miercuri, 21 iulie 2010

Hoata.Cap 15.



Cap 15.Schimb de viata.




Edward pov.


Cand m-am trezit ,aproape se inserase,am privit ceasul si mai era un sfert de ora pana la ora opt seara.Bella dormea profund langa mine,i-am dat un sarut pe frunte si am coborat la bucatarie sa mananc ceva.

Alice era aici,manca.M-a privit searioasa cand am intrat.

-unde ai fost fratioare?am fost sa te caut in camera ta si tu nu erai acolo.
-cu Bella,am ramas sa dorm acolo.
-deci,ea e Bella,a ta...nimeni.

I-am ignorat comentariul si m-am indreptat spre frigider.Am scos o bucata de jambon,branza, maioneza, rosii, salata si ceapa ca sa-mi fac un sandwich.M-am asezat in fata lui Alice sa-mi prepar sandwich-ul si ea ma privea iscoditor.

-o sa imparti camera cu ea?
-sigur ca nu,doar ca eram foarte obosit de pe drum.
-atunci,ai adoptat-o? sau cum se cheama asta?
-nu am adoptat-o,doar ca o sa am grija de ea pentru ca voata ei sa fie de o calitate mai buna.
-si nu ti-e frica ca o sa ne fure?daca a facut asta la companie,ce o impiedica sa o faca si aici?avem foarte multe lucruri,portelanuri,argint,bijuteriile mamei si ale mele.
-n-o sa faca nimic Alice,mai ales ca va locui aici ,nu va fi nevoie sa fure.
-cum poti sa fi atat de sigur?
-stiu ca nu este atat de rea si acum,noi suntem familia ei.
-esti indragostit de ea,nu-i asa?
-da ,si inca mult si as vrea ca de data asta sa-mi respecti decizia si sa te sacrifici putin incat sa o cunosti,nu a avut o viata foarte usoara incat tu sa continui sa i-o complici cu geloziile tale de surioara posesiva.
-pretinzi sa-i fiu prietena?
-ar fi ideal,dar nu-ti cer atat de mult este de ajuns sa o respecti si sa nu-i faci neplaceri.
-bine,adevarul este ca la prima vedere,te face sa-ti fie mila.
-pot sa-ti cer o favoare enorma?
-spune.
-o sa ies cateva ore,poti sa ai grija de ea in acest timp?o sa te recompensez.
-de acord.
-o sa va ajute sa va cunoasteti,poate ca aveti lucruri in comun.
-sigur,a spus ironic...apropo,pot sa stiu unde mergi?
-sa cumpar cateva lucruri.

Dupa ce mi-am mancat sandwich-ul,am urcat in cam,era mea dua cheile de la Volvo,m-am uitat in camera Bellei si inca dormea,asa ca n-am intrat ca sa nu o trezesc,speram sa nu se trezeasca in absenta mea.

Inainte sa ies,am sunat-o pe Jane si mi-a spus ca pot sa trec pe la ea,asa ca am plecat grabit,aveam nevoie urgenta de ea,dupa ce am stat doua luni in Arkansas.Mai intai am trecut pe la farmacie pentru a cumpara niste medicamente de care Bella avea nevoie si de asemenea prezervative,mi s-a parut prea josnica treaba asta,atunci mi-am dat seama ca nu eram atat de bun precum credeam,eram egoist si nici Jane , nici Bella,nu merita asta,asa ca va fi pentru ultima data.

Jane m-a primit cu o imbratisare si un sarut pe obraz,m-a invitat inauntru si mi-a oferit ceva de baut,am intrebat-o daca are bere si mi-a spus ca da.A intrat in bucatarie si s-a intors cu doua sticle,mi-a dat una si ea a luat o inghititura dintr-a ei

-si cum se simte Bella?intreba intrerupand linistea.
-bine,atat cat se poate,continua cu terapia psihologica.
-iti spun drept ca a avut mare noroc ca te-a intalnit,poate ca daca nu te intalnea,acum era...s-a cutremurat gandindu-se la acel cuvant si eu la fel,nu puteam sa-l pronunt.
-si tu,cum te simti?te-ai ingrasat?am soptit uitandu-ma la obrajii ei.
-am intrerupt dieta,nu m-am simtit foarte bine in ultimul timp.
-ai foast la medic?
-da,mi-a spus sa nu mai tin nici o dieta,imi provoca greata.

Am continuat sa-mi beau berea,in timp ce ea imi povestea ce a mai facut in acest interval in care nu ne-am vazut,de cate ori vorbeam la telefon eu eram cel care povestea ce s-a mai intamplat.Dupa ce am terminat berea,m-a intrebat daca mai vreau una si i-am dat un raspuns negativ.

Fara sa spuna ceva,s-a ridicat de pe scaun ,a intins mana si m-a dus spre camera ei.Ne-am sarutat disperati,m-a asigurat ca ii fusese dor de mine,in timp ce imi desfacea camasa...i-am spus ca si mie.Am terminat cu dezbracatul si s-a intins pe pat,eu mi-am pus prezervativul si m-am asezat peste ea.Am intrat imediat si m-am miscat nerabdator.Jane a inceput sa geama constant si eu la fel.Am inchis ochii in timp ce ma miscam,trebuia sa ma concentrez asupra faptului,pana cand ,cateva momente mai tarziu ,amandoi am ajuns la orgasm.

Am ramas in liniste ceva timp cat sa ne adunam fortele ca sa o facem din nou. De data asta a fost ea cea care s-a urcat peste mine.M-a sarutat si mi-a lins gatul,pieptul,abdomenul,penisul si apoi mi-am pus alt prezervativ,pentru ca in final sa se aseze peste erectia mea si sa se miste circular,timp in care eu ii mangaiam sanii.A continuat cu miscarile pana cand am explodat impreuna...apoi s-a asezat alaturi de mine.

-Jane,trebuie sa-ti spun ceva,am spus dupa cateva minute de liniste.
-te ascult,a spus si s-a intors sa ma priveasca.
-iarta-ma sa o fac in momentul asta,dar...am luat o decizie cu privire la relatia noastra,am soptit si am privit-o,nu putem continua asa,nu este corect pentru nici unul,tu ai dreptul sa-ti faci viata ta,si eu nu vreau sa fiu un obstacol,a trecut mult timp de cand nu ai un iubit si nu trebuie sa te multumesti doar cu ce-ti ofer eu,esti tanara,frumoasa si meriti sa fi fericita...eu vreau sa fi fericita alaturi de cineva care te iubeste si pe care tu iubesti.Viata trece repede si cand ne dam seama de asta ne trec cei mai frumosi ani,nu vreau ca asta sa ti se intample tie.
-si tu o ai pe ea,nu-i asa?
-sa nu o urasti,ea a fost ca o moneda care se invarte si se invarte pana cand intr-o zi,este exact moneda de care este nevoie pentru a completa o cantitate.
-este imposibil sa o urasc Edward,ma bucur ca a castigat la loterie cu tine,asa este dragostea...amandoi stim ca asta nu va dura pentru totdeauna,asa stabilisem de la inceput,ca atunci cand unul dintre noi nu mai vrea sa continue are grija ca celalalt sa afle.
-iarta-ma.
-nu am de ce sa te iert,asta este cea mai sincera relatie pe care am avut-o,amandoi stiam ce ne uneste de fapt,niciodata nu ne-am inselat in privinta asta,fara promisiuni,fara legaturi.
-nu vreau sa folosesc fraze banale,dar mi-ar face placere sa ramanem prieteni.
-mereu o sa fim Edward,asta nu trebuie nici mentionat.

I-am dat un sarut pe frunte si m-am ridicat din pat sa ma imbrac.Ea si-a pus doar o rochie si m-a condus la usa.Ne-am luat ramas bun cu o imbratisare puternica si un zambet.

Cand am ajuns acasa m-am intalnit cu Bella asezata l;a mijlocul scarilor,imbratisandu-si genunchii si laganandu-se.

-Bella ! am spus,asezandu-ma in fata ei.
-m-ai lasat,ai plecat si ei s-au intors,a spus cu privirea pierduta.
-acum sunt aici,nu-ti fie frica,am asigurat imbratisand-o.
-mi-ai spus ca aici nu sunt paianjeni si sunt mult mai mari.

Am respirat adanc,trecusera cateva zile de cand nu mai avusese halucinatii,de asta o externase,dar inca mai avea mult pana sa se recupereze complet,ar trebui sa o internmeze intr-o clinica de reabilitare,o sa-l sun pe Emmett sa-mi recomande una,nu era adecvat sa stea in casa mea si mai ales cand eu lipseam,Alice nu o sa ma ajute si adevarul este cu nu era obligatia ei.

-Bella nu mai este nimic,au plecat,hai,vino sa te odihnesti.
-nu vreau,nu vreau,acolo sunt,acolo sunt.
-vino ca sa fi sugura ca nu este nimic acolo,o sa merg cu tine.

M-am ridicat si apoi am ajutat-o sa se ridice in picioare,am tinut-o de mijloc si am urcat cu calm restul scarilor cale mai erau pana la etaj.S-a agatat de mine cu ambele maini,infundandu-si gemetele in pieptul meu.Am intrat in cxamera si am aprins becul.

-vezi?nu e nimic.
-in baie,era in baie.

A ramas nemiscata la jumatatea camerei,cu mainile pe gura si eu am deschis usa la baie ca sa fie sigura ca nu este nimic acolo apoi am deschis si usa de la toaleta.

-te-ai convins ca nu e nimic?sunt nevoit sa-ti dau un calmant.
-vrei sa dorm ca sa poti pleca din nou,nu-i asa?te-ai saturat de mine.
-Bella,nu spune prostii.
-da da da,deja esti satul de aceasta drogata,de aceasta nebuna,pentru ca sunt sigura ca asta gandesti despre mine,de asta ai plecat,mi-a spus plangand.
-daca eram satul de tine,nu te aduceam aici cu mine,te lasam in Arkansas,singura cu soarta ta,deci?...te-am adus sa locuiesti aici in casa mea,cu familia mea,cum poti sa crezi ca gandesc astfel de lucruri despre tine?am asigurat imbratisand-o.
-atunci?de ce ai plecat?
-am fost sa-ti cumpar medicamete,uite ! i-am spus,aratandu-i-le.
-ca sa dorm?
-nu Bella,nu sunt calmante,vezi?intinde-te.
-ai ramas cu mine toata noaptea?
-da Bella,am dormit alaturi de tine toata noaptea,am mintit,voiam sa o linistesc si i-am dat un sarut pe frunte.

Am condus-o la pat si am ajutat-o sa se intinda,i-am spus ca vreau sa fac un dus si am plecat in camera mea sa-mi iau pijamalele.M-am intors si am facut un dus rapid,m-am imbracat si apoi m-am asezat alaturi de ea.Imediat m-a imbratisat.I-am mangaiat bratul si imediat a adormit,odata ce mi-am dat seama ca doarme profund am plecat spre camera mea.

In dimineata urmatoare l-am sunat pe Emmett si fara sa-l intreb ceva cu referire la...,mi-a spus ca a gasit clinica unde Bella isi poate face tratamentul,o clinica unde nu era nevoie sa stea internata trebuia doar sa fie acolo de la 8 dimineata la 8 seara,asta imi permitea si mie sa merg sa muncesc la companie.Mi-a dat adresa si am vazut ca era aproape de firma mea.Emmett tinuse cont chiar si de acest lucru,in definitiv era cel mai bun prieten pe care il puteam avea,nu stiam cum sa-i multumesc pentru acest ajutor.

Am intrat in camera Bellei si m-a surprins faptul ca isi facuse baie,isi pieptena parul lung si ciocolatiu.Mi-a zambit in oglinda si eu i-am raspuns la zambet,mi-a placut sa o vad linistita,speram sa ramana asa pentru restul zilei,imi facusem deja planuri ,la cum sa ne petrecem ziua.

Am coborat in bucatarie si am fost din nou surprins,Alice preparase micul dejun si pusese masa pentru noi trei.Ne-a salutat foarte amabil si ne-a facut semn sa ne asezam,ca ea o sa ne serveasca.

Mi-am dat seama ca Bella se simtea putin incomoda,fara indoiala nu era obisnuita sa primeasca astfel de atentii.Eu i-am zambit si i-am mangaiat genunchiul,pe sub masa,ca sa-i ofer [utina incredere.

Cand am terminat de mancat am rugat-o pe Alice sa ne insoteasca,dar mi-a spus ca o sa se duca la cumparaturi cu prietena ei,atunci,am plecat singur cu Bella.

Am dus-o in Central Park,ne-am plimbat o buna bucata de vreme tinandu-ne de maini,ea era foarte fericita,privea lumea trecand pe langa noi,copii,eu simteam un gol in stomac,dar ea le zambea ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.Apoi ne-am asezat,Bella mi-a luat fata in maini,mi-a dat un sarut pe buze si apoi m-a imbratisat puternic.Eu am imbratisat-o la fel de puternic si am mangaiat-o pe spate.Eram in aceasta pozitie cand am vazut-o pe Jane apropiindu-se si i-am facut cu mana.

-Edward,buna.

Bella s-a indepartat de mine si imediat s-a intors sa o priveasca.

-buna Jane,uite,ti-o prezint pe Bella,ea e Jane,cea mai buna prietena a mea.
-buna,Bella,imi pare bine,in sfarsit te cunosc.
-buna,de ce vroiai sa ma cunosti?
-Edward mi-a vorbit mul;t despre tine,te adora.
-stiu.
-vrei sa stai putin cu noi?am intrebat-o din moment ce era singura.
-da,de fapt am venit aici pentru ca am o intalnire,dar am venit prea devreme,asa ca o sa stau cu voi putin timp.

Am stat de vorba putin mai mult de o jumatate de ora,Bella era tacuta,doar ne privea,eu o tineam de talie si a fost un moment in care si-a pus capul pe umarul meu.Jane si-a privit ceasul si si-a luat ramas bun.

Bella mi-a spus ca vrea si ea sa plece,asa ca am mers pana la masina si dintr-o data a ramas pietrificata,privind cu groaza un punct fix,am intors capul urmarindu-i privirea si nu am vazut nimic care sa o inspaimante,era doar un pom,m-am simtit atat de neputincios gandindu-ma ca poate este vorba de o alta halucinatie.

-Bella,ce se intampla?am intrebat luand-o de umeri.
-ne-a gasit...este aici...a raspuns cu vocea sparta.
-cine?am intrebat ,intorcandu-ma din nou fara sa vad ceva ciudat.
-sa plecam,sa plecam,sa plecam acum...a spus tragandu-ma de cot.
-linisteste-te lecam imediat.

Practic am fugit pana la masina,tot drumul a fost foarte nelinistita,dar nu spunea absolut nimic,se ascundea in ganduri si nu voiam sa o deranjez,desi imi doream din tot sufletul sa stiu ce-i trece prin minte,dar stiam ce avea sa-mi raspunda,singurul lucru pe care il puteam face era sa-i ating mana cand eram la semafor.

Am ajuns acasa si i-am spus ca incepand de maine o sa mearga la o clinica sa continue cu tratamentul, doar a dat din cap ,practic nu-mi dadeam seama daca a inteles ce tocmai ii spusesem,cel putin nu se impotrivise.

A trecut o saptamana,se pare ca Bella raspundea foarte bine la tratament,avusese doar o halucinatie,se pare ca ,cu acea persoana care o teroriza,continua sa imi ascunda numele acelei persoane.

In acea zi ,eram la birou cand Jessica m-a anuntat ca agentul Jenks ma cauta,m-a surprins foarte mult,nu-mi dadeam seama de ce putea sa ma caute,dupa atata timp de cand imi retrasesem plangerea contra Bellei,oricum am rugat-o pe Jessica sa-l lase sa intre,pentru a sti motivul vizitei lui.

2 comentarii:

  1. Ce se intampla cu Bella e foarte ciudat :| Eu una cred ca are si halucinatii,dar si ca James o urmareste in realitate...
    Exista posibilitatea ca Jane sa fie insarcinata,asta ar complica mai rau situatia...
    De abia astept continuarea:X
    Spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma asteptam sa aibe halucinatii,si nici ca Alice sa nu incerce sa se impriteneasca cu ea,ar avea nevoie de o pritena acum.
    Se pare ca James i-a gasit...l-as decapita pe ala...ma bucur ca relatia cu Jane s-a terminat,si ea nu a facut crize...
    ai k trec la urmatoarele cap,am de recuperat

    RăspundețiȘtergere