joi, 18 martie 2010

Esti liber in seara asta? cap 18



Cap 18 - probe.




N-am mai putut sa mai zic ceva,din cauza impresiei care mi-a facut-o spunandu-mi asta,pentru un moment au trecut mii de lucruri prin capul meu,era doar un singur lucru foarte puternic pe care nu voiam sa-l aud,sa termine cu mine pentru totdeauna.

-Edward,mai esti?a exclamat facandu-ma sa reactionez.
-da...te ascult.
-Jacob a aflat de noi.

Iar am ramas tacut incercand sa procesez ce tocmai imi spusese,nimic din ceea ce credeam eu,nici macar nu ma gandeam ca mai exista tipul asta.

-m-ai auzit?...a intrebat nesigura pe ea.
-da... credeam ca o sa-mi spui ceva mai grav,i-am spus si mi-a revenit inima la loc.
-cum ar fi?
-ca nu ma ierti si ca nu mai vrei sa stii nimic de mine.
-bine,inca nu am decis asta,doar am vrut sa-ti spun ca el stie.
-si tu cum stii asta?
-pentru ca aseara ne-am intalnit din intamplare si mi-a spus el asta.
-si cum a aflat?ti-a reprosat?
-Audrey,i-a trimis o revista cu o poza unde eram impreuna la nunta lui alice,dar nu mi-a reprosat nimic,el iese cu...alta fata,doar m-a intrebat de cand ne cunoastem si cum isi daduse seama de relatia noastra si apoi mi-a spus ca tu ai renuntat la serviciile lui,ceva ce tu nu mi-ai spus.
-inca nu am ajuns la partea asta de poveste...esti pregatita sa ma aculti in continuara?
-da,dar trebuie sa astepti cateva zile,o sa fie aniversarea agentiei,si sunt aglomerata organizand petrecerea.
-inteleg,nu-ti face griji,am zis resemnandu-ma.
-vrei sa ma insotesti la petrecere?
-tu vrei sa vin cu tine?
-crezi ca te mai intrebam daca nu voiam?
-iar raspundem cu intrebari?
-tu ai inceput...a exclamat razand...sa stii ca ti-am simtit lipsa.
-si eu Bella,nu ai idee cat de dor imi e de tine,TE IUBESC.
-si eu Edward...a oftat...cred ca sunt nebuna,dar nu ma intereseaza ca esti un psihopat,nu am ce sa-ti iert,TE IUBESC si am nevoie de tine.
-putem sa ne vedem mai tarziu?am intrebat cu inima stransa...vin dupa tine la birou si mergem sa cinam.
-bine,desi nu pot sa stau mult,maine trebuie sa fiu la New York la ora 8.
-te duc eu,daca vrei,pot sa raman sa dorm la tine.
-nu poti sa te obisnuiesti cu a treia regula,nu?a intrebat razand.
-sunt deabea 13 zile,am suportat o luna in Londra , asa ca pot sa mai suport.
-nu pot sa cred ce imi spui,imi dau seama ca esti in stare de multe lucruri.
-toate in dragoste Bella,nu stiu cum poti sa te indoiesti de mine.
-vreau doar sa fiu foarte sigura,nu vreau alte dezamagiri.
-inteleg,atunci la ce ora vin sa te iau?
-nu stiu la ce ora ies,iti trimit un mesaj,ok?
-ok,astept.
-pe deseara atunci,te pup.
-eu de 100 de ori.

Am auzit-o razand si a inchis.Am oftat si am inceput sa rad singur,nu stiu daca o facuse cu un scop dar adevarul este ca ma speriase rau cu fraza in care imi spusese ca ...nu-mi placea ceea ce avea sa-mi zica...adevarul este ca nu ma interesa ca stia tipul ala,unicul lucru care ma interesa era sa nu-i faca rau Bellei,si daca nu i-a reclamat asta inseamna ca nu il interesa si in plus si el isi refacea viata cu o alta persoana.

La 20:30,am primit mesaj de la Bella sa trec sa o iau,asa ca am iesit din casa si am plecat spre biroul ei,o sa o astept afara si imediata venit cand i-am spus ca am ajuns,m-a salutat cu un rapid sarut pe buze si am fost la un restaurant din apropiere.Am dat comanda si cat am stat acolo i-am povestit alt episod din viata mea,am vazut cum a transformat furia in rasete si din nou supararea cansd a ascultat ce ii povesteam.

-eu credeam ca l-ai cunoscut pe Jacob din intamplare,niciodata nu m-am gandit ca l-ai contactat cu un scop...a exclamat incrutisandu-si bratele.
-voiam sa il cunosc sa stiu daca itri era fidel.
-asa ca de la inceput ai stiut ca ma inseala?a intrebat serioasa.
-da,si asta afost ceea ce m-a motivat sa continui relatia cu tine.
-deci,daca nu ma insela...te indepartai de mine?
-nu stiu,probabil ca nu.
-i-ai verificat mobilul,chiar esti un psihopat.
-sunt constient de asta...am acceptat rusinat.
-niciodata nu mi-am imaginat ca cineva putea fi in stare de asa ceva pentru mine.
-ca sa vezi cat de mare este iubirea mea pentru tine...am raspuns si am sarutat-o pe buze.

Dupa cateva minute am plecat spre apartamentul ei,a acceptat sa dorm alaturi de ea,asa ca am parcat si am urcat.Amandoi ne-am pus pijamaua,atat in apartamentul ei cat si intr-al meu erau haine pentru amandoi,si apoi ne-am intins in pat,era pentru prima data cand dormeam impreuna dupa noile reguli si era foarte greu sa ma abtin sa nu o ating asa ca m-am intors cu spatele si am imbratisat perna.

Nu stiu cat timp a trecut,nu puteam sa dorm stiind ca este langa mine,adevarul e ca fusese ideea mea sa dorm in apartamentul ei,deodata am simtit mana ei atingandu-mi abdomenul,si am strans perna,ainceput sa ma sarute pe gat,era in stare sa rupa propria-i regula?penisul meu a inceput sa reactioneze,la mangaierile si saruturile ei,oare ma testa intentionat?M-am intors si am ramas privind-o,ma analiza,am mangaiat-o pe par si m-am inclinat pentru a o saruta pasional,i-am facut jocul pentru un moment si apoi s-a urcat peste mine,chiar ma tortura,dar nu eram dispus sa cad in mrejele ei,ea ceruse sa nu facem dragoste si acum cred ca regreta ca pusese aceasta regula.A trebuit sa ma gandesc la cele mai groaznice lucruri din viata mea sa pot sa ma controlez si sa o refuz.

-Bella,opreste-te,am zis prinzand-o de umeri si indepartand-o.
-de ce?nu-mi spune ca nu a fost asta motivul pentru care ai ramas aici.
-nu,a fost pentru a te duce devreme la New York,tu ai fost cea care ai impus regulile,nu pot sa cred ca chiar tu esti cea care le incalci.
-am crezut ca o sa fie mai usor,...sigur mangaindu-mi pieptul cu degetele ei.
-aduti aminte ca ai zis ca daca incalcam a treia regula totul se termine.
-m-am razgandit,mai bine uitam de asta...a exclamat incercand sa ma sarute.
-sub nici o forma,o sa dorm pe canapea,am zis ridicandu-ma din pat.
-nu,ramai,...ai trecut proba,a soptit la ureche mea.
-stiam asta,era incredebila,iti place sa ma vezi suferind.
-sigur ca nu,iartama ca m-am indoit de tine.
-de ce nu?...tu mi-ai iertat actele mele psihopatice,suntem la fel,am asigurat-o atingandu-i nasul cu degetul.
-asa se pare...a zambit,pe maine.
-pe maine.

M-am intins si am imbratisat-o,in sfarsit am adormit cateva minute mai tarziu,foarte devreme am dus-o la New York si am profitat ca am ajuns acolo ca sa-mi rezolv niste afaceri.Ne-am intors seara si i-am povestit alta parte din viata mea,a ramas surprinsa cand i-am spus ca corpul meu nu reactiona la alta femeie si a zambit satisfacuta cand am asigurat-o ca era din cauza ei.Am lasat-o la apartamentul ei si eu am plecat spre al meu,trebuia sa ma satisfac singur dupa mica proba de seara trecuta,asa ca aflandu-ma singur in camera mea,am devenit tipicul adolescent care se mangaia singur.

A mai trecut inca o saptamana in care nu am putut sa ne vedem din cauza serviciului aglomerat al Bellei,cel putin am vorbit la telefon si ne-am trimis mail-uri.Sambata am invitat-o la cinema ca sa uitam de toate obligatiile laborale.Eram pe punctul de a cumpara bilete cand mi-a venit sa ma intorc si am vazut-o pe Jennifer vorbind foarte animata cu Jacob.

-nu se poate,am exclamat foarte surprins facand-o si pe Bella sa se intoarca.
-nu trebuie sa continui sa il urasti,doar sunt cu tine,el face parte din trecutul meu...mi-a zis tragandu-ma de haina sa ma intorc spre ea.
-Jennifer merita pe cineva mult mai bun decat tipul asta.
-Jacob nu e o persoana rea si amandoi se inteleg bine.
-tu stiai asta si nu mi-ai spus?
-la intalnirea despre care ti-am povestit erau impreuna,nu ti-am spus deoarece Jennifer mi-a interzis,stie foarte bine ca nu il suporti si voia sa pregateasca terenul inainte sa-ti spuna.
-asa ca te-ai aliat cu ea ca sa-mi ascundeti asta?asta nu incalca prima regula?
-sigur ca nu,o incalcam daca tu ma intrebai si eu iti raspundeam ca nu,sa ascunzi informatii nu este o minciuna,si in plus nu puteam sa tradez increderea lui Jennifer si nici nu eram in masura sa-ti spun asta.
-intotdeauna reusesti sa ma convingi si sa faci ce vrei tu,am zis imbratisand-o si frecandu-mi nasul de al ei.
-faptul ca lucrurile intre mine si el n-au mers bine,nu inseamna ca o sa i se intample si ei asta,se pare ca au multe lucruri in comun,sti si tu ca nici Jennifer nu e usa de biserica.
-si ce s-a intamplat cu acel Audrey?
-nu mai locuieste aici s-a mutat din nou cu parintii lui,asa ca relatia lor s-a terminat.
-spar sa fie adevarat.
-sigur ca este,sper ca pe viitor sa-ti schimbi parerea despre el.
-cat timp nu o insala totul este ok.
-nu o va face,se vede ca se plac,Jennifer mi-a spus ceva la nunta lui Alice.
-acum inteleg de ce s-a emotionat atat de mult cand a prins buchetul miresei.

Cand ne-am intors de la cinema,am fost sa mancam si mi-a spus ca vinerea urmatoare avea sa fie petrecerea agentiei,asa ca am ramas sa ma duc dupa ea la apartamentul ei.M-a impresionat cand am vazut-o iesind din biroul ei,purta o rochie mov,lunga si mulata cu bretele si cu spatele gol,parul prins si cercei si colierul pe care il facusem cadou.Ne-am zambit si ne-am sarutat scurt pe buze,i-am spus ca arata foarte bine si ea mi-a zis ca sunt frumos.I-am deschis portiera si ea a urcat.

Am ajuns la petrecere ,era foarte multa lume si Bella mi-a prezentat cativa dintre invitati,mi-am dat seama cum era privita de acei barbati si furia mi-a inundat corpul,dar eram constient ca trebuie sa ma stapanesc,trebuia sa imi aduc aminte de regula numarul 2,asa ca am respirat adanc si am evitat sa fac vreo prostie ca sa ruinez seara.Mai tarziu un barbat a invitat-o la dans,ea a acceptat intr-un final,era unul dintre proprietarii agentiei.Eu am baut dintr-o inghititura bautura pe care o aveam in mana si cealalta mana o aveam stransa in pumn in timp ce priveam cum ei dansau,el o privea intr-un mod nu prea placut pentru mine,dar,oare ea putea fi atat de naiva ,de nu-si dadea seama sau doar voia sa ma faca gelos.

Deodata o frumoasa fata a trecut prin fata mea si mi-a zambit cordial,i-am zambit si eu si o idee mi-a trecut prin minte,daca Bella dansa,de ce sa nu o fac si eu?asa ca m-am apropiat de acea fata care din fericire era singura.

-buna...am zis asezandu-ma in fata ei,zambindu-i normal fara sa flirtez.
-buna,...a raspuns si ea zambind.
-frumoasa petrecere,nu?
-da,desi eu vin din obligatie,tatal meu este unul dintre proprietari si pretinde ca in viitor eu sa-i iau locul,desi mie imi place mai mult pictura,dar el nu intelege si ma obliga sa studiez marketting.
-pacat,fiecare trebuie sa faca ce-i place in viata,nu ceea ce-ti impun altii,chiar daca e tatal tau,propo,sunt Edward Cullen,tu esti...am zis intinzand mana spre ea.
-Nicole Gallegos,imi pare bine,a raspuns strangandu-mi mana...ce bine ar fi daca tatal meu ar gandi la fel ca tine.
-si cine este tatal tau?
-barbatul acela care danseaza cu fata in rochie mov...mi-a facut semn si mi-am dat seama ca era cel care danseaza cu Bella.
-ce coincidenta,fata aceea este iubita mea.
-Bella este iubita ta?nu-mi imaginam,de aceea nu ti-am zis numele ei.
-da,am venit cu ea... am ramas in liniste cateva clipe,vrei sa dansam?am intrebat-o zambind.
-nu se supara?
-nu are de ce,nu e nimic rau in asta,si in plus si ea danseaza.
-dar pentru orice fel de reclamatie o sa dau vina pe tine.

Am dat din cap,am zambit si i-am intins bratul,am mers pe scena si am inceput sa dansam,deodata Bella m-a vazut si m-a privit cu ochii larg deschisi,mi-am dat seama ca era geloasa,ea era cea care a decis sa jucam asa,asa ca acum trebuia sa suporte.Am continuat sa dansez cu Nicole care era putin emotionata,dar i-am zis sa stea linistita ca Bella nu o sa se supere si am simtit privirile atente ale iubitei mele,si cand am privit-o in ochi ,i-am zambit sarcastic,nu puteam sa neg ca gelozia ma ardea pe dinauntru,pentru sa spre diferenta de mine cu Nicole,acel tip avea alte intentii cu ea,o manca din priviri,fara macar sa-l intereseze ca fiica lui este prezenta.

Dupa ce melodia s-a terminat,i-am multumit lui Nicole si am mers spre unul dintre chelneri sa iau o cupa de sampanie.Bella s-a asezat in fata mea si m-a privit cu furie,incrucisandu-si bratele.

-te distrezi?a intrebat cu sarcasm.
-la fel ca tine,am raspuns cu ironie.
-esti un cinic Edward,nu te schimbi niciodata,nu?
-despre ce vorbesti?
-nu face pe inocentul,te rog,te-am vazut cu Nicole.
-doar dansam,la fel ca tine cu tatal ei.
-nu schimba subiectul.
-nu schimb subiectul,Bella,ce ai?am intrebat serios.
-eu,nimic,nu eu eram cea care flirta.
-pai nici eu,esti foarte nedreapta,Bella,imi ceri sa nu fac scene de gelozie,dar tu ai voie.
-eu nu te-am insultat asa cum o faci tu.
-deja mi-am cerut iertare pentru asta,fusesem pe punctul de a ingenunchea ca sa te fac sa ma ierti,ai si uitat?
-pai daca nu ma insultai atunci ,nu aveai de ce sa faci asta.
-ti-am zis de mii de ori ca imi pare rau,am acceptat regulile tale pentru a-ti demonstra ce insemni tu pentru mine,nu eu sunt cel care are indoieli in relatia asta,pentru ca de cand te cunosc,am facut o gramada de nebunii doar sa fiu langa tine si stiu ca am facut o mare gresala sa spun asta la aeroport,dar cred ca am facut lucruri mult mai valoroase,pe care se pare ca nu le iei in calcul,te-am luat cu mine la familia mea in ocazii foarte speciale,am venit din Europa doar ca sa reglez lucrurile cu tina.
-de ce m-ai mintit?ai facut-o doar ca sa-ti indrepti gresala,nu ai venit ca mureai de dorul meu.
-sigur ,tot eu sunt ala rau in relatia asta si tu doar o fetita naiva care s-a lasat sedusa de mine,stii ceva?m-am saturat sa discut cu tine lucruri fara sens.
-acum rezulta ca sunt lucruri fara sens?
-pai nu ,nu au sens,de cand te-am cunoscut am fost doar cu o singura femeie deoarece mi-am dat seama ca simt altceva pentru tine,si tu te indoiest de mine in felul asta si in plus imi ceri sa fac niste lucruri pe care tu nu esti dispusa sa le faci,deodata mi-am dat seama de ceva ce s-a intamplat in seara in care am dormit impreuna...nu veni acum ca asta este o alta proba ca nu o inghit...a ramas tacuta si a privit podeaua,daca relatia asta nu merge ,este din cauza ta Bella,nu am rabdarea unui zeu.

3 comentarii:

  1. wow... la asa ceva nu m-am asteptat, dar Edward are dreptate... nu are rabdarea unui zeu, sunt de acort ca a facut multe rele, dar si multe bune...
    Sper sa se impace...

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne sunt incredibili :))
    au ajuns sa se certe din orice:(
    edward are dreptate ,bella are prea multe indoieli :(
    edward a respectat regulile ,insa ea nu prea :(
    amandoi au gresit asa ca cel mai bine sa se impace:X
    eram sigura ca jennifer iese cu jake :X
    de abia astept continuarea:X

    RăspundețiȘtergere