miercuri, 17 martie 2010

Alb orbitor cap 19




Cap 19 – Hai sa radem.



Bella.



M-am asezat in pat, mirosea atat de bine, nu era un parfum anume, pielea lui mirosea atat de barbatesc, dulce, atat de dulce.
-Tata s-a dus in camera lui, poti sa ramai cu mine daca vrei.
-As putea sa ma mut aici, e si camera mea, nu?
-Se pare ca-ti ceri drepturile!
-Numai daca tu faci parte din ele.
M-am uitat in ochii lui obositi se pare ca nu dormise prea bine, mi-am frecat usor nasul de obrazul lui, ii simteam respiratia pe buzele mele, il doream dar mi-era frica sa nu fim din nou intrerupti de tampita imagine cu Tanya care imi tulburase gandurile de o saptamana.
-Vrei sa vi la mine astazi?M-a intrebat...-mama ar fi incantata sa ne vizitezi din nou, o sa gateasca ceva special astazi, e sambata, si a obtinut un contract in Seattle, destul de bun, trebuie sa sarbatorim si iubirea noastra nu?
-O sa vin, ma duc sa-mi fac un dus, asteapta-ma aici, sa nu pleci, da?
O jumatate de ora am stat la dus, mi-am spalat parul, m-am spalat pe dinti, m-am epilat si m-am dat cu o crema de ciocolata si cocos, miroseam a prajituri.Am iesit invelita in prosop, Edward s-a ridicat din pat si a venit spre mine, s-a lasat in genunchi in fata mea, imbratisandu-mi soldurile.
-Mirosi atat de bine, esti atat de dulce!
Si-a bagat mainile pe sub prosopul meu si mi-a mangaiat coapsele, fata lui era pe abdomenul meu, si ii simteam respiratia calda prin prosop.Mi-am pus mainile in parul lui si am inchis ochii.
-Putem s-o facem fara sa ne sarutam, i-am soptit cu vocea intrerupta, am simtit cum prosopul imi aluneca pe sani, si respiratia mi s-a accelerat.
S-a ridicat si m-a acoperit.
-Nu vreau sa te grabesti, si in plus nu avem timp.te vreau o noapte intreaga, nu accept jumatati de masura, mi-a spus zambind strengareste.
-Esti un masochist, i-am spus, iti place sa ma intarati si apoi sa ma lasi balta.
-Aha, vreau sa te fac sa nu poti da inapoi, n-as sporta sa fim intrerupti.


Edward.



M-am intors cu spatele la ea, privind acvariul, sa o las sa se imbrace, nu puteam rezista tentatiei sa o vad complet dezbracata, era prea mult pentru mine.Aroma ei de ciocolata imi ramasese pe maini si pe fata, miroseam a Bella.
-Poti sa te intorci Edward! hmm, ce rusinos ai devenit!
-Tu m-ai schimbat Bella, la 180 grade.
-Ok, hai sa coboram, mi-a spus si m-a luat de mana.
Am ajuns in bucatarie si am luat-o in brate sarutand-o pe frunte, in prezenta ei eram altfel. nu eram eu, eram sensibil si romantic.Am iesit afara si am luat-o de mana.
-Hai cu mine, i-am spus facandu-i cu ochiul.
-Unde ma duci?
-Sa-ti iau flori, azi e o zi speciala si vreau sa alegi tu ce floare vrei.
-Ok, a inceput sa rada, esti unic Edward, stiai asta?
-In ce sens?
-In toate.
-Hmm, banuiam dar nu mi-o spusese nimeni pana acum.
Am ajuns la floraria "fam.Cullen" si am salutat-o pe vanzatoare.
-Tie ar trebui sa- ti multumesc ca nu am dat faliment?A zis vanzatoarea uitandu-se la Bella.
-Intrebati-l pe el, nu sunt in masura sa va raspund la intrebare, a raspuns zambind uitandu-se la mine.
-Da doamna,ea este Bella mea, si florile sunt pentru ea, asa ca va rog sa-i faceti un buchet din florile pe care ea o sa le aleaga, si mai vrea 3 trandafiri albi pentru mama.
Vanzatoarea i-a facut un buchet cu flori de camp si frunze de feriga, era atat de natural si frumos, cu siguranta Bella era deosebita in toate sensurile.Am ajuns acasa si Esme era foarte incantata, a imbratisat-o si a pupat-o pe Bella, de parca era fata ei.
-Bella, n-ai idee cat ma bucur ca ti-ai revenit si ca ai revenit in vietile noastre.
-Si eu ma bucur Esme, nu-mi vine sa cred ca sunt atat de iubita de familia ta...de Edward...a spus atat de sincer si era atat de serioasa ca-mi dadusera lacrimile, da stiu...eram totusi un plangacios.
-Luati loc, eu trebuie sa pregatesc pranzul, avem invitati, a zis Esme luand trandafirii pe care ii daruisem.
-Te ajut, a spus Bella foarte incantata si s-a dus dupa mama.
M-am asezat pe canapea, eram atat de fericit, ajunsesem din nou la inima Bellei, trebuia sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru asta, intr-adevar imi ascultase rugaciunile.In cateva omente a intrat pe usa Emmett cu Rosalie si Jasper cu Alice.
-Ce surprize...am zis, eram intr-adevar surprins, se pare ca erau toti cei dragi mie prezenti.
-Unde e Bella, m-a intrebat Alice?
-In bucatarie, o ajuta pe Esme cu masa.
Fetele s-au dus dupa ea, si noi , cei trei prieteni vechi am ramas in living, ca atunci cand eram mici, ne uitam si radeam unul la altul ca prostii, toti eram indragostiti, si inca cum, toti ne maturizasem si lasasem prostiile la o parte, toti ne doream un viitor cu sotie si copii, in fine eram pe aceeasi lungime de unda.Emmett s-a ridicat si a dat drumu la muzica, le-am povestit soptit despre Bella, cum ne-am impacat, nu voiam sa ma auda din bucatarie.Cand le-am povestit faza cu pestisorii, desi mie mi se paruse foarte ok, mi-au zis ca o luasem razna, ca nu ma recunosteau, radeau ca prostii de mine, se uitau la fata mea si nu se putea abtine sa nu rada.Incepusera sa strige dupa mine "the golden fish" si nu incetau cu rasul ala prostesc.
-Gata, ma enervati, le-am spus, dar ei erau pe jos, radeau cu lacrimi.
-Bine frate, iti jur ca nu mai rad, zice Emmett, concentrandu-se sa se abtina, Jasper si-a pus mana pe inima, dand din cap in semn ca inceteaza.
Dupa o buna bucata de vreme, toti taceam si ascultam Linking Park.
-La masa baieti, striga mama, Carlisle e pe drum.
Au asezat platourile pe masa de 12 persoane, din cealalta jumatate a livingului.Ne-am tarat picioarele grele spre masa, eram obosit, ne-am asezat pe scaunele noastre, fetele asezandu-se langa noi.Cand Jasper si Emmett au vazut platoul cu peste, i-au bufnit din nou rasul si eu m-am uitat la Bella oftand.
-Ce s-a intamplat, intreab Alice zambind, ce aveti?
-Daca nu incetati, ma ridic de la masa, le-am spus si mi-am impins scaunul in spate, nu aveam de gand sa ma ridic de la masa, dar imi doream sa inceteze.Cand amandoi m-au privit serioasi, m-a bufnit si pe mine rasul si le-am explicat si fetelor care era povestea cu rasul isteric al celor doi.
Rosalie m-a gasit amuzant, si Alice mi-a spus ca este foarte romantic.Bella a intrat in hora si le-a povestit cum vorbeam cu pestii, si am ras pana am fost intrerupti de tata care intrase pe usa.

3 comentarii:

  1. este hazliu... dar si foarte fine... impreuna si fericiri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e minunat :)
    bella si edward sunt adorabili :X
    eram sigura ca emmett va rade de romantismul lui edward :))
    e amuzant capitolul :)) gata cu suferinta :)

    RăspundețiȘtergere