miercuri, 22 septembrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 7.






Cap 7.Prima zi .



Bella pov.


M-am trezit foarte tarziu,nu dormisem aproape deloc.Aseara,proprietara ma asteptese pe casa scarii pentru a-mi da cheile de la garsoniera.Era primitoare,foarte bine intretinuta,atat de luminoasa si calda,imi placea la nebunie,era o binecuvantare dupa orele prin care trecusem,frica inca ma facea sa tresar la cel mai mic zgomot.Am gasit mancare in frigider si suc natural,gel de dus si sampon,prosoape noi,imi spusese ca sunt din partea casei.M-am bucurat ca am nimerit intr-o lume atat de buna.S-a oferit sa-mi faca chiar si curatenie o data pe saptamana,in cazul in care nu aveam timp,dar a trebuit sa o refuz ,imi placea sa ma intretin singura.

M-am ridicat din pat si am mers spre bucatarie,nu am fost surprinsa cand am gasit cafea si zahar,femeia asta valora mult.Mi-am amintit de James ,de ceea ce mi se putea intampla,fusesem la un pas de a fi violata,m-am cutremurat la acest gand.In aceasta casa ma simteam intradevar in siguranta.Lasand totul la o parte mi-am amintit de acel baiat,care a refuzat sa ma ajute,chiar nu avea inima,cel mai probabil era nebun,era ciudat si ceea ce mi s-a parut intradevar ciudat a fost ca mi-a spus pe nume,bine,numele meu era Isabella dar familia si prietenii mei imi spuneau Bella.Mi-am facut cafeaua si am inceput sa sorb din ea ,asa fierbinte cum era,era aromata si delicioasa.Ochii aceia verzi inlacrimati erau tristi,ceva se-ntamplase cu acel baiat,am vazut durere in privirea lui,dar nu-i justifica in nici un fel comportamentul,cu siguranta nu nimerisem persoana potrivita asa cum am crezut,dar de un lucru eram sigura:ceva mai frumos nu mai vazusem niciodata,mainile lui imi mangaiau talia si pentru un moment uitasem de frica si de teama,putea sa ma tina mai mult in brate,nu-mi era greu sa ma obisnuiesc.

Era duminica si in aceasta zi nu faceam niciodata nimic,mi-am asezat putinele haine pe care le aveam si mi-am asezat laptopul pe birou,langa fereastra.Nu aveam nimic de facut,asa ca am sunat-o pe mama ,inca o data pe mama sa fie sigura ca sunt bine.Mi-am pregatit hainele pentru a doua zi,un costum gri si o camasa alba,nu purtam asa ceva dar cred ca nu aveam incotro,maine o sa fiu atenta cu ce se imbraca colegii mei,trebuie sa-mi cumpar cateva randuri de haine.

Era tarziu si eu inca trimiteam mail-uri prietenilor mei,de care imi era atat de dor,trebuia sa ma obisnuiesc cu singuratatea sau poate cine stie nu o sa fiu singura prea mult timp.Intotdeauna obtimista si cu speranta de viitor,am plecat spre scoala,taxiul m-a lasat la portile scolii.Probabil nu se incepusera cursurile,o multime de elevi se indreptau spre intrarea in scoala.

Fetele erau imbracate ca dupa revistele de moda si baietii destul de eleganti, frumosi si inalti.Am intrat privind in jurul meu si ma simteam nesemnificativa,dar o sa fac fata.

-buna papusa,te pot ajuta cu ceva?m-a intrebat unul dintre elevi,presupun.
-buna frumisico,te-ai ratacit? m-a intrebat altul.
-buna,care este primul tau curs?eu sunt Mike Newton.

Hmm,un alt Mike,iar mi-am adus aminte de prietenii mei.

-cred ca engleza ,am spus zambind.
-imi pare rau ,dar eu nu am nici un curs de engleza astazi,poate maine sunt mai norocos si te am prin preajma.
-cu siguranta o sa ma ai prin preajma,am spus razand...dar ca profesoara,am spus in gand.
-care este numele tau?m-a intrebat,parea timid,probabil s-a gandit ca "incercarea moarte n-are".
-Isabella Swan ...asta pentru ca a fost respectuos,eram curioasa daca predam la clasa lui.
-incantat,a spus,facand o plecaciune.

Am inceput sa rad,cu siguranta n-o sa-l taxez pentru asta.Am facut cativa pasi si am plecat in cautarea biroului directorului.Mike,mi-a facut semn cu mana de ramas bun si chiar m-a facut sa rad.

Am mers pe culoarul ingust ascultand susoteli si barfe de tot felul la adresa mea cu siguranta.Eram sigura ca merg in cerc,cand m-am ciocnit de cineva,am zambit cand am vazut ca era o fata de aceeasi inaltime ca si mine.

-scuza-ma,sunt Isabella Swan,cautam biroul directorului si vad ca ma invart in cerc.
-buna,sunt Aliice Cullen,si ai dreptate,scoala asta e un labirint,cu greu te obisnuiesti,te pot ajuta,mi-a spus intinzand mana pentru a face cunostinta.
-iti multumesc ,chiar am nevoie.
-esti eleva noua presupun.
-a,nu,o sa fiu profa de engleza.
-wow,cineva o sa fie foarte trist cand va afla asta,a spus incet dar am auzit.
-poftim?
-hmm,nimic,eu predau biologia si sper ca in curand si chimie,nu stiu...ai o figura cunoscuta...probabil te-am visat de curand,mi se intampla adesea sa mi se implineasca visele...am glumit,dar parca te cunosc de undeva...totusi.

Am ras la gluma ei si am urmat-o.

-o sa te astept afara,nu am nimic de facut momentan.
-ok,am spus,parea o persoana de treaba si era draguta si foarte cocheta,sper sa nu intarzii prea mult.
-nu e nici o probleme.

Am intrat in biroul directorului si m-am prezentat,spre surprinderea mea era directoare,tunsa foarte scurt cu ochelari si rujul rosu ii depasea conturul buzelor.

-imi plac persoanele care ajung la timp,d-ra Swan,mi-a spus uitandu-se pe deasupra ramei de la ochelari.
-sunt punctuala si constincioasa,am spus fara sa zambesc.
-asta am observat,a spus uitandu-se prin dosarul pe care scria numele meu.Sa stii ca am avut multi candidati pentru postul acesta,candidati cu experienta,dar m-am gandit sa-ti dau o sansa,esti tanara si draguta si ai cele mai bune calificative.
-va multumesc i-am spus jucandu-ma cu degetele.
-mi-au placut raspunsurile tale la intrebarile online,mi-i s-au parut raspunsuri sincere .
-asa este doamna.
-acum,Isabella,o sa vorbim despre programul tau,pentru inceput o sa predai la clasele de real,sunt mai putine cursuri,daca te descurci si sunt sigura de asta o sa avem nevoie de cursuri la clasele de uman,acolo sunt mai multe cerinte ,dar o sa ai timp sa te pregatesti,stiu ca nu ai mai predat si nu este usor sa lucrezi cu copii,copii...ca sunt oameni in toata firea,sunt mai inalti decat mine.
-cum spuneti dumneavoastra,am aprobat-o eu,eram entuziasmata,aveam timp sa ma obisnuiesc si sa ma pregatesc.
-pana acum profesorul Cullen ,ti-a tinut locul ca sa spun asa,este profesor de istorie dar se descurca foarte bine cu literatura,elevii sunt foarte multumiti,poti sa discuti cu el cu siguranta te va ajuta.
-cu mare place,am spus zambind.
-poftim ,asta este orarul tau,daca nu intelegi ceva ,sa vi sa vorbim.
-ok,va multumesc...si m-am ridicat de pe scaun.
-te conduc,a spus si mi-a deschis usa.

Am iesit si am vazut-o pe Alice,ma astepta asa cum imi promisese.

-o,Alice,daca ai timp,as vrea sa-i arati Isabellei scoala,tu stii mai bine decat oricine cat de greu este sa te obisnuesti cu labirinturile astea.
-incantata,d-na,a spus si mi-a facut semn sa o urmez.

Am rasuflat usurata,scapasem ,ce-i mai greu trecuse.I-am mutumit lui Alice ca mi-a aratat scola si am rugat-o sa ma lase la biblioteca,voiam sa caut cate ceva pentru cursurile de maine.

-stii,fratele meu a predat pana acum la clasele pe care le preiei tu.

Acum faceam asocierea intre numele de familie.

-da?,d-na directoare mi-a spus ceva despre asta.
-pe fratele meu il cheama Edward ,o sa-l cunosti,e cel mai bun frate din lume si cel mai dragut dintre profesori,bine dupa profu` de psihologie care este iubitul meu...
-da? tu si profu` de psiho?am intrebat zambind,imi placeau relatiile astea,aceeasi pregatire si...subiecte comune .
-o sa-l cunosti,se numeste Jasper Halle si e minunat,poate iesim odata toti patru,ar fi de vis.
-unde este biblioteca? am intrebat,fata asta vorbea atat de mult.
-wow,am uitat,trebuie sa plec,am curs,uite aici,eram chiar langa usa pe care scria mare"biblioteca scolii"

I-am promis ca o s-o astept,vorbisem cu ea sa imi recomande un magazin de haine ,incantata a spus ca ma insoteste,imi luase o piatra de pe inima.Am intrat in biblioteca imensa cu sali de lectura,fotolii si si masute pentru cafea,balcoane...asta era lumea mea.
Am cautat cateva carti si m-am asezat ca sa le rasfoiesc.

Am ajuns acasa dupa sase ore de cumparaturi si plimbari prin magazine,eram terminata,aveam picioarele umflate,pantofii mei nepurtati se razbunasera ca au stat inchisi intr-o cutie sub patul meu un an intreg.Maine era o noua zi,un nou loc de munca si speram la un nou prieten.

8 comentarii:

  1. Sper sa va placa,astept comm voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. super, ce tare o sa fie la aceasi scoala ce Ed
    astept cu nerabdare cap urmator cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  3. asta da...profesori amandoi..o sa fie interesant...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place atat de mult :X
    Situatia devine din ce in ce mai interesanta ;)
    Chiar ca Alice vorbeste mult :))
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. wau!!!vreau si eu profi asa:))situatia devine nteresanta imi place.spor la scris ank

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai mult imi place la ficul tau ca ei nu mai sunt pustii aia de 17 ani cu care ne-am obisnuit. Sunt oameni maturi, cu o oarecare experienta de viata si mediul in care sunt implicati cred ca le va oferi destul de multe subiecte comune.
    Imi place mult, insa asta stii deja.
    Te pup si spor la scris

    RăspundețiȘtergere
  7. ma bucur ca inca votati ficurile preferate si ma bucur ca v-au placut si cele scrise de mine.Revin cu un nou capitol curand.

    RăspundețiȘtergere