marți, 13 iulie 2010

Hoata.Cap 14.


Cap 14.Delirari.




Bella pov.


-stii,nu-i asa?am intrebat dupa ce mi-au facut toate analizele.
-ce sa stiu?a raspuns inchizand cartea din care imi citea si m-a privit.
-ca sunt...nu stiam cum sa-i spun fara imi era rusine,-o drogata.
-da,stiu.
-te-am dezamagit pentru a mia oara,nu-i asa?
-singurul lucru de care trebuie sa te ingrijorezi este sa te recuperezi,sa fi dispusa sa renunti complet,sa incepi o viata noua,fara nici o substantainterzisa.
-asta nu-mi raspunde la intrebare,spune-mi ce gandesti.

S-a ridicat,a lasat cartea pe scaun,si s-a asezat pe pat langa mine,in dreptul taliei mele,mi-a luat mana intre ale lui si m-a privit cu tandrete.

-nu pot sa te judec fara sa-ti cunosc motivele,presupun ca era o scapare pentru tine...la cat de putin mi-ai povestit despre viata ta...toti cautam metode pentru a evada din realitate,sigur ca sunt unele lucruri mai daunatoare decat altele.
-niciodata n-o sa-mi spui nimic?presupun ca deja ai decoperit ca am furat bani.
-Bella,doctorul ti-a recomandat sa stai linistita,nu este momentul sa vorbim despre asta.
-crezi ca sunt rea?nu-i asa?
-sigur ca nu,cred ca ai fost victima circumstantelor si sper ca acum o sa ai incredere in mine si sa-mi povestesti totul despre viata ta.
-nu este nimic agreabil.
-presupun ca nu...mi-a dat un sarut pe mana...nu o sa te abandonez niciodata.Poate ca nu ma intelegi pentru ca nici eu nu ma inteleg ,dar ai devenit o persoana foarte speciala pentru mine.Timp de multi ani nu am mai simtit ceva atat de profund,pana in momentul in care te-am vazut,am simtit ca acel gol a disparut pentru totdeauna.
-esti masochist?eu nu am fost niciodata femeia ideala.
-poate ca sunt masochist,a afisat un zambet ciudat...foarte simplu,esti femeia pe care mi-o doresc alaturi .

Mi-a dat mai multe saruturi pe mana si pe frunte,ca apoi sa-i simt buzele peste ale mele.

-singurul lucru la care trebuie sa te gandesti este recuperarea,de acord?restul nu conteaza,m-a sarutat dulce pe nas...te iubesc...a spus,privindu-ma in ochi.
-in ciuda a toate?
-in ciuda si mai presus de orice.
-nu te merit.
-sa nu mai spui asta.

In acea dimineata a venit o doctora sa vorbeasca cu mine,nu imi placeau intrebarile ei,ce o interesa pe ea viata mea?si ceea ce intradevar nu mi-a placut a fost faptul ca Edward a trebuit sa stea afara cat timp am vorbit cu ea.

De cand ma trezisem simteam imensa nevoie ca Edward sa-mi fie alaturi ,ca si cand viata mea depindea doar de prezenta lui,ma ingrozea faptul ca este departe,senzatia era asemanatoare ca atunci cand imi inhalam doza de cocaina.Atunci mi-am dat seama ca trecuse mult timp de cand nu mai consumasem,de aceea Edward exercita un efect foarte asemanator.Sigur ca asta nu am putut sa-i spun doctorei,pentru ca nu m-a crezut cand i-am spus ca erau doi paianjeni mari in coltul camerei mele.Nici un doctor sau infirmiera nu m-au crezut cand le spuneam asemenea lucruri,cu siguranta gandeau ca sunt nebuna,dar nu este asa,Edward era singurul care ma credea.

Edward ramanea sa doarma cu mine in fiecare seara,bine,pe scaun.Cateodata ma trezeam si-l priveam cum doarme,radia atata pace,ca nu-mi venea sa mai adorm.Dar intr-o noapte,cand am deschis ochii,am vazut ca nu era el cel care statea alturi de mine si am vrut sa tip,dar s-a apropiat repede si mi-a pus mana peste gura impiedicandu-ma.

-n-o sa fi atat de tampita sa tipi,nu-i asa?asta daca vrei sa mai traiesti,sau poate vrei sa spun...daca vrei ca ...protectorul tau,sa mai traiasca.Daca iau mana,promiti ca nu tipi?am dat din cap si am incercat sa-i indepartez mana...mai sa fie,vad ca iarba rea nu moare niciodata,erai aproape moarta si uita-te la tine,traiesti,sigur,transformata intr-o epava.
-ce cauti aici?am intrebat panicata.
-am venit sa te vizitez,desi nu crezi,mi-a fost dor de tine,s-a asezat pe marginea patului.
-nu trebuia sa fi in Mexic?
-m-am decis sa nu mai merg acolo,dintr-o data nu am mai avut incredere in Peter,asa ca am aruncat masina intr-o prapastie,sigur o sa ma dea drept mort si asa o sa am timp sa falsific niste documente cu un alt nume.O sa plec liber in alta tara.
-cum ai stiut ca sunt aici?
-coincidenta,asa cum ti-am spus,am crezut ca esti moarta,nu stiam ca o sa te caute cineva,nu voiam nici sa gaseasca cineva o relatie intre mine si cadavrul tau .
-si?
-Intr-o zi mi s-a parut ca-l vad pe iubitul tau sef pe strada,mi-i s-a parut ciudat sa-l vad aici,asa ca l-am urmarit.Mi-i s-a parut ciudat ca intra intr-un spital si ca nu iasa toata ziua,pana in ziua urmatoare cand a plecat spre hotel si s-a reintors aici,atunci am aflat ca are grija de iubita lui care avusese un teribil accident.Ai reusit ,tarfulito,saracul are o fata de-i plangi de mila,imi vine sa fac ceva ca durerea de pe fata lui sa dispara.

Panicata am deschis ochii mari cand am auzit ce mi-a spus,imi dau seama ce ii trecea prin cap si el si-a dat seama de expresia mea pentru ca s-a apropiat si m-a apasat pe buze unde aveam rana.

-vai de tine si de idiotul ala daca mentionati ceva de mine,fie despre copilul pe care il purtai in pantece sau despre ce s-a intamplat in New York cu Eleazar,pentru ca o sa va omor,prima data pe iubitul tau,in fata ta si apoi pe tine,ai inteles?

Am dat din cap in timp ce lacrimile incepusera sa-mi curga pe obraji din cauza durerii.

-ce sentimentala ai devenit,asa nu-mi mai esti pe plac,in sfarit mi-a dat drumul si a plecat spre usa,o sa va urmaresc,daca faci un pas gresit nu mai vedeti lumina zilei,nici unul dintre voi.

Ingrozita,mi-am dus mainile la fata si mi-am sters lacrimile.Nu puteam sa cred ca James ma gasise,ma preocupa reintoarcerea lui,credeam ca nu se poate,pentru ca trebuia sa fuga si nu voia ca politia sa-l prinda,era prea riscant sa se apropie de mine.


Edward pov.

Am stat cam cinci minute la cafenea si cand m-am intors,Bella era complet isterica,plangea si isi tinea mainile pe fata.Am lasat cafeaua pe masa si m-am asezat pe pat pentru a incerca sa o linistesc.Cand si-a dat seama ca sunt eu ,m-a imbratisat cu putere si am vazut ca rana de la buza ei sangera.

Bombanea lucruri inteligibile,deabea intelegeam cateva cuvinte fara sens.Nu stiam ce este mai dureros,sa o vad statica, fara semne de viata atatea zile sau sa o vad acum ,avand halucinatii,pe care le avea uneori din cauza lipsei de cocaina.

-esti bine,esti bine,nu ti-a facut rau...era singura fraza coerenta pe care am inteles-o.
-Bella,o sa o chem pe infirmiera ca sa-ti verifice buza.
-nu,nu ma lasa,te rog,o sa se intoarca,o sa se intoarca.
-n-am sa plec nicaieri,o sa chem infirmiera si o sa raman aici cu tine in tot acest timp,am apasat butonul si dupa cateva secunde a venit,ii sangereaza buza,i-am spus in timp ce ma luptam cu Bella pentru a o lasa sa o examineze.
-sa vedem draguta,hai sa vedem ce ti s-a intamplat,linisteste-tei-a spus infirmiera cand in sfarit am reusit sa ma eliberez din bratele ei.
-nu pleca,nu pleca.
-n-am sa plec o sa stau aici,las-o pe infirmiera sa te trateze,linisteste-te ,te rog,am spus asezandu-ma in fata ei ca sa ma vada.
-da,o sa ma linistesc a soptit cu vocea intrerupta.

Infirmiera i-a curatat rana de sange,si i-a pus o substanta maronie,mi-a spus ca asa se face pentru a nu se infecta.

-o sa-i aduc un calmant pentru a se linisti,este foarte tulburata,mi-a spus ridicandu-se in picioare si intorcandu-se spre mine.
-de ce a sangerat? am intrebat preocupat.
-s-a muscat.
-cand am iesit din camera Bella dormea.
-cred ca are obiceiul sa-si muste buza si poate ca a avut un cosmar de a facut-o sa se muste atat de rau,cred ca atunci s-a trezit.
-multumesc.

M-am apropiat de Bella,era mult mai linistita,desi avea ochii inlacrimati.Am imbratisat-o din nou si i-am mangaiat spatele.

-a trecut inimioara,a fost doar un cosmar,calmeaza-te,te rog.
-nu Edward,nu a fost un cosmar,a fost aici,eu l-am vazut,a fost aici.
-cine Bella,de cine te temi atat?am intrebat tulburat.
-nu pot sa-ti spun,trebuie sa te protejez.
-cine,Bella? trebuie sa ai incredere in mine si sa-mi spui,am spus ,luand-o de umeri si separand-o putin de mine.
-nu pot,nu pot,nu pot...nu vreau sa ti se intample ceva.
-nu o sa mi se intample nimic Bella,stabilisem sa avem incredere unul in altul,sa nu-mi ascunzi lucruri.
-e spre binele tau,iti jur ca este spre binele tau,ai incredere in mine,da?a spus,punandu-si mainile pe obrajii mei.

I-am zambit si am sarutat-o pe frunte.Infirmiera a intrat si i-a injectat un calmant,aproape imediat a adormit.Eu m-am ridicat,trebuia sa-mi aduc aminte de cuvintele doctorei Weber si ale lui Emmett,nu trebuia sa o cred cand era in soc,dar parea atat de convinsa ca a vazut pe cineva,si nu-mi venea sa cred ca era doar imaginatia ei,desi asta se intamplase cu siguranta,de aceea spusese atat de multe fraze incoerente.

M-a surprins seninatatea cu care a primit vestea ca nu mai poate avea copii,nu a facut nici o scena dramatica,nu a plans,era ca si cand ii spuneam cum este vremea,ii era tot una sau cel putin asta am inteles eu,contrar asteptarilor mele.

Bella pov.

Am ajuns la o enorma casa,care nici in visele mele nu credeam ca exista asa ceva.Edward a coborat din taxi si mi-a deschis usa.Mi-a intins mana ca sa ma sprijin de el.A luat bagajul si am intrat inauntru in liniste.In living ne-am intalnit cu o frumoasa fata ,aproape de varsta mea,m-a analizat din cap pana-n picioare ,apoi s-a indreptat spre Edward si l-a imbratisat puternic.

-Alice,vreau sa ti-o prezint pe Bella,Bella ea este Alice,sora mea.
-buna,am spus privind-o.
-buna,bine ai venit.
-merg sa o duc in camera ei,ne insotesti?
-nu ,sunt ocupata,ne vedem mai tarziu.

Edward i-a zambit si i-a dezordonat parul,ea i-a raspuns la zambet si apoi nu stiu unde a intrat,am pierdut-o din vedere.Edward m-a dus la niste scari si m-a ajutat sa urc incet,am mers pe un hol mic si a deschis a doua usa de pe partea stanga.

-asta o sa fie camera ta,Bella,bine ai venit in casa Cullen,a spus in timp ce inaintam.

Era enorma si cu o mare terasa,am ramas perplexa privind-o,era aproape de aceeasi dimensiune ca rulota dar mult mai spatioasa.Eu m-am asezat pe pat,in timp ce Edward mi-a aratat baia .

-iti place?a intrebat asezandu-se alaturi de mine.
-da,foarte mult...parca este din filme,care este camera ta?
-ultima de pe hol,cea de langa aceasta.
-ma bucur sa stiu ca esti atat de aproape,am spus si l-am imbratisat.

Dupa cateva minute s-a indepartat si mi-a oferit un zambet captivant,mi-a dat un sarut pe frunte si am vrut sa-l sarut pe buze dar s-a tras si am reusit sa-l sarut doar in coltul gurii.

-rana este vindecata,de ce nu vrei sa ma saruti?
-aminteste-ti ca doctorul ti-a spus sa iei totul cu calm,mi-a mangaiat obrazul,nu vreau sa te ranesc.
-da stiu,nu mai sunt o femeie completa de aceea nu-ti mai plac si nu vrei sa i nici un fel de contact cu mine.
-Bella,sa nu mai spui niciodata asta,faptul ca nu mai ai uter,nu te face o femeie incompleta,multe femei trec prin asta si-si continua viata,asa ca nu spune ca de aceea nu vreau altceva de la tine,cu siguranta te plac in continuare.
-atunci demonstreaza-mi,iti cer doar un sarut,nu sa te culci cu mine,stiu ca nu putem face asta momentan.
-mereu esti asa incapatanata,a soptit mangaindu-mi parul,ce ma fac cu tine?
-saruta-ma,am insistat.

A zambit din nou,si-a pus mainile pe obrajii mei si mi-a dat un sarut pe buze,fara nici o intentie de a-l aprofunda.

-fericita?
-nu prea.
-avem destul timp,micuto,nu vreau sa grabesc lucrurile,intinde-te,cred ca te-a epuizat drumul.
-sunt satula de stat intinsa.
-acum este mare nevoie sa stai in pat,hai.
-dar,vii langa mine?
-da, si eu sunt obosit.

Mi-am dat jos papucii de casa si m-am intins,Edward si-a dat si el jos pantofii si s-a asezat langa mine.M-am ghemuit la pieptul lui si i-am imbratisat talia,isi plimba mana pe parul meu si eu am inchis ochii,un moment mai tarziu am simtit ca nu ma mai mangaie si m-am indepartat putin ,mi-am dat seama ca adormise,asa ca mi-am sprijinit capul in palma si l-am privit,era atat de frumos,adevarul este ca arata ca un inger,caruia nu-i pasa de trecutul meu intunecat,in continuare ignora multe lucruri din trecutul meu,singurul lucru pe care il stia era despre cocaina si totusi continua sa stea cu mine,avea grija de mine si acum locuiam in casa lui.

Speram doar ca James sa nu afle sau cel putin sa nu fi avut cum sa ne urmareasca.Atunci am inteles ca daca voiam sa aspir la putina fericire alaturi de un inger,ceea ce trebuia sa fac era sa scap de James si de data asta ,sa ma asigur ca este pentru totdeauna,asa ca a trebuit sa fac un plan ca sa scap de el inainte ca el sa termine cu noi,trebuia sa i-o iau inainte.

3 comentarii:

  1. wow prima.vacanta placuta simena,si abea astept sa vii,esti singura care posteaza constant,chiar in fiecare zi,cap asta este super,dar nu sunt sigura ca este o halucinatie,poate fii adevarat,sper sa aflam mai tarziu.Edward o iubeste asa mult,nu il intereseaza nimic,mai rar barbati ca el...Tu tine-o tot asa,ca este foarte bi8ne.Te pup si vino mai repede.Klara.

    RăspundețiȘtergere
  2. in sf sunt impreuna:x sper sa treaca amn2 peste tot:X(diana)PS:m bucurc sa posteszi cate un cap in fircare zi:D

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb capitolul!
    Edward e o persoana minunata...:X
    Ma bucur asa mult ca sunt impreuna:X Merita sa fie si ei fericiti :)
    Nu imi vine sa cred ca James s-a intors :|
    De abia astept continuarea:X
    Spor la tradus:*
    Vacanta placuta >:D<
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere