?de asta l-am ucis,era singura forma ca el sa ne lase in pace si astfel tu puteai fi a mea,intr-un final si-a pus cealalta mana pe fata mea,din nou...am facut-o pentru noi,pentru a fi impreuna.
-atunci,de ce ai lasat ca latii sa... ma atinga?
-trebuia sa traim din ceva,nu?si in plus eu nu vedeam cand tu faceai asta.

Mi-a dat drumul si a inceput sa tuseasca.A facut cativa pasi si a ramas pe loc privindu-ma.

-aveam o ultima oportunitate,de a incepe ceva in alta tara si tu a trebuit sa ruinezi totul,incepand cu acest tampit milionar,eu nu voiam dar era necesar,nu aveam cum sa ne ocupam de acest copil,era doar o piedica.
-era copilul tau,la dracu`...era al tau,nu al lui ! am tipat si nu am putut evita sa-l lovesc in piept cu pumnii stransi.

Mi-a tras o palma de am cazut pe podea.

-daca era al meu,imi dadeam seama,nu se spune ca sangele te cheama?
-esti nebun,i-am spun de jos fara sa-l privesc in fata.
-nebun?a exclamat razand si luandu-ma de par ,dandu-mi capul pe spate,nebuna esti tu,ca ai preferat sa stai cu acest idiot in locul meu,dupa cate am facut pentru tine,fara mine,mureai de foame.ce faceai singura?nimic,erai o inutila care nu stia sa faca nimic,eu am fost cel care te-am invatat sa furi ca sa supravietuit,si asa imi multumesti,plecand cu altul la cel mai mic semn?

Mi-a dat capul pe spate ,spre podea si s-a ridicat in picioare.Am apucat sa vad ca a scos din buzunarul de la pantaloni,cunoscuta punguta transparenta cu cocaina.El nu stia ca eu nu mai foloseam asa ceva si ca nu ma mai putea tenta asta.

-am fost miscat cand am auzit ca el te-a ajutat sa scapi de acest viciu si de viata rea pe care o duceai,asa e Bella,stiu totul.

A deschis punguta si a facut o linie pe birou.

-cred ca o sa i se rupa inima cand o sa vada ca incercarile lui au fost in zadar si ca tu mereu o sa fi un gunoi,asta suna ca o excelenta razbunare,dar nu plange,nu o sa sufere pentru mult timp,chiar eu o sa ma ocup sa diminuez durerea.

Cand am auzit cuvintele lui,mi-am dat seama ca plangeam,nu mi-am dat seama cand se intamplase asta,singurul lucru pe care il stiam era ca nu puteam sa permit ca Edward sa moara,preferam de mii de ori sa merg la inchisoare ca il omor pe James,desi asta ne separa oricum,dar cel putin,puteam sta linistita ca mi-am salvat ingerul.

Am privit spre birou pentru a gasi ceva care m-ar putea ajuta si am vazut o foarfeca in cosul pentru creioane,aproape de telefon,asa ca m-am ridicat,trebuia sa-l micnt intr-un fel ,pentru a reusi sa scap.M-am ridicat stergandu-mi lacrimile cu ambele maini.

-o s-o faci de buna voie?a intrebat,vazandu-ma ca merg spre birou.
-da,adevarul este ca imi era dor...doar ca nu am stiut de unde sa fac rost,am mintit ca sa aiba incredere.

A ras in timp ce ma privea fix.M-am oprit in fata biroului si el s-a dat la o parte,pentru a-mi da spatiu,m-am aplecat facandu-l sa creada ca inhalez praful,dar l-am impins cu forta facandu-l sa se dezechilibreze si am reusit sa iau foarfeca ,ranindu-l pe obraz si pe umar.

-tampito ! a tipat isteric,ducandu-si mana la rana.

De data asta am luptat cu el,cu mana libera am reusit sa-l lovesc de doua ori in abdomen cu pumnul strans..james s-a dat intr-o parte si m--a prins cu cealalta mana,dar continuam sa ne luptam,nu aveam sa ma dau batuta atat de usor.Ma strangea foarte tare de incheietura pentru a da drumul foarfecei,dar incercam sa ignor durerea si miscam bratul incercand sa scap din stransoarea lui,s-a ridicat si m-a lovit de cateva ori cu ambele maini.

-tu chiar crezi ca o sa scapi de mine?nu fi proasta.

S-a ridicat in picioare si m-a ridicat,mi-a pus capul pe birou,foarte aproape de linia de cocaina.

-o sa o inhalezi,tampito,nimeni nu rade de James,si tu nu o sa faci exceptie,o sa o inhalezi complet,ai auzit?a exclamat presandu-mi fata de birou,fa-o acum !,a ordonat.

A avu grija sa-mi miste capul pe toata linia,am incercat sa nu respir si el si-a dat seama.

-la dracu`,vrei sa te omor cu propriile mele maini?inhaleaza ! la dracu`,sau chiar eu ti-o bag,cu forta.

Inca o data,m-a impins cu nasul peste acel praf.Era imposibil sa lupt sau sa insel.Singurul lucru pe care puteam sa-l fac ,era sa ma gandesc la chipul angelic al lui Edward,concentrandu-ma sa-mi amintesc zambetul lui,verdele ochilor lui si rosul carmin al buzelor lui,intr-un fel sau altul stiam ca o sa-si dea seama ca nu inhalez intentionat.

EFECTUL DE DATA ASTA A FOST MULT MAI RAPID,RESPIRATIA MEA S-A AGITAT INSTANTANEU SI VEDEREA MI-I S-A INCETOSAT IMEDIAT,MI-AM DAT SEAMA CA FORTA MA ABANDONEAZA SI PRIMUL LUCRU PE CARE L-AM SIMTIT A FOST RACOAREA PODELEI.



Edward pov.



Am ramas inmarmurit cand am vazut-o intinsa pe podea,oare ce i se intamplase?Deodata m-am agitat,i-am vazut chipul complet transparent si buzele vinete,mi-am dus o mana la gura cand am vazut praf alb sub nasul ei.

-nu Bella,nu ! ce ai facut? am tipat tulburat.

cum a facut rost,de ce a consumat asta? Tulburat,nervos si preocupat,m-am repezit la telefon,imediat am marcat 911 si am cerut o ambulanta,nu stiam ce sa zic cand m-au intrebat ce i- s-a intamplat Bellei,dar le-am spus ca mi se pare o supradoda de cocaina..

M-am apropiat de ea si am cazut in gol,rozul obrajilor ei disparuse complet,avea ochii inchisi si am inceput sa o mangai,in cautarea unei miscari din partea ei,ceva care sa-mi dovedeasca ca este bine.

-Bella,Bella,te rog rezista,nu ma lasa,trebuie sa rezisti,eu TE IUBESC Bella,TE IUBESC,ramai cu mine,te rog,nu-mi face asta,TE IUBESC,rezista si ramai cu mine.

M-am asezat si cu grija i-am pus capul pe genunchii mei,i-am dat la o parte cateva suvite de par de pe frunte,in timp ce ii repetam cat de mult o iubeam si cata nevoie aveam de ea,o imploram sa fie puternica,sa iasa din asta ca data trecuta.

In sfarsit au venit paramedicii,si cu foarte multa grija au asezat-o pe o targa .

-Edward...spuse Jessica in timp ce iseam din birou.
-nu acum,i-am spus.
-este important.
-nimic nu este im[portant in acest moment pentru mine,spune-i lui Alec,sa se icupe de tot,te rog,nu ma intorc astazi.
-bine,atunci o sa vorbesc cu el.

In timp ce ce o urcau in ambulanta,am intrebat daca pot sa merg si eu,m-au intrebat cine eram si le-am spus ca sunt logodnicul ei,asa ca au acceptat si m-au lasat sa merg.

Dupa aceea ,unul dintre ei s-a asezat langa mine,i-a pus o masca de oxigen,i-a luat pulsul si nu a spus nimic.Cand i-a dat drumul la mana,eu i-am tinut-o.

-o sa fie bine?
-imi pare rau,nu o sa va pot da raspunsul asta,dar cu siguranta la spital o sa faca tot ce se poate ca sa o salveze.

Nu puteam sa ma abtin sa nu plang,capul meu era in totalitate tulburat,o lasasem singura doar cateva ore,ca in fiecare zi de luni.Era fericita si linistita,ca intotdeauna,ma imbratisase puternic si m-a sarutat inainte de a pleca la sedinta,nu am observat nimic ciudat.Am strans-o de mana si mi-am dat seama ca aveea ceva in palma.

-ce este asta,precum cafeaua? am intrebat imediat.
-se pare ca e e sange,au raspuns dupa ce s-au uitat la mana ei.

Au verificat-o peste tot si nu au gasit nici o rana,dar mi s-a confirmat ca este sange si hainele ii erau patate de asemenea,nu-mi dadusem seama de asta.

Cand am ajuns la spital,au dus-o la urgenta,dar nu m-au lasat sa intru,mi-au spus sa o sa ma anunte daca au vreo veste din partea ei.

Disperat mi-am dus mainile la cap si am privit in tavan,rugandu-ma sa fie un cosmar,din care sa ma trezesc in orice moment.Vibratia mobilului meu m-a facut sa-mi dau seama ca din nefericire totul era real,tot ce traiam,l-am scos din buzunar si am raspuns.

-Edward,ce s-a intamplat?a intrebat preocupat tatal meu.
-nu stiu,am gasit-o pe Bella lesinata,acum am ajuns la spitalul Lenox...mi s-a spus ca este foarte rau tata.
-stai linistit Edward,totul o sa fie bine,vin acum si o sa o sun si pe Alice.
-multumesc.

La receptie mi-au cerut datele Bellei pentru a o inregistra,apoi mi-a dat sa semnez cateva documente,ca fiind responsabil de ea,nici macar nu am stiut cum am scris,tremuram cu totul,cand am luat stiloul intredegete mi-i s-a parut foarte greu,nu puteam sa-l tin bine.

Dupa cateva minute a venit Alice,mi-a spus ca era foarte aproape.Am imbratisat-o si mi-am dat seama ca plangeam ca un copil,ea doar ma mangaia pe spate,fara sa spuna nimic,dar am simtit din plin caldura bratelor ei,incerca sa-mi transmita pace,siguranta,increderea ca totul o sa fie bine.

-Domnule Edward Cullen? am auzit o voce barbateasca si m-am indepartat putin de Alice.
-eu sunt,am raspuns doctorului care era in fata usii ,pe care intrase Bella,cum este? am intrebat ingrijorat.

4 comentarii:

  1. Am inceput sa traduc si din capitolul urmator,si sincer plang,si data trecuta cand doar l-am citit am plans de m-a luat durerea de cap.Poate ca sunt prea emotiva,dar mi se intampla adesea.

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa nu pateasca nimica sa se trezeasca si sa ii spuna totu lui Ed ...
    pe cand cap urmator?'
    si cat cap mai are?

    RăspundețiȘtergere
  3. sper sa nu moara...daca u ai plans inseamna ca e foarte trist urm capitol,...bafta la tradus

    RăspundețiȘtergere
  4. moare:((..o sa moara:(((nu'i corect!
    CrI

    RăspundețiȘtergere