sâmbătă, 25 septembrie 2010

Mai bine mor decat sa nu te am.Cap 8.



Cap 8.Din nou eu.




Edward pov.



Am intrat in camera mea si nu am putut sa rezist,ceva ma tragea ca un magnet spre dulap,spre cutia cu albumul foto.Am luat-o si mi-am promis mie ca o sa privesc aceste poze pentru ultima oara.M-am asezat pe pat si am inceput sa roasfoiesc albumul,mangaind fiecare pagina,fiecare poza si fiecare bilitel.

-Bella,amintirea ta traieste in mine,ma gandesc la tine in minut,toate nevoile mele duc spre tine.Ultima fotografie fusese facuta de tatal ei,in gradina casei lor,era atat de frumoasa si ne potriveam atat de bine...pot trece mii de ani,pot saruta mii de buze,tot n-o sa te pot uita,cum sa-ti uit zambetul si privirea,cum sa uit cum ma rugai sa mai raman...in timp ce corpul meu rezista caderii eu continuam sa o iubesc,din nou lasasem totul si priveam in trecut.

Am incep[ut sa plang,udand asternuturile,imi simteam fata fierbinte,din nou cazusem in depresie,se pare ca pariasem pe viata si pierdusem...-Bella,daca simti ca intr-o zi voi muri,curma-mi suferinta.

Usa s-a deschis si atunci am realizat ca cineva batea la usa de mai multa vreme.Era Alice si zambetul i-a pierit cand m-a vazut inecat in lacrimi.

-Edward...ce se intampla cu tine?a intrebat luand albumul cu poze,parca erai mai abtimist.
-incerc,dar nu reusesc sa ies din prapastie,am spus ingropndu-mi fata in perna uda.
-astazi s-a intamplat ceva la scoala...
-nu ma intereseaza,Alice.
-Edward,poate ca viata ne desparte mereu de lucrurile si si persoanele pe care le iubim,poate ca viata ne duce departe de realitate,poate ca tu cauti desertul si eu caut oceanul...suntem la fel,avem acelasi sange,sufar alaturi de tine,iti simt durerea Edward,si nu mai rezist...dar...ii multumesc vietii ca existi,te iubesc.

Cuvintele lui Alice m-au impresionat,daca ii priveam chipul rostind aceste cuvinte,cu siguranta vedeam lacrimi in ochii ei,niciodata nu-mi vorbise in felul asta.

S-a intins langa mine si m-a imbratisat,bratele ei mici mi-au cuprins umerii si apoi m-a sarutat pe frunte...simteam deja cum ma linistesc.
M-am ridicat sprijinindu-ma pe coate.

-ce s-a intamplat la scoala?am intrebat.
-a venit profa de engleza,noua profa de engleza...dar...tot raul spre bine.
-cat de bine ar putea fi Alice,mai multe ore de plictiseala,ar trebui sa imi gasesc ceva sa imi omor timpul.
-Edward,ai incredere in mine,presimt ca suferinta ta se termina aici.
-tu si presentimentele tele,tu ma omori incet si sigur...i-am spus zambind.
-o sa vezi...

Alice,a iesit din camera si eu mi-am sigilat cutia si am pus-o in dulap.

Am adormind imbratisand perna,vazand din nou in mintea mea acei ochi verzi-albastrui inlacrimati,cat mi-as fi dorit sa dau timpul inapoi si s-o ajut pe acea fata dublura Bellei.mi-as cere iertare in genunchi,as deveni sclavul ei daca asta si-ar dori...macar gandeam in prezent ,tot era ceva.

Dimineata am plecat spre scoala si m-am dus direct la biroul directoarei,trebuia sa vorbim despre cursurile mele,ce o sa fac de acum inainte?

-Cullen,cred ca ti-a spus Alice ca a venit noua profesoara de engleza,mesteca biscuiti digestivi.
-da,d-na,or sa-mi lipseasca cursurile astea.
-Cullen,iti fac o propunere,ajut-o pe d-ra Swan noua profesoara sa se pregateasca cat mai repede pentru a putea preda la clasele de uman si tu o sa ramai in continuare la claselede real,elevii te plac si tu te descurci minunat.
-o,nu aveam chef sa invat pe cineva cum se preda engleza,dar fiind vorba de elevii mei o faceam si pe asta.
-o sa predau in timpul asta?am intrebat-o...speram ca aceasta Swan sa fie foarte receptiva si sa scap repede de ea,pentru a-mi recupera cursurile.
-nu,nu pot,o sa predea ea,dar este vorba de cateva saptamani ,trebuie sa se acomodeze si oricum D-na Scott o sa iasa la pensie.

D-na Scott fusese profesoara mea,destul de rautaciopasa,isi tira picioarele scurte si groase pe holurile scolii si elevii incercau din rasputeri sa-i puna o piedica incat sa o tintuiasca la pat.

Am plecat din biroul directioarei multumindu-i pentru propunerea facuta,am iesit din curtea scolii,voiam sa-mi iau un pachet de tigari,trecusera cativa ani de cand nu mai fumasem.Mi-am luat o cutie de cola,nu apucasem sa-mi beau cafeaua si am intrat inapoi in scoala ,indreptandu-ma spre biblioteca.Cu siguranta noua profesoara isi cunoaste elevii...am oftat,eram invidios.

In biblioteca nu era nimeni,,am mers spre rafturi si am cautat cateva carti: "critici literari" , "literatura engleza " , 'cele mai bune romane pentru elevi "....Am iesit pe balcon,voiam sa rasfoiesc putin cartile,mi-era greu sa ma car cu ele acasa degeaba,daca nu erau interesante.Mi-am luat un scaun si l-am asezat langa usa de la balcon,in timp ce-mi aprindeam o tigara.Am tras cateva fumuri si am simtit cum mi se incarca plamanii.M-am asezat desfacandu-mi cutia de cola.Am baut si am inhalat doza suficienta de care aveam nevoie,simtindu-ma mult mai bine.Nu am gasit nimic interesant ,citisem acele carti cu ceva timp in urma,probabil era o alta editura ,nu recunosteam aspectul copertii..Am aruncat cutia goala de cola si resturile din scrumiera la cosul pentru hartii si m-am indreptat spre rafturi sa pun cartile la locul lor.Trecuse timpul si trebuia sa ma indrept spre primul meu curs de astazi,anul intai unde aveam sa predau istorie.Inainte sa ies,am zarit pe o masa intre doua fotolii un laptop,m-am apropiat,era rosu sangeriu si la colturi abtipilduri cu trandafiri albi...foarte dragut,probabil era al uneia dintre profesoare,doar era rosu...elevii nu aveau acces aici ,aveau biblioteca proprie.Am zambit si am ocolit masa ajungand fata in fata cu laptopul deschis.Era o fereastra deschisa si cateva randuri scrise de la jumatatea paginii...indiscret din fire,am citit.



"Partea a doua-Ce sa aleg?






Am fost chemata de tatal meu pentru a ma anunta ca trebuie sa ma casatoresc cu printul Philiph...dar nu-l iubesc tata,am spus.Situatia noastra financiara este la pamant,draga mea,numai in felul asta putem sa privim lumea din nou cu capul sus.Dar tata...

Am fugit in camera mea asezandu-ma pe pat langa motanul care sta tolanit si torcea.-Sobi,ce sa fac?sa renunt la tot luxul asta si sa plec cu iubitul meu gradinar?,spune-mi Sobi,spune ceva motan rau ce esti,spune-mi ce sa fac,pe cine sa aleg?"


Am zambit,cineva aici scria povesti pentru copii,eram tare curios ce avea sa faca acea printesa.Sa-i dau un sfat,am spus si am inceput sa scriu repede :"Alege cu inima,traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima" auzi vocea catifelata a unui inger...E.C.

Am inceput sa rad,eram si inger de data asta,dar imediat am auzit un zgomot printre rafturi si am iesit repede din biblioteca,nu voiam sa fiu prins.Am mers pe hol,pana la capat si m-am ascuns dupa colt,imi batea inima,de ce imi era frica?Mai aveam ceva timp pana la cursul meu de istorie asa ca am ramas acolo,voiam sa aflu cine este posesoara laptopului,eram sigur ca era o femeie,un barbat nu-si lua niciodata un laptop de culoare rosie.

Am, asteptat cam o jumatate de ora si am vazut-o iesind,era Bella,dar o Bella diferita,de fapt nu era Bella,era fata de la aeroport si era atat de frumoasa..asta era realitatea mea,am urmarit-o si am vazut-o ca intra in sala de clasa unde cu o saptamana inainte predasem eu engleza,deci era profa cea noua,d-ra Swan.

Un zambet mi s-a afisat pe fata,in sfarsit un semn,Alice avusese dreptate,suferinta mea se termina aici.

"De astazi nu mai privesc in alta parte decat in urma pasilor tai"

6 comentarii:

  1. deci am un zambet idiot pe fata..."De astazi nu mai privesc in alta parte decat in urma pasilor tai" ...ma bucur ca edward a descoperito pe bella, si ca vrea sa o cunoasca mai bine...abia astept urmatorul capitol...bafta la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow....super.......incepe sa devina interesant....abia astept urmatorul capitol :-* Spor la treaba in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. "De astazi nu mai privesc in alta parte decat in urma pasilor tai" cred ca asta este cel mai frumos lucru pe care l-am auzit...mai mult decat superb :D
    Imi place mult capitolul asta, ca toate de altfel, si ma bucur ca postezi atat de des. Am intrat sa vad daca ai mai pus ceva insa nu ma asteptam sa gasesc capitolul 8.
    Spor la scris, abia astept sa vad ce se mai intampla.

    RăspundețiȘtergere
  4. O,Doamne!E extraodinar!:X
    Fraza de final e atat de dulce si inpresionanta!M-a emotionat asa tare,mai mereu unele dintre mai speciale au efectul acest asupra mea.Asa mi s-a intamplat si cu numele titlului :)
    Ah!Cat de bine!S-a invit si putina speranta in Edward odata cu noua Bella care a intrat in viata lui.:X
    De abia astept continaurea:)
    Multa inspiratie!Te-am pupat!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare...imi place mult si spor la scris:)

    RăspundețiȘtergere