sâmbătă, 10 iulie 2010

Copacii mor in picioare.Cap 16.





Cap 16.Intalnirea.



Astazi este ziua cea mare isi spuse Edward iesind din hotelul grandios din New York cu dreptul,isi facuse rezervare pentru primul zbor,trebuia sa ajunga cat mai repede in Forks,chiar daca aceeasi camera,313 era rezervata cu mult timp in urma ca de fiecare data.


-buna ziua,spuse Bella,fetei de la receptie.
-buna ziua,cu ce pot sa va ajut,va rog,spuse fata blonda cocheta.
-o camera? sopti Bella,mai mult ca o intrebare.
-numele dumneavoastra ,va rog.
-Isabella Swan.
-hmm,mi se pare cunoscut numele dumneavoastra,spuse zambind,probabil sunteti o clienta mai veche.

Bella zambi si nu spuse nimic.

-de fapt caut camera 313.
-este ocupata momentan,dar va pot oferi o camera la mansarda.
-domnul Masen a sosit?intreba cu jumatate de gura,da fapt pe el il caut.
-da,domnul Masen este in camera lui,313,pot sa-l anunt daca doriti,un moment va rog.
-nu ,va rog ,as vrea sa-i fac o surpriza...daca ma-ntelegeti,sopti Bella rusinata.
-a...ok,este la ultimul etaj,ultima pe partea dreapta,vis-a-vis de scara spre mansarda.
-stiu ,spuse Bella,si as dori sa va rog ceva foarte important.
-spuneti...

Bella ii explica,voia sa-i faca lui Edward o surpriza si receptionera s-a dovedit a fi foarte draguta.

-va multumesc foarte mult.
-va asigur ca este o oferta foarte avantajoasa si cu siguranta o sa-l conving.

Bella urca usor pe scari,simtea fiecare treapta sub picioare,isi aduse aminte de acea seara,scarile erau mult mai inalte.Hotelul fusese renovat,scarile erau tapitate cu mochete orange.Nuantele de cafeniu de pe pereti si veiozele orange o linisteau si o invitau sa inainteze,acum toate usile erau inchise si era foarte sigura pe ea.

Ajunse la ultimul etaj,usa din fata scarilor spre mansarda.Mansarda care era ceva nou pentru acest hotel.Se opri in fata usii 313,de data asta avea mai multe emotii ca niciodata,isi aminti interiorul camerei,in partea stanga era patul in fata un mic sifonier si in dreapta doua fotolii invechite.Isi scoase telefonul si apela din nou.Voia sa-i auda vocea inca o data inainte sa bata la usa.Din nou mesageria vocala..."sunt Edward,stii unde ma gasesti"...acelasi mesaj.Bella zambi...cu siguranta stiu unde te gasesc,spuse ea si batu la usa.

Dupa cateva secunde,usa s-a deschis si cei mai frumosi ochi lacrimara in fata ei.O asemenea imagine era foarte greu de uitat.Privirea lui era fixata pe chipul ei si ea afisa un zambet dulce si cald.

-stiam ca o sa vii aici,eram sigur,spuse Edward,plangea si zambea in acelasi timp.
-cum...
-stt...Edward o lua in brate trecand-o pragul ca pe o mireasa,mireasa lui.

Buzele lor se intalnira in cel mai pasional sarut,pofta si dorinta,dragoste si entuziasm.Bella se agata de gatul lui,infigndu-si degetele in parul moale de care ii era foarte dor.El respira adanc in timp ce ea ii contura buzele cu varful limbii.O aseza usor pe pat si o privi ,voia sa o vada in culori naturale nu alb-negru.Bella se sufoca din cauza frumusetii lui,ii vedea ochii inlacrimati si asta o impiedica sa-l certe intr-un fel ca a lasat-o singura.

-cum ai plecat asa?...Edward,as fi inteles,crede-ma.
-te iubesc Bella,spuse Edward,n-o sa se mai intample,era sigur ca a doua oara nu va mai fi in stare sa faca asta.
-ai avut telefonul inchis...nu m-ai sunat...daca nu veneam aici?
-stiam ca o sa vi ...nu degeaba esti aleasa inimii mele.Te iubesc.
-si eu te iubesc,spuse si ea apropiindu-se de buzele lui...mi-a fost atat de dor de tine,de mirosul tau,de sarutul tau,te doresc Edward,atat de mult,tremura in bratele lui si se lasa dusa de val.

Edward o saruta cu dorinta pe gat,mainile lui plimbandu-se usor pe talia-i subtire,pe sub bluza alba de bumbac.Bella gemea si el o musca usor de umarul usor descoperit.

"Las-o pe ea sa conduca"auzi vocea Angelei in minte si se opri brusc.

-n-ar trebui sa ne grabim pisicuto,spuse gafaind,eram pregatit de o plimbare,ce-ar fi sa mi te alturi?
-da,mi-aduc aminte ca mi-ai spus despre plimbarile tale in cautatrea mea,acum ca m-ai gasit ce-ar fi sa te rasplatesc.
-sa ne plimbam tinandu-ne de mana,imi este de ajuns.

Edward o ajuta sa se ridica,si o trasa din nou in bratele lui,nu voia sa-i dea drumul,simtea ca nu se poate satura de ea.Ea l-a imbratisat asezandu-si capul pe pieptul lui,asculta bataile inimii lui ,care pulsau prin tatuajul acoperit de cea mai frumoasa camasa turquoise.Lascrimile lui au impresionata,nu si-i l-a putut imagina niciodata atat de sensibil .El o saruta pe frunte si ii aseza jacheta care statea sa cada.

-hai frumoaso,e timpul sa mergem,vreau sa-mi povestesti ce ai facut in ultimele zile.
-au fost 10 zile Edward,mi-i s-au parut o vesnicie.
-am stat despartiti 6 ani si tie ti-i se pare o vesnicie 10 zile?dar as minti daca ti-as spune ca eu nu am simtit acelasi lucru.
-de fapt astazi se implinesc 7 ani de cand ne cunoastem,pacat ca nu i-am petrecut impreuna..
-avem o viata inainte si o sa profitam de fiecare clipa.
-ai dreptate Edward,nu realizam nimic daca regretam.

Iesira din camera,tinandu-se de mana ca doi indragostiti,lumea parea ca se opreste in loc.In acea camera incepea totul pentru a doua oara.

-domnule Masen,domnisoara Swan,avem o oferta avantajoasa pentru dumneavoastra,spuse receptionera zambind .
-da spuneti,spuse Edward zambindu-i.
-avand in vedere ca patul din camera dumneavoastra este pentru o singura persoana,va oferim un apartament la mansarda,este foarte spatios si are un interior romantic,este renovat de curand si va asigur ca o sa va incante.Oferta noastra este:platiti o noapte si primiti doua.Este un apartament pentru tinerii casatoriti,dumneavoastra pereti foarte indragostiti,de aceea am indraznit sa va prezint oferta noastra.

Bella ii multumi mutual receptionerei,gandea ca acea camera,oricat de multe amintiri frumoasa ii oferise avea si unele dezamagiri,nu voia sa se trezeasca din nou dimineata fara a-l gasi pe Edward alturi ,ca acum 7 ani.Voia sa o ia de la inceput si cum era mai bine decat incepand cu o camera noua.

-va multumim,o sa ne gandim,spuse Edward zambind.La fel ca si pe Bella,il legau multe de acea camera,dar voia un nou inceput,acum stia cine este Bella, nu era o necunoscuta,nu era o gresala...dar era un cadou...cel mai frumos cadou din viata lui.

Au iesit din hotel in soarele bland de mai,era mai calduros,cerul era mai albastru.

-ce spui despre oferta pe care am primit-o?intreba Bella.
-ma incanta,patul acela este prea mic,noi am mai crescut,nu? spuse zambind.
-chiar vrei?
-da ,sigur ca da.Daca tie iti face placere,as vrea sa incercam ceva nou.
-te iubesc Edward.
-si eu pisicuto,esti tot ce mi-as fi dorit vreodata.

Se tineau de mana si se sarutau,erau priviti cu invidie de trecatorii care nu o recunosteau.

-povesteste-mi ce ai facut cu sedintele?Alice mi-a spus unde ai fost si cu ce scop.
-Jasper,mi-a recomandat o doctora psiholog foarte draguta,se numeste Angela Wheber.
-foarte draguta?intreba Bella usor geloasa.
-da,draguta la propriu si la figurat,si o foarte buna profesionista,a reusit sa scape de mine in doar patru sedinte.
-deci chiar ai avut priobleme sau au fost presupunerile tale?
-o sa vedem in noaptea asta,spuse Edward zambind strengareste.
-Edward...vorbesc serios.
-si eu pisicuto,si apropo,Angela mi-a dat un sfat pe care trebuie sa-l urmez fara abateri.
-hmm,ma sperii ! spune,ce sfat?
-sa te las sa-mi faci ce vrei,sa ma las condus de tine,asa ca...te descurci?
-cu siguranta,am o intreaga scena in minte.

Edward ii zambi si o imbratisa,-trebuie sa recunosc ca imi este putin frica dar ma las in grija ta totusi.

-nu o sa-ti fac nimic rau,am totul stabilit,sopti Bella usor rusinata.

iIaintara pe srazile inguste,umbrite de brazii inalti si parfumati.Mergeau incet si Bella ii povestea ce facuse in ultimele zile...plictisitoarele si proastele ultime zile.Degetele lor se impleteau si isi trasau cercuri in palme ,profitand de prima lor plimbare in micul oras Forks,locul primei lor intalniri.Edward s-a intors spre ea si privirea i-a ramas fixata pe chipul ei,esti atat de frumoasa Bella,sunt atat de norocos ca esti a mea.Bella mea,dulce si sensibila.

-exagerezi Edward,nu sunt nici mai frumoasa nici mai sensibila decat tine,pentru mine tu esti mai dulce decat zaharul,sunt dependenta de tine.

Edward o lua in brate,lipindu-si pieptul de al ei.Respiratia incepu sa i se accelerezi si o mana ii aluneca incet pe spate si pe fund.-Te doresc Bella.

-suntem pe strada si in plus tu ai spus sa avem rabdare pana deseara.
-o sa se intunece in curand,asa ca ar trebui sa ne intoarcem,aproape ca am iesit din oras.
-esti la fel de nerabdator ca si mine,asta imi place,maine o sa-ti arat casa unde am locuit impreuna cu Veronica,de fapt casa mea.
-mi-ar face placere,am putea locui acolo cateva zile...daca vrei.
-cu siguranta necesita o curatenie amanuntita si chiar nu am chef de asta acum...cu alta ocazie.

Edward o lasa jos,pe picioarele ei amortite,Bella aproape ca-si pierdu echilibrul cand Edward se apropie si o saruta din nou pe buze.Se intoarsera spre hotel,dornici de o noapte impreuna.

8 comentarii:

  1. yap,am terminat de scris si cap asta,sper sa va placa,astept parerile voastre,maine postez la Hoata.

    RăspundețiȘtergere
  2. |:X:X; ce perfect este acest cap:X in sf impreuna:X(diana)

    RăspundețiȘtergere
  3. super.
    deabea astept pana maine

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb capitol,faci o treaba excelenta.Imi place cum descrii lucrurile,trairile...si te straduiesti sa ne faci pe plac sa postezi constant,Esti speciala Simena.Te pup.Maia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat!
    Sunt impreuna :X AH!Cat de bine suna :)
    Mersi ca postezi asa repede,ador ceea ce scrii:*
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Va pregatesc un capitol minunat din Copacii mor in picioare,bine,eu cred ca e minunat,las asta la aprecierea voastra.Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. capitolul e superb...
    ma bucur ca sunt din nou impreuna...
    7 ani e timp... si in sfarsit impreuna...
    nimic mai mult decat pura dragoste... :)

    RăspundețiȘtergere