sâmbătă, 13 martie 2010

Alb orbitor cap 18







Cap 18 - Ce efect are un mic pestisor auriu...




Bella.

Trecuse o saptamana de cand eram acasa,Alice dormise in fiecare noapte cu mine,mi-a gatit mancarurile mele preferate,dar bineinteles sub atenta mea supraveghere,nu se pricepea absolut deloc,in bucatarie era praf ...reusisem sa o invat niste lucruti minore despre gatit,bine ca ma simteam suficient de bine sa stau cu ea in bucatarie,umarul nu ma mai durea deloc,si tratamentul tocmai ce il terminasem.M-a simteam bine,in dimineata cand tata,m-a dus la spital sa-mi scoata ghipsul,inca un RMN si totul era perfect,se parea ca scapasem,...aveam un cap tare.Dar nu eram indeajuns de fericita,,zilele trecusera destul de greu,stiindu-l pe Edward la cativa zeci de metrii de mine,Alice imi adusese toate cursurile,am invatat totul sa pot fi la zi ,de luni cand aveam sa incep scoala.Edward,nu ezita sa-mi trimita trandafiri,insotiti mereu de bilete de dragoste,ma bucuram si chiar il iertasem dar voiam sa-l mai tin putin pe jar,ma durea faptul ca il vazusem cu Tanya,asta era numele ei.Alice imi povestise ce se intamplase,se intalnea cu Jasper,si acesta ii povestise ce stia si el de la Edward.Se pare ca intradevar ma iubeste,si eu la fel,dar imaginea aceea cu sarutul imi ramansese intiparita in minte,ma trezeam noaptea plangand,chiar fusese un soc pentru mine,nu ma gandeam ca avea sa ma afecteze intr-o asemenea masura.Dar il iertasem si asteptam momentul potrivit pentru a-i spune asta.

Tata era in tura de noapte si m-am asezat cu el la masa,totusi devreme pentru cina dar nu voiam sa-l l;as sa manance in oras.Am urcat in camera si am deschis geamul,voiam sa respir aer curat,dar se pare ca asteptam si trandafirul de la Edward,simteam ca e acolo asteptandu-ma.Am vazut o punga de cadouri prinsa de franghie,am luat-o si am inchis geamul,era destul de grea.Am desfacut-o si am vazut inauntru un bol ,sigilat cu scoci in care era un pestisor auriu,minunat,era mic si avea o coada stugoasa.Am citit biletul si am dedus ca pestisorul meu era mascul si se chema Edward si se pare ca el o avea pe" Bella"...ok nu puteau sa inoate unul fara altul,am zambit.Edward intradevar ma dorea langa el,era momentul ca si eu sa-i spun ca il doresc langa mine.Am iesit pe geam ,si el avea geamul deschis , separe ca fuma o tigara,i-am trimis un bilet pe care am scris ca il astept intr-o ora la mine.
Am inchis repede geamul,neasteptand sa vad daca ia biletul sau nu ,eram atat de emotionata,m-am dus sa-mi fac un dus sa ma relaxez putin si m-am imbracat intr-o pereche de colanti albastrii,si un tricou de bumbac cenusiu,voiam, sa masimt in largul meu,nu voiam sa-i dau impresia ca ma pregatesc prea mminutios pentru el.Am coborat in bucatarie si mi-am pus un pahar de suc,am lasat cutia pe masa pentru a-l servi si pe el.Am auzit batand la usa si imediat am deschis.Era atat de frumusel si mirosea atat de bine cand vantul de afara a impins mirosul lui spre mine,avea un alt bol in mana,probabil era pestisorul Bella.M-a imbratisat si a respirat in parul meu,cateva clipe,parea nerebdator si doritor,a vrut sa ma sarute pe buze ,dar l-am oprit.
-te rog Bella,iarta-ma,nu pot sa mai traiesc fara tine nici macar o zi.
-te-am iertat deja Edward,...te iubesc si nu am sa las un sarut furat sa ne strice fericirea.
-iti multumesc iubito si iti promit ca nu am sa te mai supar niciodata,nu m-as ierta eu...in primul rand.
-am incredere in tine si stiu ca o sa te tii de cuvant,stiu ca nu ai facut-o intentionat si...."Bella",vrea sa inoate alaturi de iubitul ei "Edward"?
-da,s-a rugat de mine sa o iau si pe ea.
-ok,hai sus.
Am urcatpe scari si l-am luat de mana,eram multumita de decizia pe care o luasem,simteam nevoia sa fiu langa el.
-"Bella"...mi-ai indeplinit dorinta si pentru asta i sa inoti alaturi de iubitul tau....hmm vorbea cu pestisorul...am inceput sa rad.
-Edward,esti nebun !
-dupa tine frumoaso,mi-a spus in timp ce era cu spatele la mine si turna apa cu pestisorul in bolul de pe biroul meu.
-asta este un inceputbun,mi-ai luat-o usor inainte.
-ce?....tu nu esti nebuna dupa mine,m-a intrebat in timp ce se indrepta spre mine.
-inca nu...dar nu mai am mult,eu sunt ...mai...cu capul pe umeri,am spus total nesigura pe mine.
-hmm,asta nu e bine deloc,mi-a spus trecandu-si mana prin parul meu

Un val de emotie mi-a trecut prin corp,simteam ca ,ma lasa picioarele,am inchis ochii si i-am simtit buzele umede pesteale mele,in acel moment,imaginea din parcare mi-a trecut prin minte si am tresarit.
-ce s-a intamplat?
-Edward,nu pot ,iarta-ma,...am zis cu vocea intrerupta.
-dar ce s-a intamplat?spune-mi bella.
-nu stiu,pur si simplu nu pot,am mintit eu.
-ok,nu e nici o problema,te inteleg si nu vreau sa te grabesc,o sa fac tot ce zici tu,o sa fac totul asa cum spui tu,vreau numai sa fi bine,stiu ce-am trait cat timp ai fost in spital si nu vreau sa mai trec prin asta.
M-a ajutat sa ma asez pe pat si s-a dus sa-mi aduca un pahar cu suc.Ce se intampla cu mine,imaginea aia nu-mi da pace,nu ma puteam concentra.


Edward.

Am urcat cu paharul de suc in camera si i l-am pus in mana,ajutand-o sa bea,era agitata si tremura.
-Bella,spune-mi ce-ai simtit in momentul in care am vrut sa te sarut?nu vreau sa ma minti,nu vreau secrete intre noi
-imaginea cu acea Tanya mi-a trecut prin fata si Edward,...m-am panicat,de ce?
-Bella,cred ca e normal,inseamna ca a fost un soc pentru tine si nu te condamn,o sa invat sa am grija de tine si sa uiti asta pentru totdeauna.
-Edward sa stii ca te iubesc, si chiar imi doresc sa depasesc momentul.

M-am asezat langa ea si am luat-o in brate, era atat calda si moale.Nu ma gandeam deloc la ceva sexual in acel moment, ma bucuram doarca era langa mine, si puteam sa o mangai si sa-i simt aroma, simteam ca vreau sa o protejez, o simteam atat de firava si sensibila.Isi asezase capul pe umarul meu, si cu o mana, ma mangaia usor pe piept, se uita la pestisori si zambea.
-Sunt frumosi, se urmaresc unul pe altul, ni se aseamana, chiar imi place cadoul Edward.
-Ma bucur ca-ti place, uneori tacerea face cat mii de cuvinte.
A adormit in bratele mele, respira usor, parea foarte linistita, eu nu puteam sa dorm, am stat si am privit-o cum dormea, era incantatoare si frumoasa, parea fara nicio grija, oare ce visa?Cate un zambet fin i se asternea pe fata din cand in cand.In momentul in care un val de somn, ma tragea in jos spre necunoscut, am auzit o usa inchizandu-se, se pare ca Charile venise acasa.Nu stiam ce sa fac nu voiam sa-i fac probleme Bellei, asa ca am trezit-o.
-Bella, iubito, tatal tau a venit acasa! ce sa fac, crezi ca urca la tine in camera?
-Hmm, ce ora e?s-a uitat spre ceasul de pe birou...e 7 dimineata? Stai aici, o sa cobor pentru a impiedica sa urce el in camera, o sa-i spun ca mi-era sete si am coborat sa beau ceva.
A iesit din camera cu ochii inchisi pipaind usa, am auzot-o coborand scarile din lemn, incet dar apasat... scartaiau.Dupa un sfert de ora s-a intors in camera cu un pahar de suc, l-a pus in noptiera si s-a aruncat peste mine, oftand zgomotos, m-a imbratisat cu putere si a respirat pe gatul meu de cateva ori.

Un comentariu:

  1. ce bine ca bella la iertat pe edward :X
    e minunat capitolul :X
    sper ca bella va depasi momentul cu tanya:)
    astept continuarea:*:*:*

    RăspundețiȘtergere