miercuri, 15 septembrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 4.








Cap 4.Un nou inceput,dureros ce-i drept.





Bella pov.



Mi-am luat inima-n dinti si i-am spus mamei de planurile mele.Scrisesem cateva povesti pentru copii si voiam ca cineva din exterior sa le citeasca.Imi placea lectura,literatura,imi place sa citesc si sa scriu.

-mama,m-am hotarat,peste cateva zile plec la New York.
-Bella,nu-mi place sa pleci singura,mai ales intr-un oras atat de mare.
-am obtinut postul acela mama,vreau o schimbare,vreau sa fac ceva cu viata mea,am inchiriat o garsoniera,o sa fie bine,te rog nu ma face sa dau inapoi.
-nu te fac sa dai inapoi,dar gandul ca vei fi departe de noi,ma omoara.Oricum,trecand peste asta,iti doresc tot binele din lume,o sa te ajutam cu banii pana te pui pe picioare,chiar imi doresc sa fii fericita.
-o sa fiu,ai sa vezi.
-poate o sa gasesti pe cineva,un baiat care sa-ti placa,New York-ul este un oras mare si foarte romantic.
-mama,stii cum sunt,nu-mi arde de relatii,preferam aventurile de-o seara,petrecerile cu prietenii,acum trebuia sa las totul in urma..

Ma integrez perfect,dar acum o sa-mi fie mult mai greu,fara nici un prieten alaturi si o sa-mi fie dor de mama.Mama mea Renee este o femeie nebunatica,imprastiata,dar mereu indragostita de tata,dupa treizeci de ani de casnicie,li se citea dragostea in priviri.Chiar mi-as dori o relatie precum a parintilor mei.Tatal meu este mai tacut,echilibrat si foarte grijuliu.Intotdeauna ma imbraca gros sa nu racesc,imi punea genunchere si cotiere cand mergeam cu bicicleta sau cu rolele.

-vreau sa-mi aranjezi si mie cateva haine,n-o sa iau prea multe dar totusi,nu aveam cine stie ce.
-sigur ca da Bella,spune-mi cu ce pot sa te ajut,o s-o fac cu cea mai mare placere.
-mama,in noaptea asta o sa dorm la Jane,este cea mai buna prietena a mea,asa ca de ramas bun.
-ok Bella,o sa va pregatesc prajitutura voastra preferata,Jane o adora si o sa-ti dau si reteta,poate vrei sa-ti amintesti de noi,a spua mama cu ochii inlacrimati.
-nu plange mama ,te rog,imi vine sa raman.
-nu Bella,este sansa ta,mi-a spus stargandu-se la ochi ca un copil mic.

O mosteneam pe mama la bucatarie,era cea mai buna bucatareasa,eram convinsa ca de foame nu o sa mor.
Am plecat in camera mea si mi-am scos cateva haine pentru spalat,apoi am intrat pe computer,voiam sa-mi dawnloadez cateva melodii noi,i-pod-ul meu avea nevoie de ceva nou si eu la fel.

Toata noaptea am stat de vorba cu prietenii mei,de care avea sa-mi fie foarte dor,Jane,Eric,Mike,Lauren,cu baietii ma intelegeam foarte bine,aveam multe puncte comune.Trecuse de pranz cand m-am trezit,mama ma sunase sa vin la masa ,in familie,tatal meu isi luase doua zile libere pentru a le petrece impreuna.
Primisem cadouri,o geanta maron cu carouri turquoise de la tata si un ceas cu o curea turquoise de la mama,mereu spunea ca este culoarea ochilor mei,verde albastrui.Aveam ceva bani stransi,voiam sa-mi cumpar haine noi,doar mergeam la New York,fetele de acolo erau imbracate altfel.Desi eram baietoasa, imi placea sa ma aranjez si vorbind de noul meu loc de munca,ar fi cazul sa ma imbrac mai elegant.

Trecusera zilele si venise marea despartire.Parintii mei m-au condus la aeroport si Jane de asemenea.Mi-a promis ca o sa ma viziteze imediat ce primeste cateva zile libere.

Mi-am luat ramas bun plangand,cu siguranta rimelul meu curgea cu nerusinare pe obraji.

Locul meu era la geam si ma incanta asta,imi placea sa privesc pe geam ,imi placeau acele patrate si dreptunchiuri verzi si pamantii care se vedeau de la inaltime.Langa mine s-a asezat un barbat tanar,blond, cu o sapca trasa pe frunte ,m-a salutat fara sa ma priveasca si si-a scos din rucsac un laptot cu diagonala mica,incepand sa butoneze de zor.I-am raspuns la salut si mi-am scos i-pod-ul ,noua mea muzica ma fascina si ma relaxa,Am fost anuntati ca trebuie sa ne punem centurile si imediat am decolat.

In ultimele zile ma obisnuisem cu ideea de a pleca si chiar ma incanta asta,asteptarile mele erau mari ,ma vedeam facandu-mi prieteni noi,colegi la noul meu loc de munca,imi vedeam povestioarele asezate intr-o carte cu ilustratii,eram fericita si abea asteptam sa ajung.Imi doream din suflet sa-mi gasesc sufletul pereche,credeam in asta,in povestile mele era mereu evidentiata dragostea dintre printi si printese,regi si regine,nunti fastuoase...cred ca zambeam cand am simtit privirea persoanei de langa mine strapungandu-ma,am incercat sa nu ma uit dar pur si simplu nu ma puteam concentr pe gandurile mele.

Am intors capul spre el si i-am zambit rusinoasa,nu-mi placea sa ma bag in seama cu strainii,si tipul ala ma calca pe nervi,avea o privire rece,nu-mi placea,mi-am intors capul catre geam.

-Sunt James,imi spune inchizandu-si laptopul.
-Bella,am spus si eu scurt si sec,trebuia totusi sa ma prezint si eu la randul meu,daca el avusese amabilitatea de a se prezenta.
-cu afaceri?m-a intrebat...probabil sa faca conversatie.
-pot sa spun si asa,dar,este un simplu loc de munca,am spus zambind.
-inteleg...nu zambea deloc si in plus ma privea ciudat,i-am observat jacheta putin rupta la maneci si jeansii murdari.-Esti foarte draguta Bella.
-multumesc ,am spus,nu prea primeam complimente de genul asta.
-unde o sa locuiesti?privirea lui era perversa.
-la o matusa,am mintit...prea multe intrebari si raspunsuri pentru niste straini,nu-mi placea aceasta conversatie,ma inhiba si ma nelinistea.
-ai un iubit Bella?m-a intrebat si asta chiar m-a enervat,privirea lui era diabolica si nu zambea deloc,chiar trebuia sa pun capat discutiei incorfortabile.Adevarul este ca-mi era putin teama,putin mai mult de fapt,nu ma astepta nimeni la aeroport si nu cunosteam pe nimeni in New York,pur si simplu nu aveam la cine sa apelez daca aveam nevoie de ajutor.Asta m-a speriat,nu eram genul de fata fricoasa dar chiar nu stiam ce aveam sa fac in situatia in care continua cu intrebatile tampite.
-Da,am raspuns,ma asteapta la aeroport,am mintit din nou,voiam sa inteleaga ca nu ma intereseaza persoana lui.
-oo,ma rog vrei totusi sa bem o cafea impreuna,candva?
-nu multumesc...James,nu ma simt prea bine,mi-as dori sa stau putin cu ochii inchisi,daca nu te superi...
-ok,nu este nici o problema Bella,a spus,deschizandu-si din nou laptopul.

Mi-am pus castila ascultand fericita muzica mea preferata si am inchis ochii.Dupa cateva minute cred, simteam dar nu stiu cum acea privire diabolica a lui James,nu reuseam sa ma linistesc.Am deschis ochii,el ma privea din cap pana-n picioare.Ma inspaimanta,privirea lui era rece si gretoasa,tipmul parea sa treaca atata de greu,nu stiu de ce dar nu ma vedeam deloc in siguranta.

Voiam sa cer ajutorul cuiva dar mi se parea un lucru copilaresc,poate era doar o reactie a mea,o reactie negativa la necunoscut.Am stat cu castile la urechi privind pe geam,nu prea aveam ce sa vad,eram la o inaltime atat de mare,incat vedeam doar ceata norilor.

In sfarsit ,am fost anuntati ca in 23 de minute aterizam,dar frica s-a intensificat,am inceput sa tremur,nu stiam cum voi reusi sa ies din aeroport,ma gandeam la mii de variante,asta in cazul in care eram urmarita,poate ma inselam totusi.

Am coborat si ne-am indreptat cu totii sa ne luam bagajele.

-Vrei sa te ajut Bella?m-a intrebat James,am tresarit,cand i-am auzit vocea in spatele meu.
-nu ,multumesc,am doar o geanta,e mica...si...usoara,i-am raspuns politicos,poate nu era chiar asa cum credeam,acum parea chiar amabil.

Am plecat inaintea lui,voiam sa-mi recuperez geanta,pentru a putea pleca mai repede.James era in spatele meu,mi-am intors privirea de cateva ori si parea ca ma urmareste.O idee mi-a venit pe moment...renuntam la geanta,oricum avea numarul meu de telefon,o s-o recuperez maine,mi-am zis.Tot ce aveam de facut era sa fug prin multimea de persoane care se imprastiasera inaintea mea,oameni care-si imbratisau prietenii si rudele...
Am luat-o la fuga,transpirasem,mi-am intors privirea,era tot in spatele meu,mergea grabit,cu fata ascunsa in sapca fara sa atraga atentia.

Atunci privind panicata inainte,l-am vazut...pe moment l-am comparat cu un inger pazitor,ingerul care avea sa ma salveze.Era cel mai frumos barbat pe care l-am vazut vreodata,avea parul ciufulit,putin aramiu,ochii deschisi la culoare,era rezemat de un panou publicitar,sprijinindu-se pe un picior.Parea trist,privea in gol ,plictisit.Era exact persoana de care aveam nevoie.Am alergat direct spre el ,izbindu-ma de pieptul lui puternic,mi-am aruncat mainile in jurul gatului lui,era inalt,ii ajungeam pana la umeri.El a ramas static,nu a spus nimic,normal,ce putea sa spuna,cand o necunoscuta nebuna i se arunca in brate.

-Bella? ! l-am auzit soptind,acum eram eu cea care am ramas statica...de unde imi stia numele?-Nu,nu poti fi tu,mi-a spus indepartandu-ma,ma privea increuntat,indurerat.
-ajuta-ma,te rog...i-am spus,fara sa ridic privirea,cineva ma urmareste,te implor.
-nu,tu nu esti Bella mea,mi-a spus din nou si am ridicat privirea sa ma uit in ochii lui,erau inlacrimati,ochii lui albastrii sufereau,nu mai vazusem niciodata ceva atat de perfect.
-trebuie sa ma ajuti,i-am spus privind in jurul meu,acel James era la cativa metrii in fata mea,ma astepta, probabil si-a dat seama ca am mintit.
-pleaca,pleaca,tu nu esti Bella mea,mi-a spus si mi-a indepartat bratele de pe umerii lui.M-a impins brusc,aproape am cazut,atunci am stiut ca nu mai am nici o sansa.Am luat-o din nou la fuga,speriata cu James pe urmele mele,nu stiam in ce directie ma indrept si nici de ce sunt urmarita,nu ieseam cu nimic in evidenta,nu aveam bani...

Am ajuns intr-o parcare subterana,nu era nimeni,doar cateva masini parcate,auzeam pasi in spatele meu,am inghetat,am mers cativa metrii si mi-am dat seama ca era o fundatura,am ramas pe loc inghetata.

-Bella,i-am auzit vocea batjocoritoare,in doua secunde ajunsese exact in spatele meu,punandu-si mainile murdare pe soldurile mele,ii simteam rasuflarea in ceafa si imi era scarba.Am inceput sa plang.
-hmm,Bella,ce bine mirosi,a capsuni...soptea ,miscandu-si mainile pe talia mea,esti victima perfecta...singura si neajutorata.

Atunci mi-am dat seama ca era un vanator si eu eram cea mai usoara prada.Dintr-o data am auzit o bufnitura si el a cazut pe langa mine,tinandu-se inca de piciorul meu stang.Am reusit sa-mi trag piciorul din stransoarea mainilor lui si m-am indepartat intorcandu-ma sa-mi vad salvatorul.Am inceput sa plang si mai rau cand mi-am dat seama ca este de fapt o salvatoare,o femeie masiva imbracata intr-o salopeta neagra cu emblema unei firme de paza.I-am multumit printre suspine si ea a dat usor din cap,aplecanduse sa-i puna catusele lui James.James s-a ferit si atunci salvatoarea mea l-a lovit cu piciorul in abdomen cu furie,acesta gemand de durere.

-animalule,a spus printre dinti,i-a pus catusele si a anuntat prin statie ca are nevoie de ajutor.

Au venit cateva persoane de la paza si l-au luat pe James nu inainte de a-mi pune cateva intrebari legate de incident.Mi-i s-a adus geanta si am fost ajutata sa ajung la un taxiu care m-a dus in sfarsit acasa,noua mea casa.

9 comentarii:

  1. ooo o bella...devine foarte interesant...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.....asta chiar e Bella,Bella......

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm..foarte ciudat!!! ea nu il cunoaste pe edward.e un mister.e super cap .bv:* ank

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb:X
    Bella a intrat in peisaj...
    Astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare k e mana destinului aici:x imi place foarte mult capitolul:X bafta la scris in continuare:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca va place,e putin misterios.pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place atat de mult capitolul asta...mai ales coincidenta dintre cele 2 "Belle" ale lui Edward.
    Acest fic transimite ceva si in plus e o idee originala. Am citit multe ficuri cu aceiasi tema insa nici unul ca al tau. Felicitari si spor la scris! Abia astept urmatorul. Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. este super astept continuarea
    dar de ce trebuiea ED,SA O RESPINGA
    ORICUM CRED CA TI STII MAI BINE TU ESTI AUTOREA

    RăspundețiȘtergere