marți, 30 martie 2010

Esti liber in seara asta? cap 22


Cap 22 - Epilog,partea a doua.




Am deschi ochii si Bella nu era langa mine,m-am uitat la ceasul de pe noptiera si indica ora 8:35,era prea devreme sa se trezeasca,era sambata,cel mai straniu era ca nu ma trezise asa cum obisnuia.eram pe punctul de a ma ridica,cand am auzit usa deschizandu-se si m-am prefacut ca dorm.Am simtit ca s-a asezat landa mine si m-a mangaiat pe frunte,apoi mi-a dat un sarut suav pe buze.

-La multi ani,iubitule,micul dejun este gata,mi-a soptit la ureche.
-te-ai trezit asa devreme doar ca sa-mi pregatesti micul dejun?am intrebat deschizand ochii in sfarsit.
-sigur , e ziua ta si e de datoria mea sa te rasfat,a raspuns atingandu-mi nasul cu al ei.
-si ce ai pregatit?
-suc,fructe si prajituri.
-delicios,dar mie mi-e pofta de altceva...am spus mangaind-o pe obraz.
-a,da?pot sa stiu de ce ti-e fofta?
-ceva mult mai gustos,dulce si delicios...am raspuns luand-o de mijloc,ca sa o urc peste mine,si apoi ne-am rostogolit ca sa raman deasupra ei...de tine am pofta.
-esti un lacom,stiai asta?a exclamat cu zambetul pe buze.
-da si tu esti bombonica mea favorita.

Ne-am sarutat pasional,in timp ce mainile mele ii mangaiam sanii,pe deasupra scurtei camasi de noapte pe care o purta,ne frecam sexele unul de altul,am deschis gura si am muscat-o de gat,excitandu-ma la aroma si la gemetele ei.Am simtit cum mana ei imi tragea boxerii si eu am facut la fel cu bichinii ei.M-am impins in ea cu penisul meu excitat,in timp ca ii ridicam camasa de noapte pentru a ma bucura de sanii ei.Bella s-a ridicat sa se dezbrace,mi-a mangaiat spatele in timp ce ne sarutam din nou.

A intrat in ea si a tresarit cand m-a simtit,si-a infipt unghiile in spatele meu si eu am gemut cand am simtit-o.Am inceput sa ma misc lent in timp ce o priveam,ea mi-a zambit si mi-a atins obrazul,mi-a ciufulit obrazul si eu am continuat cu pupicurile,mainile ei au coborat pe fundul meu,pentru a ma trage mai adanc in ea.

-TE IUBESC,Edward,a exclamat printre gemete.
-si eu TE IUBESC,Bella...am raspuns cu vocea intrerupta.
-continua sa ma iubesti Edward...asa...asa cum imi place.
-chiar iti place,Bella?
-ma incanta,Edward...fa-ma a ta...nu te opri.
-esti a mea...doar a mea,Bella...i-am soptit deasupra buzelor ei.
-da,sunt a ta...mai mult Edward...mai mult.

Am accelerat miscarile,ne-am sarutat inca o data sincronizand miscarile limbilor si a sexelor noastre.cateva clipe mai tarziu am intrerupt sarutul si Bella si-a dat capul pe spate,isi contracta muschii vaginului facandu-mi penisul sa se simta in paradis,gemeam fara intrerupere,mi-am lipit fruntea de a ei si am inceput sa ma misc mai repede in timp ce ea imi presa fundul cu mainile.Am tipat in acelasi timp ajungand la orgasm impreuna.

M-am lasat sa cad peste ea,in timp ce respiratiile noastre isi reveneau la normal,m-a mangaiat pe fata si si-a tuguiat buzele pentru a le mai gusta inca o dat,dupa cateva minute ne-am separat pentru a lua o gura de aer si am iesit din ea asezandu-ma alaturi.A luat caserola pe care o pusese pe noptiera si s-a acoperit cu cuvertura ca sa o poata aseza pe genunchi.

-la multi ani !. a exclamat din nou.
-cea mai fericita zi de nastere a mea,pentru ca te am pe tine,esti cel mai pretios cadou al meu.
-si tu ai fost pentru mine anul trecut,apropo,cum ai sarbatorit ziua ta acum un an.
-cu familia,seara am iesit cu Jennifer si cativa prieteni,la un bar.
-in seara aia,nu ai fost liber?a intrebat luand o bucatica de ananas.
-nu, zilele de nastere sunt pentru a sarbatori su persoanele iubite.
-mai sunt si exceptii,eu am sarbatorit cu un necunoscut,si deodata s-a transformat in persoana cea mai iubita.
-Bella,jura-mi ca niciodata nu o sa uiti noaptea in care ne-am cunoscut.
-iti jur,desi nu e necesar,imi amintesc constant,aceea si fiecare noapte pe care am petrecut-o impreuna.
-ai una favorita?am intrebat curios.
-da,multe,cea de pe plaja e in capul listei...a raspuns foarte sigura.
-si pot sa stiu care sunt celalalte?
-cand am mancat la hotel,eram inca necunoscuti,prima data cand ai ramas in apartamentul meu,si cand am ramas in apartamentul tau dupa acea perioada de proba,si care sunt ale tale?
-sunt aproape aceleasi,eu as adauga ...cea de la Las Vegas,in bucatarie si noaptea in care a plouat,prima in care am ramas sa dorm cu tine,desi tu nu ti-ai dat seama.

Deodata telefonul mi-a sunat si Bella mi-i l-a inmanat,era un mesaj de la Jennifer si am raspuns imediat.

-de ce pui fata asta,iubitule?,m-a intrebat Bella.
-Jennifer m-a felicitat si mi-a spus ca este la Oregon cu...iubitul ei.
-Edward ,treci peste asta,Jacob o adora si ea pe el,nu-ti place ca prietena ta sa fie fericita?
-da,dar...
-exista caini care valoreaza ceva Edward,daca eu nu-i port pica atunci nici tu nu ar trebui,Jacob este o persoana buna,cel putin munceste si nu este un bisexual care o utilizeaza,O IUBESTE cu adevarat.
-ai dreptate,si in plus este ziua mea si nu trebuie sa ma supar din cauza asta.

Am continuat sa mancam si apoi am facut baie impreuna,ne-am imbracat si ne-am petrecut ziua in parcul de distractii.Am primit felicitari de la toata familia,parintii mei se aflau pe o insula din Brazilia,Alice si Jasper erau la Paris,la o prezentare de moda.Emmett si Rosalie ,erau la Miami,ea trebuia sa nasca ,mai avea o luna pana la data stabilita,asa ca unica persoana care era cu mine era Bella.Nu aveam nevoie de nimeni altcineva,desi daca ma gandeam bine era prima data cand nu-mi sarbatoream ziua de nastere cu familia mea.

Ne-am intors la apartamenul meu cand a inceput sa se intunece,mi-a spus sa ma schimb pentru a merge la cina.Cand am fost gata,mi-a cerut ca mergem cu masina ei,eu o invatasem sa conduca si tocmai ii cumparasem o Toyota.M-a surprins ca mergeam spre apartamentul ei,si mi-a spus ca acolo avea cadoul pentru mune,asa ca coborat din masina si am urcat in lift.Cand am intrat si am aprins beculs-au auzit multe voci strigand ...La multi ani ! ...si am ramas surprins sa vad toata familia mea si pe Jennifer printre alti prieteni de la universitate si de la servici.M-am intors sa o privesc pe Bella si m-a imbratisat entuziasmata,la ureche mi-a soptit...SURPRIZA...

Apoi m-au imbratisat unul cate unul,tata,mama,Alice,Emmett,Jasper ,Rosalie cu tot cu gemenii inca ne nescuti,Jennifer si pana si Jacob,poate ca ziua mea de nastere era ziua potrivita pentru a lasa ura la o parte,trebuia sa recunosc ca niciodata nu-mi vazusem prietena atat de fericita si realizata,se pare ca el invatase din greselile lui si in timpul asta o facea pe ea fericita.Eu trebuia sa ma bucur pentru ea.

Asta era una dintre cele mai frumoase zile de nastere din viata mea,in primul rand ,eram alaturi de Isabella,care ma surprinsese cu o petrecere pe care nu mi-am imaginat-o niciodata.Ea fusese cea care imi pregatise surpriza si acum avea sa fie ea surprinsa de cadoul pe care il aveam in buzunarul de la pantaloni.Ca sa i-l dau aveam planificat un joc,pe care ea incepuse sa-l joace.

Deja ma aflam la barul hotelului Rose Imperiam,asteptand-o.

A ajuns la timp,exact la ...si jumate...cand m-a vazut a zambit si si-a muscat buza inferioara,si eu ii pregatisem o petrecere surpriza,desi era pentru doi.Mi-a parut rau ca parintii eu nu au vrut sa vina sa o vada,situatia ei este mai complicata decat imi imaginasem.Cel putin familia mea o adora si ne astepta ,sa sarbatorim la sfarsitul sapatamanii.

M-am ridicat si am mers spre ea,i-am oferit bratul meu si am mers in liniste spre lift.Am urcat la acelasi etaj,in aceeasi camera ca intotdeauna,unde exact cu un an in urma o facusem a mea pentru prima data si fara sa stiu avea sa-mi deschida poarta spre o noua viata plina de dragoste si nebunii,surprinzandu-ma pe mine insunsi ,de ce eram in stare sa fac pentru a o avea alaturi.

Am intrat in camera,pe masa era un platou cu doi hamburgeri si cartofi prajiti,normal cartofi erau separat,pana si la asta era diferita fetita mea.Cand a vazut ,sangele i-a inundat obrajii,ma incanta sa o vad rosindu-se ,dupa atatea lucruri pe care le facusem impreuna,am imbratisat-o pe la spate,am auzit-o razand.Am sarutat-o pe gat si am urcat lingand-o pana am ajuns la lobul urechii ei si am inceput sa soptesc.

-Isabella Swan,"ESTI LIBERA IN FIECARE NOAPTE DIN VIATA TA?am murmurat la urechea ei si apoi am intors-o pentru ai privi chipul...pentru a le petrece alaturi de mine?...i-am spus punandu-i inelul pe deget.
-sigur ca da ,Edward,si ma incanta sa le petrec alaturi de tine...a raspuns emotionata,privindu-ma.

Niciodata nu credeam ca o sa ma simt atat de minunat pierzandu-mi libertatea,ca sa spun adevarul ,imi pierdusem libertatea de cand o cunoasusem pe ea,dar inainte de a fi un repros sau o povara ,fusese ce mai frumoasa aventura alturi de perfecta mea partenera...o sa fie sotia si amanta mea pentru restul viatii noastre.





SFARSIT.




Va multumesc pentru comentarii si ma bucur ca ati citit acest minunat fanfic ,tradus de mine,nu ma opresc aici,o sa mai caut ceva frumos sa traduc si o sa incerc sa scriu si eu unul,ceva mai misterios si mai intens.

Simena.

7 comentarii:

  1. wow... perechea perfecta... e superb...
    Felicitari cu terminarea ficului... chiar daca imi pare rau ca s-a terminat... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ...e minunat capitolul :X
    plin de dragoste si fericire:X
    supriza e draguta :)
    ma bucur ca se iubesc mai nespus de orice:(
    imi pare rau ca sa terminat fic-ul :)
    felicitari pt traducere >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. oau :X:X; suoperb finalul felicitari pt tradus:X:X esti :X uite daca iti pot ptopune un fan fic mi se pare destulo de haios daca il poti traducue http://www.fanfiction.net/s/4762397/1/My_Best_Friends_Kid

    RăspundețiȘtergere
  4. wow!...nu imi vine sa cred k s-a terminat...
    ai tradus foarte bine Simena...
    mi-ai indulcit zilele cu fiecare capitol...
    sper sa gasesti unul tot in genul asta...
    te ast pe la mine..http://klauss33.wordpress.com/2010/03/21/life-will-go-on/
    succes in continuare si sa ai parte de un Paste Fericit!
    kisses&hugs

    RăspundețiȘtergere
  5. wow! superb fic, imi pare rau ca s-a terminat. Ai un stil de scri aparte, dar intr-un mod bun. Mi-a placut la nebunie.
    Si daca ai timp arunca o privire si pe blogg-ul meu http://totulincepecuodorinta.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. buna...simena nu mai postezi nimic??ma uit in fiecare zi pe blog si vad k ai cv timp de cand nu ai mai postat

    RăspundețiȘtergere
  7. superb ficul...
    mi-a placut la nebunie....
    foarte bine ai tradus....
    sper ca vei si scrie un fic....
    bafta!!!

    RăspundețiȘtergere