duminică, 5 septembrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 1.

Un nou fic...Edwrad s-a hotarat sa povesteasca in sfarsit unui psihiatru despre problemele lui,convins fiind ca este nebun.Dupa o tragedie ,din care isi revine cu greu,Edward intalneste o fata care ii seamana perfect iubitei sale moarte.Nu stie daca o intalneste cu adevarat sau este doar in mintea lui bolnava.

Sa-mi spuneti daca va place,daca merita sa-l continui,n-o sa am timp sa postez atat de des.aveti aici primul capitol.Va pup si astept comentariile voastre.






Cap 1.Prima sedinta.






-deci,de ce ai ales un psihiatru in locul unui psiholog?intreba doctora la prima mea sedinta.
-pentru ca sunt nebun.
-de ce spui asta?intreaba ridicand din sprancene.
-pentru ca sunt,am spus privind in gol.
-bine...sa-nepem cu inceputul,spune-mi de ce ai venit.
-trebuie sa povestesc cuiva ce mi s-a intamplat,cuiva care nu ma cunoaste,cuiva care sa nu ma judece,cuiva care sa ma inteleaga.
-ce s-a intamplat mai exact Edward?
-acum cinci ani,imi petreceam mai tot timpul cu gasca mea ...de prieteni.
-cum ti-l petreceai?ma intreba curioasa.
-beam, fumam, cluburi terase,piscine...tot ce tine de distractie ca sa zic asa.
-ce-ai pastrat din toate astea?
-nimic...am raspuns ramanand pe ganduri.
-continua...m-a incurajat.
-intr-o seara am cunoscut o fata,,mi-a prezentat-o un prieten,mi-a spus ca ma place si mi-a facut cunostinta cu ea.
-ati ramas impreuna din acea seara?a intrebat ,probabil sa rupa linistea,care se asternuse in incapere.
-da,pentru un timp.Ne-am iubit foarte mult,ea incerca sa ma schimbe si prietenii mei radeau de mine,spuneau ca sunt prea tanar ca sa-mi petrec atat de mult timp cu o fata.Imi petreceam destul de mult timp cu ei desi mi-as fi dorit sa stau cu ea.Ma vedeam un barbat sigur pe mine care nu se intimideaza de prezenta unei fete,nu voiam ca ea sa-si dea seama ca o prefer pe ea inaintea tuturor.
-cati ani aveai atunci Edward?,m-a intrebat frecandu-si fruntea cu degetele.
-implinisem 18 ani in ziua in care am cunoscut-o.
-cum era ea?,ce varsta avea?era eleva?lucra?,m-a intrebat,notand in carnetelul pe jumatate scris.
-avea 17 ani,era in ultimul an de colegiu,era foarte frumoasa si dulce,in fiecare zi imi lasa cate un biletel,il gaseam in buzunarul de la pantaloni cand ajungeam acasa.
-ce insemnau acele biletele?
-cat de mult ma iubeste,imi scria ce simtea in acel moment :te iubesc,ai fost minunat,o sa-mi fie dor de tine,nu mai fi suparat...tot felul de cuvinte frumoase si pline de dragoste care ma incantau,dar nu-i spuneam niciodata cat de mult ma bucur ca le primesc,am spus zambind.
-sa-nteleg ca si tu o iubeai.
-da,foarte mult,dar nu ii aratam,am tacut...
-vrei s-o lasam pe altadata Edward?
-nu...am raspuns oftand.
-bine,continui cand te simti in stare.
-prietenii mei m-au facut sa jur ca o sa termin relatia cu ea.
-si?
-am vrut sa le demonstrez ca nu ma face o fatza frumoasa,desi ea era tot ce mi-as fi dorit.
-sa-nteleg ca ai incercat sa te desparti de ea,a presupus doctora trecandu-si mana prin parul nearanjat.
-am reusit...si am tacut din nou.
-vrei sa continui intr-o alta zi Edward?m-a intrerupt din nou.

Imi era foarte greu sa continui,era cea mai grea zi dupa mult timp,trebuia sa-mi aduc aminte totul ,sa trec prin fiecare moment dureros si sa-i povestesc...asta ma omora si pe mine.

-imi pare rau ,dar nu pot sa continui deocamdata.
-ok,vrei sa ne vedem maine pentru a doua sedinta?
-da,este bine asa.
-bine,atunci iti doresc o zi buna,Edward si pe maine.

M-am ridicat de pe fotoliu,desi confortabil,mi-am arcuit spatele intepenit.

-la revedere domnisoara...ii uitasem numele si m-am rusinat.
-spune-mi Angela.
-Angela...si am iesit.

Eram sinur saptamana asta,Tanya avea o prezentare la londra,ii multumeam lui Dumnezeu ca nu a insistat sa merg cu ea,voiam o pauza,voiam putina singuratate,desi...eram satul de singuratetea din inima mea.am ajuns acasa si am urcat direct in camera mea.

Mi-am pus tricoul negru invechit si rupt la guler si m-am asezat pe fotopiul de langa fereastra,leganandu-ma...Fotoliul a inceput imediat sa scartaie,ca de obicei si am inchis ochii,vrand ca ea sa se intoarca in mintea mea bolnava.

"A intrat si s-a asezat pe pat,zambea,era imbracata in alb ca intotdeauna.A intins mana,pielea ei prea alba stralucea in lumina soarelui.A dat drumul biletelului si eu m-am aplecat sa-l ridic.L-am desfacut,era impachetat in patru si am citit:te astept si maine tot aici.Mereu aceleasi texte,se repetau iar si iar...la nesfarsit.In zadar imi doream ceva nou.Am impachetat biletelul si l-am pus in bolul meu magic de pe noptiera."

Scartaitul scaunului a incetat si m-am ridicat brusc in picioare.Ea deja plecase,am simtit din nou miros de cenusa arsa si fum.
M-am asezat pe pat si am adormit imediat,era tot ce imi doream.
M-am trezit in toiul noptii si m-am uitat la ceas era ora patru fix.Am coborat in bucatarie sa-mi fac o cafea,dormisem 12 ore,nici o sansa de inca o partida de somn.
m-am asezat la masa unde niciodata nu manca nimeni,era langa fereastra si gazduia intotdeauna o vaza cu flori ,mult prea parfumate,crini imperiali si trandafiri,de lute ori varsam apa pentru a se usca,dar mama sau Alice aveau intotdeauna grija sa treaca pe la florarie.

-hei,Edward,hmm,intotdeauna faci cea mai buna cafea si aromata cafea,spuse Alice intrand pe usa,tarandu-si poseta lacuita ,destul de mica dar se pare ca foarte grea pentru sora mea care avea o jumatate de metru si treizeci de kilograme cu tot cu cainele si pisica in brate...glumesc dar totusi destul de mica si enervanta.
-buna dimineata Alice.
-hai da-mi mie cafeau asta,nu am chef sa-mi fac eu una si in plus n-as rteisi niciodata sa fac o cafea atat de buna ca a ta,spuse lingusindu-se,fara a-mi ura sa am si eu o dimineata buna.

Am zambit,nu puteam sa-i rezist,intotdeauna ma facea sa ma simt bine,chiar daca uneori ma sufoca si ma enerva.m-am ridicat si am facut inca o cafea asteptand din nou sa se raceasca ca sa pot sa o beau.

-de unde vii Alice?am intrebat.
-de la "clubul animalelor",de data asta am cunoscut o pisicuta salbatica,destul de zgribulita,o prinsese ploaia.
-vorbesc serios Alice,este dimineata,ce ar spune elevii tai daca te-ar vedea acum?,la ora asta.Peste cateva ore le predai,ce?imperecherea la animale?
-Eddy,nu fi atat de rau,nu sunt obosita deloc,pot sa fac fata serviciului,stii ca imi placve sa lucrez cu copii,radea...era bine dispusa si parea foarte fericita.
-esti indragostita Alice?
-da,100%,raspunse ea si cazu in transa.
-si cine e pisicuta salbatica?
-se numeste Jasper sio s-a transferat de curand la scoala noastra,este profesor de psihologie si...e atat de dragut ,Edward,se pisicea.

Mi-a povestit cum s-au cunoscut si ne-am baut cafelele vorbind si povestindu-i ce-am facut la prima sedinta.Intotdeauna ne povesteam.
Alice s-a dus sa se pregateasca pentru scoala,era profesoara de biologie si invata pentru examenele unui post de profesor de chimie.Era entuziasmata cu privire la acel Jasper,nu o vazusem niciodata atat de indragostita.Ma bucuram pentru ea si imi doream si eu din tot sufletul sa simt din nou asta,sa fiu indragostit,dar asta n-o sa se intample niciodata.

Am urcat si eu in camera mea sa-mi fac un dus,in cateva ore trebuia sa merg la urmatoarea sedinta la psihiatrul Angela,o doctora destul de draguta dar fara nimic special.Mi-am facut putina ordine si mi-am aerisit camera,plecand apoi spre tortura.

9 comentarii:

  1. este super mie imi place ideia
    si primul capitol
    este super
    sper sa nu renunti

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place idea...bafta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. e super....abia ast urmat cap :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ejti foarte talentata.....ar trebui sa o continui....bafta :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ideea :X
    Chiar sunt curioasa ce s-a intamplat in trecutul lui Edward :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte originala ideea ! Continua. Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  7. O idee cu adevarat originala, imi place foarte mult! Spor in continuare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. mdaaa si pe mine ma cheama ceilalti tot Angela dar oare sunt eu Angela?!

    RăspundețiȘtergere