vineri, 12 martie 2010

Esti liber in seara asta? Cap 16




Cap 16 - Miami.

















A acceptat sa urce in avion dar nu a vrut sa vorbeasca cu mine,asta ma durea,desi nu ma asteptam ca atitudinea ei sa fie diferita,dupa marea prostie pe care i-o spusesem,imi venea sa-mi rup singur gura,pentru ca nu am stiut sa o tin inchisa.S-a ridicat si am presupus ca se duce la baie,am asteptat cateva clipe si am urmat-o.Alte nebunii isi facusera loc in mintea mea,si mai mult,voiam sa ma impac cu Bella,asa ca am batut discret la usa,mi-a raspuns ca este ocupat si am insistat pana mi-a deschis.Am obligat-o sa ma lasa sa intru,mi-a zis ca sunt nebun si i-am raspuns ca..da ,sunt nebun dupa ea,nu exista alt adevar.

Am inceput sa o sarut,dar gura ei continua sa fie inchisa,fara nici o mica deschizatura ,macar sa imi indice faptul ca intr-un anume moment mi-ar raspunde la sarut,mainile mele se plimbau pe talia si pe soldurile ei,ale ei,erau cazute pe langa corp si asta m-a durut mult mai mult decat palma pe care mi-a dat-o.Dar nu aveam sa ma dau batut,nu voiam ca ea sa fie in continuare suparata pe mine,limba mea ii trecea peste buze,incercand sa intre in gura ei,si mainile mele au urcat spre sanii ei,atunci,Bella a raspuns si limba ei a intalnit-o pe a mea,si s-au unit nerabdatoare,in timp ce-si punea mainile pe gatul meu si am facut-o repede in baia aia mica,cat de dor imi fusese de corpul ei.

Mi-am cerut din nou iertare si ea mi-a spus sa nu abuzez de bunatatea ei,i-am dat dreptate,desi nu era suficient pentru a ma ierta si in final mi-a zis ca totul depinde de comportamentul meu,Doamne cat imi doream sa dau timpul inapoi pentru a schimba lucrurile.Ne-am intors la locurile noastre si am imbratisat-o,i-am dat foaia cu cantecul pe care-l scrisesem si i-am spus despre planurile mele,de a-l canta la nunta lui Alice,dar a negat ,ii era rusine sa cante in public,dupa insistentele mele,a ramas ca se mai gandeste.I-am spus povestea de dragoste a lui Alice,si ea mi-a povestit despre parintii ei,informatia pe care mi-a dat-o eu chiar o stiam,ceea ce nu stiam era despre relatia atat de rece si distanta pe care ea o avea cu parintii ei.

Am ajuns acasa si am luat-o de mana pentru a intra,deodata m-am sintit emotionat vazandu-mi toata familia in sufragerie,am strans-o putin sa-i dau incredere in ea ,stiam foarte bine ca o sa o primeasca cu caldura.Toti au imbratisat-o si ea era emotionata vazandu-i pe toti uitabdu-se la ea,nu puteau sa lipseasca glumele lui Emmett,dar nici macar nu m-au incomodat,toata atentia mea era indreptata spre ea,nu voiam sa ascult comentariile Cullen-ilor.Rosalie ne-a dat cea mai mare veste,era insarcinata si fratele meu mandru si fericit a imbratisat-o,asa ca atunci am inceput sa intru si eu in discutii,imi parea atat de bine ca in sfarsit aveau sa fie parinti si cu siguranta Emmett avea sa fie cel mai bun tata din lume.

Am urcat in camera ,sa ne pregatim pentru mica petrecere dinaintea nuntii si ,Bella a iesit imediat pe balcon si m-am dus dupa ea imbratisand-o,i-a placut privelistea si pe mine ma incanta sa o am aici cu mine,facand parte din lumea mea,nu aveam ce sa-i mai cer vietii in acest moment.I-am cerut sa facem baie impreuna dar mi-a zis ca nu era timp suficient ,asa ca a facut ea prima ,in timp ce eu despachetam,apoi a fost randul meu sa imi fac dus si cand am iesit am ramas uimit cand am vazut cat de frumoasa era,era radianta cu acea simpla rochie beige,nu am putut sa ma abtin si am pus-o sa faca o pirueta spunandu-i cat de frumoasa era si ea a rosit.

Am coborat pe terasa,unde erau deja princupalii invitati,Alice ni-i i-a prezentat si eu nu puteam sa ma simt mai mandru decat eram de iubita mea,ma simteam atat de ciudat gandindu-ma la ea ,ca fiind iubita mea,inainte credeam ca acest cuvand iesise din vocabularul meu.Mama s-a apropiat de mine si si-a pus mana pe umarul meu.

-cat de mult ma bucur sa te vad indragostit,fiule,intotdeauna ti-am respectat deciziile desi nu eram de acord cu ele,asa ca nu ai idee ce simt in acest moment pentru tine.
-multumesc mama,adevarul este ca sunt foarte fericit,si o sa-ti confesez ceva,Bella este femeia cu care vreau sa-mi petrec tot restul vietii,asa ca in curand va fi o alta nunta in familie.
-ma bucur foarte mult,asta a fost una dintre cele mai fericite zile din viata mea,fetita mea se casatoreste ,o sa fiu bunica si tu...iti faci planuri de viitor.
-si eu ma bucur foarte mult sa-i vad pe fratii mei realizati,si in ceea ce ma priveste ,pot sa-ti spun doar ca o iubesc extraordinar de mult.
-si se vede ca si ea te iubeste la fel si in plus se vede ca este o fata nemaipomenita.
-foarte draguta ,mama,o sa o cunosti cu timpul.

Dupa ce am mancat,Bella si eu am cantat cantecul,desi era pentru Alice o interpretam pentru noi,la fiecare strofa ne apropiam mai mult si cand am terminat eram la cativa centimetrii distanta.

-alaturi de tine vreau sa stau tot restul vietii,sunt in stare sa traversez Atlanticul inot,pentru a ajunge la tine,sunt profund si total indragostit de tine Bella Swan,am soptit la urechea ei,ea nu mi-a raspus nimic,dar nu era nevoie,privirea ei de uimire imi spunea totul.

Cand am ramas singuri i-am cantat la pian,o melodie pe care am compus-o pentru ea,am sarutat-o si am mangaiat-o chiar acolo,m-a oprit,zicandu-mi ca cineva ar putea sa ne vada,asa ca am inchis toate usile si m-am intors langa ea,ea nega sa o facem acolo dar in final a renuntat si ne-am daruit unul altuia intr-un mod incredibil,in stilul unei scene din filmul "Mujer bonita"...pe pian.

-noaptea deabea incepe iubito si iti jur ca nu o sa-ti dau nici un ragaz...am zis cand am terminat.

Dupa ce ne-am imbracat,m-a rugat sa ii arat casa,asa ca am facut un tur parterului,ca tot ne aflam acolo si am dus-o la piscina,am rugat-o sa ne balacim putin si din nou a venit cu pretextul ca era familia mea si oameni care treceau pe acolo muncind,dar am mai rugat-o o data si am convins-o.Nu doar ca am inotat,dar am facut si dragoste chiar acolo ,luminandu-ne doar razele lunii care au facut ca momentul sa fie mult mai memorabil.

-(te amo)te IUBESC,Bella,i-am zis in sfarsit,invingandu-mi demonii.("te amo",spre diferenta de"te quero",in l.spaniola este un cuvant mult mai intens si mai profund).
-si eu te IUBESC Edward,cu toata fiinta mea,a raspuns si emotia a fost atat de puternica incat juram ca inima mea s-a oprit pentru o secunda.

Urcam in camera,cand am dat nas in nas cu Emmett,care a venit cu unul dintre tipicele sale comentarii,reusind sa o incomodeze pe Bella,dar i-am zis sa nu-i dea atentie,ca el cu Rosalie aveau si ei glumele lor.Am intrat in camera si ne-am facut un dus rapid,pentru ca amandoi eram inghetati de frig.

-nici sa nu-ti treaca prin cap sa te imbraci ,inimioara...i-am zis in timp ce se stergea.
-incep sa suspectez ca ai inghitit vreo substanta interzisa.
-iti jur ca nu,iau doar vitamine,si in plus mancarea a fost excelenta,se stie foarte bine care sunt pretentiile noastre...i-am spus si i-am tras prosopul din mana...si mai mult ,te IUBESC si asta e cel mai bun afrodisiac,i-am spus incepand sa o ling pe gat.
-si eu te IUBESC si ma incanta felul tau de a fi.

Am sarutat-o pasional si am luat-o in brate pana la pat,am asezat-o acolo si am inceput sa-i mananc sanii,in timp ce degetele mele alunecau spre vaginul ei,o frecam usor cu degetele si ea incepu sa-mi rosteasca numele,apoi mi-am dus degetele spre gura pentru a ma bucura de savoarea ei.I-am despartit labiile cu varful limbii si m-am adancit in centrul ei,Bella s-a arcuit cand m-a simtit si m-a prins de spate aproape infigandu-si unghile, am intrat in ea in timp ce o sarutam,apoi mi-am pus capul pe umarul ei,gemand inaintea magnificului ei corp,care se misca in acelasi fel cu al meu,sprijinindu-ma de picioarele ei si luandu-i mainile sa i le asez pe fundul meu,pentru a impinge cu mai multa forta,vrand sa ajung cat mai adanc in umeda ei cavitate.I-am dat la o parte cateva fire de par pe care le avea pe fata.

-iti place?am intrebat-o cu vocea intrerupta din cauza excitatiei.
-ma incanta...a raspuns cu dificultate.
-mai vrei?am reusit sa spun pe buzele ei,privind-o.
-da,mult mai mult,putin mai rapid.
-asa?am intrebat , accelerand miscarile.
-da...asa... Edward.
-oh,Bella esti delicioasa.
-tu ma inebunesti...TE IUBESC.
-si eu TE IUBESC.

Am accelerat mai mult miscarile,intrand si iesind din ea in asa fel incat se auzeau ciocirile corpurilor noastre care erau deja acoperite de sudoare.Am mai facut inca cateva miscari si mi-am dat drumul inauntrul ei inundand-o complet in timp ce ea gemea delicios,indicandu-mi ca si ea ajunsese la orgasm in acelasi timp cu mine.Dupa cateva secunde,m-am dat jos de pe ea si m-am intins alaturi de ea lipindu-ma de corpul ei ,incolacindu-ne picioarele,pana cand am adormit.

In dimineata urmatoare m-am trezit si ea inca dormea,m-am sprijinit in cot sa o privesc,in definitiv era un inger care reflecta pace,cu buzele ei rosii si eu nu am putut evita sa zambesc gandindu-ma ca ingerul asta era doar al meu si eu eram al ei,fara nici o indoiala,ne apartineam unul altuia,ne completam si ne iubeam.

-Buna dimineata inimioara...am zis cand s-a trezit si i-am dat un mic sarut.
-buna dimineata ,iubirea mea.
-ma incanta cum suna asta.

Da,ma incanta sa imi zica asa,sa stiu ca eu eram iubirea ei,ea era inima mea,motorul vietii mele.M-a fascinat cand mi-a zis sa facem baie impreuna si am facut-o intr-un mod sublim,cu fiecare gest ,iubirea mea pentru ea se intensifica.Dupa ce ne-am imbracat si ne-am aranjat,am coborat sa manacam,deja era toata familia.Nu puteau lipsii clasicele comentarii ale lui Emmett,ceea ce au facut-o pe Alice sa se enerveze si m-a incantat amenintarea ei,sa ne arate un video sa vedem cum o rasfata pe sotia lui si nici nu va imaginati ca este pe terenul de fotbal.Cand am terminat i-am aratat Bellei restul casei,i-as spus a cui este fiecare camera si apoi am intrat in biblioteca in care aveam multe tablouri pictate de mama.

-ce frumos picteaza mami a ta.
-si tu cum sti ca le-a pictat mama mea?am intrebat surprins.
-pentru ca scrie aici...a raspuns aratandu-mi semnatura.
-nu esti o mincinoasa prea buna,stii?am spus imbratisand-o pe la spate.
-bine,si eu stiu cate ceva despre tine,domnule vicepresedinte al fundatiei Carlisle Cullen.
-deci ai cautat pe google,nu? cand?am intrebat-o dandu-i un sarut pe gat.
-cand ti-am stiut numele si am rupt regulile,voiam sa stiu mai multe despre tine.

Am simtit ca si ea era la fel ca si mine,si ea voia sa stie totul despre mine,sigur ea folosea metode mult mai traditionale,adevarul este ca mie nu-mi venise ideea sa o caut pe google.Amandoi eram nebuni unul dupa altul si ignoram asta,amandoi aveam propriile noastre temeri si demoni,poate ca ne plictiseam unul de altul daca eram de la inceput sinceri,dar cum puteam sa o facem daca eram in spatele unor reguli?.Ma incantat sa aflu asta,m-am simtit mai putin psihopat,poate ca intr-o zi o sa-i spun ca am pus pe cineva sa o investigheze,doar asteptam sa ma inteleaga.

Cand am iesit de acolo ne-am intalnit cu Maggie,care s-a facut ca nu ma cunoaste si nu m-a salutat,Bella s-a dus in camera lui Alice,ca sa o aranjeze si eu m-am dus pe tarasa,acolo era tatal meu,Emmett si unchii mei,asa ca am inceput sa vorbesc cu ei,le-am spuc ca aveam iubita si m-au felicitat.Am intrat in salon,unde m-am intalnit cu Maggie care nu a intarziat sa mi se apropie.

-vai...vad ca astazi chiar ai venit insotit,ma gandeam ca de data asta o s-o facem.
-pai nu,ea este iubita mea si sigur ca trebuia sa ma insoteasca...am zis serios.
-deci pentru asta,m-ai refuzat?credeam ca ai gusturi mai bune...e atat de nesimnificativa.
-repeta ce ai zis,nu ma face sa uit ca esti femeie si ca esti prietena lui Alice,nu-ti permit sa o insulti ea este mult mai mult decat tine,nu e o...curva.
-vai draga...ii mananci din palma...nu e pacat sa-ti exprimi o optiune.
-e pacat cand este vorba de un prost comentariu,destre o femeie pe care o IUBESC.
-este o norocoasa,o acoperi cu atata ardoare.
-pentru ca O IUBESC,dar nu sper ca tu sa intelegi asta,nu sti ce inseamna sa IUBESTI.

Ma privit cu furie,dar am vazut-o pe Jennifer intrand cu fratele ei si am plecat sa ii salut,i-am zis ei sa urce in camera lui Alice si a plecat imediat.Atunci m-am oprit sa vorbesc cu unchiul Aro, si i-am povestit ca o intalnisem pe femeia care o data el mi-o descrisese,mi-a spus ca e foarte fericit si ca voia sa o cunoasca.

Dupa o lunga discutie cu el,am urcat in camera sa ma schimb si acolo era Bella pregatita.I-am spus ca e pretioasa si mi-a multumit si ca am lasat-o sa intre in viata mea,nu am inteles de ce zicea asta si nici felul in care m-a imbratisat,asa ca i-am raspuns ca cel norocos am fost eu.M-a intrebat de cand am rupt regulile si i-am spus adevarul,i-am confesat faptul ca mintisem in ziua in care ploua si i-am spus motivele mele.Mi-a zis ca ma IUBESTE,poate chiar din prima zi in care ne-am intalnit si i-am spus ca si eu la fel.

Cateva minute mai tarziu am coborat pe terasa,am facut cunostinta cu cateva persoane si apoi am prezentat-o unchilor mei.Ne-am asezat la locurile noastre si nunta a inceput,la momentul potrivit,i-am pus "latul"surorii mele,care radia fericire,la kilometrii intregi.La sfarsitul ceremoniei,am plecat spre salon;am vorbit,am baut,am mancat si mi-am inceput discursul,imi era greu sa o fac,dar acum cand o aveam pe Bella aici cu mine,totul era mai clar si am spus primele cuvinte care mi-au iesit din inima si au fost foarte bine primite ,pentru ca toata lumea m-a aplaudat emotionata si expresia chipului lui Alice era mareata.I-am propus Bellei sa dansam si a acceptat.Mai tarziu am dansat cu mama mea,cu sora mea si cu Jennifer care era iluzionata,am presupus ca deja cunoscuse pe cineva,dar a negat.

A venit ora ca mireasa sa-si arunce "legatura" si ca niciodata m-am apropiat,nu credeam in traditia asta si niciodata nu-mi atrasese atentia,dar acum simteam impulsul de a o face,ceva ce nu credeam ca o sa simt vreodata acum s-a intamplat,iluzia de a ma casatori.Legatura a prins-o un prieten de-al lui Alice si buchetul de mireasa l-a prins jennifer ,care se bucurase atat de mult incat eram convins ca cunoscuse pe cineva.

-multumesc pentru discurs si pentru melodie,mi-a spus Alice imbratisandu-ma.
-nu ai de ce sa-mi multumesti spiridusule,am facut-o din inima.
-stiu foarte bine cine a fost muza ta,ma bucur enorm ca in sfarsit ti-ai deschis inima,si mai ales pentru cineva ca Bella...se vede ca te IUBESTE.
-stiu ,te iubesc mult surioara,distreaza-te,intradevar iti doresc tot ce e mai bine.
-si eu te iubesc mult,multumesc pentru tot,ne vedem de Craciun.

Am imbratisat-o pe Bella,in timp ce Alice si Jesper plecau spre luna lor de miere.Petrecerea a mai continuat putin si apoi am luat o sticla,cateva pahare si pe Bella de mana si am mers pe plaja,mica parte din plaja care ne apartinea,ca sa ne odihnim si sa ne bucuram de soare.Am ciocnit si ne-am iubit intr-un mod ceresc,experimentand si in alta forma,acoperindu-ne corpurile cu o multime de sarutari si mangaieri,repetandu-ne numele,gemand,bucurandu-ne nu doar de moment ci si de ambient,de lumina lunii,de sunetul marii,de aroma plajei ce se impreuna cu cel al sexului si apoi ne-am prabusit amandoi.

I-am spus ca mai era putin pana cand se lumina asa ca dupa ce ne-am imbracat,ne-am asezat pe malul marii ca sa privim rasaritl care niciodata nu fusese ca acum,cu stapana inimii mele intre brate dupa ce am facut dragoste intr-un fel atat de grandios.Mi-a adormit in brate si am ridicat-o cu grija sa o duc in camera,am lasat-o usor pe pat si m-am intins langa ea,adormind imediat.

Iar m-am trezit inaintea Bellei,am coborat in bucatarie si i-am pregatit micul dejun,desi dupa ora mai bine ii pregateam pranzul.Am luat un trandafir din aranjamentul floral de pe masa din hol si pe scari m-am intalnit cu parintii mei care se intorceau in Seattle,am vazut cum mama mea era usor miscata inaintea gestului pentru Bella,tatal meu mi-a tras un pumn in umar si mi-a zis sa o invit la petrecerile din decembrie sa sarbatorim impreuna alaturi de ei,i-am sarutat pe amandoi si am continuat sa urc.

Bella inca dormea,am privit ceasul si trebuia sa fim in doua ore la aeroport,asa ca am trezit-o,i-am magaiat chipul cu trandafirul,mi-a zambit fara sa deschida ochii si atunci am sarutat-o pe buze si i-am spus ca era deja ora sa se trezeasca,ca micul dejun era pregatit,s-a intins si a privit mirata platoul,pe care il pregatisem si l-am asezat pe picioarele ei.Am mancat in timp ce povesteam despre petrecerea de aseara.Ne-am pregatit pentru a pleca la New Jersey si am coborat,in living erau Emmett si cu Rosalie,care priveau la televizor si ne-au spus ca or sa ramana aici pentru restul saptamanii,asa ca ne-au condus la aeroport.Ne-am luat ramas bun ,imbratisandu-ne si Bella i-a transmis lui Rosalie sa aiba multa grija de ea.

In avion i-am spus Bellei despre invitatia tatalui meu,dar i-am spus ca nu era nici o problema daca ea voia sa-si petreaca acele zile cu tatal ei ,mi-a spus ca nu avea nimic planificat si ca cel mai probabil ar fi sa vina cu mine si asta m-a facut foarte fericit,imi parea rau ca nu avea o buna relatie cu tatal ei,dar eu eram foarte egois si preferam de o mie de ori mai mult ca ea sa fie cu mine dacat sa fie cu el,in acest sfarsit de saptamana imi dadusem seama cat de importanta era ea pentru mine si ca o iubeam cu nebunie si cu dorinta.Sa petrec Craciunul si Anul Nou cu ea era cel mai frumos cadou si eram nerabdator sa vina sarbatorile.

5 comentarii:

  1. Maine dimineata plec...sa fiti cuminti .Un Paste fericit ,va doresc la toti si tot ce e mai bun.Mikidutzza,o sa posteze in continuare.cate un capitol in fiecare zi,alternativ.Va pupic,pa.

    RăspundețiȘtergere
  2. prima:D
    e superb capitolul :X
    edward e asa romantic:)
    se vede ca se iubesc mult :X
    de abia astept continuarea:)
    Paste fericit si tie:*
    Drum bun >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. e un cap. fantastic...
    Edward e ata de indragostit,romantic si foarte gelos..
    Ma bucur ca familia a acceptat-o pe Bella...
    Acestea 2 se iubesc....
    Un Paste fericit si numai bine...
    Succes la drum.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. wau ..e fantastic:x...pastew fericit!!:*..dar unde pleci?am cam ramas in urma k noutatile:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere