sâmbătă, 20 martie 2010

Alb orbitor cap 20


Cap 20 - Bomboane de ciocolata cu lichior.



Bella.


-ce familie mare si frumoasa am,zice Carlisle,intrand zambind pe usa.
-bine ai venit,iubitule,zice Esme,exact la timp pentru cina.
-bine v-am gasit copii...si seapropie de Esme sa o sarute.

Carlisle avea patru trandafiri de culori diferite,a inaintat si ne-a oferit la fiecare cate unul,lui Esme i-a daruit trandafirul alb ca de obicei,lui Alice cel roz,lui Rosalie cel rosu si mie cel de culoarea piersicii,probabil in culorile astea ne vedea el,dar mie imi placea asa de mult cel pe care l-am primit...era o culoare superba,calda.S-a asezat la masa,dupa ce i-am multumit toate,era intr-adevar foarte dragut si manierat.
-am o veste...a spus zambind!...o sa plec cu mama voastra la Seattle,dr Sean o sa ma inlocuiasca.
-iubitule nu ai idee cat ma bucur,asta chiar e o surpriza,am terminat schitele si nu mai am atat de mult de lucru,doar sa le prezint...o sa avem o a doua luna de de miere.Esme l-a sarutat,intr-un asa fel incat mi-a facut pofta,daca e nevoie sa beau ,ca sa pot face dragoste,am s-ao fac ,mi-am zis,aveam nevoie disperata de Edward,si imaginea aia care nu-mi dadea pace...ma termina,usor,usor.Am observat ca si Rosalie si Alice se uitau la ei incantate,erau intradevar o pereche perfecta.
-cand plecati? a intrebat Edward cu gura plina.
-Esme se uita la Carlisle zambind,maine,vreau sa cautam un hotel frumos si intim...sa avem timp sa ne instalam.
-o saptamana de distractie...yupii !!!...striga Emmett incantat..
-hei,hei...fara fete,da?zice Carlisle razand...bine,persoanele de fata se exclud,poate ele reusesc sa va tina din scurt,de fapt sunt convins de asta.

Alice ii zambea lui Rosalie,"pe sub mustati"probabil punea ceva la cale,un spiridus al naibii de zbanghiu...Am mancat si ne-am asezat pe canapea sa ne uitam la film,Esme si Carlisle,au urcat sa-si faca bagajele,am stat in bratele lui Edward, ghemuita la pieptul lui,era atat de bine,ma simteam protejata in timp ce incepusem sa plang la film.Era P.S.I`love you,nu puteam sa cred cum putea sa treaca peste asta, moartea persoanei iubite este cea mai dramatica parte din viata unui om,degetele lui Edward imi stergeau lacrimile si-mi rasucea cate o suvita de par.Se facuse seara si Charlie era in tura de noapte.

-trebuie sa plec Edward,tata pleaca le servici si vreau sa-i pregatesc cina.
-te conduc iubito,mi-a spus si s-a ridicat,luandu-ma de mana.Mi-am luat ramas bun de la ceilalti si am iesit.Afara ploua torential,nu era de mirare ca parea atat de intunecat cerul.Am fugit cu gluga in cap pana la usa casei mele si Edward, m-a imbratisat delicat,nu puteam sa ma indepartez din stransoarea lui,de fapt nu voiam.
-vi la mine mai tarziu?l-am intrebat usor rusinoasa.
-si daca nu ma invitai,de stiu ca excaladam balconul si tot dormeam cu tine in noaptea asta,fiecare clipa fara tine mi se pare o eternitate,ti-am spus,te iubesc mai presus decat orice.
Am intrat ion casa si tata facea dus,se auzea apa curgand.M-am apucat sa pregatesc cina cu gandul la Edward,deabea asteptam sa vina la mine,aveam in cap sa-l seduc,dar nu stiu daca o sa reusesc sa depasesc momentul acela cu sarutul dar cu siguranta o sa incerc,putem sa o facem si fara sa ne sarutam,mi-am zis sau pot sa beau un pahar de vin dar m-am gandit ca Edward isi va da seama si nu o sa vrea sa ma atinga,dar cutia de bomboane cu lichior de la Rosalie?...asta da, era o alegere potrivita,ce?mi-a fost pofta de ceva dulce.Tata a coborat,trezindu-ma parca din gandurile in care ma adancisem atat de profund.
-hei Bella,ce bine miroase,mi-am dat seama ca terminasem sosul pentru spaghete,cu gandul la Edward , timpul trecuse atat de repede.
-spaghete,tata...cum a fost noap[tea trecuta,ai muncit mult?
-Bella,vreau sa-ti prezint pe cineva maine
-O...o femeie?am intrbat mirata.
-da,este doctora,mi-a prezentat-o Carlisle,mi se pare o persoana destul de draguta,mi-ar place sa o cunosti.
-zambetul tau...spune multe,tata...iti place,nu?
-da,am iesit de doua ori.
-ma bucur pentru tine tata,am spus ,si am mancat in liniste.

Tata a plecat si eu m-am dus sa-mi fac un dus,Edward,trebuia sa apara in orice clipa.Mi-am luat niste bichini albi din dantela,si un sutien push up,n se stie niciodata ce-ti rezerva viitorul,mi-am tras repede un tricou si o pereche de pantaloni ,am luat cutia de bomboane si am coborat in bucatarie.Am mancat vreo cinci ,una dupa alta,Rosalie avea gusturi bune,totusi.lichiorul dulce in combinatie cu ciocolata amaruie de 85% cacao,era delicioasa.Am auzit batand la usa si m-am grabit sa deschid.
-hmm,ce bine mirosi,m-a intampinat Edward de la usa,sarutandu-ma pe obraz...a ciocolata.
-da,am avut pofta de ceva dulce ,am mintit eu...si am gasit cutia asta de bomboane,am primit-o de la Rosalie,se pare ca m-a crezut.
-vreau si eu,a zis si s-a repezit spre masa din bucatarie...-astea sunt cu alcool,Bella...vrei sa-ti faci curaj?...si-a dat seama intr-un final.
-hmm,da,i-am raspuns rusinata.
-atunci o sa mananc si eu...si eu am nevoie de curaj,sa stii.

ne-am pus pe scaun,la masa din bucatarie ,stateam pe picioarele lui,si am inceput sa mancam amandoi dintr-o bomboana,ne atingeam usor buzele unul de altul,ne uitam unul in ochii celuilalt si era atat de bine,era atat de placuta atingerea lui.Am reusit sa terminam toata cutia de bomboane si in sfarsit ne sarutam pe buze,era dulce si parfumat datorita ciocolatei si lichiorului,imi placea sa-i sarut buzele moi si umede.M-am asezat pe genunchii lui cu fata la el,"calare",si mi-am infipt degetele in parul lui matasos.Ne muscam usor de buze si gemeam.,simteam cum transpir,simteam cum mi se lipeste tricoul de spate.Si-a bagat mainile pe sub tricoul meu si imi magaia usor pielea,buzele noastre nu se desprindeau deloc,mi-am arcuit spatele si mi-am lipit sanii de pieptul lui,maninile lui alunecau in jos,pe sub pantalonii mei,masandu-mi fundul.am gemut inca o data si l-am simtit ridicandu-se.Si-a pus mainile pe sub fundul meu si m-a luat in brate,mi-am incolacit picioarele pe talia lui in timp ce ne sarutam,si am inceput sa respir zgomotos din cauza dorintei pe care o simteam in acel moment,ii simteam penisul si eu ma umezeam.A urcat scarile cu mine in brate fara sa intrerupem sarutul,imaginea aceea disparuse complet si eu eram fericita.




Edward.

Am intrat in camera si am asezat-o pe pat,cate grade o fi avut alcoolul ala din bomboane de mi se urcase la cap,dar ma simteam minunat ,era un stimulent bun,,nu am intrerupt saritul de loc ,se pare ca nu-I mai aparea imaginea aia cu Tanya si profitam din plin,buzele ii erau atat de dulci si moi,si ea era atat de delicioasa..Am lasat-o intinsa pe pat si m-am ridicat sa-mi dau tricoul jos,pantalonii ii simteam mai stramti pe mine,penisul ma durea la cat de excitat eram.eEa era intinsa pe pat chiniundu-se sa-si dea pantalonii jos,dar se pare ca nu reusea deloc.Am scos prezervativul din buzunar si l-am asezat pe noptiera de langa patul ei,venisem pregatit se pare,am ramas in boxeri si am ajutat-o sa se dezbrace,nu reusea sa faca asta singura.Cand am vazut-o in lenjeria alba de dantela…er deja prea mult pentru mine…era perfecta.si era a mea,n-am mai rezistat si am luat prezervativul de pe noptiera.ea mi-I l-a luat din mana si m-a ajutat sa-l pun,nu era atat de rusinoasa pe cat credeam.Arata atat de bine si eu eram atat de excitat…

-ce mai astepti?ziua de maine?mi-a spus p[limbandu-si degetele printre picioare,isi lingea buzele ,umezindu-le.
-esti o perversa,i-am spus,uitandu-ma senzual ;la ea.
-tu ma faci asa…te doresc prea mult…m-a tras in pat si s-a asezat peste mine,si-a dat bichinii intr-o parte si si-a pus mana pe penisul meu introducandu-l in ea.Era atat de calda si incepuse sa se miste usor si apasat,si-a desfacut sutienul,eliberandu-si sanii…era unica…atat de frumoasa,si parul ii acoperea partile laterale ale sanilor.
Mi-am pus mainile pe talia ei ajutand-o cu miscarile,care devenisera din ce in ca mai rapide.In scurt timp am ajuns amandoi la orgasm,a cazut peste mine sarutandu-ma,eu o mangaiam pe spate,s-a lasat pe o parte si eu o priveam minunandu-ma de nuanta de roz din obrajii ei…era frumoasa.
-o sa te iubesc pana la sfarsitul vietii edward si chiar mai departe.
-si eu Bella,esti tot ce mi-am dorit vreodata.

M-am ridicat sa merg la baie,voiam sa-mi arunc prezervativul si sa ma spal.
In cateva clipe a intrat in baie si a inceput sa ma sarute pe spate .
-nu o sa mai avem nevoie de prezervativ,doctora ginecolog,mi-a prescris pilule contraceptive,am ciclul neregulat,eram in spital cand am inceput sa le iau si Alice mi-a garantat ca ofera contraceptie inca din primele zile,mi-a soptit Bella
-asta e magnific,imi place sa te simt asa,o sa fie o placere mult mai intensa.
-da,probabil,desi ma simt excelent si asa mi-a spus cu buzele lipite de sp[atele meu.Am dat drumul la duis si am tras-o langa mine,intorcandu-se cu spatele.
-imi vine sa te mananc,Bella,esti atat de dulce si delicioasa.
-ce mai astepti?
Am inceput sa o sarut pe umarul stang si mainile mi-I se plimbau pe sanii ei,ma jucam cu sfarcurile ei intarite si imi simteam penisul din nou erect,nu puteam rezista in fata corpului ei parfect.Si-a dat bichinii jos,apa udandu-I corpul si parul lipindu-i-se de spate,ajungea pana jos pe fund.Am prins-o cu mainile de solduri ,Era atat de fine si alunecoasa,si am intrat adanc in ea,ma simteam atat de bine inauntrul ei,fara prezervativ,imi placea sa-I simt umezeala vaginului.Ma miscam incet dar apasat,ea gemea de placerea de care eram constient ca eu i-o provocam.Cu o mana ma tragea de par si cu cealalta isi mangaia clitorisul,simtindu-I degeul pe care incarca sa il introduca in vagin pe langa penisul meu.Deodata am simtit-o mai stramta de parca nu era destul…nu am mai putut ptelungii momentul si mi-am dat drumul inauntrul ei.Ea si-a arcuit spatele si am inceput sa o ling frenetic pe buze,limbile noastre se incolaceau,bucurandu-se una de alta.Respiratiile noastre erau zgomotoase si apa fierbinte care curgea printre corpurile noastre incepuse sa ma moleseasca.A gemut puternic si mi-am dat seama ca ajunsese si ea la orgasm.

4 comentarii:

  1. ce efect are alcoolul asupra indragostitilor...:)
    Ma bucur ca Bella a scapat de acele imagini si e fericita din nou...

    RăspundețiȘtergere
  2. e minunat capitolul :X
    ma bucur ca bella si-a revenit :)
    ce efect au bomboanele cu lichior :X;))
    sunt adorabili:X

    RăspundețiȘtergere
  3. e minunat
    dar edward are ciclul neregulat?
    saracutul
    mi e mila de el
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. scz,era vorba de un dialog intre cei doi,si nu era specificat ca erau cuvintele bellei

    RăspundețiȘtergere