sâmbătă, 27 martie 2010

Alb orbitor cap 22


Cap 22 - Pregatind o surpriza.





Bella.


Cand m-am trezit ,Edward inca dormea,era devreme dar trebuia sa ne pregatim pentru scoala,mi-am bagat mana pe sub tricoul lui si-l mangaiam usor pe piept,muschii lui erau relaxati dar se simteau puternici.
-buna dimineata mi-a spus si eu m-am uitat spre el zambind.
-buna dimineata , iubitule,i-am raspus,ce frumos era sa ne trezim impreuna.M-am ridicat si m-am indreptat spre baie,am intrat in cabina de dus si in cateva minute m-am trezit cu el langa mine,imbratisandu-ma,era complet gol si arata atat de bine...zambea strengareste.
-vreu sa incep ziua cu dreptul,mi-a spus zambind,sa am o saptamana perfecta si numai tu ma poti ajuta sa fac asta.
Nu puteam rezista si mi-am lipit buzele peste ale lui,el imi contura buzele cu varful limbii si ma mangaie pe fund,ridicandu-ma in sus pe el,cand m-a lipit cu spatele de marmura,un fior mi-a trecut prin corp,de dorinta si placere,il doream ...mi-a ridicat un picior si mi-i l-a asezat pe soldul lui ,l-am simtit intrand adanc in mine ,apa curgea peste noi si eu simteam doar placerea pe care el mi-o provoca,mi-am infipt degetele in parul lui si mi-am sprijinit coatele pe umerii lui.
Piciorul in care ma sprijineam,il simteam de gelatina ,defapt nu-l mai simteam deloc,de parca ar fi stiut,mi-a ridicat si celalalt picior si si-a pus mainile pe sub fundul meu ridicandu-ma usor in ritmul miscarilor lui,in timp ce buzele noastre se luptau intr-un sarut mai salbatic si mult mai profund.Ma musca de sani,provocandu-mi o placere in plus,pe langa multele placeri pe care le simteam in momentul ala.Am ajuns amandoi la orgasm in acelasi timp si el a cazut in genunchi cu mine in brate...-esti cea mai delicioasa persoana pe care am intalnit-o vreodata,esti dulce...provoci dependenta.M-a invelit intr-un prosop violet si mi-a sters fata.
-du-te si imbraca-te,vin si eu imediat.
M-am imbracat repede si in timp ce-mi uscam parut m-am fardat putin mai strident ,voiam sa fiu diferita astazi,eram alta din toate punctele de vedere.Edward era si el imbracat cand am auzit batand la usa,era Alice.
Bella,arati superb,ai facut dragoste in dimineata asta?
-Alice,las-o in pace,i-a zis Edward si m-a tras de mana sa iesim din camera,mi-am intors capu si i-am facut cu ochiul lui Alice,ea a zambit.
Jos ne asteptau Rosalie si Emmett,eleganti ca intotdeauna si Jasper parea mai obosit ca niciodata..Am urcat si volvo-ul lui Edward ,Alice si Jasper au plecat cu Emmett si RosalieIntr-un sfert de ora am ajuns in parcarea scolii,Edward m-a ajutat sa cobor,ma simteam o raritate,toti elevii se uitau la noi,si acea Tanya,frumoasa Tanya a ramas cu gura cascata cand l-a vazut pe Edward sarutandu-ma,n-a reusit nici macar sa-l salute,era muta si eu chiar daca imi venea sa o jupoi de vie ,am mers cu capul pe sus la bratul lui Edward ca o iubita oficiala ce eram.
Prima ora,biologie,cu Edward,minunat.D-l Banner mi-a urat bun venit si colegii erau incantati ca ma simteam mai bine si revenisem la scoala.Am fost intrebata daca vreau sa dau testul la biologie ,eu lipsisem totusi doua saptamani.Am fost de acord sa dau tesul,i-am spus ca Edward imi daduse cursurile si m-a ajutat sa studiez tot ce pierdusem,parea incantat si mirat totodata,Edward era un elev exceptional,dar foarte imprastiat,mi-a explicat D-l Banner,de fata cu Edward care chicotea.Testul nu a fost deloc dificil,mai studiasem asta in Jacksonville,se pare ca aveam sa iau nota maxima si Edward la fel.Restul cursurilor fara Edward mi s-au parut foarte lungi,am plecat spre Port Angeles,la cumparaturi si Alice mi-a ales un compleu pentru nopti fierbinti,destul de fierbinti as spune eu,era din dantela neagra,imi ridica usor sanii ,era fin dar destul de vulgar,am acceptat deoarece Alice alesese acelasi model pe alb si Rosalie pe rosu,se pare ca planuiau ceva pentru vineri seara,o cina romantica si tot tacamul.




Edward.


Saptamana trecuse repede cu Bella alaturi,era deja vineri,mai aveam doar 3 zile de stat impreuna,Emmett le auzise pe fete ca vor sa faca o cina romantica in seara asta,bine ele ascunsesera asta destul de bine,dar Emmett,curios din fire,se pare ca ascultase pe la usi.Fetele mai ca ne-au dat afara din casa cu pretextul ca vor sa fac curatenie si noi ne-am facut ca le credem,am plecat toti trei sa-l ajutam pe Jasper sa-si repare masina,chipurile,aveam si noi nevoie de singuratate sa ne punem planurile in practica,cu ideea venisem eu si se pare ca Emmett si Jasper erau incantati.Am plecat la cumparaturi si ne-am luat costume la fel,ceva in stil casual,voiam sa le impresionam,sa le facem si noi o surpriza ,ele nu stiau ca noi stim ce pun ele la cale.Fetele ne-au sunat doar sa stie cat mai intarziem,si noi ne faceam ca nu am terminat treaba doar sa le lasam pe ele sa si-o termine pe a lor.Ne-am dus toti trei la Jasper acasa sa ne pregatim,am facut dus si ne-am imbracat frumos,cand sa iesim pe usa mama lui Jasper ,o femeie foarte frumoasa si cu simtul umorului ne-a numit cei trei muschetari,doar ca suntem in secolul 21 si mult mai frumosi.Mama lui era superba,Rosalie ii semana perfect,ne-a urat o seara perfecta ,se pare ca stia ce aveam de gand sa facem si am iesit indreptandu-ne spre florarie.Eu i-am luat Bellei un buchet de lalele negre si lila,erau preferatele ei ,desi parea un buchet cam sumbru,era deosebita ,era normal; sa nu-si doreasca clasicii trandafiri rosii sau crini imperiali.Am ajuns acasa si am batut la usa,nu voiam sa le luam prin surprindere sau sa le prindem nepregatite.Cand Bella a deschis usa,am ramas perplex,purta o rochie neagra de satin,fara bretele, abea acoperindu-i sanii,stramta pe talie si foarte scurta,cizmele negre de lac cu tocul cui ii faceau picioarele perfecte sa para mult mai lungi.
-esti divina,doamna mea,i-am spus,era intradevar superba,Alice purta o rochie la fel dar alba si Rosalie rosie.Se imbracasera la fel ,ca si noi..Ne-am imbratisat iubitele si le-am sarutat..
-de unde stiati ca vrem sa va facem o surpriza?intreaba spiridusul de Alice.
-nu stiam zice Emmett,convingator,voiam sa va scoatem in oras la cina,s-a deschis un restaurant foarte frumos in Port Angeles,a mintit si se pare ca fusese crezut.
Masa era frumos aranjata,cu lumanari parfumate si petale de trandafiri.Le-am oferit florile si Bella era incantata,ii placea,mi-a multumit si m-a sarutat delicat pe buze.Cateva platouri cu gustari delicioase incarcau masa si muzica se auzea din toate colturile incaperii,era o atmosfera de vis,se pare ca va fi cea mai frumoasa noapte pentru mine, cu siguranta si pentru Bella.Ceilalti chicoteau...erau si ei indragostiti pana peste cap.

4 comentarii:

  1. cat de romantic si frumos... doamne sunt asa de frumosi toti... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e minunat capitolul :X
    cele 3 cupluri sunt adorabile :)
    se vede ca edward si bella au inceput saptamana cu dreptul :) e draguta supriza :)
    mai nou emmett asculta pe la usi :))ce baiat rau:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat fic! Defapt ambele! Le ador! Scri superb... Imi place ideea in sine si cum descrii actiunea! Treci si pe la mine daca ai chef sa citesti si alte creatii! Pupici, Ranna http:\\ranna4you.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb, minunat fic. Bella si Edward sunt atat de romantici. Scri superb si sti mereu cum sa-mi aduci un zambet pe buze.
    Si daca ai timp arunca o privire si pe blogg-ul meu http://totulincepecuodorinta.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere