luni, 12 iulie 2010

Copacii mor in picioare.Cap 17.




Cap 17.La multi ani !




-buna seara d-le Masen,deci?v-ati hotarat?,intreba receptionera,cand acestea intrara in hotel.
-da ! sopti Edward privind-o pe Bella,asteptand un raspuns din partea ei.Bella aproba cu capul si ii facu cu ochiul receptionerei.
-asta inseamna ca acceptati oferta noastra?,colega mea trebuie sa apara din clipa-n clipa,ma bucur ca ati ajuns inainte ca eu sa ies din tura.
-da,chiar in seara asta vrem sa ne mutam,nu-i asa pisicuto? spuse Edward zambindu-i Bellei.
-ok,va asigur ca nu veti regreta,d-le Masen,cate nopti vreti sa platiti?,intreba zambind scotand din sertar un dosar gros.
-doua ...cred ca este suficient,multumim.
-deci,atunci or sa fie patru,semnati aici si va multumim.
-cu multa placere,sopti Edward si incepu sa rasfoiasca foile pentru a le semna.

Totul era absolut perfect.

-Bella ! Bella,tu esti?

Bella s-a intors si s-a mirat de reactia Jessicai,niciodata nu fusese prea prietenoasa.

-buna Jessica,spuse ea zambind fortat,chiar nu se bucura sa o revada.
-buna,spuse Jessica imbratisand-o,mi-era dor de colega mea de banca...arati atat de bine,bella.
-da...si mie,nu avea chef de vorbaria Jessicai la ora asta,ea astepta sa-si imbratiseze iubitul.
-apropo,o sa ma casatoresc...cu Eric,il stii...colegul nostru,ne iubim atat de mult.
-ma bucur pentru tine.
-nu ma prezinti iubito?spuse Edward apropiindu-se si zambind strengareste.
-buna,eu sunt Jessica,ramase uimita in fata frumusetii lui.
-el este Edward Masen,iubitul meu,Edward intinse mana foarte mandru cand vazu privirea Jessicai invaluindu-l.
-iubitul tau este atat de ...dragut ,Bella,unde l-ai gasit?ii sopti la ureche.
-hmm...
-eu am gasit-o pe ea,Bella nu poate sa treaca neobservata,spuse el sarutandu-i fruntea.
-wow,si te soarbe din priviri,ii sopti din nou Jessica.
-da ,ne iubim foarte mult ,Bella voia sa scape intr-un fel de ea,deja o obosea.Jessica era cunoscuta ca fiind fata care vorbeste mult si prost.-trebuie sa plecam,imi pare rau.
-a,sunteti cazati aici?vreti sa luati cina cu noi maine?ce program aveti?Eric ar fi incantat sa te vada.Intrebarile Jessicai curgeau una dupa alta si pe Bella incepuse sa o streseza.
-Jessica,ne grabim...ne vedem maine,ok?
-ok,eu lucrez aici,sunt in tura de noapte,ce spuneti de...
-ma bucur ca te-am revazut Jessica,pe maine.Bella ii intoarse spatele pur si simplu.

Edward plecase inainte sa mute bagajele si Bella se grabi sa-l ajunga ,il voia doar pe Edward,asta era scopul acestei seri.

Ajunsera in apartamentul spatios de la mansarda.

-intradevar frumos,spuse Edward,privind imprejur,barul din granit era foarte modern si primutor,gazduia o cafetiera si o tava cu diferite pahare.Un aranjament floral pe o masa rotunda din sticla groasa improspata aerul.Fereastra oblica prin care se vedea cerul intunecat si cativa nori prin care patrundeau rezele lunii,o faceau pe Bella sa zambeasca.
-este atat de frumos Edward,imi place foarte mult.

Bella s-a dus la minifrigiderul din hol si deschise usa.-Excelent,asa cum am comandat,un tort cu ciocolata si martipan,alaturi,o sampanie aromata.Inchise repede usa frigiderului,nu voia ca Edward sa observe prea devreme surpriza pe care Bella i-o pregatise,inca nu-i urase "La multi ani".

-sunt prima la dus,Edward,spuse Bella sarutandu-l si intrand repede in baie,emotiile o coplesau,nu stia de unde sa inceapa,cu ce sa inceapa.Totul parea a fi atat de usor acum doua saptamani,cand erau amandoi pe punctul de a-si transforma visul in realitate.Isi facuse o intreaga scena in minte,se pare ca nu era chiar asa.Iesi din baie in halatul alb pufos,nu de frig,din nou...emotii.
-se pare ca in sfarsit mi-a venit randul,am asteptat cam mult pisicuto,sopti Edward imbratisand-o,-hmm,mirosi atat de bine,imi vine sa te mananc ,dar mai astept putin.Bella zambi si incerca sa se relaxeze,isi aduse aminte de cina romantica ,care trebuia sa apara,o alta surpriza pregatita pentru Edward.

Dupa cateva secunde,dupa ce Edward a intrat in baie,auzi batand usor la usa,era o femeie destul de invarsta care ii zambi frumos.

-cina dumneavoastra ,domnisoara.
-intrati,iubitul meu este inca in baie,trebuie sa o aranjez repede.

Femeia o ajuta sa aranjeze cina pe masa rotunda de sticla si multumi,pentru bacsisul generos.Cand fasaitul apei de la dus a incetat ,emotiile Bellei revenira,mai puternice ca niciodata.

-hmm,miroase atat de bine,ce este?intreba Edward nevazand inca mancarea pe masa.
-o...surpriza,La Multi Ani ! Edward,spuse fara sa zambeasca.El ramase nemiscat,il luase prin surprindere.
-multumesc pisicuto,sunt foarte placut surprins.

Cina a fost foarte linistita,deabea daca au vorbit,in schimb au zambit unul altuia cu dragoste.Edward i-a sarutat varful degetelor de cateva ori,masa nu-i permitea sa se apropie prea mult,erau unul in fata celuilalt.Ea si-l dorea mai mult ca niciodata.

Lumina difuza din camera principala era intretinuta de razele lunii care strabateau sticla prin fereastra oblica,lui ii accentua culoarea de verde a ochilor,si ea simtea ca se topeste incet dar sigur,pometii lui straluceau iar buzele ii erau usor umbrite,marind curiozitatea Bellei de parca ascundea cele mai mari secrete.



Edward pov.

Era mai frumoasa ca niciodata,pielea ei stralucea si cateva suvite de par,inca umede,se ondulau si cadeau pe umerii acoperiti de halatul alb pufos,deja mi-o doream.Mesteca incet si nu vorbea deloc,parea ca are emotii dar nu mai mari decat mine.Ii pregatisem o surpriza,o cutie de bomboane de ciocolata,ca acum sapte ani,se pare ca dulceata ciocolatii ne-a apropiat atunci.

I-am zambit si am gustat din tortul de martipan si ciocolata,am reusit sa mancam amandoi o felie intreaga,prea dulce pentru nevoia mea de zahar.Am suflat in lumanari si mi-am pus o dorinta,speram sa se implineasca in noaptea asta.Sampania era destul de rece si parfumata,dar nu am apucat decat sa gust,Bella,m-a impins pe pat...lenjeria rosie de saten era rece in comparatie cu corpurile noastre fierbinti.

Mi-am adus aminte din nou de vorbele Angelei,nu trebuia sa ma grabesc,i-am indepartat halatul usor,descoperindu-i umerii,ma inselasem,purta bichini si un maieu alb din saten subtire cu bretele inguste.Era deasupra mea si mainile ei se plimbau prin parul meu,avea genunchii in lateralul soldurilor mele si se misca usor in timp ce ma saruta pe gat.Dar nu am facut si nu am spus nimic,ma sufoca dorinta de a ma aseza eu deasupra ei dar trebuia sa urmez instructiunile,nu puteam s-o dau in bara chiar acum.

I-am mangaiat pielea fina de pe abdomen,razele lunii ii luminau fata si vedeam ca zambeste,era minunata,ma fascina.I-am atins sanii si ea s-a arcuit.Mainile mi-au al;unecat in jos,pe solduri si pe coapse,si printr-o miscare rapida,si-a scos maieul si s-a aplecat peste minemde parca i-ar fi fost rusine.As fi vrut s-o privesc dar i-am respectat dorinta.A inceput sa ma sarrute pasional si eu gafaiam,ma simtea pedepsit,nu obisnuiam sa stau primesc placere.Aveam propriile mele dorinte si idei,dar acum,era ceva foarte special.Imi placea sa fiu pedepsit intr-un asemenea fel,voiam ca Bella sa se simta bine.

Sarutul a devenit din ce in ce mai intens,Bella ma musca usor si imi placea,o mangaiam pe spate si mainile imi coborau pe fund,doar cate putin pentru a nu fi nevoit sa o ridic si sa o arunc pe pat...asa as fi avut eu controlul asupra ei si nu-mi permiteam asta.A intrerupt sarutul si m-a tras spre ea,eram amndoi ridicati,ea stand pe picioarele mele ,simtindu-i sfarcurile intarite pe pieptul meu.Am sarutat-o pe gat si pe umeri in timp ce ea isi trecea degetele prin parul meu,pe ceafa ,ma treceau fiori de placere Imi simteam halatul bleumarin lipit de piele ,era cald dar nu aveam nimic pe dedesupt,Bella nu incercase nimic in sensul asta.In momentul in care mi-am lasat halatul sa-mi cada pe umeri,scotandu-mi mainile prin manecile largi,Bella mi-a zambit si m-a privit.Asta insemna ca-i place ceea ce vede si nu-mi mai era frica.Simteam furnicaturi si inima imi batea cu putere,si-a desfacut bichinii,erau prinsi in funtite pe solduri si i-a lasat sa cada .Corpul ei nu mai era acelasi.Trasaturile ei erau mai pronuntate,nu mai era copila de 17 ani si in plus era mai sigura pe ea.

A inceput sa se miste pe erectia mea si eu o doream cum nu-mi mai dorisem vreodata o femeie.S-a lasat pe o parte si m-a tras deasupra ei,zambea,mi-a dat de inteles ca nu-i era teama si ca are incredere in mine.

Din acel moment am simtit fiecare picatura de sange trecandu-mi prin vene...am simtit-o in fiecare centimetru din corpul meu...placerea m-a inundat complet,eram dependent de ea.Nu regretasem, cei ssase ani de tristete,daca asta era recompensa,induram fericit inca sase ani daca stiam ca mai traiesc inca o data asta,clipele petrecute cu Bella.

Ne-am completat ca doua piese de puzzle,in acel moment nu mi-a fost teama de nimic,nu aveam cum sa-i fac rau unui inger,precum Bella,am fost atat de prost gandindu-ma ca as putea sa o ranesc.

Angela,avusese dreptate...o iubeam,DAR...ea merita mult mai mult.

5 comentarii:

  1. Foarte frumos capitolul, nici nu ma asteptam la atlceva. faci o treaba excelenta...
    mult succes in coninuare
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. wau !! ce frumos si romantic!!!felicitari:*ank10

    RăspundețiȘtergere
  3. capitolul este briliant...
    foarte frumos, romantic si unic...
    felicitari e un capitol... uh...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. oau:X chair ast cap asta:X in sf sunt impreuna:X(diana_

    RăspundețiȘtergere
  5. E atat de frumos... :X
    Felicitari >:D<
    Sper sa ramana impreuna mult timp...
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere