miercuri, 3 martie 2010

Esti liber in seara asta? cap 12








Cap 12-La dracu`cu geloziile.






Am stis becul si am iesit din bucatarie,am aruncat prezervativul in cosul de gunoi,am luat esarfa de jos si am urcat in camera mea,ascuzand-o in geanta.Am intrat la baie si dupa ce mi-am spalat mainile,mi-am lipit ureche de usa care dadea chiar in camera lor,incercand sa aud ceva,cat de convenabil imi era ca alesesem camera asta,conecta cu a mea prin camera de baie.Nu am auzit absolut nimic,doar liniste ,asa ca m-am dus la culcare,dar nu puteam sa dorm,ma imbolnavea ideea de a o avea atat de aproape,si ca dormea cu un tampit in loc sa doarma cu mine.

M-am trezit foarte devreme,dormisem cateva ore,am privit putin la televizor,si apoi m-am ridicat sa imi iau un suc,in hol m-am intalnit cu Jacob.

-buna dimineata ,Edward.
-buna dimineata,vrei sa iesi?
-da ,ma duc sa alerg putin,fac asta in fiecare dimineata,nu vrei sa ma insotesti?
-nu,multumesc,nu am dormit prea bine si sunt obosit.
-bine,ne vedem mai tarziu.

Am intrat in bucatarie,am scos sucul din frigider,mi-am pus intr-un pahar si l-am baut.Trebuia sa recunosc ca cateodata ii multumeam lui Jacob,pentru ca o lasa singura pe Isabella,daca nu era asa nu o cunosteam,asa ca m-am gandit sa urc sa-i urez o zi buna.

Am deschis incet usa de la camera ei,si am vazut-o dormind cu fata in jos,cerceaful ii acoperea jumatate din corp,am inchis usor usa si m-am asezat langa ea.Am inceput sa o mangai si mi-am dat seama ca se trezeste putin cate putin,asa ca mi-am coborat mana mai jos de talia ei si ea s-a intors,s-a ridicat speriata din pat cand si-a dat seama ca eram eu,m-a intrebat ce faceam aici,o speria ideea ca Jacob o sa ne descopere,asa ca i-am spus ca el nu era,i-am reprosat faptul ca ma oprise,impingand-o pe pat,si mi-a spus ca stia foarte bine ca eram eu,ca corpul ei ma recunostea,eu i-am zambit fericit si am sarutat-o.

-buna dimineata Isabella,i-am spus frecandu-mi nasul de al ei.
-pe bune...esti nebun...ai cazut cand erai copil si te-ai lovit la cap?
-nu,m-a lovit o frumoasa necunoscuta intr-o zi de martie si de aceea am innebunit...i-am spus metaforic in timp ce o sarutam pe gat.
-asa ca esti nebun dupa o necunoscuta...?
-da,nu stiu ce mi-a facut,cred ca m-a vrajit...am raspuns razand.
-cred ca ar trebui sa te duci la vrajitoare sa te elibeteze de vraja...mi-a sugerat razand.
-nu mi-a venit ideea asta,multumesc pentru sfat...i-am zis dar eu nu voiam sa ma eliberez de vraja ei.

Am continuat sa o sarut ,in timp ce sexele noastre se atingeau,ma fascina sa o am asa si mai ales ca ea raspundea la jocul meu,mangaierile mele ii provoca o roseala delicioasa in obraji,stiam foarte bine ca nu puteam sa ajungem la un final cu actul nostru,in acest moment,dar ma multumeam cu mangaierile si sarutarile fugitive.M-a rugat sa ma opresc si m-a facut sa-mi reamintesc de iubitul ei,asa ca m-am ridicat din pat si ea s-a dus la baie,nu am rezistat impulsului sa o mai sarut inca o data,nu stiam in ce moment aveam sa fiu din nou singur cu ea, si aveam nevoie de elixirul ei pentru a supravietiu in acea zi.M-a oprit din nou si nu am avut ce sa fac decat sa ii fac pe plac,asa ca am plecat dupa ce i-am mai dat un sarut pe buze.

Am intrat in camera mea,si m-am apropiat de usa de la baie,am ascultat apa curgand,si am simtit impulsul de a intra in baie cu ea,dar m-am gandit la ea si m-am razgandit,nu voiam sa-i creez probleme,Jacob putea veni in orice moment,asa mi-am luat hainele si m-am dus la baie in camera lui Jennifer,am intrat acolo si mi-am dat seama ca ea era la dus,auzeam apa curgand,atunci am asteptat sa iasa ea.

-Edward,ce faci aici?a intrebat cand a iesit din baie.
-astept sa termini tu,cealalta baie este ocupata.
-a,ok ,apropo,aseara am observat fara sa vreau ca Isabella este geloasa din cauza lui Jacob.
-ce-ai spus?am intrebat surprins.
-nimic,am fost sa-mi iau pastilele mele de dormit si in camera lor nu era nimeni,cand am iesit m-am intalnit cu Bella,care mi-a spus ca coborase sa-si ia o pastila,ca o durea capul,dar in realitate era cu tine,nu?
-da am stat de vorba.
-aha acum asa se spune.
-bine,spune-mi ce ti-a zis ,cand te-a vazut iesind din camera ei?
-m-a intrebat ce faceam acolo si i-am spus...vesti bune pentru tine prietene,nu am vazut nici o urma de gelozie pe chipul ei,doar desconcentrata ,dar destul de multumita de raspunsul meu,nimic ce are legatura cu ura pe care o observasem mai devreme in bucatarie.
-multumesc,prieteno,adevarul e ca mi-ar place sa continui cu atitudinea ta de ...dragastoasa...te rog.
-o sa continui,de ce nu vorbesti o data cu ea sa-i spui ce simti pentru ea?
-o sa o fac...acum ma duc la dus.

Dupa ce m-am imbracat,am coborat la bucatarie si le-am vazut impreuna,Jennifer m-a salutat si Isabella m-a privit cu manie si cand s-a intors am zambit,era grandios sa o vad geloasa,dar aceasta placere nu a durat mult caci Jacob a intrat,a sarutat-o pe buze,asa ca mai bine am decis sa iesim sa luam micul dejun,cel putin in public macar nu-si aratau presepusa dragoste.

Cum restaurantul era aproape,am mers pe jos,Jennifer a continuat cu teatrul,si m-a luat de brat in timp ce Isabella si Jacob se tineau de mana,ce furie simteam,asa ca am optat pentru a o cara pe Jennifer,nu aveam sa fiu singurul incomodat dintre cei patru.Cand am ajuns ne-am asezat si fara sa-mi dau seama eram fata in fata cu Isabella,imediat ne-au adus ce comandasem,Jacob a inceput sa vorbeasca cu Jennifer,ce ciudata era Isabella cand manca,cand am vazut o frimitura de paine in coltul gurii ei,mi-am adus aminte de acea data cand am mancat impreuna la hotel,atunci mi-am scos pantoful si mi-am pus talpa pe piciorul ei,ea m-a privit speriata si nu am avut cum sa evit sa nu rad,trebuie sa recunosc ca ma incanta sa o vad emotionata asa ca ,deci si-a tras putin piciorul eu am continuat sa o mangai chiar daca se misca,pana cand s-a ridicat si a plecat la baie.

Cand am iesit de acolo,lui Jennifer i-a venit o idee,sa mergem la un hotel sa pariem,ne-am intors acasa dupa masina,dar ei tot se tineau de mana,eu si Jennifer am facut la fel.Cand am urcat in volvo,Jacob a imbratisat-o pe Isabella,nu am putut sa evit sa nu ma uit in oglinda retrovizoare si sa ma enervez,cat uram ca acest tip sa o atinga,ca raspuns eu jucam acelasi rol cu Jennifer,m-am uitat din nou in oglinda si am vazut ce expresie avea Isabella,eram la fel,amandoi ne priveam cu gelozie,spre diferenta de mine ,ea nu ar avea pe cine sa fie geloasa.

Cand am ajuns la hotel,eu si Jacob am plecat spre masa de poker,si ele s-au dus la masinute,ma surprins sa vad ce abilitate avea Jacob cu cartile,eu am reusit sa castig o mie de dolari in prima partida si la a doua el a castigat dublu.Cum se facuse ora de masa ,am lasat jocul si ne-am intalnit cu ele,Jacob a luat-o pe Isabella dandu-i vestea cea buna,despre castig,am simtit iar furie cand am vazut scena,dar cand ii vedeam asa aveam chef sa il lovesc si sa ii spun ca ea este a mea,sa-si ia mainile murdare de pe ea,sa-i spun ca eu nu aveam ochi pentru nimeni altcineva,asa cum el avea pentru tipa cu care se culca,si mai multa furie am simtit cand am vazut-o pe Isabella luandu-l de mana si indepartandu-se.

-pentru Dumnezeu,Edward,incearca sa te controlezi,mi-a soptit Jennifer.
-dar nu suport sa-i vad asa,imi vine sa spun tot adevarul.
-pai ce mai astepti?...ar fi mai bine pentru toti deja m-am saturat de jocul asta,invinge-ti teama si lupta pentru ce-ti doresti,dar ca un barbat nu ca o femeie.
chiar daca voiam sa spun ,nu puteam,era la mijloc reputatia Isabellei,nu voiam sa cada rau in fata lui,poate nu m-ar fi iertat.
-atunci revino-ti,daca continui asa ,Jacob isi va da seama,respira si incearca sa numeri pana la o suta in limba germana.

Comentariul prietenei mele m-a facut sa rad,nu aveam nici o idee de cum se numara in limba asta.Am intrat in restaurant si Isabella s-a asezat imediat langa Jennifer,mi-a venit sa rad,ea cu sigutanta voia sa incetez sa o mai ating pe sub masa,dar eu muream sa fac ceva mai mult decat atat...trebuia sa astept pana deseara,cautand pretextul sau santajand-o sa o am din nou in bratele mele.Cand am termint de mancat,Isabella s-a dus la baie,si am ramas privind-o discret.Dupa cateva minute,m-am dus si eu dupa ea,din fericire usile de la camerele de baie erau una in fata celeilalte,si era o distanta destul de scurta intre ele,asa ca am intrat in toaleta barbatilor si nu era nimeni,am asteptat la usa si in momentul in care ea a iesit,am prins-o si am intrat cu ea in unul dintre compartimentele de toaleta barbatilor.

-ce ai?...esti nebun?a exclamat usor tulburata.
-stii bine ca ...da...nu pot sa mai stau nici macar un minut fara sa te sarut.

Voiam sa-i mai spun ceva,dar buzele mele au cazut peste ale ei ,provocand o atindere nerabdatoare,ea ma sarutat sub aceeasi forma,mainile mele ii strabateau corpul,si s-au oprit pe sanii ei incapand sa-i maseze,mana ei a coborat pe memrul meu,care imediat s-a simtit mangaiat,limba mea se plimba pe gatul ei,si o muscam usor,un geamat a scapat dintre buzele ei si am inceput din nou s-ao sarut pe gura pentru a evita ce cineva sa asculte ce faceam.Simteam maximul de adrenalina in corpul meu,era grandios sa faci lucruri interzise,ca acum ,intr-o baie publica si cu un iubitul aproape.

-Edward,a exclamat Jennifer,tragandu-mi o palma peste fata...reactioneaza...a adaugat...si mi-am dat seama ca nu ma ridicasem de la masa.
-scuza-ma ce ziceai?nici macar nu aveam idee daca vorbea ea sau Jacob.
-bine,ziceam ca o sa mergem sa cumparam bilete pentru concertul muzical,si pana incepe mergeam prin magazine sa vedem ce sa cumparam.
-suna genial...am raspuns automat,incercand sa-mi revin la realitate.

Cand Isabella,s-a intors,am iesit sa cumparam biletele la specialul eveniment,care incepea peste 2 ore,care mi-i s-au parut eterne,aveam doar un lucru in minte,si ma dispera,din fericire Jennifer ma facea sa revin la normal,facandu-mi orele de tortura sa treaca mai usor.Nici macar n-am fost atent la spectacol,ma uitam cu coltul ochiului la Isabella,un singur scaun ne separa,si eu muream s-o ating,s-o mangai si s-o sarut,dar trebuia sa astept sa ajungem acasa,si inca nu-mi venise nici o idee ,ce sa-i spun sa ma intalnesc din nou cu ea in bucatarie.

Cand in sfarsit s-a terminat show-ul,am fost cel mai fericit,pe drum fiecare a povestit despre spectocol si cum am ajuns acasa ne-am dus ficare in camera lui.Eu mergeam dintr-o parte in alta prin camera mea,pe urma mi-am lipit ureche pe usa de la baie si am auzit zgomote,desi nu eram sigur cine era.

M-am dezbracat si am ramas doar in boxeri,eram pe punctul de a forma numarul Isabellei,cand m-am gandit sa risc si sa intru in baie,si am vazut-o fara ca ea sa-si dea seama,m-am intors dupa un prezervativ,pe urma ,am intrat si am inchis usa cu grija,am pus siguranta la usa care da in camera ei,am lasat prezervativul pe ghiuveta si m-am lipit de ea,a tresarit cand m-a vazut acolo,i-am pus mana pe gura ca sa nu tipe si i-am spus cum am intrat acolo.

-acum chiar ca ai innebunit de tot,Jacob este in camera alaturata,a exclamat miscandu-si capul de la asemenea sperietura.
-si ce,nu este mai excitant?am simtit adrenalina inundandu-mi corpul.

Era exceptional s-o am in sfarsit ,mi-o dorisem toata ziua,sa o sarut ,sa o mangai,sa o fac a mea,s-o simt umeda,sa simt cum corpul ei vibra in contact cu al meu,era mult mai bine decat mica fantezie pe care o avusesem la restaurant.Ma uitam in oglinda si vedeam placerea de pe chipul ei,vedeam si expresia mea cand o vedeam pe ea bucurandu-se,isi musca buzele si degetele mele in acelasi timp.Dupa cateva minute,am ajuns la orgasm,putin inaintea ei ,si mi-a muscat degetele pentru a evita sa tipe.

-am asteptat toata ziua pentru asta...ma transformi ,Bella...in fiecare zi imi doresc tot mai mult sa fiu cu tine...am facut-o sa stie asta si pe urma am sarutat-o pasional.

In noaptea asta am dormit mai bine decat cea anterioara,in ciuda atingerilor dintre Isabella si Jacob,simteam ca eu exercit mai multa putere asupra ei ,eram aproape sigur ca nu-l iubea,cel putin nu cum crezusem eu,eu o faceam sa devina nervoasa, tulburata,emotionata,era geloasa pe Jennifer cand o vedea cu mine,mi-i se daruia mie intr-un mod suprem,grandios si fara retineri,nu o interesa ca el era alaturi.

In dimineata urmatoare am coborat in bucatarie,si am avut o surpriza foarte neplacuta,Isabella si Jacob se sarutau,deodata am simtit cum furia imi inunda corpul,cum indraznea sa o sarute?de ce ea ii permitea asta?Mi-am dres vocea si ei au intrerupt sarutul,dar erau inca imbratisati,Jacob a vrut sa spuna ceva dar a zis ca spune mai tarziu si din nou imi venea sa-l lovesc,Isabella probabil si-a dat seama si s-a indepartat de el,i-am cerut cheile de la volvo pentru am ramane singur cu ea,cand el a iesit am luat-o de brat.

-ce parte nu-ti este clara cand iti spun ca nu permit sa te atinga?,am exclamat infuriat.
-este iubitul meu,nu pot sa il refuz mereu...trebuia sa-mi reaminteasca asta?
-esti a mea Isabella,doar a mea ...si daca nu vrei sa-i scot dintii din gura imbecilului,cauta un pretext foarte bun ,pentru ca nu vreau nici macar sa te priveasca.
-urasc sa imi spui Isabella si da-mi drumul ca ma doare,nu esti nimeni sa-mi ceri asta,aminteste-ti ca intre noi este doar sex fara compromis,a fost usor sa fac rost de tine si atat de usor o sa-mi fie si sa plec.
-te inseli amarnic daca tu crezi ca o sa te las sa pleci asa usor,imi apartii,nu uita asta...i-am spus-o furios.
-nu sunt un obiect Edward,pot sa iau propriile mele decizii,nu uita asta.

Cum putea sa spuna ca relatia noastra se baza doar pe sex fara compromos?pentru mine nu era asa si eram aproape sigur ca nici pentru ea,nu-si dadea seama cum ma facea sa ma simt?eram mai mult ca nebun dupa ea si nu era doar ceva fizic,geloziile pe care le simteam ma terminau,eu nu voiam si sub nici un pretext nu o lasam sa iasa din viata mea,ea imi apartinea,chiar daca ii placea sau nu.

Dupa putin timp,a intrat Jennifer si nefericitul ala,care mi-a dat cheile si le-am lasat pe masa.Micul dejun a fost linistit,doar mici intrebari pe care le punea Jennifer si Jacob ii raspundea.Dupa ce am terminat,Isabella a urcat si Jacob s-a dus dupa ea.Jennifer mi-a propus sa jucam ping pong,sa-mi traca furia care era vizibila pe fata mea.

Reusisem sa ma linistesc pana cand ei au coborat si s-au unit la jocul nostru,nu am putut sa ma concentrez si am inceput sa lovesc mingea cu forta,o trimiteam catre el cu intentia de a-l lovi in fata,fatele si-au dat seama ca practic le ignoram si au plecat de la masa,Jacob era foarte abil si reusea mereu sa-mi trimita mingea inapoi,a fost un moment cand ele au intrat in casa,eu cu Jacob am continuat sa jucam,analizam felul lui de a juca,asa ca am facut o miscare neastptata pentru el,si am reusit sa-l lovesc in umar,m-am scuzat si el mi-a zis ca ar fi mai bine sa intram in casa,ii daduisem un set cum nu mai vazuse de cand el juca ping pong,cel putin nu ramansesem cu dorinta de a-l lovi.

Cand am intrat ,am vazut-o pe Jennifer privind o partida de hokey si a rezultat ca si lui ii placea,asa ca s-a asezat langa ea,si cand i-am spus ca ar trebui sa mergem la cumparaturi,mi-a spus sa astept sa se termine,dar eu am negat si Jacob mi-a zis ca nici Isabellei nu-i place . Jennifer mi-a sugerat sa merg cu Isabella la cumparaturi,Isabella sigur nu era de acord cu asta dar a acceptat.

Am urcat in masina in liniste,deodata o melodie a inceput la radio"am primit scrisoarea,deabea daca ne cunosteam,ea este cu altcineva si relatia noastra este nepotrivita",exact cum zicea in cantec...eu nu puteam respira cand ma gandeam la ea,sa spun adevarul,in ultimele zile ma gandeam doar la Isabella.Atunci mi-am cerut scuze,ea se plagea de atitudinea mea si avea dreptate,i-am spus motivele mele,desi ma refeream la sentimentele mele,poate era prea devreme sa le dezvalui,ma speria reactia ei dar singrul lucru care ma interesa in momentul asta ,era, ca ea sa ma ierte pentru comportamentul meu de mai devreme dar nu stiam cum sa-mi tin in frau geloziile,era prima data in viata mea cand simteam asta si ma scotea din minti,speram doar sa ma inteleaga,sa-si dea seama ca ea insemna totul pentru mine si mi-am mai amintit si ca nu ii placea sa i se spuna Isabella.

3 comentarii:

  1. Cap. e wow... gelozie, pasiune si mai presus de toate iubire... e un cap. superb.... il ador.... succes in continuare la ambele ficuri... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) :)))
    gelozia asta :)))
    doamne cate trairi :X ...se vede ca se iubesc:X
    e minunat capitolul :X
    spor la tradus :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am descoperit ficul asta.E super.Acum ma apuc sa-l citesc si pe celalalt

    RăspundețiȘtergere