luni, 1 martie 2010

Alb orbitor - cap 14









Cap 14 - Nu pot sa traiesc fara tine.




Bella.

Tata dormea pe canapeaua din living cand am ajuns acasa,nu am vrut sa-l trezesc,am urcat in camera mea si am aprins veioza.Eram fericita,nu aveam sa regret nimic din ceea ce am facut.Nimic nu avea sa ma faca sa renunt la iubirea mea pentru Edward,era un vis pe care nu credeam vreodata ca o sa-l traiesc in realitate.M-am dezbracat si am intrat la dus,pielea mea mirosea a el,perca aveam urme pe unde trecusera degetele lui,parca ii simteam si acum electricitatea,ma simteam vie,imi simteam inima batand,si sangele curgandu-mi prin vene.Am dat drumul la dus,si imi parea rau ca apa o sa-mi stearga perfumul lui ,mi-am spalat parul cu samponul meu de capsuni,si am stat asa o jumatate de ora ,uitandu-ma in gol.Am iesit invelita in prosop si am vazut ca el, nu aprinsese becul in camera lui,erau doar veiozele aprinse,oare ce facea?m-am asezat in pat,nu aveam chef sa ascult muzica sau sa citesc,voiam liniste,voiam sa ma gandescl la el,era atat de romantic...atat de atent.Se purtase atat de frumos cu mine,fara sa ma raneasca... mai mult decat era cazul.Il iubeam , il iubeam cu toata fiinta mea,am inchis ochii si am adormit ,asa,in prosop,acoperita cu asternuturile mele mov de satin.

Dimineata m-am trezit speriata,visasem ceva ingrozitor,ceva ce mi-a nelinistit copilaria "cadeam intr-o gaura alba si nu aveam de ce sa ma agat,albul ma orbea,era puternic si eu cadeam in gol,plangeam si imi acopeream ochii"Cand am deschi ochii ii multumeam lui Dumnezeu ca nu era adevarat,oare ce avea sa se intample,de multe ori mi-i se adevereau visele,bine...acum doar n-o sa cad intr-o groapa ...dar tot trebuie sa semnifice ceva.M-am imbracat si am coborat in bucatarie,tatal meu isi savura cafeaua.
-buna dimineata Bella,de ce te-ai trezit asa devreme ...E ora 7,este duminica,puteai sa dormi si tu mai mult.
-neata tata,n-am putut sa dorm prea bine,o sa gatesc ceva,azi vine si Alice la mine ...sa mai vorbim.
-imi pare bine ca va intelegeti...eu trebuie sa plec ,vorbim deseara.
-ok ,tata,servici usor,i-am spus si i-am facut cu mana.

A iesit pe usa si eu m-am asezat pe scaun,ma tot gandeam la ce am visat,eram nelinistita,nu mai visasem de cand eram mina asta.M-am apucat sa gatesc,am facut mai multe feluri de mancare ca tata sa aiba de unde alege.
Pe la ora 13 a venit Alice,chiar aveam nevoie de ea,voiam sa-i povestesc despre Edward,simteam nevoia sa-i povestesc cuiva cat de fericita eram.A ramas surprinsa ,cand i-am spus ca m-am culcat cu el ,intr-un timp atat de scurt,dar m-a felicitat si mi-a zis ca sunt puternica pentru ca am avut curajul sa fac asta,s-a bucurat alturi de mine si m-a rugat sa-i mai povestesc o data cu lux de amanunte,o incanta povestile de dragoste.Mi-a spus ca Edward umblase cu multe fete din scoala,dar nu iesea cu nici una de mai multe ori,parea sa nu se fi indragostit niciodata...era cam afemeiat...mi-a zis.
Dupa ce mi-a povestit despre Jasper,de cat de bine se intelegeau,despre cadourile pe care le primea constant de la el,am ajuns la concluzia ca amandoua trebuia sa sarbatorim.
-saptamana viitoare o sa iesim toti in oras,o sa-i luam si pe Rosalie cu Emmett si ei se pare ca se iubesc foarte mult.
-de acord atunci,eram 3 cupluri perfecte de indragostiti.

Alice a plecat pe la ora 18 si m-am dus in camera mea ,sa-mi pregatesc lectiile pentru a doua zi la scoala.Am deschis fereastra si m-a surprins placut trandafirul alb ,care atarna de sfoara de la geamul meu,era atasat si un bilet.l-am luat si m-am asezat pe pat,era scrisul special al lui Edward ,frumos asezat in pagina.

"N-AS FI CREZUT CA O SA-MI FIE ATAT DE DOR DE TINE,N-AS FI CREZUT CA MA POTI FACE ATAT DE FERICIT,N-AS FI CREZUT CA M-AS PUTEA INDRAGOSTI IN FELUL ASTA,N-AS FI CREZUT CA TE POT IUBI ATAT DE MULT,N-AS FI CREZUT CA DUMNEZEU M-A LASAT SA TRAIESC PENTRU A NE INTALNI.TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL,SI DE AZI INAINTE O SA PRIMESTI CATE UN TRANDAFIR IN FIECARE ZI,PENTRU CA TU SA NU MA UITI NICIODATA."

Becul de la camera lui era aprins,am intors biletul pe partea cealalta si am scris si eu ...scrisul meu marunt si imprastiat.

"N-AS PUTEA SA MOR, DE TEAMA SA NU TE LAS SINGUR,N-AS PUTEA SA TE PRIVESC ,FARA SA TE DORESC,N-AS PUTEA SA TRAIESC FARA TINE! DACA MI-AS PIERDE MEMORIA SI TE-AS INTALNI,TOT DE TINE M-AS INDRAGOSTI. ESTI TOTUL PENTRU MINE ,TE IUBESC SI O SA PASTREZ CU DREG FIECARE TRANDAFIR CARE VINE DIN PARTEA TA "

Am prins biletul pe sfoara zambind si l-am trimis spre fereastra lui.O ora mai tarziu era deja foarte intuneric,dar biletul pe care i-l trimisesem lui Edward ,disparuse,cu siguranta il citise deja.Abea astept sa-l vad maine la scoala,am prima ora biologie ,mi-am zis si am continuat sa citesc pentru la scoala,Trandafirul l-am legat deasupre biroului meu,voiam sa se usuce asa ,intreg ,fara a-I cadea vreo petala.Luni dimineata,din nou,acelasi cosmar,m-am trezit transpirata dar tremuram totusi,eram iar nelinistita.
Mi-am luat o camasa alba si clasicii blugi,niste cizme cu toc,pe care nu le prea purtasem,dar voiam sa fiu mai inalta ,sa ma potrivesc cu Edward intr-un fel.Am coborat in bucatarie si am mancat cereale cu lapte,am plecat spre scoala.Edward inca nu ajunsese,mi-am luat rucsacul si am plesat spre cladire.La nivelul unu ,m-am oprit sa privesc pe geam,Masina lui Edward tocmai intra in parcare.Am ramas uitandu-ma,zambeam,oare cum s-o purta cu mine?ce or sa spuna colegii despre noi?A iesit din masina foarte elegant,avea o camasa cenusie si un sacou negru…ii veneau perfect.
N-am putut sa ma bucur de imagine prea mult timp,ca o blonda inalta si bine facuta,s-a apropiat de el si l-a sarutat,acoperindu-l parca complet.Mi-am simtit sangele fierbandu-mi in vene,si inima imi batea cu putere…o luam razna…M-am intors sa cobor scarile,voian sa-l privesc in ochi ,sa-mi spuna ca nu sunt adevarate toate vorbele pe care mi-I le spusese,imi treceau prin minte doar acele clipe in care fusesem in bratele lui,doar privirea lui, doar buzele lui.Am pus piciorul pe prima treapta,si mi-am simtit tocul agatandu-se,parca ceva m-a tras,cu capul in jos,alunecand in albul orbitor de care imi era atata teama.



Edward.


Duminica nu am facut altceva decat sa ma gandesc la Bella,m-am trezit la ora 12,nu adormisem foarte repede,dupa seara petrecuta cu Bella,era atat de dulce ,atat de pura,simteam ca nu pot sa traiesc fara ea.Am lasat-o sa-si puna ordine in ganduri,mai ales ca venea si Alice la ea..Daca ar fi fost dupa mine,acum ma duceam la ea,eram dependent de ea.Am iesit din casa ,ca sa ma duc la florarie,era la prima intersectie,am mers pe jos ,voiam sa iau o gura de aer,voiam sa ma plimb,si m-as plimba linistit cu ea langa mine,dar am timp si pentru asta ,mi-am zis.Voiam sa ii trimit cate un trandafir in fiecare zi ,asa cum facea Carlisle,voiam ca dragostea noastra sa continue la nesfarsit,eu oricum nu aveam sa ma satur niciodata de ea.Am luat un trandafir alb si am plecat acasa ,direct spre camera mea,era simbolul puritatii… l-am prins de sfoara de la geam,dar voiam sa-I spun mai multe ,asa ca am luat o foaie din agenda mea si am scris: "N-AS FI CREZUT CA O SA-MI FIE ATAT DE DOR DE TINE,N-AS FI CREZUT CA MA POTI FACE ATAT DE FERICIT,N-AS FI CREZUT CA M-AS PUTEA INDRAGOSTI IN FELUL ASTA,,N-AS FI CREZUT CA TE POT IUBI ATAT DE MULT,N-AS FI CREZUT CA DUMNEZEU M-A LASAT SA TRAIESC PENTRU A NE INTALNI.TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL,SI DE AZI INAINTE O SA PRIMESTI CATE UN TRANDAFIR IN FIECARE ZI,PENTRU CA TU SA NU MA UITI NICIODATA.",l-am prins impreuna cu trandafirul si l-am trimis spre fereastra Bellei.Chiar cand am inchis geamul Emmett a intrat in camera mea fara sa bata la usa ca de obicei,dar eram prea fericit ca sa ii mai zic ceva.I-am povestit despre Bella,i-am spus ca m-am indragostit de ea ,ca sa nu aiba surprize maine la scoala.Ne povesteam intotdeauna totul,dar nu am vrut sa intru in detalii .Am mancat dupa amiaza tarziu si cand m-am intors in camera,presimteam ca-mi raspunsesem la mesaj.Am deschis fereastra si am luat biletul …l-am intors pe partea cealalta si am citit: "N-AS PUTEA SA MOR, DE TEAMA SA NU TE LAS SINGUR,N-AS PUTEA SA TE PRIVESC ,FARA SA TE DORESC,N-AS PUTEA SA TRAIESC FARA TINE! DACA MI-AS PIERDE MEMORIA SI TE-AS INTALNI,TOT DE TINE M-AS INDRAGOSTI. ESTI TOTUL PENTRU MINE ,TE IUBESC SI O SA PASTREZ CU DREG FIECARE TRANDAFIR CARE VINE DIN PARTEA TA "…am zambit fericit.
Maine la scoala avea sa fie o zi interesanta.
M-am trezit tot cu gandul la Bella,asteptam sa o vad,oare care o sa fie reactia fetelor cand or sa ma vada cu ea,cu nici una nu iesisem mai mult de 2 ori,si nu ma plimbasem cu nici una de mana sau ceva de genul asta,doar cateva pahare de vin si sex…asta ma interesa la ele.Am urcat in masina mea si am dat drumul la muzica,cand am ajuns in parcare ,masina Bellei era deja acolo,fata aste nu intarzia niciodata?Am iesit si m-am trezit cu Tanya calare pe mine.
-mi-a fost dor de tine Edward,mi-a spus sarutandu-ma.
-Tanya,da-te jos de pe mine,ce dracu`te-a apucat?i-am zis impingand-o.
-Eddy ,ai lipsit o saptamana,m-am ingrijorat ,a spus ea pisicindu-se.
-nu ai de ce sa te indrijorezi,are cine sa-si faca griji pentru mine si am plecat spre cladire.Aveam prima ora cu Bella.
Nu am apucat sa ajung la usa ca i-am vazut pe toti impingandu-se ,fetele tipau si plangeau.
-fata cea noua,Bella a cazut pe scari ,am auzit-o pe una dintre ele,era ingrijorata…
M-au lasat picioarele ,nu…Bella mea , nu…salvarea se auzea deja venind.Am inaintat si am ajuns in holul principal,Bella era intinsa la capatul scarilor,camasa laba ii era imbibata cu sange…era sange mult…am cazut in genunchi…nu puteam sa o ating,imi era frica.Doamne nu mi-o lua,nu acum cand am gasit-o.Bella,nu-mi face asta,am zis plangand…te rog.
In cateva clipe a venit tata,noroc ca era de garda.
-tata,Bella…am apucat sa spun.
-Edward, linisteste-te,stii ca fac tot ce se poate pentru ea….copii dati-va la o parte…
S-a dus spre ea cu doi asistenti,a palpat-o usor si s-au hotarat sa o puna pe targa.M-am dus dupa ei si m-am asezat in spate langa ea,nu misca,deabea ii simteam pulsul…-esti viata mea acum,nu ma parasi ,te rog…
Am ajuns la spital si tata nu m-a lasat sa il urmez,m-am asezat pe un fotoliu si m-am pierdut in ganduri pentru cateva ore.M-am rugat pentru viata ei,ce nu m-am rugat 17 ani adunati,nu i-am strigat numele lui Dumnezeu mai mult decat acum ,niciodata,nu puteam sa concep viata fara Bella mea,totul era negru pentru mine.Charlie si Alice erau si ei acolo,era si mama,dar nu m-am simtit in stare sa vorbesc cu ei. Dupa patru ore ,tata a iesit.
-tata spune-mi ,te implor.
-Edward ,doar timpul poate sa decida ,eu am facut tot ce mi-a stat in putinta.
Au inceput sa vina si alti colegi,tatal Bellei era distrus,era tot ce avea pe lume,Alice nu s-a miscat de langa mine si nici Emmett,mama plangea de cate ori se uita la mine sau la Charlie. Emmett a plecat ,era deja ora 2 noaptea.Tata mi-a spus ca lovitura la cap era foarte puternica,avea o mica sangerare intracraniana,asta duce de obicei la pierderi de memorie pe termen scurt,asta sub nici o forma….nu voiam ca ea sa nu-si mai aminteasca de mine,Era cel mai rau lucru pentru mine.
Era deja amiaza,cand Carlisle ne-a anuntat ca Bella s-a trezit,Charlie s-a dus primul ,nu am avut ce face ,era tatal ei.A stat mai mult de o jumatate de ora,simteam ca innebunesc ,nu mai aveam rabdare.Charlie iesise suparat totusi cu toate ca tata ii spusese ca acum este in afara oricarui pericol.

-intradevar are pierderi de memorie,dar stai linistit, este pe termen scurt.Pierdera de memorie poate privi evenimente recente sau cele din trecutul indepartat…sau poate fi o combinatie intre cele doua,pe Charlie l-a recunoscut,dar pe mine …nu…se pare totusi ca are pierderi recente de memorie,zice Carlisle suparat.Imi pare rau Edward,du-te la ea.
Am intrat la ea,avea capul infasurat in bandaje albe,avea mana in ghips.
-Bella,iubit-o,…i-am zis aplecandu-ma peste ea,plangeam,am strans-o in brate,mirosea a medicamente,cu siguranta nu se simtea bine,in plus totul era alb si luminos …ei nu-i placea asta.Am ridicat capul sa ma uit in ochii ei,dar privirea ei m-a panicat .
-cine esti ,m-a intrebat serioasa?
-nu ma recunosti ?
-nu…ar trebui?
-Bella,nu se poate?...tu ma iubesti ,eu te iubesc …nu se poate sa nu-ti aduci aminte de mine.
-cum te numesti?
-Edward,Edward Cullen,spune-mi ca ma recunosti ,Bella,innebunesc,simt ca innebunes,i-am spus bufnind iar in plans.Mi-am asezat capul in maini,simteam ca lesin,asa ceva nu putea fi adevarat.
-Edward trebuie sa iesi,Bella trebuie sa se linisteasca putin,trebuie sa-I administrez antiimflamatoarele,si perfuziile trebuiesc schimbate.Trebuie sa te duci acasa Edward,trebuie sa mananci ceva,nu ai mancat nimic,nu poti sa traiesti asa Edward,Bella se va face bine,isi va reveni complet,ai rabdare cateva zile.Bella se uita atenta la noi ,parca ar fi vrut sa-si aminteasca ceva.
Am iesit afara cu tata,mi-a spus ca nu are rost sa o aglomeram cu amintirile,o sa-si aminteasca putin cate putin.
-ai rabdare ,Edward ,ce a fost mai rau a trecut.
De ce pe mine nu ma recunoastea,imtamplarile recente le uitase,chiar ce era mai important pentru mine ,si pentru ea,cu siguranta.Am plecat spre casa,voiam sa mananc ceva,sa ma schimb,trebuia sa ajung repede inapoi,voiam sa stau cu ea in noaptea asta.

2 comentarii:

  1. omg... asta da... nici nu pot spune din cauza cui sau intamplat toate astea... erau ata de fericiti... de ce a trebuit exact acum... as vrea Bella sa-si revina cu cat mai curand cu ata mai bine... Edward o iubeste enorm...

    Cap. e fantastic.. o parte e fericire, alta e tristete... abia astept urmatorul cap. sa vad ce se va intampla... succes.. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. wow e minunat capitolul:X
    inceputul e asa romantic:X ,iar apoi brusc totul e distrus :((
    saraca bella :( imi e asa mila de edward :(
    pe deasupra tanya a mai sarit si pe edward ,cine stie ce urmari poate avea cand bella isi va recapata memoria :(
    sper ca isi va reveni curand bella :X
    ei se iubesc asa mult :)
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris ...pup:*

    RăspundețiȘtergere