sâmbătă, 10 iulie 2010

Cap 12.Hoata.


Cap 12.Intoarce-te la mine.



Edward pov.


Doua lacrimi mi-au curs pe obraji vis-a-vis de impactul vestii,micuta mea...desi doctorul avea dreptate,important este ca era in viata .

-inteleg cum va simtiti,si poate ca este nedrept sa va cer asta,dar ,trebuie sa fiti tare,trebuie sa ii transmiteti forta pentru a se recupera,haideti,veniti afara.
-nu,nu vreau sa ma despart de ea.
-stati linistit este monitorizata,n-o sa i se intample nimic daca lipsiti cateva minute,asa a fost toata saptamana,aveti nevoie de un calmant.
-nu vreau nici un calmant.
-mergem doar la o cafea.

M-a dus la mica cafenea a spitalului,ne-am asezat la bar si am cerut doua cafele,aveam mintea tulburata,nu stiam ce facea ea singura in Arkansas,de ce o fi plecat?.Probabil fugea din cauza ultimului furt,in acel moment imi parea rau ca o denuntasem,desi poate ca nu aveam cum sa o gasesc daca politia nu intervenea.

-domnule doctor,spuneti-mi adevarul,care sunt probabilitatile reale de a se trezi din coma?
-50%,poate sta asa un an intreg.
-o pot transfera la un alt spital?
-pentru moment nu este recomandat,va repet,starea ei este foarte delicata,o sa vedem cum evolueaza in zilele urmatoare,cand o sa fie stabila,fara alte schimbari,poate ca atunci o sa puteti sa o transferati,acum nu este posibil.
-am luat-o de mana si ea m-a strans,va jur ca am simtit asta,spuneti-mi ca este un semn bun.
-cu siguranta a fost un impuls electric,nu ceva constient,creierul functioneaza cu aceste impulsuri,in cazul ei sunt miscari involuntare,doar indica ,ca,creierul functioneaza,dar ea nu este in stare sa decida ce miscari realizeaza.
-atunci,nu stie ca eu o atingeam?
-e foarte dificil sa va raspund la o asemenea intrebare,inca ne lipsesc multe pentru a descrie cum functioneaza creierul,poate ca atingerea poate genera impulsul,poate ca a fost o coincidenta,singurul lucru pe care vi-l pot spune este ca ,am vazut cazuri in care pacientul se recupereaza atunci cand cei iubiti sunt alaturi si le vorbesc,cand este cineva care le citeste cartile preferate,in sfarsit,orice detaliu care intr-un fel sau altul ii ajuta sa suprevietuiasca,de asta va spun ca trebuie sa fiti puternic,imi pot da seama cat de mult o iubiti,si dragostea este cel mai puternic sentiment pentru a supravietui.
-pot ramane sa dorm aici?cu ea?
-da,pe scaunul din camera ei,trebuie sa plec,incercati sa va odihniti.

Cand am terminat cafeaua,am plecat in camera Bellei.Zgomotul aparatelor la care era conectata intrerupea linistea si nu stiam ce este mai bine,sa fiu intr-o completa liniste sau sa ascult acele sunete ritmice de urcat si coborat,aparatul care marca bataile inimii ei si cel care ii oxigena plamanii.

I-am mangaiat usor mana cu varfurile degetelor,in cautarea catorva raspunsuri din partea ei,dar nu s-a intamplat nimic.I-am mangaiat parul,era la fel de frumos cum imi imaginam,asa cum o vazusem ultima data ,sanatoasa,atunci mi-am adus aminte felul cum m-a sarutat in acea zi,privirea ei,cum am fost atat de orb incat sa nu vad ce imi transmiteau ochii ei?acum intelegeam ce era ascuns in ei,frica si incertitudine,ruga,nu trebuia sa o las sa plece,nu se afla in aceasta stare daca o opream langa mine,eu eram responsabil de ceea ce se intamplase.

-doctorul Newton mi-a spus ca o sa dormiti aici,v-am adus asternuturi...a exclamat infirmiera scotandu-ma din ganduri.
-multumesc.
-pentru nimic,eu ma retrag,tura mea s-a terminat,mai tarziu va veni colega mea ca sa-i faca injectia de care are nevoie pacienta.

Am dat din cap de cateva ori si apoi ea a iesit.Am inceput din nou sa mangai parul Bellei cu foarte mare grija si apoi m-am apropiat de urechea ei dreapta.

-iubito,sunt eu,Edward,adevarul este ca imi doresc din toata inima ca o parte din subconstientul tau sa ma poata auzi,TE IUBESC,te rog,intoarce-te la mine,imi este foarte dor de tine,am nevoie de tine si avem atat de multe lucruri de facut impreuna,TE IUBESC Bella,asculta-ma bine,TE IUBESC cu toata fiinta mea si trebuie sa te recuperezi ca sa ti-o spun in fata pentru a-ti demonstra asta si nu doar prin cuvinte,TE IUBESC micuta mea,TE IUBESC,trezeste-te,te implor.

I-am dat un mic sarut pe frunte,pe buze,pe partea unde nu era ranita si i-am mangaiat obrazul cu dosul palmei,atunci mi-am dat seama ca avea lacrimi in coltul ochilor si ca ritmul sunetelor de la aparatul care era conectat la inima era mult mai rapid.Surprins si speriat,am apasat pe buton pentru a o chema pe infirmiera si a intrat imediat.

-ce s-a intamplat?
-plange,ii vorbeam si dintr-o data a inceput sa lacrimeze.
-ritmul cardiac este mai rapid,ce ciudat,nu a prezentat nici un semn de cand este aici,a exclamat vazand inregistrarile de pe aparat.

Apoi a scos o mica lanterna si i-a verificat ochii.

-nu este nici o schimbare la pupilele ei.
-si cum se explica lacrimile?
-cateodata se intampla astfel de lucruri,intr-o forma involuntara.
-dar trebuie sa insemne ceva.
-din pacate nu este ce noi ne dorim.
-atunci,nu a iesit din coma?
-toate semnele vitale,continua sa ramana la fel,inclusiv activitatea cerebrala,doar aceste lacrimi...ceva a facut ca inima ei sa accelereze,dar va repet,este involuntar.
-si... vreodata putem sa ne controlam bataile inimii?desi suntem sanatosi.
-in realitate nu,singurul lucru pe care pot sa vi-l spun este ca...cred ca ea stie,intr-un fel,ca dumneavoastra sunteti aici,dar nu avem cum sa dovedim,poate prin simpla ei evolutie,in orice caz,cred ca sunt vesti bune,sunt sanse sa se trezeasca si poate ca foarte repede,dar aveti grija ce ii spuneti,nu o suparati.
-multumesc,o sa tin cont.

Infirmiera a iesit,asa ca am aranjat o pilota pe scaun si m-am intins,cu cealalta m-am acoperit,ridicand-o pana la talie.Am privit-o in continuare pe Bella,erau sperante,da,trebuia sa se trezeasca si nu conta cat timp o sa-i ia,eu aveam sa raman langa ea pana cand aceast lucru se va intampla.

La un moment am adormit,fara sa-mi dau seama.Cand am deschis ochii,era dimineata,m-am uitat la ceas,era deja 7 dimineata,pentru prima data dupa atata timp,reusisem sa dorm 6 ore neintrerupte,in ciuda pozitiei prea putin confortabila a scaunului.M-am intins si m-am ridicat,apoi m-am apropiat de Bella,continua sa fie la fel,ca si cand timpul nu trecea pe langa ea.

-buna dimineata,viata mea...i-am spus la ureche si apoi i-am sarutat fruntea si mana,aminteste-ti ca te iubesc.

Mi-am rezemat capul de al ei,absorbindu-i aroma,desi ramasese foarte putin din cat imi aminteam eu,cu siguranta din cauza medicamentelor,de aceea mirosea ciudat.Din nou mi-am dat seama ca sunetele aparatului se accelerau din nou,raspuns al batailor inimii ei,si am zambit,micuta mea imi simtea prezenta,as fi vrut sa raman aici alaturi de ea pana cand cineva ne intrerupea,dar stomacul meu facea zgomot,nu mancasem nimic de 24 de ore,asa ca am sarutat-o de cateva ori si am plecat spre cafeterie.

Imediat ce am terminat de mancat m-am intors in camera Bellei.Infirmiera mi-a spus ca ii face baie,atunci mi-am amintit ca eu trebuia sa fac acelasi lucru,trebuia sa-mi schimb si hainele..Hotelul meu era la o ora de mers cu masina,asa ca m-am grabit ca sa ajung si sa ma intorc cat mai curand posibil,trebuia sa-mi gasesc un hotel mai apropiat,nu voiam sa pierd atat de mult timp si in urmatoarele zile,nu voiam sa se intarzie cu recuperarea daca eu eram departe de ea.

Cand m-am intors am vazut o librarie la un semafor si mi-am adus aminte de cuvintele doctorului Newton,asa ca am parcat si am intrat,desi nu aveam nici cea mai vaga idee care era cartea ei preferata,a trebuit sa cer sfatul angajatului...in special povesti de dragoste.

De acolo am plecat spre micul hotel care era la cateva minute de spital,m-am inregistrat,am urcat in camera si mi-am lasat bagajul fara sa despachetez,deja ma grabeam sa ajung langa Bella.

Infirmiera mi-a spus ca nu a fost nici un semn spre recuperarea ei cat tim[p eu am fost plecat,asa ca am intrat in camera.Efectiv era la fel,in aceeasi pozitie.Am luat scaunul si l-am asezat exact langa patul ei.Eram indecis ,nu stiam ce carte sa-i citesc prima data,asa ca am inceput cu prima pe care am scos-o din geanta.

-sper sa-ti placa,viata mea,mi-i s-a spus ca este o poveste care place majoritatea femeilor,stiu ca tu esti diferita,dar dragostea este universala,i-am spus in timp ce trasam linii cu varful degetelor pe bratul ei.Se numeste "Mandrie si Prejudecata" de Jane Austen si spune asa:

"ESTE UN ADEVAR CUNOSCUT IN INTREAGA LUME CA UN BARBAT SINGUR,POSESOR DE O MARE AVERE,ARE NEVOIE DE O SOTIE.
SI TOTUSI,PUTIN SE STIE DESPRE SENTIMENTELE SI OPTIUNILE UNUI BARBAT DE O ASEMENEA CONDITIE CAND INTRA SA TRAIASCA INTR-UN CARTIER.ACEST ADEVAR ESTE ATAT DE ADANC INRADACINAT IN MINTEA CATORVA FAMILII CARE IL INCONJOARA,UNELE IL CONSIDERA PROPRIETATEA LOR LEGALA SI ALTELE ,A COPIILOR LOR."

Am continuat sa-i citesc aproximativ doua ore si apoi am iesit sa mananc.Chiar in acel moment Emmett m-a sunat,ceea ce mi-a amintit ca nu vorbisem cu nimeni din familie in tot acest timp.

-pot sa stiu pe unde dracu` umblii,Edward Cullen si de ce ai plecat fara sa ma anunti?
-sunt in Arkansas,tatal meu mi-a cerut sa-mi iau o vacanta si am organizat-o in cateva ore,voiam sa te sun,dupa.
-si ce faci intr-un loc atat de plictisitor cum este Arkansas?
-poti sa-mi pastrezi un mare secret?trebuia sa ma destainui cuiva.
-sigur ca da,intrebarea ta ma deranjaza.
-sunt cu Bella,este internata la spital,in coma.
-cum ai gasit-o?nici macar politia nu a gasit-o.
-defapt ei mi-au spus unde este,doar am cautat putin sa gasesc spitalul.
-atunci se pare ca nu esti in vacanta.
-se poate spune ca da.
-sunt pe punctul de a renunta la convingerile mele profesionale si aproape sa fiu sigur ca aceasta femeie ti-a facut vraji.
-nu vorbi asa despre ea,te rog,nu ai idee in ce stare este si in ce hal a fost tratata,adevarul este ca nu pot sa descriu.
-pai,ce s-a intamplat?
-un avort clandestin si nu o sa poata sa mai aiba copii niciodata.
-au,asta este foarte urat,iarta-ma,stii ca ai tot ajutorul meu,sunt convins ca o sa aiba nevoie de ajutor profesional si cu mare placere o sa o ajut.
-multumesc,adevarul este ca nu ma gandisem la asta,presupun ca ai dreptate,desi acum este foarte important sa-si revina din coma.
-uite,ma gandeam sa-mi iau cateva zile de odihna sa mi le petrec cu Rose,dar acum tu ai mai multa nevoie de mine si sunt sigur ca ea o sa inteleaga,in trei zile sunt alaturi de tine.
-iti multumesc foarte mult,dar nu este nevoie,chiar.
-nu fi incapatanat,nu poti sa te descurci singur,si in plus nu-ti cer voie,te anunt,in trei zile ne vedem,trimite-mi adresa unde esti cazat.
-de acord,cand o sa am adresa exacta ,am sa ti-o trimit.
-atunci,asa ramane,te las,frate,ai grija de voi.

Dupa ce am inchis,am sunat-o pe mama,i-am spus ca totul este in ordine si ca o sa-i sun din cand in cand.MI-a zis ca ii este foarte dor de mine,ca ma adora si mi-a spus sa am grija.

In acea noapte am reusit sa dorm din nou cateva ore continue.Se pare ca aveam nevoie de ea pentru a nu mai avea cosmaruri.Cand m-am trezit am plecat spre hotel,am facut un dus,mi-am schimbat hainele si am coborat in micul restaurant ca sa mananc.M-am intors la spiatal si i-am citit Bellei cateva ore.

Deodata,usa s-a deschis si infirmiera a intrat cu un barbat pe care l-am recunoscut imediat.S-a incruntat cand m-a vazut si a dat din cap in sens negativ.M-am ridicat de pe scaun si i-am indicat sa iesim din camera.

-D-le Cullen,pot sa stiu ce faceti aici?a soptit agentul Jenks,cand am ajuns pe coridor.Cred ca v-am spus sa va tineti la distanta de aceasta situatie,a spus nervos,asezandu-si mainile pe talie.
-stiu,de aceea am decis sa-mi... retrag plangerea.
-ce?glumiti?a exclamat complet surprins.
-in nici un caz,vreau sa-mi retrag plangerea chiar acum.
-dumneavoastra credeti ca va puteti juca cu autoritatile dupa bunul dumneavoastra plac?ati fost timp de aproape o luna calare pe noi pentru a o cauta si acum ca am gasit-o,rezulta ca vreti sa va retrageti plangerea si in plus va gasesc in locul unde delincventa este internata.
-a fost o gresala,am gasit banii,asa ca nu mai este nevoie sa o urmariti...am mintit,sperand va o sa ma creada.
-credeti ca inghit aceasta poveste?
-pai ar trebui sa ma credeti,banii erau intr-un plic in biroul meu,nu mi-am adus aminte unde ii pusesem.
-stiu ca situatia fetei este foarte grava,dar nu este un motiv pentru a inventa asemenea lucruri,are antecedente,chiar dumneavoastra le-ati vazut.
-nu este nevoie ca ancheta sa continue,banii au fost gasiti si daca doriti,emiteti un ordin pentru a cauta in biroul meu ca sa vedeti ca spun adevarul...speram ca acum sa fiu mai convingator,dar nu voiam sa-mi ia cuvintele prea in serios si sa caute in biroul meu.
-bine,domnule Cullen,daca asa doriti,dar va spun ca va pot acuza de fals in declaratii si obstructionarea justitiei.
-cum vreti,dar pe ea va rog sa o lasati in pace.
-hmm,acum, cred ca inteleg care era interesul dumneavoastra de a o gasi,a dat din cap in sens negativ,inca o data...sper ca stiti ce faceti D-le Cullen,femeile ca ea nu se schimba niciodata,am vazut asta de multe ori...pentru binele dumneavoastra,sper ca asta sa nu se termine rau si sa nu va ocazioneze in rau ireparabil...Cu permisiunea dumneavoastra,a salutat si a plecat.

7 comentarii:

  1. ce cap:( sper ca bella sa isi revina:D chair imi este mila de ed:( abia ast cap urmator:X.(diana)

    RăspundețiȘtergere
  2. E asa frumos capitolul,dar si trist :(
    Saracul Edward :(
    Sper ca Bella va iesi curand din coma :)
    De abia astept continuarea:X
    Spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ,foarte frumos capitol.Aveam tradus jumatate cand mi-i s-a stricat calc si mi-era asa ciuda ca nu am apucat sa postez.Am stat ca pe ghimpi,daca aveam o sala de net prin apropiere ,mergeam sa traduc si sa postez,dar asta este.o sa incerc sa scriu si sa traduc cat pot de mult zilele astea,o sa postez zilnic,poate chiar mai mult de un capitol,saptamana viitoare plec la mare,sper sa tina vremea cu mine,doar cateva zile,nu stau mult,deasta va recompensez.Va pup si lasati-mi comentarii,chiar ma bucura.

    RăspundețiȘtergere
  4. super sper sa se face bine Bella
    astept cap urmator de la ambele ficu (dia)

    RăspundețiȘtergere
  5. am o intrebare
    daca mai o sa pui epilogul la ,,Alb orbito,,
    te rog sa imi supui
    multumesc (dia)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dia,credema ca acum imi este greu sa scriu la Alb orbitor,aveam o idee,dar ma concentrez sa scriu in continuare la Copacii mor in picioare.Trebuia sa-l scriu atunci,cu toate ca nu era cine stie ce de scris in continuare,am dat de inteles ca se casatoresc si or sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti...Te rog sa nu te superi pe mine,dar eu consider ca este terminat.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. ok. nu ma supar ,mie imi plac toate ficurile tale si intru in fiecare zi de mai multe ori sa vad daca ai postat FELICITARI FACI O TREABA FOARTE BUNA,(dia)

    RăspundețiȘtergere