vineri, 23 iulie 2010

Hoata.Cap 17.


Cap 17.Liberi.




Bella pov.


Daca nu era pentru tot ajutorul si compasiunea lui Edward,niciodata nu aveam curaj sa il denunt pe James,speram doar ca politia sa-l prinda,daca asta nu se intampla nu puteam sa stau linistita.Din fericire mie nu mi-i sa deschis nici un dosar,pentru ca nu am participat nici la crima ,nici la fuga,au cerut la spitalul din Arkansas raportul meu medical si timpul in care am fost internata acolo.

Se inserase cand am iesit de la comisariat,in acea zi nu am fost la clinica,Edward imi spusese ca era mai important sa facem plangereaa si avea dreptate,cu cat mai repede ,depuneam plangerea,cu atat mai repede incepeau cautarile.

Am fost sa mancam si apoi am mers acasa,acolo,in living se afla jane si Alice,vorbind foarte animate.Se vedea ca se inteleg bine si ea chiar o facea fericita pe sora lui Edward.Amandoi ne-au salutat si Alice a urcat in camera ei.

-ai ajuns de mult?a intrebat Edward asezandu-se pe scaun,langa mine.
-cam de o jumatate de ora,vestea pe care vreau sa ti-o dau,nu pot sa ti-o dau prin telefon,de asta am venit in vizita.
-cred ca sunt in plus,merg in camera mea...am spus ridicandu-ma de pe scaun.
-nu Bella,poti sa ramai,nu este un secret ceea ce ii voi spune lui Edward.

M-am asezat din nou pe scaun,era un impuls pe care niciodata nu l-am simtit,l-am luat pe Edward de mana,el mi-a zambit frumos si si-a incolacit degetele cu ale mele.A p[rivit-o fix pe Jane,mi s-a parut putina tristete pe chipul ei,dar nu eram sigura.

-bine,hai spune,sunt curios,spuse Edward.
-tocmai am fost promovata la servici,o sa viu director pe zona de proiectare.
-felicitari,meriti asta,mereu te-ai dedicat muncii tale.
-multumesc,doar ca nu este aici,o sa fiu transferata la o filiala din Chicago.
-ia te uita,cand pleci?
-maine dupa aminaza.
-si apartamentul tau?lucrurile tale?
-deocamdata o sa iau doar ce am nevoie,mama o sa ma ajute sa mut mobila si apoi o sa inchiriez apartamentul,nu vreau sa-l vand.
-intradevar imi doresc sa-ti mearga foarte bine,s-a ridicat si a imbratisat-o.

Mi-am dat seama de expresia fetei lui Jane,felul in care a inchis ochii,se concentra sa nu planga,s-a agatat de Edward intr-un fel incat imi venea sa o indepartez si sa-i spun ca e al meu,dar el s-a indepartat inainte ca eu sa pot face ceva.

-Bells,n-o feliciti?mi-a spus zambind si eu m-am ridicat de pe scaun.
-felicitari,sa-ti mearga bine.

Jane,m-a imbratisat de parca eram prietene de-o viata,am simtit o caldura ciudata si cand ne-am separat m-a strans usor de obraji ,asa cum face o mama unui copil,asta m-a surprins.

-sa te recuperezi repede ,Bella,meriti sa fi fericita cu Edward.

Am dat din cap,nu aveam idee de unde stia ce se intampla cu mine.Am vazut nostalgia in ochii ei,pe langa zambetul de pe buze.Edard a intrat in bucatarie sa raspunda la mobilul care suna de ceva timp.

-Bella,promite-mi ca o sa-l faci fericit pe Edward,ca o sa uiti toate fantasmele trecutului tau si ca o sa pui ce-i mai bun din partea ta ca aceasta relatie sa mearga.
-de ce imi spui asta?
-pentru ca eu il apreciez foarte mult pe Edward si stiu cat a suferit pentru tine,merita putina pace si fericire,este un mare om.
-stiu,si eu vreau sa fie fericit si nu vreau sa regrete ca ramane langa mine.
-atunci promite-mi ca o sa-l iubesti si o sa ai grija de el.
-da...am raspuns mirandu-ma de insistenta ei.
-te rog,nu-i spune ca am vorbit.
-bine.

Edward a iesit din bucatarie si Jne ne-a spus ca e timpul sa plece pentru asi face bagajele.Am condus-o pana la usa si si-a luat ramas bun de la amandoi cu un sarut pe obraz si o puternica imbratisare.

-cine te-a sunat?l-am intrebat pe Edward in timp ce urcam scarile spre camera mea..
-Emmett ,sa-mi spuna ca pleaca in calatorie pe o plaja cu sotia lui Rosalie.
-a...eu nu cunosc plaja.
-intr-o zi am sa te duc,iti promit,astazi ai fost foarte curajoasa,sunt foarte mandru de tine,m-a asigurat imbratisandu-ma si lipindu-se de mine.
-crezi ca o sa-l prinda?
-sper,ai auzit ce a spus agentul Jenks ca o sa vorbeasca cu autoritatile mexicane pentru a-l cauta si a-l trimite in tara,nu trebuie sa-ti mai faci griji,Bella,in sfarsit esti libera.
-multumesc Edward,toate datorita tie.

Mi-a dat un sarut pe crestet si am intrat in camera.Mi-am pus pijamaua si l-am rugat sa doarma cu mine,de data asta nu de frica ci pentru ca voiam sa-l fac fericit si stiam foarte bine cum.

M-a imbratisat ca intotdeauna si si-a pus capul pe umarul meu,am inceput sa-i ating pieptul cu degetele si el imi mangaia parul,dupa cateva clipe,m-am indepartat ca sa-l privesc,mi-a daruit unul dintre cele mai frumoase zambete si eu l-am sarutat scurt pe buze,nu a spus nimic ,continua sa-mi zambeasca asa ca l-am sarutat inca o data si inca o data,pana cand am indraznit sa-i conturez buzele cu limba,nu m-a oprit,ca in alte dati,a deschis gura si m-a lasat sa-i ating limba cu a mea,intr-un mod frenetic si disperat,dupa atatea luni in care l-am dorit si nu am reusit sa-l am.

Si-a bagat degetele in parul meu si eu mi-am lasat mana in jos atingandu-i penisul prin pantaloni.Am intrerupt sarutul pentru a-i saruta gatul si a-l linge,in timp ce mana mea cobora fermoarul de la pantaloni.

-nu Bella,opreste-te...a spus cu dificultate,in timp ce-mi indeparta mana...inca nu...iarta-ma.
-stiu ,dar...sunt alte forme...lasa-ma sa te satisfac.
-nu trebuie sa faci asta Bella,serios.
-vreau sa o fac,te rog,si in plus stiu ca si tu vrei asta.
-nu vreau sa-ti fac rau.
-n-o sa-mi faci rau,nu trebuie sa ma penetrezi,lasa-ma sa-ti demonstrez ca inca sunt femeie.
-esti Bella si inca una foarte frumoasa,sa nu te indoiesti niciodata de asta.

A zambit si am inceput din nou sa-l sarut pasional in timp ce-i desfaceam nasturii la camasa.Am coborat pe abdomel,sarutand si lingand pana cand am dat de bata de la pantalonii lui,i-am desfacut pantalonii si i-am eliberat penisul,l-am auzit cum gemea in timp ce ii atingeam penisul cu buzele si cu limba odata si inca o data,savurandu-l.Era pentru prima data cand intradevar imi placea sa fac asta si imi placea sa ascult gemetele care se auzeau.Edward repeta numele meu si imi spunea cuvinte frumoase,care ma impulsionau si ma faceau sa continui,dar dupa ceva timp dintr-o data m-a respins.

-ce se intampla?am intrebat confuza.
-nimic...vino.a raspuns cu vocea intrerupta si m-a facut sa ma intind langa el.
-dar,inca nu...ai terminat.
-n-am sa fac asta pe fata ta,am ramas muta,era foarte diferit de James.
-atunci lasa-ma sa te mangai,vreau sa fie eu cea care te face sa ajungi la orgasm,te rog.

Mi-a daruit un frumos zambet senzual si s-a asezat deasupra mea.Buzele lui s-au unit cu ale mele la fel si limbile noastre,in timp ce mainile mele frecau constant si apasat acea duritate extraordinara,pana cand Edward a intrerupt sarutul si a emis un geamat care mi s-a parut minunat.

-esti grandioasa Bella,a murmurat pe buzele mele.
-si tu voiai sa pierzi asta.
-asta este ceva ce se face intre doua persoane a respirat adanc si m-a privit in ochi,o sa-ti demonstrez,dar te rog,daca te doare sa-mi spui,nu vreau pentru nici un motiv,ca asta sa fie dureros pentru tine,de acord?
-de acord,am raspuns cu un zambet fara sa pot crede ceea ce tocmai am auzit.

Emotionat ,a deschis nasturii de la bluza mea,mi-a privit sanii,asa cum nimeni nu mai facuse asta inainte,era dorinta dar si altceva,ceva ce nu mai vazusem in ochii altui barbat.M-am arcuit pentru a putea sa-mi scoata bluza si sutienul.Odata ramasa goala,mi-a mangaiat si mi-a sarutat sanii,eu am inceput sa tremur simtindu-i limba si buzele miscandu-se intr-un mod atat de delicat,ma simteam atat de excitata si atat de fierbinte cum nu ma simtisem niciodata.

Edward a coborat si m-a sarutat pe abdomen,degetele lui se simteau atat de minunat pe pielea mea,o mangaia atat de fin.Apoi a coborat pe talia pantalonului si mi i-a dat jos,mi-a mangaiat picioarele si ajungand la marginea bichinilor mei,i-a tras in jos cu grija,niciodata nu ma simtisem atat de umeda.

Am inchis ochii si mi-am muscat buza inferioara cand am simtit calda si umeda lui limba trecand peste clitorisul meu,niciopdata nu mai experimentasem o asemenea placere.Respiratia mea a devenit eretica si niste sunete ciudate mi-au iesit din gura,reale,nu prefacute asa cum faceam cu James.Corpul mi-i s-a arcuit si cu mainile strangeam marginile patului.

-esti bine?a intrebat Edward preocupat.
-niciodata in viata mea nu m-am simtit mai bine.
-esti sigura?
-foarte sigura,nu te opri,te rog.

Caldura care o simteam in intimitatea mea era prea intensa la fel si umezeala.Deodata am inceput sa plang de placere si am pierdut total controlul corpului meu care se agita intr-un fel in care nu credeam ca este posibil,o extraordinara senzatie m-a invaluit di-nauntrul meu pana in toate terminatiile nervoase si un geamat incontrolabil a inundat incaperea.

-ce a fost asta?am intrebat cand am fost in stare sa vorbesc din nou.
-un orgasm,a raspuns Edward zambind,de parca n-ar fi fost evident.
-stiu,dar ...a fost...grandios,era pentru prima data in viata mea cand aveam un orgasm.
-chiar nu te-am ranit?
-sigur ca nu,este cel mai ...delicios experiment.
-nu sti cat ma bucur sa aud asta,te iubesc Bella.
-si eu,esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in toata viata mea...ramai cu mine,bine?
-sigur,lasa-ma sa ma duc sa-mi iau pijamaua.

Mi-a dat un sarut pe buze,apoi si-a aranjat pantalonul si a iesit din camera.Eu m-am ridicat din pat sa-mi pun pijamaua,apoi m-am intins si in cateva minute s-a intors Edward si s-a asezat alaturi de mine.A stins becul si m-a sarutat de cateva ori,un sarut putin mai lung si am adormit imbratisati.

Au trecut 3 luni si in sfarsit am terminat cu tratamentul la clinica,eram libera,halucinatiile disparusera complet si eu nu aveam nici cea mai mica nevoie de a consuma cocaina,desi cateodata aveam cosmarusi,visam ca James ma gasea si ma omora pe mine si pe Edward.Cred ca era un reflex a preocuparii mele,caci pana acum nu aveam nici o veste de la el,politia din ambele tari inca il cautau,dar fara succes.

In tot acest timp ,relatia mea cu Alice se imbunatatise vizibil,nu eram cele mai bune prietene,vorbeam doar strictul necesat,singurul lucru personal pe care mi l-a spus a fost ca se intalneste cu Jasper,dar nu aveam idee de unde il cunoaste sau daca ii era mai mult decat un prieten.Cateodata iesam la cumparaturi,ea era mereu incantata de asta, mie nu prea imi placea,dar o insoteam incarcand sa ma apropii cat mai mult de ea,sa fie o prietenie,daca asa puteam sa numesc aceasta relatie.

Ceea ce ma mira intotdeauna,era atitudinea parintilor lui Edward,atat Esme cat si Carlisle ma tratau intr-un mod farte cald,desi cu siguranta nu stiau multe lucruri din viata mea,si multumeam lui Dumnezeu pentru asta,pentru ca nu puteam sa ma simt in largul meu stiind ca ei cunosc povestea vietii mele.Acum intelegeam de ce Edward era asa de bun,mostenise asta de la ei.

Si Emmett era o persoana extraordinara,mereu cand ne vizitam ,ma facea sa rad,desi lui Rosalie nu ii cadeam foarte bine,simteam asta,era amabila cu mine,dar de catevo ari am observat-o strambandu-se in spatele meu,cred ca era o persoana prea partinitoare si elitista,deoarece mereu vorbea de creatori de mida si lucri din astea ,stiind ca eu nu aveam idee despre ce vorbea.

Edward ma surprindea in fiecare zi,ma ducea la cinema,la teatru,ne plimbam prin Central Park sa bem cafea,imi povestise cea mai mare parte din viata lui,de fostele iubite,desi nu voia sa deschida subiectul eu l-am rugat,m-a surprins sa stiu de ce se uitase la o fata ca mine.Dormeam impreuna in camera lui,ne sarutam,ne mangaiam si in cateva ocazii am avut parte de cele mai bune partide de sex desi fara penetrare vaginala.Inca ii era teama sa nu ma raneasca oricat de mult am insistat ca ma simp excelent,asa ca experimentam asta intr-o alta forma.Inainte uram orice tine de sex,mereu eram ranita ,dar acum cu Edward totul era diferit,pur si simplu era uimitor,cumparase lubrefiante ca sa nu ma raneasca ,voia ca si eu sa ma simt bine,mereu isi facea griji pentru mine.

In acea vinere,parintii si sora lui ,au plecat in calatorie pentru tot sfarsitul de saptamana,nici macar nu am fost la companie, i-am condus la aeroport si apoi am mers sa mancam intr-un loc foarte dragut,un restaurant chinezesc.In timp ce eram acolo,asteptand sa ne serveasca,a sunat mobilul,imediat mi-am dat seama cine suna,dupa expresia fetei lui Edward si in plus a repetat de 3 ori aceeasi intrebare"esti sigur?".Asa ca atunci cand a inchis ,am intrebat despre ce era vorba.

-Agentul Jenks...m-a luat de ambele maini si mi-a zambit,nu mai ai de ce sa-ti faci griji,in sfarsit l=-au gasit pe James,mort intr-un sat in Mexic.
-mort?am intrebat surprinsa.
-da,a murit ars,la o petrecere in acel sat,au fost focuri de artificii,o scanteie l-a atins si se pare ca nimeni nu si-a dat seama,cand l-au gasit nu se mai putea face nimic pentru el.
-sper sa fi suferit mult,sa fi avut o moarte lenta si dureroasa.
-important este ca in sfarsit nu nu mai exista nimic de care sa te temi,el a iesit pentru totdeauna din viata ta,tu ai terminat cu tratamentul si asta ma face cel mai fericit.
-fara tine n-as fi reusit,iti sunt vesnic recunoscatoare si datoare.
-nu spune asta,stii ca ajutorul meu mereu a fost dazinteresat,sigur ca daca te incapatanezi sa ma recompensezi,ar trebui sa ma iubesti mult pentru tot restul vietii.
-incantata .

Fara sa ma intereseze ca erau multe persoane in acel restaurant,m-am ridicat si m-am asezat pe picioarele lui,el mi-a zambit ,l-am sarutat si apoi mi-a facut o propunere.

-ce parere ai daca te recompensez incepand de acum...in baie?am soptit senzual lingandu-i urechea.

10 comentarii:

  1. Inca un capitol,cred ca o sa va placa.astept comm.

    RăspundețiȘtergere
  2. simena...traduci f fain...si cap e la fel d fain.....cate cap mai sunt?o sa traduci aman2 varinate d final?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da sigur ca o sa traduc amandoua variantele,mai sunt 4 capitole,maine postez cap 18,un capitol dragut.Dar mie mi-au placut cel mai mult ultimele 3 capitole sunt foarte intense,o sa vedeti...foarte deosebite...Va pup.Cap 20 este sfarsitul si cap 21,o altfel de continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deabea astept continuarea,simena,traduci super,multumim ca te straduiesti pentru noi.Anna.

    RăspundețiȘtergere
  5. superb cap:X si ficul;:X sper sa aiba happy end:X

    RăspundețiȘtergere
  6. wow...nu ma asteptam ca James sa scape asa usor si nici ei,dar poeate e mai bn asa...
    din ce am inteles din comentarii sunt 2 variante de sfarsit...abea astept sa citesc...
    si ink un fic se termina...ioi...vreau sa iti spun ca citesc multe ficuri traduse,dar tu...hmmmm ai tradus 2 si ai si scris in acelasi timp,esti uimitoare...ai atata energie....multumim ca ne incanti cu asemenea povesti de dragoste...cel mai mult mi-a placut "Esti liber in seara asta?" dar si un "Alb Orbitor"....
    spor la scris si tradus in continuare Simena
    kisses&hugs

    RăspundețiȘtergere
  7. super cap
    astept next cat mai repede
    pe cand cap urmator?

    RăspundețiȘtergere
  8. Este foarte frumos capitolul. Scuze ca nu am mai comm pana akum dar de 2 zile am gasit fikul.La inceputul fikului ma simteam rusinata de gesturile Bellei,adik sa fure cand il saruta si toate celelalte lucruri... Ficul este minunat. Ai o imaginatie bogata si stii sa exprimi ceea ce gandesti.Multumim pt capitol! pup

    RăspundețiȘtergere
  9. hei pana la urma cand apare urmatorul capitol?

    RăspundețiȘtergere