miercuri, 24 martie 2010

Alb orbitor cap 21



Cap 21 – 3 cupluri perfecte de indragostiti.





Bella.



Eram in pat alaturi de Edward,imbracati in hainele pe care le aveam acum cateva ore ca si cand nimic nu se intamplase.
-cum te simti?m-a intrebat Edward sarutandu-mi degetele rand pe rand.
-Foarte bine,m-am simtit excelent,dar tu?
-la fel ,Bella,esti minunata,nu ma pot satura de tine,stii...m-am gandit sa stai la mine saptamana viitoare..
-sa dorm la tine?,am intrebat mirata.
-da,sa te muti la mine pentru o saptamana,ce zici?
-ar fi minunat Edwrad,dar nu stiu cum sa-i spun lui Charlie,cu siguranta m-ar lasa,dar imi este rusine.
-Bella,lasa rusinea,gandeste-te doar cat de minunat ar fi sa locuim impreuna.

Deodata mi-a trecut prin cap o multime de lucruri,cum ar fi sa dormim impreuna pana dimineata,sa mergem la scoala impreuna,sa mancam,sa gatim , sa facem baie impreuna,ca o familie adevarata pentru o saptamana intreaga,ar fi perfect.
-da ,o sa-i spun lui Charlie maine.
-vreau sa vii chiar de maine Bella,si sa iei si pestisorii,cred ca sunt morti de foame.
-Doamne,Edward,am uitat sa le dau sa manance,.
-mai ai putin si devii o criminala,la mine or sa fie mult mai in siguranta.
-aici ai mare dreptate,i-am spus cascand si am adormit cu ochii la pestisorii muritori de foame.

Cand m-am trezit,Edward ma tinea in brate,el inca dormea,m-am uitat la ceas ,era ora 10.
-Edward,iubitule,trezeste-te,i-am soptit panicata la ureche...el continua sa doarma.
-iubitule,te rog,e ora 10.
-daca continui sa-mi mai spui asa ,n-o sa mai plec niciodata de langa tine.
-cum?am intrebat curioasa.
-"iubitule"...suna atat de frumos,pe buzele tale..."iubito"
-iubitule,tata trebuie sa fi ajuns acasa,cred ca te-a vazut deja.
-stai linistita,a intrat in camera ta pe la 8.
-ce,si ce-a zis?am intrebat,incepusem sa tremur.
-m-am ascuns sub pat,l-am auzit urcand scarile si m-am gandit ca intra sa te verifice,asa ca....acum doarme,sforaie de o ora.
-iubitul meu dragut este un un fricos,ti-e frica de tata,i-am spus si am inceput sa-l gadil.A inceput sa rada zgomotos si i-am pus mana la gura.
-taci,o sa te auda tata,si el,m-a trantit pe spate si a inceput sa ma sarute,me jucam cu limbile si am inceput sa ne muscam usor,era atat de placut,simteam ca intradevar nu-mi lipseste nimic,desi mi-as fi dorit ca mama sa traiasca ,sa vada cat de fericita sunt si ce barbat extraordinar aveam langa mine.
-iubito trebuie sa plec,a soptit pe buzele mele,parintii mei trebuie sa plece si vreau sa mai stau putin cu ei,tu vorbeste cu Charlie si te astept deseara,daca nu,vin dupa tine ,sa stii.
-ok,Edward,Charlie este foarte intelegator si imi respecta deciziile,deseara la 8 sunt la tine,cu pestisori cu tot.

L-am condus pana la usa,tata dormea de rupea patul,sforaieturile lui se auzeau pana in bucatarie.Pe la 6 cand Charlie s-a trezit eu terminasem de gatit,facusem mai multe feluri de mancare,voiam sa-i ajunga mai multe zile.
-Bella,Stephanie,vine intr-o ora,vrea sa te cunoasca,o sa luam cina in oras in seara asta.
-ok,tata,dar vreau sa-ti spun ceva,eu o sa stau la Edward saptamana asta,parintii lui sunt plecati si...vine si Rosalie,am mintit eu.
-il iubesti pe Edward nu-i asa,?si el cred ca te iubeste,l-am vazut plangand la spital.
-da tata,ne iubim foarte mult.
-ok,Bella stii ca nu ma bag in viata ta ,am incredere ca faci intotdeauna alegerile potrivite,tu stii cel mai bine ce vrei,acum trebuie sa apara Stephanie.
Hmm,ce usor a fost,mi-am zis si tata s-a dus sa deschida.
-buna seara ,a soptit ea zambind.
Avea privirea mamei,ochii albastrii si un zambet minunat,avea parul lung si spiralat,vopsit intr-o nuanta de cafeniu inchis,era draguta si nu avea mai mult de 35 de ani.
-buna,am raspuns zambind si eu,sunt Bella ,ea s-a apropiat si m-a saritat pe obraz.
-ma bucur sa te cunosc Bella,tatal tau vorbeste atat de frumos despre tine...ma bucur ca ti-ai revenit.-si eu ma bucur sa te cunosc Stephanie,simte-te ca acasa,te rog,i-am spus si am uract sa-mi iau rucsacul in care imi pusesem cateva haine si carti si mi-am luat si agvariul cu pesti.



Edward.

Mama si tata au plecat , pareau atat de fericiti...Am iesit sa ii cumpar trandafirul Bellei si mancare pentru pestisori..M-am intors acasa si am urcat in camera mea,Emmett avea muzica data la maxim,in camera lui,nu puteam nici macar sa vad un film,ar trebui sa dau sonorul la maxim si tot nu reuseam sa inteleg ce se vorbeste,m-am ridicat nervos din pat si m-am dus spre camera lui Emmett.
Am deschis si am ramas surprins,Emm al meu facea curatenie,sa vezi ditamai animalul stergand praful si schimband lenjeria...asa ceva nu mai vazusem vreodata,avea un cos plin cu haine murdare si un sac intreg cu sticle goale de plastic,cutii goale de ciocolata si hartii.
-de unde dracu ai scos atata gunoi?l-am intrebat.
-de pe sub pat ,de prin dulapuri,...ce la tine e mai bine?la mine era mult mai bine.
Nu te-am vazut niciodata facand curatenie,ce te-a apucat acum?
-vine Rosalie sa stea la noi,Ed,zambea ca un parvers ce era...nu e bestial?
-ba da,e bestial,vine si Bella.
-si n-ai spus nimic?
-cand sa-ti spun?ai stat toata ziua inchis in camera.
-da era mizerie si-mi era rusina,stii,e fata totusi...si apropo, vine si Alice cu Jasper or sa doarma in camera de oaspeti.
-o da, misto ,la ei chiar nu ma gandeam ,bine ca i-ai invitat,o sa fim trei cupluri perfecte de indragostiti.
-nici macar nu i-am invitat,s-au invitat singuri,bine Alice a fost cu ideea, si acum iesi ,vreau sa-mi termin curatenia,e ceasul 7 ,cat crezi ca o sa mai intarzie?

Era tarziu,Bella trebuia sa apara,am intrat in camera mea si mi-am facut ordine,nu era jegul din camera lui Emmett,eu eram mult mai ordonat si curat..Intr-o ora n-am avut ce face,m-am dus jos si m-am asezat pe canapea,Rosalie intra fericita ca la ea acasa,urmata binenteles de Jasper si Alice.
-buna m-au salutat fetele,erau radiante,parca venisera de la salonul de frumusete.
-bine ati venit,le-am intampinat eu,erau intradevar niste fete deosebite si niste prietene exceptionale,isi facusera griji pentru Bella cand era in spital si Alice o ajutase foarte mult,asta ma facuse sa le apreciez si mai mult.Jasper mi-a strans mana si eu l-am batut usor pe umar,-ma bucur ca esti aici frate si i-am spus-o sincer,de mult nu ne mai bucurasem de cateva zile impreuna asa cum faceam cand eram mici.Am auzit batand la usa si m-am grabit sa deschid.
-Bella,iubito ,ai ajuns?am imbratisat-o si am sarutat-o pe buze,o saptamana intreaga impreuna o sa fie de vis,i-am luat rucsacul si agvariul si le-am lasat pe masuta de langa canapea.
-da iubitule,numai a ta,mi-a facut cu ochiul si mi-a zambit pervers.
Le-a salutat pe fete si au plecat toate in bucatarie,voiau sa pregateasca cina,daca aste se numea cina...salata si bruschete,cu siguranta o sa slabim, sigur ca era Rosalie cu ideea asta,ea era cea mai voluptoasa dintre toate.Muzica s-a oprit si Emmett cobora si el cu doi saci de gunoi plini.
-iesi mai repede sa nu te vada Rosalie i-am zis razand.
-hei pestisori aurii ...sa-mi pun o dorinta?
-taci Emm, o sa te auda Bella ca faci misto de copii nostri si sa vezi atunci...nu stii de ce e in stare si nu ma bag.
A iesit sa-si arunce sacii si a intrat direct in bucatarie,probabil sa-si salute iubita.Am mancat si ne-am dus fiecare in camerele noastre ,se facuse tarziu totusi si maine aveam scoala.Lasasem veiozele aprinse,asa cum ii placea Bellei,am asezat acvariul pe noptiera de langa pat si le-am pus mancare.Bella si-a scos hainele din rucsac si le-a asezat in sifonier,deja imparteam patul si dupalul.A intrat la baie si a iesit imbracata int-un sort roz si un maieu alb ,scurt si stramt pe talie,parea atat de copilaroasa si era roza in obraji,emana prospetime si dragoste.
-vino langa mine,i-am spus si i-am facut semn cu degetul.
S-a asezat langa mine cu o mana pe abdomenul meu si cu capul pe umarul meu oftand.
-tata , mi-a facut cunostinta cu femeia cu care se intalneste,e draguta,seamana cu mama mea.
-cu siguranta mama ta e fericita acum ,Bella stie cat de mult te iubesc si tatal tau merita sa fie fericit.Carlisle i-a facut cunostinta cu Stephanie,este intradevar o femeie minunata,sotul si fiica ei au muit intr-un accident acum multi ani,si a suferit enorm,de atunci,jumatate din salariu ei se duce pe tratamentul copiilor saraci din spital.
-se pare ca este un suflet nobil,se aseamana cu tata intr-un fel,mi-a soptit si m-a sarutat pe gat...
-Bella nu-mi vine sa cred ca intr-un timp atat de scurt si trecand prin atatea suntem impreuna si ne iubim atat de mult...
M-a imbratisat si a cascat,parea obosita,te iubesc i-am spus si am imbratisat-o.Nici nu-mi amintesc cand am adormit dar m-am trezit cu capul in parul ei si cu o mana imbratisandu-i talia.Ea avea capul pe pieptul meu si cu o mana ma mangaia pe sub tricou.

2 comentarii:

  1. 3 cupluri perfect indragostite...
    toti sunt asa scumpi si superbi impreuna.. de nedespartiti...
    cap. e suprb... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. a ce dragut :X
    dragostea e asa frumoasa :)
    ma bucur pt fericirea lor :X
    doamne emmett e asa dezordonat :))atata gunoi :)
    mi-a placut :" hei pestisori aurii ...sa-mi pun o dorinta?
    -taci Emm, o sa te auda Bella ca faci misto de copii nostri si sa vezi atunci...nu stii de ce e in stare si nu ma bag. " :)) :)) umorul lui e adorabil :X
    de abia astept continuarea:X

    RăspundețiȘtergere