duminică, 28 februarie 2010

Esti liber in seara asta? cap 11







Cap 11 - Ceea ce ma faci sa simt.



-ma fascineaza ,cand preiei controlul...am spus,ea imobilizandu-mi mainile.
-atunci o sa te fac sclavul meu,a raspuns,miscandu-se delicios ...circular.
-fa-mi ce vrei,incantat o sa fiu sclavul tau...dar nu ma parasi...am adaugat.

Ea doar mi-a zambit,cat mi-as dori sa-i citesc gandurile,nu aveam idee la ce se gandea ,poate nu era un moment bun sa-i spun asta,dar trebuia sa-i dau de inteles ca nu voiam sa se termine,ca era ceva mai mult decat o partida buna de sex,ceva mult mai profund,care ,ce-i drept ma facea sa-mi fie frica,pentru ca asta simteam inaintea probabilitatii de a nu o mai vedea,ca dintr-un moment in altul o sa-si revina si o sa ma trimita la dracu`,pentru a-si continua relatia cu iubitul ei,si nu stiam daca o sa pot trece peste asta.A accelerat mai mult miscarile si mi-a stans mai puternic mainile cand am ajuns la orgasm,dupa care am imbratisat-o strans.

-pe bune ...esti minunata,i-am soptit,voiam sa fie sigura ca imi place,chiar daca nu erau cuvinte potrivite pentru a-i spune asta.

Un zgomot ,a facut-o sa se ridice imediat,provocandu-mi un gol in stomac.Era un politist si in timp ce vorbea cu el ,eu mi-am scos prezervativul,si am mers spre ea,cand s-a intors a ramas surprinsa,vazandu-ma atat de aproate,am inceput sa-i conturez buzele si a rezistat,mi-a spus sa astept sa plece politistul,ma ruga sa incetez,desi nu faceam nimic sa o impiedic,chiar daca voiam sa o acopar cu saruturi si mangaieri,cand am asigurat-o sa o sa treaca ceva timp pana o sa ne revedem ,s-a ridicat si am inceput sa o sarut pasional ,dar fara sa inchid ochii,voiam sa-i vad expresia,sa vad cat de mult se bucura de ceea ce-i faceam,era prima femeie care ma interesa in primul rand satisfactia ei completa mai presus de a mea.Am inceput sa-i sarut umerii si automat a inceput sa geama,si m-a innebunit,am intins-o pe birou si am facut-o a mea din nou.

Voiam sa o invit la cina,cand mobilul ei a sunat,nu am putut sa ma abtin cand am vazut ca s-a speriat,se vedea ca nu facea lucruri interzise foarte fregvent si ma incanta sa vad ca,cu mine era dispusa sa faca orice,m-a privit usor suparata,dar pe urma expresia ei s-a schimbat radical si atunci mi-am dat seama cine o sunase,blestematul inoportun,doar speram sa-i spuna ca are vreo afacere de rezolvat si ca nu o putea vedea si asa sa plece cu mine...

-ce surpriza,in cateva minute cobor...am auzit-o zicand si speranta mea s-a destramat.

Incepusem sa-l urasc pe tipul ala,de ce dracu`nu a plecat cu "printesa"lui?chiar azi trebuia sa-l joace pe iubitul bun si sa vina dupa Isabella la munca?.Ea si-a aranjat hainele si a inceput sa-si caute bichinii pe care ii aruncase pe jos,eu o priveam fix cu bratele incrucisate,ea doar a ridicat din umeri,hmm,devenisem un complet idiot si ea doar se folosea de mine ca sa-i sting poftele pe care iubitul ei nu era in stare sa le satisfaca,atunci m-am gandit sa nu-i dau restul de haine,de data asta,char voiam sa discut cu idiotul ala,chiar daca el nici macar nu avea sa afle ca ea nu purta bichini.Mi se facea rau gandindu-ma ca o atingea cu mainile lui mirdare,cu care o atingea si pe alta.Isabella m-a ruga sa-i dau bichinii inapoi,m-a impiedicat sa ies din birou si m-a invins tonul vocii ei.

-el te are completa,ce conteaza daca eu pastrez asta?am acceptat resemnandu-ma.
-Nu ,nu ma are completa ,si tu stii asta,nu-ti pot da asta,cel putin nu azi,in alta zi,iti promit,cand o sa ne vedem din nou,iti dau altceva azi,te rog ,mi-a zis,dandu-mi sparante din nou,avea dreptate, o parte din ea imi apartinea fara ca el sa stie si fara a putea face ceva sa impiedice asta.
-si ce imi dai in schimb?am intrebat foarte interesat de acest truc.

M-a tras pana la biroul ei si mi-a dat o esarfa,dupa ce a parfumat-o,asa ca i-am inapoiat bichinii si am plecat fara sa-i recomand culorile pe care nu trebuia sa le foloseasca la nunta,ea a insistat ca inca nu era momentul sa fie prezenta,dar eu nu eram dispus sa accept un refuz din partea ei,adevarul este ca voiam sa impart momentul asta cu ea,nu voiam sa fiu singur in acel Weekend,si nu ma imaginam cu altcineva.

Am pastrat esarfa in buzunarul de la pantaloni,si am iesit din birou,am vazut masina lui Jacob parcata afara,era foarte ocupat cu mobilul lui,asa ca nu m-a vazut cand am trecut prin fata lui,ce chef aveam sa-i spun ca tocmai ma culcasem cu iubita lui,ca eu chiar o satisfaceam ,dar nu am putut ,inca nu-mi era clar ceea ce el insemna pentru Isabella.

Joi,dupa amiaza,am trecut sa o iau pe Jennifer pentru a merge la aeroport,era foarte emotionata din cauza calatoriei,trecuse destul de mult timp de cand nu mai iesise.Am vorbit despre lucruri fara importanta si nu i-am spus ca o sa vina si Isabella cu Jacob,voiam sa joc in continuare teatru,fara sa stie chiar Jacob provocase asta.

Cand am ajuns la Las Vegas,am fost sa inchiriem o masina,dupa aceea am trecut pe la supermarket pentru ca Jennifer era la dieta,si in sfarsit am plecat spre casa,imediat m-am oferit sa duc sus bagajele,voiam sa vad daca ei ajunsesera.Am intrat in camera mea si nu am vazut pe nimeni,asa ca am lasat bagajul meu acolo,am intrat in camera cealalta si am vazut mai multe bagaje si furia m-a inundat,nu voiam sa doarma impreuna,dar nu stiam cum sa impiedic asta.Am intrat in camera din fata , am lasat acolo bagajul lui Jennifer si am coborat.

Ea era deja la bucatarie cu radioul dat la maxim,si am inceput sa o ajut sa prepare cina,a inceput o melodie care ne placea la amandoi,si am inceput sa cantam cum o faceam cand eram adolescenti,dintr-o data usa s-a deschis si i-am vazut oprindu-se in fata usii surprinsi,Isabella il privea pe Jacob,mirata si Jennifer i-a salutat ,certandu-ma ca nu i-am spus ca i-am invitat,atunci Jacob,i-a aclarat ca eu ii imprumutasem casa si m-am prefacut confuz,penru a treia oara ,multumeam cursurilor de teatru ,Isabella l-a luat pe Jacob de brat,si au iesit fara sa spuna nimic,mi-am strans pumnii,situatia nu avea sa fie usoara pentru mine.

-vrei sa-mi spui ce ascunzi?Edward?...a zis Jennifer ,incrutisandu-si bratele si privindu-ma serioasa.
-nimic,eu le-am imprumutat casa,dar credeam ca or sa vina in weekend-ul urmator.
-da,sigur,de care deget vrei sa ma ciupesc?zi-mi adevarul acum...m-a rugat.
-bine,eu am planificat asta,vreau sa o am aproape,sa vad cum se inteleg...am pastrat tacerea,nu stiam cum sa-i explic,nici chiar eu nu ma intelegeam prea bine,...vreau sa vad ce simte ea pentru mine.
-si de ce nu mi-ai zis de la inceput?
-pentru sa nu stiam cum o sa reactionezi,si in plus nu vreau ca ei sa suspecteze ca noi stiam ca ei vor fi aici.
-Doamne ,asta chiar ca iti da dureri de cap,si presupun ca vrei sa te ajut cu investigatia,nu?
-da...vrei sa fi foarte dragastoasa cu mine?te rog.
-de ce nu vorbesti cu ea fata in fata,de ce ti-e frica?
-de multe lucruri Jennifer,sunt foarte confuz,nu stiu ce sa fac,vreau doar sa stiu cat de puternica este relatia lor,cat o iubeste.
-bine,...o sa te ajut,dar cu conditia sa-mi povestesti tot ce s-a intamplat intre voi,nu vreau sa-mi ascunzi nimic,sunt cea mai buna prietena a ta,si ma doare ca nu ai incredere in mine.
-nu e vorba ca nu am incredere in tine Jennifer iti jur...nu inteleg ce se intampla cu mine.
-inseamna ca te-ai indragostit ,prietene,hai sa facem un plan de gelozie.

Am iesit si l-am vazut pe Jacob sarutand-o,sangele a inceput sa-mi fiarba,si Jennifer mi-a facut semn sa ne intoarcem,dar cand eram pe punctul de a face asta,el si-a dres glasul cu barbatie,si Jennifer i-a invitat la cine,Isabella ne-a multumit si ne-a spus ca or sa plece la un hotel,in timp ce l-a luat de mana,asa ca eu am imbratisat-o pe Jennifer,spunandu-i ca mai bine plecam noi,Isabella s-a inncruntat,in timp ce Jacob s-a scuzat pentru confuzia pe care a creeat-o,prietena mea ii convingea sa ramana si imi lovea usor obrazul,desi pareau mangaieri,eu o cunosteam si adevarul era ca intradevar voia sa ma loveasca pentru ca o bagasem intr-o asemenea incurcatura,asa ca Jacob a vorbit si a indraznit sa o sarute pe Isabella,dar in acel moment ea a intors capul si sarutul a fost doar in coltul gurii,ca sa remedieze asta ,Jennifer a deschis un comentariu care nu imi plecea deloc,aveam eu grija ca idiotul sa nu mi-o mai atinga pe Isabella,chiar daca acum nu stiam cum,nu aveam sa-i mai permit sa faca asta.Jennifer a tras-o pe Isabella de mana si cand a trecut pe langa mine,m-a privit cu ura,eu am intors capul ca si cand o ignoram,m-a fascinat ,dandu-mi seama ca era geloasa,asta voiam sa aflu,ca o interesam mult ,poate chiar mai mult decat iubitul ei,cel putin asta voiam eu sa cred.

Eu si Jacob am intrat dupa ele,s-au dus direct in bucatarie si le-am oferit ceva de baut,asta o sa o ajute sa doarma...am aprins televizorul.La cateva minute,Isabella a iesit din bucatarie si a urcat,eu voiam sa ma duc dupa ea,dar asta insemna sa ma joc prea mult cu soarta,si nici nu sa fie vreo cearta intre mine si el.

Spre surprinderea mea Jacob ni-i s-a alaturat la cine,oare nu voia sa fie singur cu iubita lui?atitudinea lui imi convenea de minune,si pentru cateva minute nu-l mai uram atat de mult,ne-a salutat si a urcat,atunci sangele a inceput din nou sa-mi fiarba in vene,mi-am amintit de sarutul lor si ma gandeam la posibilitatea de a avea relatii cu ea,mi-i se intorcea stomacul pe dos,eu eram mult mai gelos decat Isabella.

-nu mai fii asa,nu-i poti impiedica sa dorma impreuna...a exclamat Jennifer , vazandu-mi fata.
-ma imbolnaveste ideea ca o sa o atinga...am zis lovind cu pumnul in masa.
-pai asta e foarte normal,este iubita lui,intrebarea este dace ea o sa-i permita.
-nu-mi spune asta ca nu o sa pot dormi.
-deja a avut relatii cu tine ,nu?
-da,dar nu o judeca gresit.
-nu o judec,asa cum iti spuneam,atractia intre voi este evidenta,ii placi destul de mult si ii castig ura pe gratis,si sa stii ca fac toate astea ca sa te ajut pe tine.
-ce ti-a zis in bucatarie?
-ca era foarte obosita dupa drum si mai bine se duce sa-si despacheteze lucrurile,dar i-am vazut furia in ochii,era foarte geloasa,cred ca avea chef sa ma loveasca.
-multumesc prieteno,te iubesc...am exclamat si am imbratisat-o.
-sigur ,doar nu esti tu cel care pica de prost.
-o sa-i clarific situatia,nu-ti face griji,stiu ca o sa ajungeti sa va intelegeti de minune.
-asta sper chiar imi place de ea.
-este incantatoare,nu-i asa?
-asta nu stiu,iti pot spune doar ca se vede ca e fata buna.
-ajuta-ma sa vad daca e geloasa din cauza lui Jacob,te rog,bine?
-ce insinuezi,Edward?a intrebat ,mirata.
-sa te apropii de el sa vad cum reactioneaza.
-asta e deja prea mult nu o sa fac asta,o sa creada ca sunt o usuratica.
-nu-ti cer sa-l seduci,doar sa te apropii.
-te porti ca un nebun,nu o sa fac asta.
-te rog,te rog,chiar vreau sa vad daca o deranjeaza asta.
-pe bune,nu te mai recunosc,m-a scuturat cu putere,cine esti si ce ai facut cu prietenul meu cel mai bun?da-mi-l inapoi.
-sunt acelasi...doar ca trec printr-o perioada dificila.
-dar foarte dificila,mai bine o sa-i cer sa-mi povesteasca despre el,nici macar nu-mi place,si chiar daca ar fi asa,nu vreau sa par ca o usuratica in fata ei,doar ca sa te ajut,chiar daca esti prietenul meu cel mai bun.
-bine,iarta-ma stiu ca ma comport ca un psihopat.
-adevarul e ca imi place foarte mult sa te vad asa,in sfarsit pleci capul si nu te mai comporti ca un Casanova,incepusem sa imi fac griji pentru tine,dar iubirea a ajuns si la tine,si ce e cel mai minunat lucru ...ca nu esti dispus sa o pierzi,desi recurgi la multe lucruri destul de incurcate.
-stiu,sa nu crezi ca nu-mi dau seama,ma sperie ca nu stiu de ce sunt in stare sa fac ...ca sa o pastrez.
-bine,iubirea intotdeauna implica riscuri si nebunii,desi cred ca tu ajungi la extreme,...m-a imbratisat puternic...te iubesc nebunule,ma duc sa dorm.
-si eu te iubesc fetito,nu stiu cum sa-ti multumesc,mereu ma sprijini.
-o sa gasesc o forma sa-mi platesti intr-o zi,noapte buna.
-noapte buna,apropo,acum o sa stai in camera din fata celei in care stai de obicei,pentru ca ei stau in cealalta.
-am inteles,noapte buna.

A urcat si eu m-am lasat sa cad pe scaun sa ma gandesc,trebuia sa gasesc o forma ,ca Isabella sa ramana cu mine,o doream si aveam nevoie de ea,voiam sa profit de faptul ca stateam in aceeasi casa,trebuie sa o am,atunci mi-am adus aminte ca am ,esarfa de la ea,in geanta,ma gandeam sa recurg la santaj ,ca sa o pot avea,chiar daca ar fi fortata de imprejurari.Am urcat sa iau esarfa,din fericire aveam cu mine telefonul nou de serviciu,l-am luat si am coborat in bucatarie sa formez numarul.

-alo,a raspuns surprinsa.
-ai 5 minute sa cobori in bucatarie sau urc si ii spun totul lui Jacob,aminteste-ti ca am ceva ce iti apartine...am averizat-o si am inchis.

M-am dus langa ghiuveta,si am mirosit esarfa care inca mai mirosea a parfumul ei,imediat ,ea a coborat si m-a privit surprinsa.

-ce pretinzi?...m-a intrebat incrucisandu-si bratele.
-nu vreau ca el sa te atinga,i-am zis pe un ton destul de serios.
-este iubitul meu,ai uitat?sau ce,eu iti interzic sa o faci cu iubita ta?
-de cate ori vrei sa iti spun ca Jennifer nu e iubita mea?
-cat de cinic esti...cum de indraznesti sa negi,dupa ce v-am vazut azi?
-pai nu se copmara cu ce am vazut eu,numai cand imi aminteam imi venea sa-l lovesc.
-macar eu nu neg ca e iubitul meu,stii foarte bine ca ,da ,este iubitul meu.
-nu-mi mai aminti,nu ma face sa-mi aduc aminte ca v-am vazut sarutandu-va.
-pai asta fac iubitii,nu?,nu doar gatesc si canta impreuna,si se ating in fata altora...a spus-o mergand cu spatele,ciocnindu-se de frigider.

M-a facut atat de fericit acel comentariu,era confirmarea geloziilor ei,atunci m-am apropiat de ea si am prins-o de mana,am inceput sa-i sarut gatul,si am coborat pe unul dintre sanii ei,m-a rugat sa ma opresc,dar,inca o data nu facea nimic sa ma opreasca,asa ca i-am mangaiat fesele si m-am impins in corpul ei pe care il doream atat de mult,i-am lins buzele,si i-am ridicat piciorul ,pentru ca atingerile sexelor noasre sa fie mai contudente,a gemut si asta m-a facut sa o sarut cu disperare,am luat-o pe sus si am dus-o pe ghiuveta ca sa o fac a mea chiar acolo,nu conta de cate ori o facusem,corpul meu nu se saturase de ea,din contra cu fiecare intalnire o doream cu mai multa forta si asteptam ziua in care ea o sa fie a mea si numai a mea,sa dormim si sa ne trezim impreuna.

-nimeni nu o sa te faca sa vibrezi asa cum te fac eu,sunt singurul care cunosc harta corpului tau,si stiu foarte bine ce drumuri sa aleg si unde sa ajung...i-am spus cand am terminat .
-stiu,stiu si ma sperie...a recunoscut,facandu-ma foarte fericit.
-nu ai de ce sa te temi,Bella...am asigurat-o privind-o in ochi.
-aste e o nebunie Edward.
-da,cea mai minunata nebunie pe care am facut-o in viata mea.

M-a sarutat dulce pana cand am ramas fara aer,dupa care ne-am imbracat in liniste,inainte de a iesi din bucatarie mi-a promis ca nu-l va lasa sa o atinga si m-a rugat ca nici eu sa nu o fac cu Jennifer,asa ca am asigurat-o ca nu dormim in aceeasi camera.Ea mi-a promis din nou ca doar o sa doarma langa el si m-a sarutat.

Am ramas cateva minute sprijinit pe perete,mi-a trecut prin minte imagini cu ce facusem cu ea mai devreme,adevarul e ca ma innebunea asa ceva nu mai simtisem niciodata,si-mi placea senzatia,am inceput sa rad,si ea era nebuna dupa mine,nu o interesa ca iubitul ei era in aceeasi casa,si mi-a daruit corpul ei si mult mai mult,in definitiv nu era doar sex ceea ce imparteam,eu o facusem de nenumarate ori si niciodata nu ma simtisem asa,ea voia ca eu sa inteleg ,ca era o diferenta intre a face sex si a face dragoste,acum faceam diferenta,si adevarul era ca era o mare satisfacie,mi-am dat seama ca un puternic sentiment creste inauntrul meu.

9 comentarii:

  1. wau......si ei ii place de el..si ink mooolt:X...multumim ptr capitol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat capitolul! Spor la tradus

    RăspundețiȘtergere
  3. cat ador atidudinea lor:D:)):D

    RăspundețiȘtergere
  4. cap e superb... imi place mult... sunt nebuni de legat... vreau sa stiu ce se va intampla... asa ca astept cu nerabdare urmatorul cap.... bft la tradus... e minunat... :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Edward este mult mai nebunatic in cap urmatoare,o sa vedeti ...foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  6. super...
    abea astept urmatoarele capitole,daca devine mult mai interesant...nu,ca nu ar fi fost pana acum:)
    i love it!!!!
    bafta la tradus....si multa,multa,multa inspiratie la ALB ORBITOR!!!!
    kisses&hugs

    RăspundețiȘtergere
  7. wow e absolut genial capitolul :X
    edward si bella sunt doi nebuni indragostiti:X
    sunt adorabili cand usnt gelosi ;))
    atractia dintre ei e de neoprit:)))
    ma gandesc ca intr-o zi edward chiar ii va da cativa pumini lui jacob :))
    ma bucur ca jennifer a fost de acord sa ia parte la planul lui edward :X ...e o prietena pe cinste;)
    astept continuarea:X
    spor la tradus ...pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Intrati pe luna martie pentru postarile de pe viitor.Va pup .pa

    RăspundețiȘtergere
  9. cand apare urmatorul capitol?

    RăspundețiȘtergere