duminică, 11 iulie 2010

Hoata.Cap 13.


Cap 13.Treaza.



Bella pov.

Eram inecata in umbra,nu puteam sa vad nimic,nici nu simteam nimic,nici nu auzeam,totul era complet negru.Am ajuns sa cred ca sunt moarta si ca in orice moment o sa vad luminita de la capatul tunelului,intelesesem ca asta se intampla in momentul mortii,dar nu venea.Voiam sa ma ridic dar nu puteam,sau cel putin nu stiam daca pot,unicul lucru multumitor era ca nu mai simteam nici o durere.

Deodata fara sa stiu cum si de unde,am simtit ceva ciudat,desi in realitate nu era o senzatie noua,era calda atingere a pielii lui si a buzelor lui pe o anumita parte a corpului meu,mana mea poate,am avut impresia ca plange,dar nu eram sigura de asta.A durat doar o clipa si din nou m-am intors in "nimic".Edward,am strigat,dar nu mi-am auzit vocea.

Atunci s-a intamplat din nou,dar de data asta nu doar l-am simtit,dar i-am auzit si vocea intrerupta,da,era Edward,trebuia sa fie el,sau cel putin asta credeam eu,desi nu intelegeam ce spunea.Era o soapta care se confunda cu un zgomot ciudat,o picurare,poate.Dar dintr-o data a pronuntat doua frumoase cuvinte,pe care le-am inteles perfect,o declaratie pe care nimeni,niciodata nu mi-o facuse:


TE IUBESC.


Si din nou m-am intors in liniste.Nu stiam daca era real sau era probabil imaginatia mea,asta daca cel putin functiona,sau poate ca era o dorinta profunda a inimii mele care intr-un fel se manifesta.

Fenomenul s-a repetat de cateva ori cu mai multa intensitate.Auzeam vocea lui,simteam pielea lui atingand-o pe a mea si de cateva ori am simtit chiar si rafinata lui aroma.La inceput era doar placut,dar dupa aceea,totul era altfel,am inceput sa disting alte sunete,alte voci,cateva mirosuri si multe dureri,care nu imi erau deloc pe plac.Preferam sa raman in abism,fara sa observ nimic,desi eram in stare sa suport totul doar sa traiesc cu speranta ca el este langa mine,oriunde ma aflam.Voiam doar sa-l vad,era singurul lucru pe care mi-l doream,voiam sa deschid ochii,dar continuam sa nu pot si nu aveam idee daca vreodata reuseam sau ramaneam asa pentru totdeauna.



Edward pov.



-sigur nu o sa ai probleme cu Rose pentru ca ai venit?l-am intrebat in timp ce mergeam spre cafenea..
-nu,stii ca te place,asa ca a profitat pentru a-si vizita parintii in San Francisco.
-cate zile o sa mai stai aici?
-o saptamana,as vrea sa pot sta mai mult,dar trebuie sa particip la un congres.
-ai facut destul de multe pentru mine,imi pare rau ca ti-am ruinat vacanta.
-nu mi-ai ruinat nimic,doar i-ai dat alta fatada,si in plus suntem prieteni,aproape frati,nu puteam sa te las singur aici.
-in orice caz iti multumesc enorm.
-ti-am spus ca nu ai pentru ce sa-mi multumesti...nu te supara,dar arati groaznic.
-sunt bine.
-minti,ai niste ochi,ca pari a fi vampir,in seara aste trebuie sa pleci sa dormi la hotel.
-nu,nu vreau sa ma despart de ea,atat de mult timp.
-nu va ramane singura,eu o sa stau aici,cu ea.
-multumesc,dar nu pot sa accept asta,ai facut destule,ai venit aici.
-si de ce crezi ca am venit?sa ma bronzez?sunt aici ca sa te ajut si sa te sprijin,asa ca in noaptea asta o sa pleci si nu-ti cer parerea,nu e ca si cand ai dormi aici,pe un scaun incomod,este un pat,pentru orice noutate eu o sa te anunt.
-multumesc Emmett,dar...
-ia sa vedem Edward,ce parte nu-ti este clara cand ti-am spus ca nu-ti cer parerea?
-nu stiu cum o sa te platesc pentru asta.
-nu iti cer nimic,si in plus nu cred ca vrei ca atunci cand ea se trezeste si te vede sa se sperie de tine,apropo,de cat timp este asa?
-de doua saptamani.
-vreo noutate?
-normal,nu,desi cateodata,inima ei bate mai repede si am vazut-o plangand.
-din ce cauza?
-cand ii vorbesc la ureche si cand o mangai,plange sau...crezi ca stie ca sunt eu?
-probabil,desi nu pot sa te asigur.
-promite-mi ca ma suni pentru orice schimbare.
-asa o sa fac,stai linistit,si schimband tema,Alice este preocupata pentru tine,m-a sunat sa ma intrebe daca stiu de ce esti aici.
-si ce i-ai spus?
-ca esti in vacanta,ca asta mi-ai spus si mie.
-mersi ca m-ai acoperit.
-si te-ai gandit ce o sa faci dupa?
-o sa o iau cu mine.
-la tine acasa?
-da.
-si ce o sa-i spui familiei tale?
-nu stiu,inca nu m-am gandit la asta,dar nu vreau sa o las singura.
-si banii care i-a furat?
-presupun ca avea nevoie de ei pentru avort.
-si nu te deranjaza ca a facut asta?
-nu stim care au fost cauzele care au obligat-o sa faca asta...si daca vrei sa fiu crud...deja si-a primit pedeapsa pentru asta.
-niciodata nu te-am vazut atat de indragostit,ce-i drept,ma surprinzi.
-iubirea a ajuns si la mine,ce vrei sa-ti spun?
-presupun ca pentru asta,nu ai un raspuns.
-nu o judeca fara sa o cunosti.
-nu fac asta niciodata...esti prietenul meu si imi fac griji,asta e tot...
-o sa fiu bine,stiu ca ea nu este rea.

M-a batut usor pe umar.Am cerut ceva de mancare si cand am terminat ne-am intors in camera Bellei.M-am asezat pe marginea patului ca sa-i citesc si Emmett s-a asezat pe scaun,in cateva minute a adormit.Cand a venit seara,am plecat la hotel,nu foarte convins,speram doar sa pot dormi bine.

Faceam cu schimbul in fiecare noapte,din fericire reusam sa adorm in momentul in care puneam capul pe perna,aspectul meu se imbunatatise putin,acum era Emmett cel care arata obosit,dar nu-si pierdea zambetul de pe fata,ii multumeam foarte mult ca-mi era alaturi,reusise sa ma faca sa rad cu prostiile lui

Intr-o dimineata,foarte devreme m-am trezit,i-am urat Bellei ,Buna dimineata asa cum obisnuiam si ceva nou s-a intamplat,a suspinat si imediat am chemat-o pe infirmiera,in timp ce venea,am simtit-o pe Bella strangandu-ma de mana si inima mea a inceput sa bata cu putere de emotie si in sfarsit a deschis ochii.

-Ed...ward...tu esti...intr-adevar...esti tu...a spus cu dificultate.
-sigur ca sunt eu micuto,sigur ca sunt eu,am raspuns in timp ce lacrimile imi curgeau pe obraji,i-am sarutat mana.
-ce s-a intamplat?a intrebat infirmiera cand a intrat pe usa.
-s-a trezit,am raspuns cu inima galopand.
-o sa-l chem pe doctorul Newton ca s-o vada,nu o supara,va rog.
-nu...plange,a exclamat privindu-ma.
-plang de fericire,pentru ca in sfarsit te-ai intors,cum te simti iubire?
-cred ca ametita...ma doare...tot corpul.
-nu vorbi,nu te agita.
-da...asa esti tu.
-buna ziua,a exclamat doctorul intrand,domnule Cullen,va rog,lasati-ma singur cu ea ,sa vad ce se intampla,o sa va anunt cand puteti sa intrati.

Am dat din cap si i-am dat drumul la mana,am vazut panica reflectandu-i in ochi.

-nu intarzii,micuto,o sa fiu afara,doar pentru cateva minute.

Pe hol,m-am intalnit cu Emmett,si m-a privit panicat cand m-a vazut plangand.

-ce s-a intamplat?a intrebat speriat.
-s-a trezit.
-ce fericire,maine plec si adevarul este ca eram ingrijorat ca o sa te las singur,cum se simte?
-doctorul o consulta acum.
-o sa fie bine,Edward,o sa vezi,m-a asigurat si m-a imbratisat.


Bella pov.

Cred ca eram in sfarsit in fata tunelului,totul continua sa fie negru,dar dintr-o data,o lumina slaba m-a facut sa-mi acopar ochii.Mi-i s-a parut ca o vad pe mama mea si am intins mainile ca sa o ating,dar ea a dat din cap in sens negativ,apoi si-a indreptat privirea spre partea cealalta,eu m-am intors spre acea directie si l-am vazut,era el,era Edward,imbracat in alb,cu zambetul lui radiant si bratele intinse spre mine.Am zambit si am alergat sa-l ajung.Eram aproape sa-l ating cand deodata a disparut,m-am intors ,sa-l caut ,dar nu era si am vrut sa plang.


Atunci am simtit ca ceva ma seaca,un vant puternic venind de undeva,si dintr-o data am simtit niste mirosuri ciudate,am recunoscut alcoolul.In acelasi mod,cateva zgomote mi-au ajuns la ureche,neincetate bipuri,picaturi.In acelasi timp mi-am simtit corpul,inca simteam durere desi nu atat de intense.Cineva ma tinea de o mana si am incercat sa-mi misc degetele,pentru a verifica ca era real,si era,asa ca am decis sa deschid ochii si am reusit,se pare ca ma trezisem.

L-am vazut,langa mine,tinandu-ma de mana,desi inca nu eram sigura daca ma trezisem sau era un vis.Am vrut sa vorbesc,vocea mea era sparta,ca si cand ma aflam inauntrul unui recipient de aluminiu,in schimb vocea lui Edward suna ca o dulce melodie,care imi confirma ca in realitate era aici.L-am rugat sa nu planga,nu intelegeam de ce face asta.

Un barbat cu halat alb a intrat si atunci mi-am dat seama ca eram intr-un spital.L-a rugat pe Edward sa iasa si mi-a fost frica,imi era teama ca nu se mai intoarce,ca dispare ca acum cateva momente,cand eram in transa.Mi-a zambit asa cum stia el s-o faca mai bine si m-a asigurat ca nu o sa fie departe si ca o sa se intoarca.

-Bella,sunt doctorul Newton,o sa-ti fac niste analize de rutina,ca sa vedem cum te simti,de acord?
-da,am raspuns cu o voce joasa.

Mi-a verificat fiecare ochi cu o mica lanterna si apoi mi-a spus sa ii urmaresc degetul pe care il misca prin fata ochilor mei.Mi-a atins bratele si apoi picioarele.Mi-a lovit usor genunchii,mi-a verificat pulsul si tensiunea.

-pulipele tale raspund destul de bine,pulsul inca este slabit,dar deabea ai iesit din coma,te doare ceva?
-abdomenul si piciorul stang.
-e normal,ai fracturate doua coaste si femurul pe partea asta,dar este nevoie sa ramai la pat inca cateva zile.In trei zile o sa-ti scoatem gipsul de la picior pentru a vedea daca s-a prins fractura,o sa fie nevoie sa-ti facem inca cateva analize pentru a verifica daca organismul tau functioneaza cum trebuie,intre timp o sa trimit o infirmiera ca sa-ti recolteze sange.
-nu,sange nu...am tipat speriata.
-stai linistita Bella,nu este prima data cand facem asta,nu-ti fie teama.
-atunci...stiti?
-nu te altera,respira...linisteste-te.
-Edward stie?am intrebat cu frica.
-calmeaza-te Bella,linisteste-te,te rog.
-spuneti-mi ca nu stie...
-nu stiu despre ce-mi vorbesti Bella,dar calmeaza-te.
-despre...cocaina...am spus rusinata.
-deci ,inseamna ca o consumi fregvent?
-da...dar...va rog,nu-i spuneti.
-n-o sa-i spun,acum calmeaza-te,nu-ti face deloc bine daca te superi,inca esti slabita,o sa-l chem pe iubitul tau.
-iubitul meu...Edwrad...iubitul meu,da,am spus si a inchis ochii simtindu-mi pleoapele grele.



Edward pov.

-doctorul intarzie mult ,am spus plimbadu-ma a mia oara pe acel hol.
-calmeaza-te Edward,sunt necesare controalele astea,trebuie sa stim daca totul este bine,sa nu aiba sechele,dupa,starea de coma.
-sechele?am intrebat derutat.
-da,sunt persoane care nu mai pot vorbi,care nu se mai pot misca,inclusiv memoria,presupun ca o sa-i faca o tomografie pentru a stii in ce stare se gasesc neuronii ei,nu este nimic simplu,avantajul este ca Bella este foarte tanara si asta o va ajuta sa-si revina mai repede.

Am auzit scartaitul usii si m-am apropiat imediat de doctor,Emmett m-a insotit si a ramas in spatele meu.

-cum este doctore?am intrebat cand a inchis usa in spatele lui.
-bine,putin slabita,este normal dupa o stare de coma,din fericire reflexele ei sunt bune,a spus in timp ce se indrepta spre receptie si noi il urmam.
-cand poate sa plece de aici?
-este inca prea devreme ca sa ma pot pronunta,trebuie sa facem multe analize,pentru a fi siguri ca nu are urmari,o sa-i scoatem gipsul de la picior si cu siguranta o sa aiba nevoie de o terapie fizica pentru a avea din nou 100% mobilitate,aproape o luna ar trebui sa stea spitalizata,trebuie sa inceapa sa manance alimente putin cate putin,este un proces lent.
-inteleg,dar este bine,nu?
-se pare ca da,dar trebuie sa avem rabdare...a pastrat tacerea cateva momente si apoi m-a privit,as vrea sa vorbesc cu dumneavoastra intre patru ochi,e vorba de ceva delicat.
-prietenul meu este de incredere si in plus este psiholog,ce aveti de spus,puteti sa spuneti de fata cu el.
-bine...Bella tocmai mi-a spus ca este dependenta de cocaina.
-ce?am exclamat tulburat,adevarul este ca uitasem de asta.
-da,si ii este foarte frica ca o sa aflati,asa ca va rog sa fiti discret,nu este bine sa o suparam acum,in mare parte se pare ca s-a recuperat datorita dumneavoastra.
-si ce sugerati,cu privire la...?
-trebuie sa aveti mare grija de ea,coma a ajutat ca ,corpul ei sa se dexintoxice,in plus daca vorbim despre o dexintoxicare completa,asta implica subconstientul.In acest moment nu a fost nevoie de nici un tratament,aici,il avem prezent pe acest doctor psiholog care nu ma lasa sa mint ca ...partea psihologica este cea mai grea.
-asa este Edward,dependenta psihologica este mult mai mare decat cea fizica,cred ca trebuie sa inceapa terapia cat mai curand.
-sunt de acord,acum nu are cum sa faca rost de cocaina,trebuie sa profitam ca ea sa se recupereze total.

Am dat din cap de cateva ori,mi-am dat cu mana prin par si am respirat confuz,in timp ce ma intrebat ...cate lucruri imi ascunsese Bella si cate mai aveam sa aflu.

3 comentarii:

  1. yey:X bella si a revienit:X:X:X cat ma bucur:x chiar merita sa fie impreuna:X(diana)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow....
    ma bucur ca si-a revenit,iar Emm e un scump ca a venit sa stea cu Ed...un prieten adevarat...
    sper ca acum sa reuseasca sa renunte la droguri....oricum tind sa cred ca va fi bine....atata timp cat Ed e langa ea.Anyway,o sa apara mai mult ca sigur si James...i hate him!sper sa primeasca ce merita...
    bafta la tradus!
    kisses&hugs

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb!
    Ma bucur atat de mult ca Bella si-a revenit...
    Emmett e un bun prieten. :)
    Saracul Edward,nici nu stie la ce sa se mai astepte,bine macar ca e alaturi de ea :X
    De abia astept continuarea:)
    Spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere