joi, 2 septembrie 2010

Copacii mor in picioare.Cap 21.


Cap 21.Scrisoarea.



Bratele lui Edward o leganau ca pe un copil si o imbratisau,incalzind-o la pieptul lui .Sanwish-ul pe jumatate mancat si salata neatinsa ,zaceau pe o tava,jos langa pat,deprimarea Bellei il ingrijorea pe Edward,care nu a dormit toata noaptea veghind asupra ei.Bella dormea si tresarea de fiecare data cand Edward isi misca mana pe soldul ei sau o saruta pe frunte.O privea si incerca sa se gandeasca cum sa o faca sa iasa din acea stare de tristete care il omora.Aproape ca adormise cand a simtit-o pe Bella agitandu-se suspina si gemea.

-Bella,Bella,iubit-o ,trezeste-te,este doar un cosmar,trezeste-te ,te rog Bella,striga disperat,il durea tristetea ei si suferea alaturi de ea.

Bella se linisti putin si isi infipse degetele in ticoul lui,adormind din nou ca un copil.Noaptea a fost lunga pentru Edward avand in vedere suspinele Bellei,se bucura totusi ca o tinea in brate si ca era in siguranta...

Au trecut cateva zile in care Bella se ridica din pat doar sa mearga la toaleta,nu a mancat aproape deloc,nu raspundea la telefon si abea daca vorbea cu Edward,plangea des si suspina.

-Bella,este Alice,a venit sa te vada,ii spuse edward dupa o saptamana in care nu mai stia ce sa faca.
-nu vreau sa vorbesc cu nimeni,ti-am spus,zise tragandu-si lenjeria peste fata.
-Bella,o mustra Alice,intrand in camera,nu ti se pare ca ti-ai luat o vacanta cam lunga?
-nu ma platesti si cu asta basta,nu-ti cer nimic,doar lasa-ma-n pace.
-nu este vorba de bani,ai spus ca tot ce iti doresti este sa-l ai pe Edward alaturi,nu vezi cat sufera pentru tine?iti bati joc de el Bella,e disperat.
-aici ai dreptate dar...
-dar nimic,chiar acum te ridici din pat si mananci,la dracu` Bella,parca ai fi copil...
-nici unul dintre parintii mei nu m-au dorit si acum ea este moarta,nu pot sa-i cer socoteala,as vrea sa fi putut sa vorbesc cu ea,cum crezi ca ma simt?
-ai citit scrisoarea lasata de Renee?,ce scrie?chiar nu te-a facut sa te simti mai bine?
-nu am citit nimic,nu ma intereseaza.
-ba te intereseaza,spuse Alice ridicandu-se in picioare,-unde este plicul?
-Alice...bine este aici in sertar,spuse Bella aratand cu degetul spre noptiera.

Alice s-a aplecat si a deschis sertarul,a luat cele doua plicuri si le-a inmanat Bellei.

-deschidele acum i-a spus si bella s-a conformat.

In primul plic pe care l-a deschis erau cateva poze cu Renee si cu Charlie,erau tineri si frumosi.el era acelasi Charlie Swan pe care Bella il cunoscuse in Forks,dar putin mai trecut...prin viata...renee era satena,alba la fata si ochii albastrii,cativa pistrui aruncati pe obraji o deosebeau de Bella,aceeasi fata mica si alba dar foarte putin expresiva.I-a dat pozele lui Alice si a deschis celalalt plic,era o scrisoare pe o bucata mica de hartie.

Un scris marunt si ingramadit.





"Isabella Swan,acesta a fost numele tau si sper sa ti se fi schimbat,sper ca cineva sa te fi adoptat,erai un copil foarte frumos,ti-am observat ochisorii si gutita micuta in cateva minute cat ti-am fost alaturi.

Te-am abandonat si regret.ceea ce regret cel mai mult este ca nu i-am spus tatalui tau de existenta ta,nu i-am spus ca am ramas insarcinata si nici ca am nascut.Am fost si sunt o lasa,dar mai presus de toate am fost o egoista,nu am vrut ca el,tatal tau sa se bucure de faptul ca este tata,i-am ascuns toate astea si regret.Nu te-am pastrat pentru ca voiam o viata fara obligatii si voiam...imi este rusina de mine.nu pot sa spun ca am avut o viata frumoasa,Dumnezeu m-a pedepsit intr-un fel,nu m-a lasat sa traiesc pentru a ma bucura de copii mei,Jo si Talla,zilele imi sunt numarate..Numele Swan,al tatalui tau,l-ai pastrat,desi eram divortati cand tu te-ai nascut.am mituit o asistenta,era destul dein varsta si cu siguranta nu mai avea cum sa-si ispasasca pedeapsa,pentru ca a falsificat un certificat de nastere...chiar daca este tatal tau natural.

Isabella,am o cutie de valori pentru tine,este inregistrata pe CNP-ul tau.este la banca unde noi ne pastram bunurile,vorbeste cu Carlos pentru asta,este un om foarte bun si cu siguranta te va ajuta.

Sper sa nu ma urasti desi merit si cauta-l pe tatal tau,intotdeauna si-a dorit un copil...era prea bun...nu mai conteaza.
si sper sa nu platesti pentru greselile mele.
Mama ta renee,te iubeste."





-deja am platit,a spus sec,dar n-o sa mai vars o lacrima pentru tine"mama"
-ce s-a intrebat Bella,ce scrie acolo?a intrebat Alice
-tatal meu nici macar nu stie ca eu exist,m-a parasit fara sa-i spuna ca are o fiica.]
-de ce a facut asta?nu inteleg,spuse Alice incruntandu-se.
-nu voia ca Charlie sa se bucure ca are o fica,era atat de egoista Alice,nu pot sa cred.
-cred ca a regretat Bella,toti regretam la un moment dat anumite decizii pe care le luam in viata.
-sper...sper.

Edward intra cu o tava in mana,cafele si biscuiti cu ciocolata.

-sper macar sa o faci sa bea o cafea Alice,revigoreaza si s-ar putea sa se ridice putin din pat.
-sigur ca o sa bea o cafea ,ba chiar o sa manance biscuiti,nu-i asa Bella?spuse Alice ridicand din spranceana,asteptand un raspuns din partea Bellei
-da,o sa beau o cafea si o sa mananc si...apropo,maine o sa mergem in forks Edward,vreau sa vorbesc cu tatal meu.
-esti sigura pisicuto?a intrebat edward zambind,de unde aceasta schimbare?inima ii venise putin la loc,se bucura ca macar vorbea,macar avea vointa sa mearga mai departe.
-da.sunt foarte sigura Edward,el nu are nici o vina,poftim scrisoarea de la Renee,spuse Bella si ii intinse plicul.

4 comentarii: