sâmbătă, 3 iulie 2010

Copacii mor in picioare.Cap 15.



Cap 15.Dorinta.




Trecuse o saptamana de cand Bella era inchisa in camera ei,privind pe fereastra,spre frumosul parc,avea caietul de schite a lui Edward in brate si ochii ii erau inlacrimati,dar zambea...iubea si asta o facea fericita.Privea pe fereastra la copii care-si tineau parintii de mana si pentru prima data simtea nevoia de sfatul unei mame...oare ce-o face mama mea acum?si tatal meu?Deschisa a mia oara caietul si privi schitele din nou,fiecare pagina.

Era desenata fiecare particica din corpul ei:o mana asezata pe perna,un picior infasurat in asternuturi,umarul acoperit de suvite de par,ochii si buzele perfect conturate,in toate aceste schite in creion era ea si se simtea iubita.Lua din nou telefonul si il suna,ca intotdeauna,de cand plecase avea telefonul inchis"Buna,sunt Edward Masen,momentan nu pot raspunde,va rog lasati un mesaj si incerc sa va sun",din nou apela,din nou,din nou...ii placea sa-i asculte vocea,acea voce catifelata,pe care o regasise dupa atata timp si pe care o pierduse din nou..Dar ce conta,se multumea cu putin ca intotdeauna.

-Alice,o sa vin maine la firma,te pup...scrise repede un mesaj,nu avea chef sa vorbeasca.Un dus fierbinte o sa ma molesasca si o sa adorm repede,isi spuse,voia sa adoarma si sa il viseze pe el,chiar daca o parasea in vis,tot era ceva,ii vedea chipul perfect,il putea atinge,il putea simti ,chiar daca poate era un blestemat de cosmar.

Tricoul cu Burger King,pe care Edward il purtase cu o saptamana in urma,ii ajungea pana aproape de genunchi si mirosul lui inca nu disparuse.Il simtea in asternuturi,in perna pe care o lua mereu in brate cand dormea,pe caietul pe care si-l aseza cu grija sub perna, si plicul de pe noptiera.Peste tot era mirosul lui sau poate asa voia sa creada.

-Si eu te iubesc Edward,spunea in fiecare seara inainte sa adoarma...si eu te iubesc ,"regele meu".

In fiecare dimineata la micul dejun prefera cereale cu lapte,ciocolata si caramell si in fiecare seara isi bea ceaiul fierbinte de fructe de padure...si zambea,stia ca el o iubeste.

Deci,dupa o saptamana de inchisoare la domiciliu,era in biroul ei ca intotdeauna,Alice o imbratisa cu putere si ii reprosa de cateva ori ca nu are parul aranjat , ca nu este fardata si ca pare destul de obosita.

-Alice,inceteaza,chiar nu am chef sa ma aranjez,pentru cine?...el nu este aici si nu are nici un rost.
-cum pentru cine?,pentru tine,tu trebuie sa te simti mai bien,adu-ti aminte cand ai venit in Seattle,erai total diferita,chiar daca sufereai...tot dupa el...iti placea sa te aranjezi si inca nu-l vazuse-i.
-bine,spuse ea,acceptase reprosurile,se pare ca Alice avea cea mai mare dreptate...dupa ce o sa plec de la firma o sa merg la salon.
-normal ca o sa mergi,deseara esti invitata la mine acasa,lui Esme ii este dor de tine si Vanessei la fel...chiar ne-ai lasat balta Bella.
-imi pare atat de rau Alice,stiu ca nu am mai vorbit nici cu tine ,nici cu Esme...am fost egoista.
-Bella,cred ca esti constienta ca Edward te iubeste si ca se va intoarce,ai rabdare si nu te inchide in tine,ai trecut prin prea multe ca sa te ineci acum.
-sunt constienta ca ma iubeste,dar,de ce a plecat asa?de ce are telefonul inchis?de ce nu vrea sa sune,nu stiu absolut nimic de el.
-Bella,cred ca ii este foarte greu acolo,fara tine,singur,si cred ca i-ar fi mai greu daca ar vorbi cu tine,nu stiu daca ar putea sa ramana sa-si rezolve problemele,Jasper mi-a povestit despre asta.
-ce ti-a mai spus?,intreaba Bella curioasa,parca o raza de soare ii luminase fata.
-hmm,Jasper a vorbit cu el acum doua zile,si i-a spus ca, se pare ca totul se rezolva mai repede decat se astepta.
-intredevar !?vorbesti serios?,intreaba Bella entuziasmata.
-da,nu ar fi trebuit sa-ti spun,dar te-am vazut atat de posomorata,incat nu m-am putut abtine...sa nu spui la nimeni,da?
-Alice,te iubesc,m-ai facut foarte fericita...
-si eu te iubesc pisicuto,si o imbratisa.
-cum mi-ai spus?
-pisicuto,de ce?
-asa imi spune Edward si incepu sa planga.
-ti-am spus asa ca te pisicesti ca o pisicuta,care are nevoie de mangaiere.
-of Alice,tu le stii pe toate.
-hai du-te sa te faci frumoasa,o sa ai nevoie de mult timp.
-ma faci atat de fericita Alice,...te sun cand termin,spuse Bella luandu-si poseta si disparand pe usa.

Bella,ajunse acasa,era intinsa pe pat,amintindu-si de seara pe care tocmai o petrecuse cu familia Cullen.Carlisle,la fel de sarmant ca intotdeauna,Esme draguta si foarte feminina...Bella inca radea la glumele lui Emmett si era impresionata de frumusetea lui Rosalie.Vanessa,cea mai dulce fetita din lume,era foarte multumita de cadoul pe care il primise de la Bella.

-wow,Tinkerbell,de unde ai stiut Bella?intreba Vanessa placut impresionata.
-ce sa stiu printeso?spuse Bella asezandu-se in genunchi in fata ei si ridicand usor dintr-o spranceana.
-este papusica mea preferata,zboara...are aripi.
-ma bucur ca-ti place frumusico.

Bella,isi stranse la piept caietul de schite al lui Edward,lua din nou plicul si scoase mica scrisoare..."Aminteste-ti de noaptea de acum sase ani...13 mai."-Hmm,normal ca-mi aduc aminte,in fiecare zi imi doresc sa retraiesc acel moment,in ultimii ani am stat inchisa in camera pe 13 mai...cu siguranta am s-o fac si de data asta,Edward nu este .Isi lua telefonul si suna din nou pe Edward,voia sa-i asulte vocea.
-Trr,trr...Buna,sunt Edward,stii unde ma gasesti...inchise telefonul speriata,nu se astepta la un astfel de mesaj.
-adica? ce vrea sa insemne asta?...tremura din toate incheieturile si inima ii batea cu putere.A apelat din nou...din nou acelasi mesaj,astepta cateva secunde sperand ca mai urmeaza ceva ...dar...nimic...

Isi lua agenda si se uita de doua ori la data,12 mai...excelent.Maine este ziua lui Edward si noi nu suntem impreuna.-O,da,zambetul i se ivi pe buze,maine o sa fie in Forks cu siguranta,nu ar lipsi pentru nimic in lume,isi aduse aminte ca fugise din acea clinica doar ca sa fie acolo.Si eu am sa fiu acolo,stia ce face si era fericita.

........................................................................................................


-Buna Edward,intra,spuse Angela zambind.Edward intra si se aseza pe fotoliul alb din piele,rezemandu-se pe spatarul aproape orizontal.
-inainte de toate ,Angela,vreau sa-ti spun ca maine nu pot sa vin la sedinta,trebuie sa plec pentru doua zile.
-a,da Edward,maine este ziua ta,ma gandeam ca nu poti sa lipsesti din Forks,trebuie sa fi acolo ca de fiecare data...dar acum ,ai gasit-o pe Bella,de ce nu te intorci in Seattle?
-presimt ca va veni in Forks,de fapt sunt sigur de asta.
-m-as bucura sa vina,o sa vezi ca totul o sa fie perfect,si nu cred ca va fi nevoie sa te intorci pentru urmatoarele sedinte,mi-as dori totusi sa veniti in vizita...chiar as vrea sa o cunosc pe Bella.
-cu siguranta o sa venim,Angela,mi-ai redat increderea in mine,nu m-am mai simtit asa de mult timp,spuse Edward zambind.
-Edward,spuse Angela,apropiindu-se de el...ti-am spus,nu esti nebun,nu esti egoist asa cum spui mereu,te subestimezi prea mult...o iubesti pe Bella atat de mult incat ti-e frica sa nu o ranesti,tu,ai impresia ca nu o meriti,tu ai impresia ca nu meriti sa-ti implinesti dorintele,ti-o doresti atat de mult incat crezi ca este prea fragila pentru a-ti satisface placerile.Edward nu esti prea dur,nu esti bestia,acum esti printul,printul pe care Bella il iubeste.

Edward clipi de cateva ori,privea in sus,fixand un punct pe tavanul alb.Se imagina ajuns in Forks,in acelasi hotel si in aceeasi camera,se vedea in bratele Bellei,ii simtea aroma de capsuni si frezie,isi simtea mainile alunecand pe spatele ei.

-Edward,auzi vocea soptita a Angelei,mai avem o jumatate de ora din aceasta sedinta,ar trebui sa profitam.
-da Angela,scuza-ma,am impresia ca am adormit.
-o sa-ti mai dau cateva sfaturi,uneori femeilor le place duritatea,le place ca barbatul de langa ele sa fie barbat,la cate mi-ai povestit despre Bella,nu cred ca este romantica,nu stiu ,asta e parerea mea...episoadele urate din viata ei au intarit-o.Edward trebuie sa fi tu insuti,sa nu te temi de tine,iti garantez ca n-ai s-o ranesti,si inca ceva...las-o pe ea sa preia initiativa,las-o sa conduca,lasa-te condus de ea...pentru inceput si totul o sa fie bine.
-iti multumesc Angela,am avut incredere in tine de la inceput si o sa am in continuare,spuse Edward zambind.
-ma bucur si iti multumesc pentru incredere,Jasper nu a mintit cand mi-a spus ca esti un barbat minunat.
-da,nu a mintit cand mi-a spus ca esti o profesionista si ca o sa scapi repede de mine.
-considera-ma o prietena si...La multi ani...pentru maine si multa bafta.

El se ridica intinzand mana.O saruta pe ambii obraji.Ea ii stranse mana cu putere si il imbratisa ca pe un prieten adevarat.

-Sa ma suni,nu este nevoie sa-mi povestesti,o sa-mi dau seama dupa tonul vocii tale,daca totul este ok.
-asa o sa fac,succes in continuare,spuse el zambind sarmant.

8 comentarii:

  1. am asteptat cap acesta ca pe painea calda...este minunat...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. da cap este:X abia ast sa se intanleasca:X in sf:X eu inca sunt in suspans sa vad intanlirea lor:X(dianna)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaiii cat am asteptat dar a meritat.Spor la scris in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
  4. super ,felicitari
    am asteptat cap asta mmmmuuulllttt
    pe cand cap urmator?

    RăspundețiȘtergere
  5. wow... superb capitol...
    imi place mult...
    astept urmatorul...
    mi-i interesant... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. yay:x
    ma bucur ca nu i-a luat mult lui edward sa se vindece:X
    eram sigura ca o sa isi dea seama bella:X

    RăspundețiȘtergere
  7. ador toate ficurile tale
    te rog posteaza mai repede
    (dia)

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat!:X
    Bine ca Edward s-a vindecat :)
    De abia astept intalnirea dintre el si Bella:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere