marți, 23 martie 2010

Esti liber in seara asta? cap19






Cap 19 - Infruntand temerile.




-ai dreptate Edward,iarta-ma,nu era o proba,adevarul este ca mi-am pierdut capul,nu-mi place sa te vad cu alta.
-tu singura incalci regulile si ai zis ca...
-ssshhh...si-a pus degetul pe buzele mele,nu spune,stiu ce am zis si stiu ca sunt o proasta si sunt nesigura,iti promit ca nu o sa mai intample.
-cand te-ai schimbat atat,Bella?atatea lucruri care imi placeau la tine,fermitatea ta,siguranta ta,ce se intampla cu tine?
-TE IUBESC prea mult,asta mi-i se intampla,tu ai devenit psihopat si eu nesigura...a raspuns,trecandu-si mainile peste reverul sacoului meu.
-pe bune,esti incredibila,Bella...am exclamat zambindu-i si dand din cap...nu stiu ce sa ma fac cu tine...am prins-o de barbie si i-am ridicat capul sa-i privesc chipul.
-singura vina o au hormonii...a argumentat bosumflata.
-presupun ca trebuie sa ma obisnuiesc su asta.
-cateodata...ma ierti?
-cum sa nu te iert cand te uiti asa frumos la mine?am asigurat-o atingandu-i nasul,dar adevarul eca nu merit sa-mi faci asta Bella,e nedrept sa te indoiesti de mine,dupa cate am facut ca sa fim impreuna.
-stiu,mai bine hai sa mergem,vreau sa-mi povestesti in continuara.
-esti sigura?am stat deabea cateva ore.
-da ,dar nu este nevoie sa mai stau,si in plus am nevoie sa stau singura cu tine.
- bine,hai sa mergem.

Nu am vorbit prea mult pe drum,cred ca fiecare analiza ce tocmai spusese,ma durea faptul ca Bella impusese aceste reguli,dar o si intelegeam,presupun ca nu e usor sa stai atat de mult timp cu aceeasi persoana si ca intr-o zi sa-ti dai seama ca fiecare are pe altcineva,ceva ce poate niciodata nu ar fi aflat si asta m-a facut sa ma apropii ,eu nu fusesem un sfant inainte sa o cunosc,pana la un punct e normala atitudinea ei,desi faza cu probele era exagerata ,sigur inca nu teminasem de povestit tot ce facusem,poate cand terminam,se sfarseau temerile si nesiguranta.

Am ajuns la apartamentul ei si ne-am asezat pe scaun,Bella a fost dupa niste sucuri in bucatarie si apoi s-a asezat si am inceput sa-i povestesc alta parte din poveste.
-pe bune,niciodata nu te-ai gandit sa urmezi actoria?a intrebat ridicand o spranceana.
-nu,mereu mi-au placut afacerile.
-pacat,pe bune,esti un bun actor,niciodata nu mi-am imaginat ca mureai de gelozie in ziua in care ne-am intalnit la meci.
-bine,nu le-am simtit atat de intense ca in ziua anterioara.
-si eu care gandeam rau de Jennifer si nici nu era cazul.
-adevarul este ca niciodata nu te-am mintit,de la inceput ti-am zis ca era doar o foarte buna prietena.
-stiu,dar,cum crezi sa nu ma gandesc prostii cand am vazut cat de bine va intelegeti?si mai ales in ziua in care am ajuns la Las Vegas.
-asta o sa-ti povestesc maine,acum trebuie sa plec ca imi e somn,sampania isi face efectul.
-ramai,iti promit ...fara probe,chiar daca am vrea azi nu se poate ,sunt in perioada de menstruatie.
-bine,raman,inimiopara.

Ne-am pregatit pentru somn,si am adormit imbratisati.Dimineata cand m-am trezit,Bella nu era langa mine,m-am dus la baie si cand am iesit,ea ma astepta cu micul dejun.

-buna dimineata iubire...a spus si m-a sarutat pe buze.
-buna dimineata inimioara.
-acum e randul meu sa te rasfat,m-am trezit devreme sa-ti pregatesc micul dejun,am facut tarte de paine.
-multumesc,dar nu trebuia.
-sigur ca trebuie,tu ai facut multe pentru mine,e normal sa fac si eu la fel.
-ma comformez cu faptul ca MA IUBESTI as cum TE IUBESC eu pe tine.
-esti atat de bun Edward,cateodata simt ca nu te merit.
-nu spune asta,trebuie doar sa-ti controlezi hormonii,nu vreau sa ma gandesc cum o sa fii ,cand ramai insarcinata.
-ma sperie,desi nu ma crezi,o sa ai rabdare cu mine?
-sigur ca da,TE IUBESC.
-si eu TE IUBESC si inca cum.

Ne-am sarutat cateva minute si apoi ne-am asezat in pat sa mancam in timp ce ne uitam la televizor.ea a facut baie si in timpul in care se imbraca ,am facut si eu un dus.Cand amandoi eram gata,am luat-o de mijloc.
-ce zici daca mergem sa ne plimbam cu bicicleta?
-ma incanta ideea,de mult nu am mai facut asta,cred ca am si uitat.
-ce inveti cu placere niciodata nu se uita.

Am sarutat-o pe buze si am iesit din apartament.am fost intr-un parc din apropiere unde se inchiriaza biciclete,si am pus in plan un concurs,la inceput i-a fost cam greu,dar pe urma chiar m-a intrecut.Amandoi radeam si exploram o al;ta fata a relatiei noastre,ma incanta ca isi dadea seama,ca nu eram compatibili doar in pat si in multe alte activitati si in definitiv nu era sexul , aspectul care ne unea,in ciuda faptului ca asa incepuse relatia noastra.

Dupa aceea am cumparat inghetata si ne-am asezat pe o banca sa mancam ,privind oamenii care treceau.Am inceput sa spunem bancuri din copilaria noastra si am ras ca niste copii,dintr-o data s-a intristat si a devenit foarte serioasa,i-am pus o mana pe fata si i-am mangaiat obrazul cu degetul mare.

-ce ai inimioara?am intrebat preocupat.
-mi-am amintit de ultima data cand parintii mei m-au dus in parc sa ne blimbam cu bicicleta.
-vrei sa-mi povestesti?
-da,aveam 5 ani si abea invatasem sa merg fara rotile de rezerva,Charlie s-a dus sa cumpere niste palete si lui Renee i-a fost distrasa atentia de un barbat care a intrebat-o cat e ora si am prins viteza fara a putea sa franez ,oprindu-ma intr-un copac,mi-am spart arcada si mi-am fracturat mana,am inceput sa plang si i-am vazut pe ei cum se cerau si isi reprosau unul altuia ca nu au avut grija de mine,trei zile mai tarziu,Renee mi-a zis ca Charlie nu mai locuia cu noi,imi amintesc si acum cum a coborat scarile carand bagajele grele,ma-a imbratisat si mi-a spus ca ma iubeste si ca nu era vina mea ca el tyrebuia sa pleca,la momentul acela credeam ca este vina mea,lucrurile nu aveau sa mai fie la fel,Renee continua sa fie deprimata pana cand dupa cativa ani l-a cunoscut pe phil,sotul ei actual,atunci a inceput sa se comporte ca o adolescenta si de aceea m-am hotarat sa ma duc sa locuiesc cu Charlie,pe el il vedeam doar 15 zile pe an .

Am imbratisat-o puternic,ea ci-a afundat fata in pieptul meu si a inceput sa planga,o mangaiam pe spate,ma durea atat de mult sa o vad asa,nu aveam idee cum era sa ai parintii despartiti,cred ca era teribil,si ea crezand ca e vina ei,si adevarul e ca ei nu se mai iubeau,probabil din cauza neglijarii reciproce.

-de asta imi e frica,nu vreau sa trec si eu prin astaEdward,nu vreau sa fiu nevoita sa le explic copiilor mei de ce parintii lor nu mai locuiesc impreuna,nu vreau sa fiu judecata si sa am o familie destramata.
-iubito,noua nu o sa ni-i se intample asta,am asigurat-o si i-am luat fata in maini...nu o sa permit ca relatia noastra sa se raceasca vreodata,o sa te cuceresc zi dupa zi ,tot restul vietii,chiar daca o sa am 80 de ani mereu o sa am grija de tine si o sa TE IUBESC.
-si eu,mi-a pus mana pe obraz,ieri ai avut dreptate cand mi-ai spus ca sunt egoista,o relatie implica doua persoane si amandoi trebuie sa participam pentru ca relatia sa functioneze,am fost o proasta in toate aceste zile,am exagerat si nu ar fi trebuit,impunand reguli absurde,doar sa-mi justific temerile si tu te-ai purtat ca un sfant,acceptand fara sa te plangi idiotenile mele,pana cand ieri am reusit sa te supar si aveai cea mai mare dreptate.
-nu sunt atat de absurde regulile tale,doar a treia,asta intradevar este si inca mult...ea mi-a zambit si m-am simtit fericit ca am reusit sa trecem si peste asta...tu ai avut multa dreptate cerand sinceritate,iti ascunsesem multe lucruri,si de frica,stiu foarte bine ca ti-am invadat intimitatea,ca am facut lucruri nu foarte onorabile,cum ar fi sa caut intr-un telefon care nu e al meu,intalniri din coincidenta,ca si cand as fi fost un mafiot si in ceea ce priveste gelozia...er normal sa-mi ceri sa nu mai fac scene de gelozie.
-nici eu nu trebuia sa fac asa seara trecuta,regulile erau pentru amandoi si eu le-am incalcat.
-te-am penalizat pentru asta,am zis zambind.
-si pe buna dreptate,o sa acceptat pedepsele pe care o sa le primesc.
-cand ma hotarasc o sa te anunt.

Am sarutat-o pe frunte,pe nas ,in coltul buzei si apoi ne-am unit intr-un sarut pasional,un fulger urmat de un tunet se auzi si am intrerupt sarutul,si bella ,s-a bagat in mine ca si cum as fi fost un salvator.

-linisteste-te inimioara,nu se intampla nimic,de ce te sperie ploaia?
-dupa ce s-a mutat Charlie,intr-o noapte a inceput sa ploua foarte puternic,m-a speriat ploaia care cadea pe pervazul ferestrei asa ca m-am dus in camera lui Renee,dar nu era,am cautat-o prin toata casa si nu am gasit-o,nu era lumina si scarile mi-i se pareauduble,m-am impiedicat si am cazut,nu stiu cat timp am, stat intinsa pe jos nici cand m-a gasit Renee,imi amintesc doar ca m-am trezit in spital si de fiecare data cand ploua imi aduc aminte de seara aia,niciodata nu m-am simtit atat de singura ca atunci.
-eu niciodata nu am sa te las singura si acum o sa-ti arat cat de distractiva poate fi ploaia,am zis ridicandu-ma de pe banca si am intins mana.
-ce-ti trece prin minte?
-ai incredere in mine,doar lasa-te dusa de val.

Mi-a zambit emotionata si m-a luat de mana,am ajutat-o sa se ridice si am luat bicicletele sa le inapoiem,toata lumea a inceput sa alerge ca sa se adaposteasca,abea daca picasera cativa stropi dar putin cate putin ploaia se intensifica,transformandu-se intr-o adevarata ploaie torentiala,Bella se impingea in mana mea ,i-am cerut sa inchida ochii si sa respire adanc,tematoare a facut-o,dar am vazut relaxandu-se pana s-a hotarat sa-mi dea drumul la mana,atunci am inceput sa alerg si am strigat sa ma urmeze,a ramas nemiscata cateva clipe privindu-ma ,asa ca m-am oprit si eu,am intins bratele si mi-am ridicat fata spre cer,am simtit cum hainele mi se lipeau pe corp la cat de ude erau si m-am trezit cu ea in bratele mele,imbratisandu-mi talia,atunci am privit-o,avea parul ud si cateva suvite ii acopereau chipul,le-am indepartat si apoi am sarutat-o intens.

Dupa cateva minute,ne-am separat si am inceput sa alergam tinandu-ne de maini,Bella zambea si eu la fel,am plecat spre apartamentul ei,intr-o parte a strazii se formase o balta si ne-am bagat picioarele in ea sarind in sus,ca niste copii,adevarul este ca ne distram de minune,asta era femeia de care ma indragostisem,indrazneata,decisa sa-si urmeze impulsurile,in sfarsit isi infrunta temerile si era nemaipomenit ca eu sa contribui la asta.

Am ajuns la apartamentul ei,imediat ne-am dat hainele jos si am intrat la dus,am spalat-o pe corp si apoi ea pe mine,ceva ce devenise un ritual pentru amandoi.Am iesit si ne-am imbracat,am comandat o pizza,cand am terminat de mancat ne-am uitat la un film la televizor,si mai tarziu i-am povestit un alt capitol din viata mea.

-asa ca de la prezentarea lui Alice,Jennifer stia despre noi?
da,am rasuns atingandu-i mana.
-ea stia de clubul de care apartineai?
-nu ,asat nu am spus nimanui.
-bine,nu era ceva cu care sa te lauzi.
-adevarul este ca e cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat in viata , pentru ca m-a indreptat spre tine,am asigurat-o lipindu-mi fruntea de a ei.

Ca raspuns,m-a sarutat pasional si cu delicatete,s-a asezat in poala mea si a inceput sa ma sarute pe gat,reusind sa ma excite.

-Bella,ai spus ca termini cu probele.
-asta nu e o proba,a soptit privindu-ma in ochi.
-incalci alta regula?am intrebat ridicand o spranceana.
-nu o incalc...100%,nu o s-a o facem...bine,doar...a raspuns zambind.
-si oralul este tot sex Bella,i-am spus si eu zambind.
-lasa-ma sa-ti rasplatesc intelegerea,rabdarea si sinceritatea.
-nu e nevoie sa faci asta.
-ba da,ai fost prea bun cu mine,si eu destul de egoista,si eu trebuie sa las de la mine ca asta sa functioneze,nu mai este nevoie de reguli intre noi.
-esti sigura?inca nu am terminat sa-ti povestesc toata viata mea.
-sunt sigura,in continuare stiu ce s-a intamplat,acum lasa-ma sa te fac fericit...a spus mangaindu-ma pe obraz.
-nu vreau ca apoi sa regreti Bella.
-nu o sa regret,uita de reguli,mi-ai demonstrat suficient,este timpul ca si eu sa-ti demonstrez,TE IUBESC Edward,si vreau sa simti asta.
-si eu TE IUBESC,mult.

Mi-a zambit si s-a agatat de gatul meu sarutandu-l,lingandu-l,in timp ce mana ei aluneca pe sub camasa mea frecandu-mi pieptul,,mi-am dat capul pe spate,si am simtit cum caldura ma inunda.Bella mi-a indepartat camasa,facand miscari sirculare cu degetul pe unul dintre sfarcurile mele,un geamat mi-a iesit dintre buze,imi fusese dor de mangaierile ei,corpul meu avea nevoie urgenta de ea,simteam cum pantalonii mi se stramgeau din cauza penisului meu erect.Am pus mainile pe spatele Bellei,dar s-a indepartat.

-nu ,asta e doar pentru tine,a spus in timp ce isi incolacea degetele cu ale mele.

Cu buzele ei si cu limba mi-a mangaiat fiecare particica din abdomen,,si respiratia mea ajungea pana la cer,pantalonii ma incomodau.

-Bella,deja nu...mai suport...am spus cu dificultate.

A zambit strengareste si mi-a dat drumul la maini pentru a-mi desface in sfarsit pantalonii,si eliberandu-mi penisul care simteam ca-mi explodeaza..Si-a lins buzele si l-a luat cu o mana,a inceput sa mi-l frece in sus si in jos,atingandu-mi capul cu varful degetelor,ceea ce ma facea sa gem mai intens,am simtit caldura limbii ei trecand pe toata lungimea lui fara a evita sa-l mangaie cu mana,atunci nu am putut sa evit sa-mi pun mainile pe capul ei,,Bella a inteles miscarea mea si m-am trezit cu penisul in gura ei,eu nu puteam sa ma opresc ,sa nu gem si am ajuns la un moment in care nu m-am putut contola si am inceput sa ma misc ca sa am parte de mai multa placere,deodata am simtit ca eram pe punctul de a ajunge la orgasm si i-am facut semn Bellei care s-a retras ,continuand sa ma mangaie pana cand am terminat.

-TE IUBESC,Edward,a soptit si m-a sarutat pe buze.
-si eu TE IUBESC,nu ar fi trebuit sa faci asta.
-ba da, trebuia,stiu ca nu o sa ma inseli,dar nu pot sa te impiedic sa nu o faci.
-prostuto,ti-am spus ca corpul meu nu mai raspunde la alta femeie.
-nu vreau sa abuzez de soarta,te vreau doar pentru mine.
-deja ma ai.
-eu trebuie sa-ti multumesc si sa am grija de tine,ma duc sa ma spal pe maini.

In noaptea aia am dormit din nou cu ea,,duminica nu am iesit din casa,am ajutat-o sa faca curatenie in apartament,am mancat sandwich-uri si mai tarziu i-am povestit alt capitol din viata mea,a surprins-o solidaritatea lui Jennifer si s-a rusinat ca gandise rau despre ea,,s-a emotionat cand i-am spus despre diferenta dintre a face sex si a face dragoste,si m-a sarutat pasional.

In acea noapte chiar m-am dus la apartamentul meu ,pentru ca in ziua urmatoare aveam o sedinta,dar nu am putut dormi prea bine,simteam cum gatul imi arde,cred ca ploaia isi facea efectul si m-am ales cu o puternica gripa
In sfarsit eram amandoi sanatosi,asa ca voiam sa pregatesc ceva special,pentru seara asta dupa atatea zile de abstinenta,voiam doar ca ea sa aiba atata forta pentru a tine ritmul cu mine.

2 comentarii:

  1. a ce bine ca s-au impacat :X
    ma bucur ca bella si-a dat seama ca a gresit:)
    saraca ...ce trecut trist are :(
    ce dragut :X ...amandoi alergand prin ploaie:)
    de abia astept urmatorul capitol:X

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de bine ca au recunoscut tot ce au avut de recunoscut....
    ma bucur ca Bella a trecut de temeri...
    Ei 2 se iubesc mult...
    cap. e minunat si sooper dragutz... :)

    RăspundețiȘtergere