joi, 7 octombrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 10.





Cap 10.Schimbari si intrebari.



Edward pov.


Trecusera doua saptamani de cand o urmam pe Isabella si chiar o urmam,cu sufletul.Voiam sa o stiu in siguranta,as fi mers dupa ea chiar si in iad,dar nu cred ca ar ajunge acolo.Am aflat unde locuieste si mi-am dat seama ca nu o duce prea bine cu banii,cartierul acela era ieftin dar nu rau famat,asta ma bucura.I-am ales cateva carti de care eram sigur ca va avea nevoie,nu indrazneam sa i le dau chiar eu,imi era greu sa ma bag in seama cu ea si se pare ca ea a fost cea care nu a putut astepta pre mult.

Comentariile ei m-au deranjat foarte mult si pe moment eram convins ca aveam sa pierd totul,mai ales cand mi-am adus aminte ca am iesit de patru ori sa iau masa cu alice si cu pisicuta ei salbatica si ea nu a aparut deloc.Stiu,razbunarea earma prostului,dar cand mi-a spus Alice ca Isabella a venit in sfarsit,atunci cand eu m-am hotarat sa mananc acasa...m-am simtit ca un copil care isi primeste rasplata pentru o fapta buna...

Desi eram inconjurat de prieteni si colegi,ma simteam foarte singur.Am frant cateva inimi la viata mea dar nu conta acum daca riscam si pierdeam...intr-un final am s-o cuceresc.

Am urcat in camera mea,acea camera neschimbata si batrana,cu acel fotoliu care scartaie si patul din lemn masiv...adevarul este ca toate astea ma plictiseau groaznic si ma deprimau.Voiam o schimbare?trebuia sa incep cu locul in care imi petreceam timpul liber si chiar asta am facut.Mi-am deschis laptopul si am cautat "design interior".Mi-am ales in primul rand un pat de mijloc cu scheletul imbracat in piele neagra,ma si vedeam lenevind in acel pat imens si confortabil.Am adaugat un scaun care se balanseaza,cu siguranta fiind nou,n-o sa scartaie o lunga perioada de timp,cateva rafturi,un birou si un sifonier cu oglinda...au completat frumusetea dormitorului meu.

Am coborat si am anuntat-o pe mama,voiam sa caute pe cineva pentru a dona vechiul meu mobilier,a ramas surprinsa cand a auzit de o asemenea schimbare,nu credea vreodata ca o sa ma despart de patul si scaunul meu preferat.

M-am hotarat pentru inca o sednta cu Angela,aveam incredere in ea ca intr-un memru al familiei,sau un prieten pe care de fapt il uitasem.

Era luni dimineata ,ora 8 00 , cand am batut din nou la usa Angelei,fara sa o anunt.

-un moment...s-a auzit din partea cealalta a usii,am respirat adanc si am inchis ochii pentru cateva clipe.
-buna dimineata...am spus cu capul in jos cand am vazut usa deschizandu-se.Privirea mea a ramas pe picioarele ei goale,era desculta...oare am gresit adresa?
-buna,Edward,scuza-ma,nu asteptam pe nimeni...s-a balbait ea.

Am ridicat privirea usor,urmarind linia picioarelor ei,tinuta ei consta intr-un prosop alb,infasurat de la bust pana sub fund.

-scuza-ma Angela,am venit neanuntat,am spus intorcandu-ma cu spatele.
-intra,ma duc sa ma schimb.
-o sa astept aici,am spus ,nu-mi doream o ispita,eram prea sensibil in momentele astea si cedam cu siguranta foarte usor.

Dupa cateva minute a deschis din nou usa si din nou,m-a invitat inauntru,purta o camasa si o pereche de jeansi,parul prins in coada era inca ud...mirosea frumos.

-aici locuiesti?am intrebat in timp ce inchideam usa in urma mea.
-da,am inca doua camere alaturi,baie bucatarie...
-n-am stiut,nu vazusem nici o alta usa care sa dea intr-o alta incapere.
-acolo,in spatele draperiilor...mi-a spus aratandu-mi cu degetul...o cafea?
-nu,multumesc ,tocmai am baut,dar poti sa faci pentru tine,te astept.
-o sa-mi fac mai tarziu,acum spune-mi ce se intampla cu tine,te vad abatut.
-am intalnit-o din nou Angela.
-pe Bella?inca o mai vezi?
-nu e Bella,fata de la aeroport,iti amintesti?cea care seamana cu Bella.
-da,mi-aduc foarte bine aminte edward,unde ai intalnit-o?
-la scoala,este colega mea,preda engleza.
-ai vorbit cu ea?cine este?
-nu stiu daca este o coincidenta sau nu,sau daca cineva se joaca cu mine,dar Angela...o cheama Isabella .Isabella,Anabella...nu e mare diferenta.
-da poate fi ceva ciudat,cum te comporti in preajma ei Edward?ma intrebat,probabil voia sa-si dea seama daca aiurez sau nu.
-nu am avut ocazia sa ma manifest,dar reactiile mele sunt ciudate,ma face sa-mi doresc altceva de la viata,ma schimba.
-Edward,un singur sfat iti pot da :poarta-te cat mai normal in preajma ei,nu-ti arata emotiile,ea nu stie prin ce ai trecut tu,femeile fug de barbatii care se comporta ciudat.
-sunt un ciudat !hmm.
-nu Edward,nu esti un ciudat,nu pentru mine,eu sunt doctor si te inteleg,dar cineva din exterior...iarta-ma nu am vrut sa spun asta.
-nu e nici o problema Angela,nu am ce sa-ti iert,am spus,ma simteam putin tradat.
-spune-mi cum sa te ajut si am s-o fac cu cea mai mare placere,s-a uitat adanc in ochii mei si si-a pus mana peste a mea.
-deja ma ajuti enorm de mult,dar m-am gandit totusi la ceva,nu stiu daca vrei sa accepti,am soptit,era o propunere indecenta dar trebuia sa fiu sigur de un lucru.
-spune...curiozitatea ma omoara.
-M-am gandit ca ar trebui sa o cunosti,vreau sa vad daca este vreo urma de gelozie in ceea ce o piveste,simt totusi ceva in privirea ei,are emotii,tremura,se balbaie.
-si cum facem asta? la ce te-ai gandit?
-accepti? am intrebat fericit.
-sigur ca da ,poate ca eu o sa-mi dau seama mult mai bine de reactiile ei si in plus n-am mai facut o prostie de foarte mult timp,sunt inchisa aici in biroul asta cea mai mare parte a zilei.
-uite cum facem...i-am spus tot planul meu si ea a acceptat imediat.
-ok,Edward,ne intalnim maine,la biblioteca scolii tale,trebuie sa-mi reprogramez doua sedinte...sper sa merite.

Am plecat spre casa,eliberasem dormitorul meu si asteptam noul mobilier,toata ziua m-am bucurat de noua infatisare a camerei mele si am asteptat cu sufletul la gura ziua urmatoare...ziua raspunsurilor pe care le asteptam.

Se facuse seara si satul de gandurile bune si rele care-mi treceau prin minte,m-am hotarat sa cobor la cina,dar era doar Alice,pregatea sandwish-uri,parintii mei luau masa in oras oare ce sarbatoreau?

-Alice,ce parere ai despre Isabella?am intrebat.Nu apucasem sa vorbesc cu ea despre asta.De cate ori eram aproape de sora mea Jasper era prin preajma si nu voiam sa deschid subiectul.
-pe langa faptul ca seamana izbitor de mult cu Bella,este o persoana foarte sensibila,inteligenta,constiincioasa,draguta...apropo,ti-am spus ca scrie povesti pentru copii? vrea sa publice o carte.
-ai o parere mult prea buna,nu o cunosti suficient de bine Alice.
-Edward ,tu stii ca simt cine imi este prieten adevarat sau nu,ii simt sufletul,Bella are multe calitati.

Imi placea descrierea pe care o facuse Alice,ma bucuram enorm c-o place,si eu il placeam pe Jasper,desi n-as fi zis niciodata ca este inteligent sau dragut.

-asa este Alice si asemanarea ei cu Bella este mai mult decat o coincidenta,este greu de crezut ca o persoana are o dublura atat de perfecta,parea ceva supranatural,nu m-as fi gandit ca exista cineva care sa-i semene atat de mult,am spus punandu-mi un sandwish delicios pe farfurie.
-eu nu am cunoscut-o pe Bella atat de bine incat sa-mi dau cu parerea,dar o asemanare exista intre cele doua,la cat imi aduc eu aminte,au trecut totusi 5 ani.
-exista asemanari chiar si in dragostea pe care o simpt pentru aceasta Isabella,o ador,o venerez la fel cum faceam cu Bella.
-te inteleg Edward si ma bucur ca iubesti din nou desi imi doream sa fie o alta persoana,sa nu existe aceasta asemanare intre cele doua,sa te eliberezi intr-un fel de imaginea Bellei.
-n-as putea vreodata sa o uit pe Bella,dar simt ca Isabella imi va umple golurile din inima si maine o sa-mi dau seama ce simte ea pentru mine.
-wow,ce idee ai?a intrebat curioasa muscand din sandwish-ul ei.
-nu pot sa-ti spun acum dar promit ca o sa-ti povestesc,zam,beam gandindu-ma la ceea ce pregatisem.
-ok,atunci multa bafta.

5 comentarii:

  1. Am descoperit ca e mai usor sa comentez pe post de anonim decat de pe wordpress. Imi place mult capitolul, schimbarea lui Edward si mai ales planul.
    Abia astept urmatorul capitol; oricum tu faci o treaba minunata si postezi atat de des. Esti de admirat. te pup
    Lelkem

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept sa citesc ce plan are edward,,,bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb!:X
    Ideile lui Edward mereu ma uimesc:)) E tare chestia...chiar sunt curioasa cum va reactiona Bella ;))
    De abia astept continuarea :X
    Spor la scris :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow....super...........oare ce reactie o sa aiba Bella......abia astept capitolul 11

    RăspundețiȘtergere