vineri, 5 martie 2010

Alb orbitor cap 15







Cap 15 -Afland lucruri noi.




Bella.

Am fost trezita de o voce joasa,soptita,era doctorul meu,vorbea cu o asistenta.
-buna,ma recunosti?m-a intrebat el,era atat de frumos,ochii lui negri parca ma hipnotizau.
-nu,i-am soptit.
-stii cum te cheama?eu ma numesc Carlisle si sunt doctorul tau.
-nu,nu imi aduc aminte,ce am patit?
-ai cazut pe scari,si te-ai lovit puternic la cap,ai o rana deschisa si ai pierdut mult sange,dar se pare ca iti revi destul de repede.Te numesti Isabella Swan dar cunoscutii iti spun Bella,asa iti place .
Nu-mi aduceam aminte decat de mama mea care murise si de tatal meu Charlie,eram mai mica.
-cati ani am ?am intrebat.
-17 ani,te-ai mutat de curand in Forks.
-imi aduc aminte copilaria mea.
-hmm,curios,ai uitat doar intamplarile recente,se pare,…o sa-ti revi complet in cateva zile,iti promit ,fac tot posibilul...o sa-l chem ,mai intai pe tatal tau,e disperat ,asteapta afara…
-ok,am spus,simteam o mare incredere in el,parca ma linistea.
Cand tata a intrat pe usa,mi-am adus aminte mai multe lucruri,casa noasta din Jacksonville,excursiile cu mama mea,petrecerile de Craciun,multe imagini imi treceau prin minte,dar nimic recent,nu stiam ca ma mutasem in Forks si din ca cauza.Tata,m-a imbratisat cu putere,plangea,nu-l vazusem plangand decat le inmormantarea mamei.Mi-a povestit multe lucruri,dar n-am reusit sa-mi aduc aminte nimic din ce facusem in Forks.Doctorul a intrat si i-a spus tatei ca mai este cineva care asteapta sa ma vada,asa ca tata m-a sarutat pe frunte si a iesit.Dupa cateva minute,a intrat un baiat atat de frumos,cu ochii verzi-albastrui,si cu parul ciufulit,arata obosit,avea cearcane,probabil nu dormise prea bine.S-a aplecat peste mine,plangand,imi zicea iubito,dar nu-mi aduceam aminte de el.
-cine esti?l-am intrebat.
-nu ma recunosti,Bella?m-a intrebat ,ridicand privirea,.
-nu,ar trebui?
-Bella nu se poate ,tu ma iubesti,eu te iubesc,nu se poate sa nu-ti aduci aminte de mine.
-cum te numesti?l-am intrebat ,voiam sa mi-l amintesc,un asemenea chip nu cred ca se putea uita atat de usor.
-Edward,Edward Cullen,spune-mi ca ma recunosti ,Bella,innebunesc,simt ca innebunesc…mi-a spus suspinand si eu nu aveam nici o reactie…nu-mi aminteam nici numele,desi imi placea,parea a fi un nume vechi,un nume rasunator si frumos.
Doctorul Carlisle a intrat si l-a luat pe Edward,i-a spus ca trebuie sa-mi administreze medicamebntele si sa-mi schimbe perfuziile.Ma uitam atenta la ei,voiam sa-mi aduc aminte,parea destul de afectat ,cu siguranta ma iubeste,se pare ca Edward a stat aici mult timp,...mi-as dori sa revina.
I-am spus doctorului ca nu vreau sa dorm,voiam sa raman constienta,ma durea umarul,mi-a facut o injectie si parca mi-a luat durerea cu mana.
-buna Bella,a spus un spiridus de fata,eu sunt Alice ...s-a asezat pe pat langa mine.Sunt cea mai buna prietena a ta.
-buna,i-am spus,era copilaroasa si frumoasa.Spune-mi Alice ,ce am facut in ultimul timp?
-Bella,doctorul mi-a spus sa nu te aglomerez cu prea multe informatii si amintiri,o sa-ti amintesti singura ,treptat,nu stiu ...ca sa-ti zic?
-povesteste-mi despre Edward.
-hmm,iti aduci aminte de el?
-nu,tocmai de aceea ,vreau sa stiu.
-hmm,Bella...il iubesti foarte mult si el deasemenea,va cunoasteti de doua saptamani,mai precis sunteti vecini,acum cateva zile v-ati sarutat pentru prima data,dar o sa-ti amintesti,o sa vezi ,ai incredere in doctorul Carlisle ,apropo este tatal lui Edward,este incantator,nu-i asa?
-da,se poarta foarte dragut.
-trebuie sa plec,imi pare rau,dar o sa vin maine.
-ok,nu-ti face griji Alice,osa fiu bine,i-am spus.
Ma simteam putin obosita,eram ametita si ma durea capul.Doctorul mi-a injectat ceva in perfuzie,spunandu-mi ca o sa dorm cateva ore,si o sa ma simt bine.
-Edward cand vine?l-am intrebat si el a ramas mirat.
-ti-ai adus aminte de el?m-a intrebat zambind.
-nu,dar am inteles ca este iubitul meu,am zis eu rusinandu-ma.
-o sa fie aici cand o sa te trezesti,acum dormi,vreau sa fi linistita.
Am inchis ochii si m-am gandit la Edward...era atat de dragut si plansese pentru mine...m-am pierdut in vise.



Edward.


Cateva ore am stat acasa,mi-am facut dus,m-am schimbat si am mancat,mama venise si ea cu mine,era vizibil afectata.Am luat biletul pe care il scrisesem Bellei,poate isi aducea aminte ceva,voiam din tot sufletul sa-si aminteasca de mine,cea mai frumoasa experienta din viata ei fusese acum uitata.Am plecat spre spital si am trecut pe la florarie,vazusem lalele negre ,preferatele ei,le-am cumparat pe toate,desi erau doar 13,se pare ca nu se vindeau foarte bine in Forks,am luat si un trandafir rosu rubiniu,mi-am adus aminte de noaptea in care facusem dragoste cu ea,era cea mai frumoasa noapre si din viata mea,…cum putea sa uite asta?
La spital,m-am intalnit cu Carlisle,mi-a dat voie sa stau cu Bella in noaptea asta,Charlie tocmai plecase,si tata il asigurase ca Bella o sa fie pe maini bune,asa ca plecase linistit.
Am intrat,dar Bella inca dormea,m-am asezat pe fotoliu langa patul ei,privind-o cum dormea,mi-am adus aminte de ea intinsa pe patul meu,mi-as fi dorit sa o imbratisez,dar in starea in care era nu prea era cazul.
Am mangaiat-o usor pe obraz,si pe buzele ei moi…de ce trebuia sa se intample asta?A deschis ochii si mi-a zambit.
-ai venit inapoi…mi-a zis ea soptit.
-te bucuri?
-da,foarte mult,nu-mi place sa stau singura aici …e totul alb,mult prea alb,si miroase a medicamente.
M-am ridicat si am stins neoanele fluorescente ,i-am lasat doar veioza de pe noptiera de langa patul ei,voiam sa-I vad chipul,sa o privesc,imi fusese dor de ea.
-te iubesc !...mi-a spus si eu am incremenit.
-ce ai zis,iti aduci aminte,Bella?
-nu…Alice ,mi-a spus ca te iubesc si ca si tu ma iubesti pe mine.
-da Bella,ne iubim enorm.
-povesteste-mi cum ne-am cunoscut…cum ne-am indragostit…
-eu cred ca a fost dragoste la prima vedere.Am scos biletul si I l-am dat.M-am ridicat si am luat florile pe care le pusesem pe o masuta la intrare.Astea sunt florile tale preferate,Bella…lalele negre…si trandafirul…o sa primesti cate unul in fiecare zi,asa ti-am promis.
S-a uitat la lalele si a zambit.
-imi plac ,simt ca mi-au placut din totdeauna,iti multumesc Edward.
A citit biletul si a inceput sa planga.
-daca eu am scris biletul asta inseamna ca intradevar te iubesc.
-si eu te iubesc,…enorm,dar nu mai plange iubito,tata a spus ca o sa-ti revi,este deja a doua zi,nu mai e mult.
-povesteste-mi,mi-a zis din nou.
Am inceput cu frica mea de casa in care locuia ea acum ,cu poza pe care o gasise in carte,si am terminat cu seara in care am facut dragoste.
-la asta ,nu prea ma pricep sa iti povestesc detaliat…una e sa simti si alta e sa povestesti…Bella.
-aici probabil ai dreptate,dar mi-am imaginat acele clipe Edward,si-mi dau seama totusi cat de intense au fost.Mi-as dori din suflet sa-mi amintesc.
Era deja dimineata,afara era lumina,si mie mi se inchideau ochii,era a doua noapte nedormita.S-a uitat la mine si mi-a zambit.
-du-te acasa Edward,vreau sa dorm,a zis cascand.Sa vii,dupa ce iti faci somnul,te vad foarte obosit,n-as vrea ca dupa ce plec eu de aici sa fiu nevoita sa stau cu tine…
Am zambit,se gandea totusi la mine,cred ca flacara iubirii era inca aprinsa…eram suflete pereche.M-am ridicat si am sarutat-o pe frunte.
-sa dormi si tu ,da?o sa vin deseara,vreau sa stau din nou la noapte cu tine.
-iti multumesc Edward,o sa incerc sa dorm toata ziua,si tu sa faci la fel,odihneste-te si te astept deseara.
-ok,i-am spus si am mai sarutat-o inca o data,pe frunte,tanjam dupe buzele ei,dar nu voiam sa reactioneze intr-un mod neplacut,eram totusi un strain pentru ea.
-o sa-mi fie dor de tine Edward,a spus in timp ce eu ma indreptam spre usa.
-si mie ,frumoaso,sa ma visezi …si eu o sa fac asta…
-sper sa reusesc,chiar mi-as dori asta,macar pentru cateva clipe.
Am ajuns acasa,era ora 6,toata lumea dormea se pare.Am urcat in camera mea,parca aveam mainile goale,m-am dezbracat si am intrat la dus.Apa era destul de fierbinte,m-a molesit mai rau,nu mai eram in stare sa-mi tin ochii deschisi,simteam adevarata oboseala.
Am iesit invelit in prosop si m-am asezat pe pat,mi-am adus aminte de Bella,pe patul ala de spital,cred ca era foarte incomod pentru ea,voiam sa se faca cat mai repede bine,voiam sa vina acasa,aveam nevoie de ea ca de aer.am adormit imediat.

M-am trezit seara la ora 9,m-am ridicat brusc,nu stiam cat e ceasul,parca dormisem o vesnicie.M-am imbracat si mi-am dat cu after-shave-ul meu de brad,poate isi aducea aminte parfumul meu…ce absurd eram…dar voiam neaparat sa-si revine.Am coborat si tata tocmai venise de la spital,mi-a zis ca Bella este bine,i-a mai facut niste investigatii si tratamentul merge de minune,tocmai se trezise inainte sa plece .
-m-a intrebat de tine Edward,era nerabdatoare sa te vada,se pare ca are incredere in tine si apropo,i-am scos bandajele,rana de la cap arata destul de bine,e curata si cicatricea aproape vindecata,am lasat-o cu o asistenta sa ii spele parul,nu voia sa o vezi asa,avea sange intarit pe par.
-ma bucur tata,si iti multumesc ca ai grija de ea.
-Edward o consider ca facand parte din familie,daca tu o iubesti,o iubesc si eu …si Esme si Emmett.
Am plecat direct la florarie si i-am luat un trandafir roz,ma gandeam la rozul din obrajii ei,atunci cand avea emotii sau se rusina.Am trecut la un supermarket si am
Cumparat o perie de par si doua agrafe cu inimioare albe,voiam sa-i prind parul sa ii privesc chipul.

6 comentarii:

  1. ce dragut :X
    edward e alaturi de ea :X
    ma bucur ca bella nu la respins :) in ciuda faptului ca nu isi aminteste de el :(
    se vede ca se iubesc mult :X
    e minunat cap :X ...felicitari :*
    de abia astept continuarea :X
    multa inspiratie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. oh
    ce draguut
    :(
    vreau si eu un vecin ca el
    :((
    anne.vrea.vecin.

    RăspundețiȘtergere
  3. omg, is so sweet...
    e asa dragut si romantic.. o iubeste enorm :(
    ma bucur mult ca Bella nu l-a respins... dar ce se va intampla cand isi va adue aminte???
    off... nici nu vreau sa ma gandesc...
    Succes in continuare la ambele ficuri... :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. tare fan fic-ul intrati si voi pe ale mele si spuneti-va parerea www.maddy-yoana.com

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos...intrati si pe al meu www.maddy-yoana.com si sper sa va placa

    RăspundețiȘtergere
  6. deci spre binele tau:)) (glumesc) bella isi va aminti tot.. da???? da??????/ si imi place ca edward o sustine..

    RăspundețiȘtergere