duminică, 10 octombrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 11.



Cap 11.Un sarut de gheata.




Bella pov.



Am avut un weekend foarte plictisitor.Cat sa gatesti?Cat sa faci curatenie intr-o garsoniera?Proprietara a venit in vizita si a fost placut surprinsa,gustand din prajitura cu ciocolata pe care tocmai o scosesem din cuptor.Am rugat-o sa ma mai amane putin cu rata urmatoarea a chiriei si m-a asigurat ca nu este nici o problema.

-draga Isabella,banii pe care ii primesc de la tine pentru chirie se duc direct in contul unor copii fara parinti,mai exact la un centru de plasament,am semnat un contract cu cei de acolo si nu pot da inapoi,din partea mea nu ti-as lua bani draga mea,garsoniera asta e inchiriata de aproape 10 ani.
-nu este nici o problema doamna,eu imi platesc in primul rand datoria fata de dumneavoasra,nu este o suma marte si ma bucur ca faceti un gest atat de frumos.
-esti o persoana extraordinara Isabella,cred ca parintii tai sunt tare mandrii de tine.
-asa cred si eu si va rog sa-mi spuneti Bella,asa ma alinta mama si chiar imi este dor de ea.
-Bella,atunci si tu spune-mi betty,de la Beatrice,sotul meu,Dumnezeu sa-l ierte imi spunea asa.
-Betty si Bella...suna minunat,am spus zambind.

Am savurat prajitura impreuna si i-am promis ca o insotesc intr-o zi la acel centru de plasament,pentru a le citi copiilor povestile mele.
Luni m-am plimbat prin parc,am stat de vorba cu un baietel,care semana putin cu edward Cullen si asa mi-am amintit din nou de el,de aci ochi verzi si frumosi,aveam impresia ca-l cunosc de o viata intreaga,ceva ma atragea spre el ca un magnet,asteptam sa vina ziua urmatoare sa-l vad din nou.m gandeam sa-i cer un sfat,o parere despre vreun elev...cautam ceva ce m-ar putea impinge spre el.

In dimineata urmatoare pot sa spun ca m-am aranjat putin mai mult decat de obicei,ceva imi da speranta eram mai increzatoare,nu in ceea ce priveste cursurile ci in ceea ce priveste inima mea cand se gandea la el sau cand pronuntam numele lui.

Dupa primul curs am mers la biblioteca,voiam sa mai scriu cate ceva la una dintre povestile mele.M-am asezat confortabil pe una dintre canapele si am deschis laptopul,dar mi-am lasat capul pe spate si gandurile mi-au zburat prin scoala in cautarea lui,stiam foarte bine cat de des fregventeaza aceasta biblioteca si speram sa vina.Am auzit usa deschizandu-se si imediat m-am trezit la realitate,era o fata,nu o mai vazusem prin scoala,dar cu siguranta nu cunosteam tot personalul.S-a oprit in fata unui raft cu carti de psihologie di madicina generala,rasfoind nerabdatoare.O urmaream cu privirea,din lipsa de ocupatie nu ca m-ar fi interesat in mod deosebit.

Mi-am intors din nou privirea catre usa cand am auzit scartaitul fin bine cunoscut,inima a inceput sa-mi bata cand am vazut cine a intrat.In toata splendoarea lui,Edward Cullen pasa incet privindu-ma pe sub sprancene,zambea strengareste,un tremur usor m-a cuprins si mi-am lasat privirea in jos,butonand tastatura pentru a nu fi nevoita sa justific reactiile mele,pentru ca nu mai aveam mult si ma ridicam indreptandu-ma spre el,voiam sa-i simt in sfarsit gustul buzelor carnoase care imi tulburase ultimile nopti.

-wow,Edward,ce-i cu tine aici?am auzit vocea fetei care intrase cu cateva minute inaintea lui.
-Angela?ce faci tu aici? !...eu predau in scoala asta,spuse Edward surprins.
-eu,am vorbit cu directoarea ,caut cateva informatii pentru unul dintre pacienti,stii tu...si in plus am nevoie de cateva carti pentru cabinet.
-pot sa te ajut?o fac cu cea mai mare placere...sopti Edward apropiindu-se ciudat de mult de ea
-da...dar mai intai vino sa te imbratisez,a spus acea Angela,zambind pervers.

Se pare ca se cunosteau,m-am uitat din nou in jos prefacandu-ma parca ca nu i-am vazut.La un moment dat mi-am dat seama ca au disparut printre rafturi si nu mai auzeam nici un fel de zgomot.Mi-am lasat din nou privirea pe tastatura laptopului meu,dar curiozitatea ma omora,m-am tarat usor spre partea dreapta a canapelei uitandu-ma printre rafturi dar nu i-am vazut.Fra sa fac nici cel mai mic zgomot m-am dat spre partea stanga a canapelei pana am ajuns in cealalta margine sprijinindu-ma de manerul metalic.I-am cautat cu privirea tremurand de nervi,lipsa a catorva carti de pe un raft imi deschidea exact portita de care aveam nevoie.Atunci am inlemnit,se sarutau ca doi adolescenti indragostiti ...cu maini pe fund si par ciufulit.Inghiteam in sec de pofta si de nervi,cum era posibil ?era o biblioteca scolara...la dracu...nu asta ma enerva cel mai mult ci faptul ca era el cel implicat,daca era alt barbat cu siguranta nu ma deranja deloc.

I-am privit cum se saruta cu foc,fata gemea usor si mainile lui ii mangaiau coapsele,la un moment dat am observat ca i-a ridicat fusta si asta m-a facut sa ma ridic de pe canapea.Ma trecusera dracu` toate caldurile,ma vedeam deja in locul fetei aleia.

M-am hiperventilat cu o carte pe care o aveam pe masa , ca sa-mi revin si am luat-o printre rafturi,voiam sa-i intrerup intr-un fel,nu rezistam sa-i vad inaintand in asta.

-este o biblioteca scolara,ce exemplu le dati voi elevilor?am spus cu vocea ciudat de rasunatoare,atunci am simtit intradevar tremurul vocii mele,vibra ciudat,probabil de nervi.
-hm,si-a dres ea vocea,ne cerem scuze,ai foarte mare dreptate,apoi a plecat spre usa aranjandu-si fusta din mers.

El si-a trecut cu mana prin par si a respirat adanc,privindu-ma atent.Am inghetat...sa...m-am topit...simteam rece-cald,rece-cald,mi-am lasat privirea in pamant.

-esti cumva geloasa Isabella?m-a intrebat ridicandu-mi barbia cu degetul,facandu-ma vrand nevrand sa-l privesc.
-nu,nu sunt ,i-am soptit,mintind evident,gelozia ma seca pe dinauntru,nu cunoscusem acest sentiment sa fie atat de profund.
-privirea te da de gol,iti stralucesc ochii,transpiri,respiri adanc si neregulat...toate astea imi confirma faptul ca esti gemoasa,gresesc?Mi-a spus atat de sigur pe el de parca ma cunostea dintotdeauna,imi enumerase exact starile prin care trecusem si mai rau era ca se aprofundau in continuare.
-gresesti ! i-am spus,eram incapatanata,nu voiam sa cedez avansurilor lui si de fapt de ce sa cedez,tocmai se sarutase cu o alta fata,era un cinic,un nesimtit,ce dracu` avea de gand?

Si-a pus mana pe talia mea si m-a tras brusc spre el,in urmatoare asecunda i-am simtit buzele moi si catifelate sarutandu-mi coltul gurii,respiratia lui era aromata,mirosea a menta si vanilie si lapte.I-am simtit limba conturandu-mi buzele...nu am schitat nici un gest,nu stiam ce sa fac in continuare,sa fac pe incapatanata in loc sa ma bucur de dulceata buzelor lui,la care pofteam de ceva timp.Mi-a muscat usor buza de jos si a inchis ochii respirand neregulat,mana lui ma strangea usor de talie in schimb ce ale mele erau cazute pe langa corp fara vlaga.Au mai trecut cateva secunde in timp ce-mi oferea saruturi scurte pe buze ,eu ramanand statica.

L-a un moment dat s-a retras si m-a privit,zambea dar nu mai era zambetul ala strengaresc,se pare ca cineva calca pe orgoliul lui si trecea mai departe.

-puteai macar sa-mi ceri voie,am spus serioasa,buzele mele si-l doreau pe el,nu aveam cum sa ma satur vreodata de el.
-de ce as face asta?m-a intrebat iritat.
-poate as fi reactionat altfel...am spus.
-stiu cate flacari ascunzi sub un sarut de gheata...si avea dreptate...probabil aveam febra in momentul asta flacarile mocneau pe dinauntrul meu si nu mai aveau mult sa sa izbugneasca.

M-am intors,mergand spre canapea,voiam sa-mi iau laptopul si sa ies mai repede din acea incapere,mi se vedea dragostea plutind in aer.

-te astept la ora 14 sa mergem la masa,o sa fiu in parcare langa masina mea,a spus inainte ca eu sa apuc sa inchid usa in urma mea.

Am mers grabita spre urmatorul curs,ajunsesem la fix in sala de clasa.Ce sa mai predau?nu mai eram buna de nimic.I-am lasat pe elevi sa se pregateasca pentru urmatorul curs,spunandu-le ca am o durere ingrozitoare de cap.

2 comentarii: