luni, 29 martie 2010

Alb orbitor cap 23


Cap 23-Asa zisa petrecere surpriza chiar a fost o surpriza.





Bella.


Ne-am asezat la masa,fetele pe o parte si baietii pe cealalta parte,fiecare era fata in fata cu iubitul ei,n-am vorbit prea mut, mancam in liniste si ne priveam intens,mai mult ne atingeam si baietii chicoteu,se pare ca puneau ceva la cale.Alice cred ca il atingea pe Jasper pe sub masa,deoarece acesta era foarte tulburat si isi trasese scaunul mai in spate.Emmett a facut pe DJ-ul si pe chelnarul,si-a asezat un prosopel pe brat si a inceput sa ne serveasca vinul rosu pe care Rosalie il alesese pentru aceasta cina,s-a ridicat de cateva ori si tot a schimbat cd-urile,numai melodii romantice si ceva mai vechi,dar foarte intense.Baietii pareau emotionati si Edward imi saruta mana si ma privea dulce,dar parca erau momente cand nu era acolo,se pierdea in ganduri si tresarea la cate un cuvant pronuntat mai tare.Erau atat de frumosi,parca erau niste zei ai Olimpului si noi niste fecioare care ne supuneam regulilor lor si asteptam sa ne indeplineasca dorintele.
-ar fi timpul sa invitam fetele la dans,anunta Emmett ,ridicandu-se in picioare si intinzand mana spre Rosalie,care a acceptat imediat.
Erau o pereche superba,Rosalie in rochia ei rosie si parul lung si blond...parea o papusa Barbie,si Emmett nu se lasa mai prejos.Spiridusul de Alice,parca era o elfa,cu parul facut tepi si trei floricele albe prinse intr-o parte,rochia alba ii venea perfect,si Jasper o privea,parca mai avea putin si o manca.
Am facut toate cate o pirueta,baietii privindu-ne,de parca le curgeau balele si ne-am lipit fiecare de corpurile perfecte ale partenerilor nostrii.Versurile melodiei erau perfecte.

CAND PLANG,TU SIMTI,
CU ROZE MA ALINTI.
DACA-N CERURI VEI PLECA,
PROMITE-MI CA MA VEI LUA.

Edward m-a prins de talie si m-a tras mai aproape de corpul lui,mi-a soptit la ureche cat de mult ma iubeste,respira pe gatul meu si simteam cum ma lasau picioarele.L-am luat de gat si ii trasam cercuri pe ceafa,degetele tremurandu-mi.

CHIAR DE AZI DE-AS PLANGE,
DIN TOATA INIMA.
PLANG DE BUCURIE,
SI-MI RADE INIMA.
AM SA IES DIN CASA,
SA MA PLIMB PE STRAZI.
SI DE NIMIC NU-MI PASA,
STIU CA TU MA VEGHEZI.

Mi-am lipit buzele de gatul lui si il sarutam usor,am inceput sa respir zgomotos cand el si-a lasat mainile in jos pe fundul meu.Parca celalalte perechi disparusera ,parca ramasesem doar noi doi si atmosfera aceea incantatoare...avea sa fie una dintre cele mai frumoase seri din viata mea.

ESTI RAZA PRINTRE NORI.
ESTI SOARELE DIN ZORI.
TU ESTI ROUA DIN FLORI.
UN INGER PE PAMANT.
ADUS DE PLOI DE VANT.
CUM POT SA FAC SA NU-MI ZBORI...

Edward ma strangea de solduri si ma apropie din nou de el,eu nu voiam sa dau inapoi deloc,m-a sarutat in sfarsit pe buze si mi-a soptit ca ma adora,facandu-ma sa inchid ochii si sa ma concentrez pe sarutul dulce , care nu voiam sa se mai termine.

CAND VORBESC CU MINE,
ECOUL MEU ESTI TU.
ESTI AER SI LUMINA,
SI-MI UMPLE SUFLETUL.

M-a bucuram ca s-a terminat melodia,ma incalzisem prea mult,Edward a cazut in genunchi,avea mainile pe picioarele mele goale,si ma privea atent,privitea lui o fixa pe a mea,si am observat ca si Emmett si Jasper faceau acelasi lucru,fiecare barbat era ingenuncheat la picioarele iubitelor lor,ma uitam surprinsa la ei si la Edward in acelasi timp.

-ce aveti in cap,am intrebat soptit,privirea mi-a ramas pe mana lui Edward care tinea cutiuta argintie,m-au lasat picioarele si am cazut in genunchi in fata lui, imi simteam sangele vajaind prin vene.
-Edward…am reusit sa spun.
-Bella,intr-o luna mi-am pierdut capul dar mi-am gasit inima…vrei sa te mariti cu mine?

L-am privit atenta si i-am zambit fortat,era totusi destul de serios si a ridicat o spranceana.

-da,cuvantul mi-a iesit din gura fara a putea da inapoi.
-nu trebuie sa ne casatorim acum Bella,tu hotarasti asta ,suntem inca prea tineri dar vreau sa fi a mea,Bella mea.
-te iubesc Edward,am spus si n-am fost in stare sa mai zic nimic.

El si-a lipit buzele peste ale mele si m-a sarutat dulce.Emmett si Jasper isi sarutau cu foc iubitele,care purtau cate un inel stralucitor pe degetul inelar.M-am uitat inapoi la Edward,zambea.

-a…am uitat sa-ti dau inelul,a inceput sa rada,chiar uitase.
-ai emotii ,nu?i-am soptit.
-da…foarte mari emotii.



Edward.


I-am pus inelul pe deget si am ajutat-o sa se ridice,Emmett a oprit muzica si a stins becul.
-e timpul pentru culcare doamnelor ,a zis razand.
-ce Emmett,nu mai ai rabdare,striga Jasper care ramasese usor in spate.
-avand-o pe Rosalie atat de frumoasa si atat de aproape de mine,intr-o seara atat de speciala,nu am cum sa mai astept.
-ai dreptate frate,am zis si am ridicat-o pe Bella in brate urcand scarile.
-felicitari la toata lumea si casa de piatra,surpriza voastra a intrecut-o pe a noastra,ati fost cu un pas inainte…canta spiridusul de Alice.
-Edward a fost cu ideea spuse Jasper.
-Intradevar iubitule?a intrebat Bella agatandu-se cu bratele de gatul meu.
-da,asa este,este vina mea fetelor ca acum sunteti niste fete logodite si peste putin timp…doamne casatorite.
-ai avut o idee excelenta,Edward,sopteste Rosalie inainte de a inchide usa dormitorului ei.
-distractie placuta,striga Alice din partea cealalta a holului.
-si voua,am strigat si am intrat in camera cu Bella in brate sarutand-o pe buze.
Am lasat-o jos pe picioarele ei,sprijinindu-se inca de mine.
-m-ai facut cea mai fericita ,Edward.
-eu sunt norocos ca te-am intalnit,te vreau doar pentru mine,poate ma consideri un psihopat Bella,dar te iubesc…te iubesc, te iubesc, te iubesc…nu exista cuvinte pentru a exprima ce simt acum.

S –a intors cu spatele si mi-a facut semn sa-I desfac fermoarul de la rochie,i-am lasat rochia sa alunece in jos pe corpul ei,si am observat compleul de dantela neagra pe care il purta,era extravagant .Am intors-o cu fata la mine si am observat sanii ei ridicati si presati in corsetul strans pe trupul ei.Arata atat de bine,ne sarutam si ea a inceput sa ma dezbrace incet,tremurandu-i mainile de parca eram la prima intalnire.Am ramas in boxeri,in timp ce o mangaiam pe spate.S-a lasat in genunchi si si-a trecut mana peste penisul meu tare ,simteam ce are de gand sa faca dar nu stiam daca sa o las sau nu,o voiam dar nu voiam sa o oblig.Mi-a tras boxerii in jos pe solduri si nu am putut sa ma abtin sa nu gem la gandul ca avea sa-mi faca sex oral.M-am uitat in jos la ea bucurandu-ma de minunatul spectacol,cand ea mi-a atins partea de sus a penisului cu buzele umede.Ma uitam in ochii ei si imi doream sa nu se razgandeasca,deja imi intrase acest gand in cap si nu eram in stare sa ma opresc.I-am simtit limba trecand pe toata lungimea penisului meu,si am inceput sa gem de placere,era mult mai bine decat imi imaginasem,eram sigur ca datorita dragostei pe care ne-o purtam unul altuia,atingerile ei erau mult mai intense si mai placute.
Cu cateva miscari ale buzelor ei ajunsesem in momentul in care as fi vrut sa-mi dau drumul dar voiam sa ma bucur in continuare de placere,asa ca am ridicat-o si am dezbracat-o complet,voiam sa-i simt sanii goi in mainile mele,sa-i simt pielea fina,ea imi apartinea complet,era a mea.S-a intors cu spatele la mine,s-a aplecat si si-a sprijinit mainile de pat,nu am rezistat privelistii minunate din fata mea si am intrat inauntrul ei adanc,a gemut puternic…si ea astepta asta.Am inceput sa ma misc tinandu-ma de soldurile ei,si-a arcuit spatele,lasandu-se pe coate,pozitia m-a fascinat si am ajuns imediat la orgasm dupa care ea s-a prabusit pe pat.M-am asezat langa ea,i-am dat saruturi scurte pe fund,in semn de multumire.
-ai fost minunata,i-am soptit atingandu-i spatele cu varful degetelor.
-tu m-ai invatat asta,dragul meu.
-iti multumesc ca ai acceptat sa fi sotia mea,nu stiu ce se intampla cu mine daca nu acceptai ,stiu ca m-am cam grabit.
-Edward nu pot trai fara tine,deja apartinem unul altuia,suntem o singura persoana.
-asa simt si eu,de cand te-am vazut pentru prima oara,am simtit ca te vreau pentru mine,de parca am fi trait impreuna intr-o viata anterioara.Vreau sa vorbesti cu Charlie,de fapt vreau sa-i cer mana ta oficial,sa stam impreuna,m-am simtit atat de bine zilele astea stiindu-te alaturi de mine.
-o sa vorbim cu Charlie si cu parintii tai Edward,vreau sa locuim impreuna,suntem dependenti unul de altul.

Ne-am ridicat si am plecat spre baie,aveam de gand sa fac toata noaptea dragoste cu ea,nu ma saturam de corpul ei,era cea mai frumoasa noapte din viata noastra si trebuia sa profitam la maxim.
-te ador ,i-am soptit,cand am tras-o in pat peste mine,simtind caldura corpului ei.
-Am prins-o de talie si m-am intors ,urcandu-ma deasupra ei si prinzandu-i incheieturile.I-am ridicat mainile deasupra capului si i-am soptit.
-n-ai voie sa le misti,altfel te pedepsesc.
-cum?
-intr-un mod destul de delicat oricum,i-am spus zambind.
-atunci nu o sa stau cuminte.
-o sa te leg.
-hmm,mi-ar face placere.
-da?
-da,vreau sa incerc.


Bella.


Mi-a legat mainile de marginea de sus a patului si simteam teama,curiozitate,adrenalina…dar era placut,ma excitam doar privindu-l pe Edward,ma pierdeam in privirea lui patrunzatoare,si imi muscam buzele cu nerabdare.
A inceput prin a-mi saruta fiecare centimentru al corpului,ma lingea si ma musca in acelasi timp,si eu simteam durerea excitatiei,imi frecam picioarele unul de altul si am gemut cand i-am simtit degetele in vaginul meu.
Degetele lui intrau si ieseau cu rapiditate umezindu-ma mai mult ca niciodata,il priveam si ii auzeam respiratia greoaie.A scos degetele si le-a bagat in gura lui,lingandu-le… imi facea pofta,voiam macar sa-l ating,am deschis gura lingandu-mi buzele uscate…-vreau si eu,i-am soptit.
Mi-a bagat degetul lui mijlociu in gura ,chiar simteam nevoia sa simt oricare particica din corpul lui.Am inchis ochii si ma bucuram de placerea pe care numai el mi-o putea oferi.
-tu ai vrut sa jucam asa,mi-a zis zambind.
-dar nu ma gandeam ca e atat de greu sa nu te pot atinge.
-vrei sa-ti desfac mainile?
-da am spus cu vocea intrerupta.
In cateva clipe puteam sa-i imbratisez trupul si sa-l simt ,pierdusem ceva timp si mi-era dor.
-te vreau acum,i-am soptit si l-am simtit imediat penetrandu-ma,corpul meu avea nevoie urgenta de el.
Se misca repede,intensificand din ce in ce mai mult miscarile.Am ajuns in scurt timp la orgasm si el s-a intins langa mine zambind,eram epuizata ,imi simteam corpul fara vlaga,de parca imi supsese sangele.
-esti pregatita pentru inca o partida?m-a intrebat serios.
-ce?nu acum ,nu sunt in stare.
-doar atat?
-tu glumesti?
-da…mai e o zi si maine…si poimaine…avem toata viata inainte pentru asta,doamna mea.
Am zambit la cum imi spusese si m-am afundat in bratele lui,adormind instantaneu.


SPER CA V-A PLACUT ! O SA INCERC UN EPILOG CEVA MAI TARZIU,SA MA GANDESC …Va multumesc pentru ca ati citit acest fic….

5 comentarii:

  1. nu se poate si acest fic se termina :((
    e minunat capitolul :X
    3 cereri in casatorie :) e asa romantic:X
    versurile melodiei sunt asa dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. NUUUUUU!!!!De ce? si asta se termina??:(( mai vreau!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. super ,imi place foarte mult , astept EPILOGUL .
    SPER SA NU DUREZE MULT. imi place cum scri
    spor la scris .

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci,pe bune,esti geniala!
    La ora 9 seara,adica acum 4 ore,ma apucam de citit ''Esti liber in seara asta''-un fic uimitor,felicitari pentru traducere :D
    Dupa,m-am apucat de ''Alb-orbitor'' un fic de asemenea genial ...
    Acum am terminat de citit,si,desi eu nu prea dau commentarii,vreau sa stii ca te felicit!
    Daca vrei sa vorbim,id-ul meu este ioanamihali@yahoo.com ...

    Felicitari si succes in continuare cu ficurile.
    Pe mine una m-ai lasat placut surprinsa...

    Ioana.

    RăspundețiȘtergere