marți, 9 martie 2010

Esti liber in seara asta? cap 14





Cap 14 - Ma innebunesti.



Era deja luni si ma aflam la aeroportul din Londra,nu aveam nici o veste de la Bella,nu-mi raspunsese la mail-uri si nu vorbisem cu ea tot weekand-ul si ma preocupa asta.Cand imi aminteam ce se intamplase cu Tanya,imi simteam inima despicata si stiam foarte bine ca nu puteam sa mai suport sa trec inca o data prin asta,asa ca ma intorceam in New Jersey sa vad daca Bella era bine.

Am incercat pentru ultima oara sa o sun ,inainte sa cumpar biletul de avion,si in sfarsit mi-a raspuns,inima mi-i s-a linistit cand i-am auzit vocea superba,i-am explicat ca imi faceam griji si m-a convins sa nu ma intorc pentru ca nu era nevoie,m-a incantat sa aflu ca isi cumparase web cam,din nou experimentam lucruri noi cu ea.

M-am intors la hotel si am cinat,m-am intors in camera si am privit putin la televizor,am dormit putin pentru a asteptam ca in New Jersey sa fie seara,si sa o vad in sfarsit ,chiar daca era printr-o simpla camera web.Ceasul mi-a sunat si m-am trezit,ridicandu-ma din pat,m-am conectat chiar la ora la care vorbisem,ea era deja conectata.Imediat am salutat-o si amandoi ne-am pus palmele pe ecranul notebook,cat de mult imi doream sa o ating,sa fiu cu ea in sfarsit.I-am propus un joc si a acceptat imediat.

Cand am vazut-o mangaindu-se,si cu expresia extraordinara pe care o afisa pe fata,eram suficient de excitant pentru a ma putea abtine sa nu ma mangai si eu,desi doream sa fie mana ei,cea care imi atingea penisul.Am vazut-o ajungand la orgasm si am reusit si eu cateva clipe mai tarziu,cand am i-am vazut ochii inchisi,si pieptul urcand si coborand,la cat de necontrolata era respiratia ei.Mi-a spus ca se duce sa-si spele mainile si eu mi-am ridicat panalonii si m-am dus si eu sa ma spal.In cateva clipe eram amandoi fata in fata.

-cum te simti?am intrebat-o in timp ce ma acomodam pe scaun.
-relaxata...a raspuns cu zambetul pe fata.
-ma incantase ideea asta...atunci am vrut sa stiu daca ea se tinu-se de promisiune...-Bella,nu vreau sa ruinez momentul,dar vreau sa stiu ceva ce ma arde pe dinauntru,nu-mi puteam imagina sa o stiu in continuare cu el...ai terminat-o cu el?am intrebat serios.
-da,am aflat ca umbla cu alta,curios,nu?amandoi traiam intr-o minciuna.
-stiam ,de asta nu voiam sa te atinga,am exclamat fara sa ma gandesc,eram bucuros ca se despartisera.
-ce ai spus?stiai ca Jacob are o amanta?a intrebat surprinsa...cum ai aflat?
-intr-o zi l-am vazut intr-un restaurant,dar el nu si-a dat seama ca l-am vazut.

A trebuit sa o mint din nou,uram sa fac asta,dar nu stiam daca este in stare sa ma inteleaga.Trebuia sa recunosc ca comportamentul meu vis-a-vis de ea,cateodata era rece si cateodata cinic,pentru ca nu stiam foarte bine cum sa fac asta,in mai multe feluri era noua pentru mine,asa ca nu-i dadusem multe indicii despre sentimentele mele fata de ea.In plus felul in care aflasem ca Jacob avea o amanta nu era deloc onorabil,sa verific ceva atat de personal cum este ...mobilul...alt detaliu pe lista mea de psihopat.

A inceput sa-mi reproseze asta si avea dreptate,asa ca i-am zis cateva adevaruri si s-a suparat mai rau,s-a desconectat fara a-si lua ramas bun.Imediat am luat telefonul si am sunat-o,dar mi-a inchis fara sa raspunda,am sunat din nou si mi-a raspuns casuta vocala,cu siguranta il inchisese,asa ca m-am gandit ca daca ar fi stiut ca am facut investigatii despre ea ,nu m-ar ierta,treaba asta trebuia uitata pentru totdeauna.

Am optat prin a-i trimite mail-uri,cerandu-mi iertare,in mii de feluri diferite,explicand mai detaliat motivele,acum nu stiam daca a fost o idee buna sa tac,nu era posibil ca eu sa ma cert cu ea din cauza imbecilului ala.

Derutat si obosit m-am dus sa dorm,trebuia sa ma trezesc peste 3 ore,pentru a ma duce la aeroport,sa-l astept pe unul din asociatii mei,pentru sedinata de peste doua zile.Deodata o idee mi-a venit,Bella si eu nu puteam sta suparati pana cand eu ma intorceam,nu aveam idee daca era ranchinoasa si poate nu voia sa mearga cu mine la nunta lui Alice,asa ca m-am ridicat si am cautat pe internet un bilet de avion,pentru primul zbor spre New Jersey,dupa o lunga cautare am gasit unul,dar trebuia sa astept o zi,dar imediat l-am cumparat.

Am fost dupa asociatul meu si in drum spre hotel i-am spus ca trebuia sa plec pana in Statele Unite,pentru o problema de familie,si ca nu puteam fi prezent la sedinta,mi-a spus ca nu era nici o problema si nu mi-a cerut detalii.In noaptea asta nu am putut dormi bine,asa ca am luat o foaie si am inceput sa-i scriu Bellei ce simt pentru ea,sparam ca asta sa functioneza si ea sa ma ierte.






"Ai dreptate cand gandesti asemenea lucruri despre mine,nu pot sa-ti cer sa ai incredere in mine,cand eu sunt primul care te tradeaza,dar nu ai idee ce simt pentru tine,este mult mai puternic decat mine si ma sparie,de ce chiar daca nu te cunosc indeajuns de bine ai intrat atat de adanc in inima mea?nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca tu nu ai simti la fel pentru mine,Bella,de mult am rupt cea de-a treia regula,chiar inainte de celalalte doua,esti cea mai importanta pentru mine si sunt dispus sa fac orice ca sa iti demonstrez."



Al tau pentru totdeauna

Edward Cullen




Daca ar stii ca am rupt a treia regula chiar din prima zi in care am cunoscuto,ca inima mea batea cu mai multa forta cand doar ma gandeam la ea,ca esarfa ei o purtam peste tot unde ma duceam,si ca acum o tineam sub perna doar ca sa ii simt prezenta,sa ma imbat cu aroma ei,da,era ceva prea puternic ceea ce simteam pentru ea.Ma indragostisem fara sa pot evita asta,fara sa stiu cand si cum,simplu...Bella se transformase in motivul pentru care eu traiam,si ma speria asta,imi era frica ca ea nu ma iubea la fel,si mai mult,ca puteam sa o pierd,preferam de o mie de ori mai mult sa pierd o afacere de milioane de dolari si sa raman cu ea.

Voiam sa o surprind,nu numai cu prezenta mea,si cu altceva,dar nu aveam idee ce as putea sa-i cumpar,florile erau ceva prea banal si era ceva tipic pentru a oferi cand voiai sa obti ieratrea,eu trebuia sa fiu original,sa-si dea seama de grija mea si sa uite de cele intamplate.

Eram deja in New Jersey,eram intr-un taxiu care ma ducea spre locul ei de munca,la un semafor am vazut in vitrina un imens si frumos urs de plus alb,atunci i-am cerut taximetristului sa opreasca si s-a suparat ca eram de partea cealalta a soselei.Am coborat repede si am cumparat ursul,taximentristul s-a suparat mai mult cand l-am pus in fata pe locul pasagerului,asa ca i-am spus ca o sa-i platesc dublu cursa si asa i-a trecut putin supararea.

Toti se uiatu la mine cand am intrat cu ursul in cladire,dar nu m-a interesat.In timp ce eram inregistrat,am scos biletul in care ii scrisesem Bellei,si am mai scris..."citeste-ma te rog"ursul era emisarul meu.

-ce detaliu frumos,cu siguranta iubita dumneavoastra e o norocoasa...mi-a zis receptionista,in timp ce mergeam pe hol.

Comentariul ei m-a umplut de bucurie,Bella iubita mea,eu nu eram deloc impotriva sa fie iubita mea,dar sigur ma iarta cand o sa vada cadoul.In timp ce uracam in lift ,inima incepu sa-mi bata,cand ma gandeam ca o sa o vad din nou, eram incordat.Daca cadoul nu functiona si nu ma ierta?nu ma intereseaza,o sa gasesc o alta forma sa-si schimbe opinia.Am iesit din lift si am mers spre biroul ei,toti murmurau si se intrebau pentru cine o fi ursul si cand m-au vazut in dreptul usii biroului Bellei au tacut toti,din fericire avea usa deschisa si m-am ascus ,lasandu-i ursul in fata,ca sa citeasca intai biletul.Am auzit fosnetul hariei ,cand l-a desfacut,am tras cu coada ochiului si am vazut-o citind cu o expresie indescifrabila pe fata.

-iarta-ma te rog,niciodata nu am avut intentia sa te ranesc,dar cand e vorba de tine,ma pierd total,nu pot gandi coerent,imi vin in cap cele mai stranii nebunii,de aceea sunt aici,nu ma intereseaza ca pierd o afacere ,ma intereseaza doar sa clarific lucrurile cu tine,ii explicam in timp ce ea ramansese cu privirea atintita pe bilet.
-din partea mea,poti sa te intorci la sedinta,a exclamat intorcandu-se cu spatele,si eu am mult de munca,a spus serioasa si aproape am facut infarct cand am auzit-o,poate o subestimasem si chiar imi purta ranchiuna.
-nu-mi spune asta ,Bella,daca tu nu ma ierti,ceilalti nu mai conteaza pentru mine,...am zis imbratisand-o si razemandu-ma de corpul ei,deodata am simtit tensiunea din partea ei.
-iarta-ma,da,inimioara?am soptit la urechea ei,voiam ca suferinta mea sa treaca prin ea.
-fara minciuni si inselaciuni?
-iti promit !am asigurat-o si asa o sa fie pe viitor.

A oftat si ne-am sarutat disperati,in timp ce-i mangaiam spatele,si ea isi trecea degetele prin parul meu,mi-am simtit penisul intarindu-se cand a intrat in contact cu corpul ei,dar marele moment a fost intrerupt de seful ei.M-a prezentat sefului ei,m-a recunoscut,dar m-a privit cu neincredere,mi-a dat impresia ca nu-i cad prea bine.M-am asigurat ca intra in lift si cand am fost sigur de asta am inchis usa biroului,pentru ca nimeni sa nu ne deranjeze,nu puteam sa mai astept nici macar o secunda fara sa fac dragoste cu ea.

-am ceva de terminat,mi-a zis Bella desi nu eram convins.
-asta e cel mai important,toate celalalte lucruri pot astepta.

Din nou ne-am afundat in saruturi,dar de data asta fara intentii,eram plin de emotii,de tandrete si de ce sa nu zic ,eram plin de dragoste.Amandoi ne iubeam si asta era un mod de a demonstra,ne-am imbratisat puternic si dintr-o data ea s-a retras si m-a privit putin spariata,deoarece observase ca nu aveam de gand sa folosesc un prezervativ de data asta.Eu uitasem,nu-mi luasem nici unul din Londra,pentru ca stiam foarte bine ca nu aveam nevoie de el si sa spun adevarul nu ma interesa daca ramanea insarcinata sau nu,pentru ca era fructul iubirii noastre si am vrut sa o stie,desi nu cu exact aceste cuvinte deoarece am vazut-o putin spariata,poate ca nu se simtea pregatita pentru asta si i-am spus ca o sa folosesc in continuare prezervativul ca sa o linistesc.M-a intrebat cand o sa ma intorc in Londra,si nu mi-a placut deloc intrebarea ei si nici tonul vocii ei cand i-am explicat motivele pentru care eram singur in New Jersey pentru cateva zile.

-Bella ,eu nu o sa te las singura,da? mereu am stiut sa-mi administrez timpul si trebuie sa ma crezi cand iti spun ca nimic nu este mai important decat tine, sa-ti intre bine in cap, niciodata afacerile mele nu sunt mai importante decat persoanele pe care le iubesc, am totul planificat si bine organizat ca sa petrec un intreg weekend in Miami la nunta lui Alice, la care tu o sa ma insotesti cu siguranta.

I-am explicat si atunci un zambet i-a aparut pe fata, si mi-a raspuns ca nu stie daca merge, asa ca i-am comunicat ca va trebui sa fie acolo indiferent cum, si a acceptat sa ma insoteasca, dar acum sa o las sa-si termine treaba.Am profitat sa sun la Londra si sa-mi verific mail-urile pe Blackberry,aveam cateva urgente si le-am raspuns.


Cam dupa o ora si jumatate am iesit din birou, si-a ascuns chipul zambind, ma incanta sa o vad fericita, adoram zambetul ei.Am intrebat-o daca puteam sa raman la apartamentul ei, pentru ca Jenifer imi trimisese un mail cerandu-mi acordul pentru a ramane inapartamentul meu.Si-l renova pe al ei, asa ca nu era o optiune pentru a ramane acolo, nu voiam sa fim intrerupti in zilele in care eram impreuna, stiam ca era scurt timpul pe care il petreceam impreuna, deoarece Bella muncea si eu voiam ca aceste momente sa fie perfecte.


Cand am ajuns la apartamentul ei, am lasat ursul in camera si mi-a spus ca nu are nimic de mancare, asa ca i-am sugerat sa comandam pizza, in timp ce facea asta, ii sarutam umarul pe deasupra bluzei, si ea imi facea semn sa ma opresc pentru ca nu putea sa se concentreze vorbind la telefon.Cand mi-a zis ca pizza ajunge intr-o jumatate de ora i-am spus ca este timp suficient.

-esti de neoprit Edward, ai baut ceva?

-tu esti cel mai bun stimulent si in noaptea asta singurul lucru pe care il vreau este sa te fac fericita, sa te iubesc asa cum meriti..., am raspuns, ca sa zic adevarul luasem niste vitamine, care desi nu erau stimulente sexuale, ma ajutau.

I-am dat jos bluza si sutienul, limba mea nerabdatoare a trecut peste sanii ei, si se juca cu unul dintre sfarcuri, muscandu-l si sugandu-l, dupa care am facut acelasi lucru si cu celalalt san, in timp ce degetele mele au intrat in centrul ei care se umezea putin cate putin, gemetele ei se lasau auzite.Am comborat pe abdomenul ei, m-am oprit la buric si am scos restul de haine, lasand-o complet dezbracata.I-am desfacut picioarele ca sa-mi asez capul, limba mea a inceput sa-i linga clitorisul, savurand aroma ei unica.

-o Edward, o Edward, a exclamata Bella facandu-ma sa continui.

Era atat de fascinant sa o ascult strigandu-mi numele cu vocea intrerupta, asa ca am continuat oferindu-i placere pana a ajuns la orgasm, am baut licoarea ca si cand ar fi fost vorba de o ofranda din partea ei in timp ce o ascultam gemand, din cauza momentului intens pe care il experimentase.

A sosit pizza,si am cinat in timp ce priveam la televizor,ea s-a dus sa spele farfuriile,si cand s-a intors s-a asezat in bratele mele si a inceput sa ma sarute pe gat,excitandu-ma.Am luat-o in brate si am dus-o in camera.Am facut dragoste cu ea ,dupa ce i-am acoperit corpul cu saruturi si mangaieri,dupa care m-am intins langa ea.Bella,si-a asezat capul pe pieptul meu si a inceput sa-mi magaie abdomenul,mi-am coborat mana pana pe fundul ei si m-am oprit intre fesele ei,raspunsul ei a fost sa se urce peste mine si sa ma sarute disperata,asa ca am continuat cu acea mangaiere si am indraznit sa-i introduc un deget,a intrerupt sarutul pentru a geme,atunci am scos degetul si mi-a muscat buza,dupa care a ras.A coborat si mi-a devorat penisul,pregatindu-l pentru a intra in ea,asa ca s-a asezat deasupra,intorcandu-se cu spatele la mine,miscandu-se circular si delicios,dupa care,sarind usor ,m-a facut sa ajung la orgasm odata cu ea.

Ne-am odihnit putin si am inceput din nou sa ne iubim,niciodata nu ma saturam de ea,imi dadeam seama ca era ca un drog,cu cat consumam mai mult ,cu atat imi era mai greu sa ma opresc.Ne miscam incet,"EDWARD",soptea Bella,o data si inca o data,cu vocea intrerupta,incepand sa se miste din ce in ce mai mult,si eu ma bucuram de fiecare detaliu al corpului ei."BELLA"...repetam si eu fara sa ma opresc,privindu-i chipul pervers,si am ajuns amandoi la punctul culminant.

-pe maine,Edward,...a exclamat soptit.
-pe maine inimioara,te iubesc...am raspuns ,sarutandu-i mana.
-si eu te iubesc.

Am adormit amandoi.Cat de mult uram alarma ceasului care a sunat de dimineata,nu voiam sa ma ridic si nici sa plec de langa ea,atunci am inceput sa o seduc fara nici un preludiu,a fost scurt,concis si delicios.Fara indoiala,a fost cea mai placuta dimineata,cu ea alaturi de mine ,dupa o noapte de pasiuna,puteam sa ma obisnuiesc atat de usor cu o astfel de viata.Acum o auzeam cantand din baie si am zambit,am imbratisat perna sa-i simt aroma,asteptam sa iasa de la dus,poate o puteam convinge sa nu se duca la serviciu,pentru a petrece toata ziua impreuna.

4 comentarii:

  1. Maine dimineata o sa postez din "Alb orbitor".Astept comentariile voastre.Va pupic.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow e superb capitolul :X
    in sfarsit si-au destainuit sentimentele si bella sa despartit de jacob:):X
    biletul lui edward e asa dragut :X
    de abia astept continuarea:)
    spor la tradus:*

    RăspundețiȘtergere
  3. mg.. totul este atat de romantic si frumos si plin de dragoste...
    Bella s-a despartit de Jacob, care nu o merita...Ea si Edward sunt impreuna... o minunetie...
    Bft in continuare la tradus... pentru ca o faci de minune :)

    RăspundețiȘtergere