joi, 22 iulie 2010

Hoata.Cap 16.


Cap 16.Tot adevarul.



Edward pov.

-buna ziua,d-le Cullen,a spus agentul Jenks intrand in biroul meu.
-buna ziua,agente,carui fapt datorez vizita dumneavoastra?
-pot sa ma asez?a intrebat,tragand scaunul.
-sigur ca da,asezati-va.
-multumesc...nu stiu daca va aduceti aminte ca,atunci cand o cautam pe Isabella Swan,intr-una dintre zile,am descoperit un cadavru in rau.
-cred ca da,dar,ce treaba are asta cu mine?am intrebat mirat.
-am investigat cazul,nu a fost usor sa gasim suspecti,amprentele lui erau peste tot si a rezultat ca avea antecedente penale,pentru diferite delicte,se pare ca a fost un criminal pe care nu am reusit sa-l prindem si doi complici,care acum sunt arestati.
-si totusi,nu inteleg ce legatura are asta cu mine,sau victima este vreo persoana pe care eu o cunosc?
-nu,victima nu...criminalul este James Gigandet,daca nu va spune nimic numele...este partenerul Isabellei Swan.
-partenerul?am intrebat surprins,prenumele imi suna familiar,desi numele nu-l auzisem niciodata,ati vrut sa spuneti fratele ei?
-dupa numele lor,nu sunt frati d-le Cullen,atat complicii cat si vecinii ,ne-au confirmat ca erau impreuna,cei din urma ,ne-au spus ca intr-o noapte,acum aproximativ 3 luni,au disparut fara nici o explicatie,data care coincide cu aceasta crima.
-dumneavoastra vreti sa spuneti ca ea este complice?am reusit sa spun.
-la crima nu,dar toate duc la faptul ca a fost complice la fuga,stiu ca dumneavoastra aveti o oarecare relatie cu ea,stiu ca locuieste in casa dumneavoastra si ca merge la o clinica de reabilitare,de aceea am vrut sa vorbesc mai intai cu dumneavoastra,pentru a ajunge la un acord care ne avantajaza pe amandoi.
-ce tip de acord?am intrebat confuz.
-e normal ca ea stie ce a facut domnul Gigandet si l-a ajutat sa fuga, în mod evident, trebuie sa raspunda acuzatiilor de complicitate.Avand in vedere ca se afla sub tratament si sub protectia dumneavoastra,poate ajungem la un acord...sa aflam unde il gasim pe Gigandet ...sa-l prindem.

Simteam cum imi explodeaza capul,era prea multa informatie,drogurile erau "nimic" , comparativ cu o crima,si in plus ,acel James nici macar nu era fratele ei.Atunci lucrurile au inceput sa prinda contur,de ce ea a fost gasita in Arkansas si de cine se temea atat de mult,aveam speranta ca ea nu il ajutase sa fuga cel putin nu din vointa proprie.

-ati cautat in Arkansas?
-da,si nici urma de el,normal sa am cautat si prin tot New York-ul si prin imprejurimi,dar fara nuci un succes.Fotografia lui era prin toate aeroporturile si pe toate strazile,asa ca daca are dend sa se intoarca aici sau in Arkansas o sa fie imediat prins,dar nu cred ca e asa de prost,de aceea avem nevoie de domnisoara Swan.
-nu cred ca ea l-a ajutat,m-am gandit ca si ea fusese o victima,oare uitase in ce stare a fost gasita in Arkansas?
-nu,de aceea vreau sa stiu ce s-a intamplat mai exact,poate ca el a incercat sa scape de ea,este foarte probabil sa fie mai multe plangeri impotriva lui,cand credeti ca pot sa vorbesc cu domnisoara Isabella Swan?,dar nu vreau sa treaca mai mult de o saptamana,n-o sa mai fiu atat de amabil si o sa emit un ordin de arestare,eu va respect pe dumneavoastra si stiu ca faceti parte dintr-o familie foarte buna.
-o sa incerc sa fie cat mai repede posibil .
-de acord,d-le Cullen,astept sa ma sunati,pe curand.

Mi-am dus mainile la fata,nu-mi venea sa cred ceea ce imi spusese,era ireal,voiam sa fie un cosmar,nu era normal ca viata Bellei sa fie asa de intortocheata.Mi-am adus aminte de vanataile pe brate,cand ea mi-a spus ca a cazut...cuvintele ei cand mi-a sps ca nu inteleg felul in care ea ma protejaza...acum intelegeam la ce se referea,starea in care a fost gasita in Arkansas si frica cu care traise in ultimul timp.Nici macar nu stiam cum sa deschid subiectul ca sa nu o supar,timpul nu erta in favoarea noastra,daca era victima acelui tampit ,trebuia sa gasesc foarma de a se confesa.

Bella pov.

L-am vazut putin ciudat pe Edward de cand a venit dupa mine la clinica.M-a intrebat ca intotdeauna cum ma simt si cum a fost ziua de astazi,dar imediat mi-am dat seama de tonul vocii lui,era diferit decat de obicei.

Am ajuns acasa si am cinat in liniste,m-a nelinistit si mai mult,oare ce il irita atat de mult?oare chiar se saturase de mine?nu puteam sa il invinovatesc,chiar si eu eram satula de mine.Cand am terminat de mancat am urcat in camera mea,ca in fiecare seara,a asteptat sa imi pun pijamaua si sa ma asez pe pat,mi-a dat un sarut rece pe frunte,mi-a urat noapte buna si a plecat,fara sa astepte sa adorm.Nu am vrut sa-l rog sa ramana,m-ar fi durut mai mult un raspuns negativ din partea lui.

Au trecut doua zile si Edward continua sa fie la fel:rece,distant,tacut,imi vorbea doar strictul necesar si asta ma durea foarte mult,era departe de ingerul meu pazitor si asta ma ingrijora destul de mult,era mai rau decat sa suport ca James sa ma violeze.Asa ca in acea seara nu am mai putut sa suport situatia,dupa ce mi-am pus pijamaua ,l-am infruntat.

-ce ai Edward?am intrebat asezandu-ma in fata lui.
-nimic ,a spus evitandu-mi privirea.
-nu ma minti,stiu ca ceva ti se intampla,ai fost foarte ciudat in ultimele zile.
-am foarte mult de lucru.
-nu sunt proasta,stiu ca nu e asta,spune-mi ce te deranjaza.
-bine,in realitate,chiar vreau sa vorbim...serios...a spus dupa ce a respirat adanc,ia loc,te rog,m-a luat de brat si am mers sprte pat.
-despre ce ? i-am soptit la ureche.
-despre...asa zis-ul tau frate,James Gigandet.

Am deschis ochii mari si am simtit cum inima mi-i s-a oprit dintr-o data,am simtit furie in cuvintele lui, cum de aflase adevarul?nu era posibil ca James sa il viziteze,sigur,ca daca voia sa fuga din tara...avea nevoie de bani.

-nu ai de gand sa-mi raspunzi?a intrebat furios.
-de unde stii ca nu e fratele meu?a fost singurul lucru pe care am reusit sa-l spun.
-asta nu conteaza,el este tatal copilului pe care il asteptai,nu-i asa?
-lucrurile nu sunt chiar asa.
-explica-mi cum sunt.
-nu ai idee , ce este in stare sa faca.
-la cat am aflat,cu siguranta stiu ce fel de persoana este,de el te temi asa de mult,nu?

Am inceput sa plang,fara sa pot evita,vorbisem despre James la terapie,confesasem cateva lucruri despre el,despre ceea ce-mi facea,dar nu era acelasi lucru sa-i povestesc lui Edward si mai ales acum cand eram sigura ca gandeste destul de rau desptre mine...aflase ca nu este fratele meu.

-Bella,poti sa ai incredere in mine macar o data in viata?ce pot sa fac ca sa-ti fie clar ca vreau sa te ajut?nu-ti ajunge cat timp am avut grija de tine?,te-am adus sa locuiesti cu familia mea...a spus serios.
-asta deja stiu si stiu si ca nu le merit.
-poti sa nu-ti mai plangi de mila?te rog,sansa este in mainile tale.
-nu vreau sa ti-i se intample ceva...el...este in stare sa ...
-daca intradevar vrei sa ma protejezi,trebuie sa-mi spui adevarul,ce,nu vrei sa traiesti linistita?sa dispara pentru totdeauna teama care te inconjoara?
-da,vreau,dar...tu nu-l cunosti.
-Bella,intelege,politia il cauta pentru crima,asa am aflat ca nu este fratele tau,un agent a fost sa-mi vorbeasca la companie,asa ca asta este ceva bun pentru tine,daca il inchide nu mai poate sa-ti faca rau vreodata,trebuie sa-mi spui tot ce stii despre el,tot ce ti-a facut,de ce erai in Arkansas cand ai fost gasita?...si in acele conditii,erai pe punctul de a muri,tu esti singura care poate sa-l indeparteze pentru totdeauna din viata ta.
-o sa fi din nou dezamagit de mine.
-daca nu o sa-mi spui adevarul ,sigur ca da,m-am saturat,Bella,ti-am oferit atat de multe,ce am primnit in schimb?nici macar putina sinceritate din partea ta,nu e corect.

Devenise incontrilobil,niciodata nu-mi strigase in fata ce facuse pentru mine,rabdarea lui ajunsese la limita,dar puteam sa-l inteleg,eu doar ii complicam perfecta viata.Eram sigura ca atunci cand terminam de povestit intreaga mea viata,el ma va dispretui,aveam sa-l pierd pentru totdeauna si nici macar nu aveam de unde sa stiu daca politia o sa-l prinda pe James,nu era pentru prima data cand era urmarit,si iata din nou liber.

-continui sa refuzi sa vorbesti? a soptit cu vocea joasa,seaca.
-bine,daca vrei sa sa vorbesc...o sa o fac...si daca o sa ma dispretuiesti apoi,o sa inteleg am spus concentrandu-ma sa nu plang.
-nu te mai preocupa pentru mine,tu esti pe primul loc ,ce,nu ti-au spus la clinica?...pentru tine,pentru siguranta ta si pentru linistea ta spune-mi tot ce stii despre James.
-de unde vrei sa incep?
-cum l-ai cunoscut?de ce locuiai cu el?cum se purta cu tine?spune-mi tot pana in momentul in care ai ajuns la Arkansas,si locul unde crezi tu ca se afla acum.
-bine,dar aseaza-te,povestea mea nu este deloc frumoasa.

A luat un scaun si l-a asezat in fata mea,s-a asezat si si-a incrucisat bratele.Eu mi-am lasat capul in jos,nu puteam sa-l privesc in ochi,am inghitit in sec,am respirat adanc si am inceput sa vorbesc.Nu stiu de unde am avut forta sa ii povestesc totul,cum l-am cunoscut pe James,cum am inceput sa consum droguri,cum l-a ucis pe tatal lui si pe mama mea,abuzurile lui,loviturile,amenintarile si cuvintele vulgare,motivul pentru care am furat bani de la companie,de ce am fugit,planurile lui de a ajunge in Mexic pentru a se ascunde, ca era tatal copilului meu si felul in care a reusit sa scape de el...putin cat imi aminteam.I-am povestit cum era sa mor si cum l-am vazut pe James la spitalul din Arkansas. si in Central Park.

-iti provoci sila,nu-i asa?am spus cu vocea sparta,plansesem aproape pe tot parcursul povestirii.

Raspunsul lui a fost ...sa ma imbratiseze cu forta,m-am ghemuit la pieptul lui,suspinand.M-a sarutat de mai multe ori pe crestet si apoi m-a mangaiat,am putut sa aud bataile puternice ale inimii lui,eram lipita de pieptul lui,atunci mi-am dat seama ca si el suspina.

-este un bastard,un inuman,un nemernic,cum a putut sa-ti faca toate lucrurile astea?cum a fost in stare sa-si ucida propriul tata si propriul copil?micuta mea Bella,ai trecut prin atat de multe...cum poti sa crezi ca-mi provoci sila?ai fost doar o victima.
-acum intelegi de ce nu am fost in stare sa-ti povestesc?mi-a spus ca o sa te omoare si eu stiam foarte bine de ce era in stare daca faceam un pas fals...stie ca suntem impreuna,ca locuiesc cu tine,poate aparea oricand.

S-a dat putin inapoi si mi-a luat fata in maini.

-Bella,politia l-a cautat fara nici un rezultat,aici si in Arkansas...cred ca...
-nu...l-am intrerupt,pentru ca intuiam ce avea de gand sa spuna,nu-mi spune ca mi-am imaginat,nu sunt nebuna,Edward,nu sunt nebuna,era el,iti jur ca era el.
-linisteste-te,te rog,calmeaza-te,nu a spus nimeni ca esti nebuna,doar ca...toate drumurile sunt supravegheate,nu este nici o posibilitate sa ajunga in New York fara sa fie descoperit.

Mi-am pus o mana peste gura,incercand sa- i amintesc aparitiile lui,mi-am muscat buza de jos,oare o fi posibil sa nu fi fost real?atat de rau ma simteam,sa-l vad fara ca el sa fie in realitate acolo?nu aveam cum sa aflu asta,era posibil ca totul sa fie imaginatia mea,dar nu stiam ce sa mai cred.

-Bella,trebuie sa spui politiei tot de ti-a facut tipul asta,trebuie sa afle toate delictele.
-la politie?,nu ,nu putem merge la politie,si eu am facut lucruri rele.
-nu-ti face griji,te pot asigura ca daca reusesc sa-l prinda pe James,o sa tina cont de asta si tie n-o sa-ti faca nimic,si in plus ,nu poate compara furturile pe care le-ai comis tu,obligata de el cu niste crime.Iti pot angaja cel mai bun avocat din New York,daca au de gand sa te invinovateasca cu ceva.
-nu vreau sa merg la inchisoare.
-iti jur ca nu o mergi,dar,te rog,nu poti permite ca acest individ sa fie in continuare liber,pentru siguranta noastra si a altor persoane,este un profitor,asa cum profita de tine,ar putea sa-si gaseasca pe alta...nu putem permite asta Bella,nu poti lasa ca cineva inocent sa ajunga pe mainile lui,tu stii ce infern ai trait alaturi de el.

Sa-si gaseasca pe alta?cat n-as fi dat ca James sa-si fi cautat pe alta si sa ma fi lasat pe mine in pace,sigur ca pe langa faptul ca era un adevarat demon ,nu era urat si cu usurinta putea sa-si aleaga orice fata,de multe ori m-am intrebat ce il facea sa stea cu mine?

-mi-e frica.
-iti jur ca nu o sa ti se intample nimic,trebuie sa-l denunti...fa-o pentru mine,asta daca ma iubesti,macar putin.
-cum poti sa te indoiesti de asta?esti singurul lucru bun care mi-i s-a intamplat in viata.
-atunci?esti dispusa sa mergi la comisariat si sa-l denunti?pentru tine si pentru mine,este singura cale de a ne asigura ca niciodata nu o sa se mai amestece in vietile noastre.
-bine...dar,juri ca mie nu o sa mi-i se intample nimic?
-iti jur.
-de acord,mergem cand vrei tu...am acceptat in final.

Mi-a zambit asa cum stia el mai bine,raceala disparuse de pe chipul lui si mi-a dat un sarut pe frunte.

-nu ma lasa singura in seara asta,te rog.
-n-am sa fac asta,si asa ,mai ste putin pana dimineata.

7 comentarii:

  1. Am impresia ca majoritatea dintre voi este in vacanta,si eu ma zbat sa termin,...dar sper sa termin,mai am 5 cap.

    RăspundețiȘtergere
  2. :X::X cap este superb.a fsot ujn pas pt relatia lor cap acesta(diana)

    RăspundețiȘtergere
  3. ia uite cum am scris ..."este" in loc de "sunt"...scuze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uf!Chiar ca viata Bellei e intortocheata :|
    E bine ca Edward a convins-o sa mearga la politie ...James nu poate ramane in libertate...
    Saracul Edward...prin cate trece.Ma intreb daca a ajuns deja la limita:|
    De abia astept continuarea:X
    Spor la tardus:*

    RăspundețiȘtergere
  5. super imi place foarte mult
    astept next cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  6. simena...kiar dak suntem in vacantza urmarim ficul....e superb...d abia ast nextu:*

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am speriat cand am vz ca a venit acel politist,dar bine ca macar au ajuns la aceea intelegere,abea ast sa vb Bella cu ea,mai mult ca sigur il va prinde,desi cred k vom avea parte de putina actiune,adik nu cred ca nu va reusi sa ajunga la ei....anyway,abea ast end-ul...

    RăspundețiȘtergere