miercuri, 10 martie 2010

Alb orbitor - cap 17




Cap 17 - Fara Edward.



Bella.

Edward,ma inselase si nu puteam sa trec peste asta.Asistenta mi-a facut o injectie sa ma linisteasca si am dormit pana dimineata.Era ora 10 cand Carlisle a intrat la mine in salon,i-am spus ca mi-am amintit totul,si era foarte fericit,mi-a spus ca maine o sa fiu extermana,mai aveam nevoie de gips inca o saptamana,umarul meu nu era destul de vindecat,desi nu ma durea.Era joi,Alice a venit invizita si i-am povestit despre Edward,cum l-am vazut sarutandu-se cu "aia"si cum am cazut pe scari,mi-a promis ca o sa stea cu mine acasa pana ma acomodez.
Tata era in culmea fericirii,mi-a promis ca o sa-mi gateasca ceva special maine si o sa o tina asa toata saptamana,voia sa ma rasfete.Psihic eram terminata,dar stiam sa ascund asta fata de tata,se pare ca eram o actrita buna,bine,sau era el atat de fericit ca-mi revenisem incat nu-si dadea seama.
Dupa cateva ore,asistenta Mary,a intrat cu un trandafir lila,in mana si mi-i l-a pus pe noptiera.
-asta este pentru tine ,de la Edward,n-a indraznit sa intre in camera,mi-a spus sa-ti transmit " ca te iubeste si ca nu o sa se lase pana nu-l ierti"...ce s-a intamplat,ti-a facut ceva?
-e vorba de trecut,Mary,mi-am adus aminte cateva lucruri,si nu vreau sa vorbesc despre asta.
-te inteleg,Bella,...sa ma chemi daca ai nevoie de ceva,si nu uita ca Edward te iubeste ,i se citeste pe fata,nu poate ascunde asta ,oricat ar incerca...este ca o carte deschisa.

Emmett si Rosalie,au venit in vizita,Emm,mi-a adus un buchet de trandafiri rosii ,se pare ca este o traditie de familie si Rosalie o cutie de bomboane de ciocolata cu lichior.
-astea sa le mananci cand termini tratamentul,sunt preferatele mele si am vrut sa gusti si tu...sunt bune.
-multumesc,ca va faceti griji pentru mine...se pare ca ce a fost mai greu a trecut,desi acum incepe tot greul pentru mine,am zis in gand,nu voiam sa-mi planga de mila.
Era seara cand Carlisle a venit sa ma vada.
-deci,te bucuri ca maine pleci acasa?
-da,foarte mult,sunt satula de spitalul asta.
-ai totusi "un cap tare",multe persoane,in situatia ta ,ar fi avut nevoie de mult mai multe zile de ingrijire,dimineata o sa-ti mai fac un set de analize,vreau sa fiu sigur ca totul e bine.
-ok,Carlisle...ma bucur ca esti doctorul meu.
-o sa te mai chem la control ,Bella,sa stii,n-ai scapat de mine.
-o sa vin cu cea mai mare placere.
-ok,te las sa dormi acum,maine,o sa te trezesc foarte devreme pentru analize ,pentru a pleca acasa cat mai curand.




Edward.


M-am trezit pe la 12,nu am dormit deloc bine,nu mi-am adus aminte ce am visat dar cu siguranta nu a fost ceva frumos,m-am trezit speriat,ma dureau muschii pieptului,probabil am stat incordat.Am coborat sa mananc,era joi,Emmett era la scoala,tata la servici si mama probabil plecase ,de cateva zile schita,deabea cobora sa manance.Am mancat fara pofta,ma uram pentru faptul ca o tradasem,chiar si fiind fara voia mea, pe Bella,mi-a sunat telefonul,era Alice,mi-a zis ca tocmai o vizitase pe Bella si ca maine o externeaza.Alice,avea incredere in mine,se pare ca m-a crezut,cand i-am spus ca nu am avut intentia sa o ranesc pe Bella,aflasem ca tot din cauza acelui tampit sarut al Tanyei ,Bella a fugit pe scari sa vina la mine ,si a cazut,era vina mea.I-am multumit lui Alice,pentru imformatie,Bella,avea sa vina acasa si eram la o distanta atat de mica,cum sa rezist tentatiei sa nu o vad.Am plecat la florarie,trebuia sa-I iau Bellei un trandafie,ca in fiecare zi.
-se pare ca familia Cullen si-a facut abonament aici,mi-a spus vanzatoarea.
-asa se pere…dragostea pluteste in aer.
Mi-a ales unul dintre trandafirii lila,avea picaturi de roua pe petale,mi-I s-a parut atat de sensibil,cu siguranta o sa-i placa Bellei.
Am ajuns la spital si m-am intalnit cu Carlisle,mi-a spus ca intradevar,Bella avea sa fie externata,Charlie era la ea in salon.I-am povestit lui Carlisle ce se intamplase in ziua accidentului si a raman surprins.
-atunci nu este cazul sa o vizitezi acum ,Edward,ar fi mai bine sa astepti sa se linisteasca,cand o sa fie acasa o sa fie mult mai bine.
-ai dreptate,tata,nu vreau sa o supar si mai mult,trebuie sa am rabdare…
Am vazut-o pe asistenta,Bellei si am rugat-o sa ii dea ea trandafirul.”-spune-i ca o iubesc si ca nu ma las pana nu ma iarta.”,am plecat.M-am gandit sa-l vizitez pe Jasper,nu prea ne-am mai vazut in ultimul timp.Am ajuns la el si mi-a spus ca Rosalie si Emmett,tocmai plecasera spre spital,sa o viziteze pe Bella,ma bucuram ca erau atatea persoane care o iubeau,stia sa se faca iubita.Mi-a povestit de Alice,se pare ca se intelegeau foarte bine,incepusem sa-l invidiez si pe el si pe Emm,aveau relatii stabile,eu eram intotdeauna singur.Maine 12 martie ,o externa pe Bella,nu stiam daca sa insist acum sau sa o las sa-si revina in totalitate,mai avea o saptamana pana scapa si de gips si trebuia sa vina la scoala.

Timp de o saptamana ,nu am vazut-o,am fost in fiecare zi la scoala,a trebuit sa recuperez doua saptamani,norocul meu ca eram destept si cu ajutorul lui Jasper si al lui Alice,am trecut cu bine.I-am trimis Bellei in fiecare zi cate un trandafir,si cate un bilet in care ii scriam ,ce gandesc in acel moment,nu uitam niciodata sa-i spun ca o iubesc si sa ma ierte.Niciodata nu mi-a raspuns,dar Alice imi spusese ca se bucura intotdeauna,Alice a dormit la ea toata saptamana,se pare ca devenisera bune prietene.
Vineri,Carlisle mi-a spus ca Bella venise sa ii dea gipsul jos si era intr-o stare foarte buna,luni avea sa vina la scoala.Trebuia sa gasesc ceva sa ma ierte,voiam sa merg cu ea la scoala…ca iubita a mea,nu suportam sa fie suparata pe mine,asa ca m-am gandit pana mi-a venit o idee.
Am plecat si am intrat intr-un Pet Shop,mi-a ramas privirea pe doi pestisori aurii.Am cumparat doua boluri rotunde si pestisorii care erau mascul si femela.ok,Edward tiddler si Bella tiddler.Am plecat acasa foarte incantat.Am pus pestisorul Edward intr-un bol,impreuna cu un trandafir orange …sa se asorteze si un biletel in care i-am scris:”Daca iti pui o dorinta,pestisorul Edward o sa ti-o implineasca si eu mi-am pus una si pestisorul meu Bella… mi-a zis ca o sa se implineasca,si mi-a mai spus ca…vrea sa innoate alaturi de iubitul ei pestisor Edward,ca viata fara el e plictisitoare….Te iubesc si te rog sa ma ierti,viata mea fara tine nu are sens Bella.Am sigilat bolul cu scoci si am asezat totul intr-o punga de cadouri,le-am prins de sfoara de la geam si am tras usor pana cand ,cadoul a ajuns la geamul ei,imi era frica sa nu cada…oare ce ziceau vecinii cand vedeau o punga mergand pe franghie?...dar nu ma interesa.Se facuse seara si-mi era atat de dor de Bella,o avea efect cadoul?,nu o vazusem de o saptamana,imi venea sa plang,la gandul ca nu ma va ierta,la gandul ca nu o mai sarutam,pur si simplu nu stiam cum o sa traiesc fara ea.Fumam o tigara pe geam ,ceea ce nu mai facusem de doua saptamani,dar se pare ca dupa atata timp,momentul mult asteptat a venit,Bella era in fata geamului ei si se uita la mine.

4 comentarii:

  1. ohh...cat de frumos e cap:X:X:X
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de frumos...
    Bella il va ierta... trebuie, pentru ca Edward o iubeste mult...
    Succes in continuare... :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. oh :X cat de romantic e Edward X:X:X
    sper sa se impace cat mai repede X:X:X:X
    deabea astept cap urm :X:X
    pwpiki :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. e rea bella :( trebuie sa-l ierte :)
    ei se iubesc asa mult :X
    e superb capitolul :X
    cat despre edward e asa romantic :X ...genial ideea cu pestisorii :)
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere